Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Znam da je servis Goran insistirao nove svecice, kad je resavao problem sa Bobinama na z10, isto su bile mesec dana stare svecice. Odatle sam to napisao....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Iz toga i dalje ostaje nejasno zašto?
A to da servis menja sve, mi je poznato. Prisustvovao sam kada je servis za plin insistirao, i zamenio, par meseci star originalni kvalitetni set kablova za svećice i ugradio zamenske.
Naravno, bez potrebe.
A to da servis menja sve, mi je poznato. Prisustvovao sam kada je servis za plin insistirao, i zamenio, par meseci star originalni kvalitetni set kablova za svećice i ugradio zamenske.
Naravno, bez potrebe.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Koliko sam ja cuo, losa svecica stvara veci otpor bobini i na taj nacin bobina propada.
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Sent from my SM-S901B using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Tako je, pa sam i opisao šta to podrazumeva.
- ivke74
- Postovi: 318
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Passat 1.9TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Četrnaesta godina bobini jednostavno dotrajala. Ne bih menjao svecice nove su ngk nisu presle ni 2000km , videcu kako se ponasa lako cu ih zameniti ako naprave problem. U medjuvremenu primetim da mi levo rame čuka. Koja je preporuka za rame koja marka. Fabricko izdrzalo 10g ovo pocelo da se cuje posle tri godine. Hvala
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Trw je fabricko, ja sam uzeo OEM.
Alternativa je Tejovic remont.
PS. Ovo sam nasao na fb., Vezano za Ecu, tj kao neko trajno resenje problema?!
Alternativa je Tejovic remont.
PS. Ovo sam nasao na fb., Vezano za Ecu, tj kao neko trajno resenje problema?!
Ako je z10 komp je P4 oznake crko stavi od italijana P3 komp. Ubiješ kod tj.uradis virdžin i staviš
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Samo da se ispolira.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pre 10 godina su mi u Atini obili Punto tako što su "na standardni način" razvalili cilindar sa suvozačke strane. Sada sam se setio da bi to konačno trebalo popraviti. U ovoj temi je pominjan majstor u Beogradu koji menja cilindar i narezuje ga prema postojećem ključu. Ne uspevam da nađem poruku, pa sam hteo da zamolim za podsetnik. Može naravno i preporuka za drugog majstora, ne mora taj o kome je bila reč.
Ђенерал Јанковић
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ako se ne snadjes, ja sam vise puta razradio obijani cilindar, tako sto uspricam wd40, i malo drndam dok ne proradi sa kljicem...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Najbolje je izvaditi potpuno brave. Naravno, potreban je onda i modul za daljinsko otvaranje ili fabrički alarm (koji isto to omogućava). Otkako sam uklonio brave mirno spavam, nisam imao nijedan pokušaj obijanja.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Bax, Saša, hvala!
Znam za mogućnost uklanjanja brava, ali onda treba staviti i čepove koji će zatvoriti rupe, itd. Kad već nisam uradio dok je auto bio nov, nešto mi se ne radi sada kada ima 16 godina. Inače, za sve ovo vreme, u Srbiji nisam imao problema sa pokušajem obijanja. U Atini se desilo u samom centru. S obzirom da je grad bio pun raznih migranata sa svih strana sveta, nije ni čudo. Iz auta su odneli par odevnih predmeta koji su bili na sedištima i takođe prilično bezvredan digitalni foto-aparat. Zaključak: ne ostavljati na sedištima ne samo torbe, već bilo šta. Narkoman ne razmišlja šta koliko vredi, već odmah nabije šrafciger u bravu da je obije.
Znam za mogućnost uklanjanja brava, ali onda treba staviti i čepove koji će zatvoriti rupe, itd. Kad već nisam uradio dok je auto bio nov, nešto mi se ne radi sada kada ima 16 godina. Inače, za sve ovo vreme, u Srbiji nisam imao problema sa pokušajem obijanja. U Atini se desilo u samom centru. S obzirom da je grad bio pun raznih migranata sa svih strana sveta, nije ni čudo. Iz auta su odneli par odevnih predmeta koji su bili na sedištima i takođe prilično bezvredan digitalni foto-aparat. Zaključak: ne ostavljati na sedištima ne samo torbe, već bilo šta. Narkoman ne razmišlja šta koliko vredi, već odmah nabije šrafciger u bravu da je obije.
Ђенерал Јанковић
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Koliko trosi punto 1.2 8v, 60ks, sa tng, na autoput?
Trazim jeftin (prost) auto za autoput, 25km u jedan pravac, a da manje trosi i da je jeftin za odrzavanje.
Trazim jeftin (prost) auto za autoput, 25km u jedan pravac, a da manje trosi i da je jeftin za odrzavanje.
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nisam 100% siguran jer malo vozim autoputem, ali recimo da troši oko 8-8-5 litara plina, zavisi kako kako voziš. Ova potrošnja mi se pokazala je pri tempu od 120 km, četvoro unutra, natovaren za more. Moj rezervoar je 31.5 litara plina i kada smo išli na more - potrajao bi mi uvek do Niša odnosno crvena lampica bi se upalila nekih 30-40 km pre (a ona kada se upali na magistrali imam još oko 80 km da pređem, naravno nešto manje na autoputu). To je otpilike ukupan domet od nekih 375 ili nešto malo više kilometara na autoputu, što daje navedenu potrošnju. Ako spustiš na stotku i još si sam u autu - trošiće sigurno puno manje. Slab je motor pa ne briljira sa potrošnjom pri većim brzinama. Na 80-90 km/h troši kao upaljač (između 6 i 7 litara - bliže 6).
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Super. Znaci 6l je neka optimalna brojka.