MPV prednosti i mane
Re: MPV prednosti i mane
Kia Carnival Hi-Limousine
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- ficha007
- Postovi: 216
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: MPV prednosti i mane
Da malo izvučemo temu iz naftalina.
VW Caddy Maxi life. Interesantan koncept sa 7 sedišta i gepekom od 530L. Iskreno, uglavnom sam sam u autu kada ga vozim, ali mi se povremenom pojavi potreba za šestim sedištem, kad familija krene u goste, a ovo vidim kao dobro rešenje gde imaš 7 sedišta i još gepek na nivou moga sadašnjeg automobila.
VW Caddy Maxi life. Interesantan koncept sa 7 sedišta i gepekom od 530L. Iskreno, uglavnom sam sam u autu kada ga vozim, ali mi se povremenom pojavi potreba za šestim sedištem, kad familija krene u goste, a ovo vidim kao dobro rešenje gde imaš 7 sedišta i još gepek na nivou moga sadašnjeg automobila.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
Re: MPV prednosti i mane
Jel imas 4-oro dece,ili 2-3 dece + tast/tasta ? Zadnji red sedista je kao nuzno zlo, vise se cuci nego sedi. Taj Caddy je u osnovi teretno vozilo i nije bas udoban. Prostor iznad glava je velik,ali zato fale fioke i pretinci za odlaganje sitnica. To je must have stavka u takvim autima. Kolega je kupovao za sebe takav tip vozila,probao je sve i svasta,kupio je Sharana. Meni se najvise svideo Ford Galaxy
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10648
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: MPV prednosti i mane
Drugar vozi aktuelni putnički Caddy 1.6 TDI i vidi se da to jeste derivat dostavnog vozila, iako sa jakom opremom, dograđenim bočnim pragovima i u metalik braon boji auto zaista izgleda lepo. Nije da nije znao za druge varijante karoserije, ali s obzirom da ima privatnu firmu, teško da bilo šta drugo može da parira ovom Caddy-ju po pitanju raspoloživog prostora u kabini, pogotovo kada se sedišta sklope. Nije ni sve u zapremini, bitniji je oblik unutrašnjosti, odnos širine i visine i pristupačnost prostoru kroz otvor gepeka ili bočna klizna vrata i tu je Caddy odličan. Jeste ostalo slabije, ali je prostor u svakom smislu reči prednost u odnosu na klasičan MPV. Kompromis je, ali za nekog ko ima specifične potrebe može biti pun pogodak.
- ficha007
- Postovi: 216
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: MPV prednosti i mane
Za sada dvoje dece + tast i tašta. Kažem ja da realno godišnje nemam veliku potrebu za takvim vozilom, ali u tih par puta kada mi treba naprosto poludim jer jedno dete mi ima 6 godina, drugo 3, pa još kad krenemo svi + tast i tašta izgledamo ko Rumuni ili Turci
Ovako lepo ko dingospo, deca pozadi ostali napred, gepek velik...samo što moraš da u sebi rešiš neke kompromise koje to vozilo nosi sa sobom. Ali sa druge strane pošto imamo neki manji vinograd/voćnjak/vikendicu, pa kao, ovo,ono, aktivan život u prirodi...dobro bi mi legao.
Ovako lepo ko dingospo, deca pozadi ostali napred, gepek velik...samo što moraš da u sebi rešiš neke kompromise koje to vozilo nosi sa sobom. Ali sa druge strane pošto imamo neki manji vinograd/voćnjak/vikendicu, pa kao, ovo,ono, aktivan život u prirodi...dobro bi mi legao.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- dag81
- Postovi: 7421
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: MPV prednosti i mane
Vozio sam Touran sada vozim Caddy Life.
Ako ces iskreno Caddy se za dostavno vozilo vozi jako lepo, stabilan je, udoban(za dostavno) , dobra sedista(za doztavno)...
Touran ima bolja sedista(mada sam imao Highline), unutra je plastika bolja, tapaciri bolji, izolacija na vecim brzinama bolja, udobnje vesanje, stabilniji jer je nizi klirens. Sedista izlaze iz poda sto je bolje za povremene potrebe zbog gepeka. Jednostavno auto na visem nivou tj. vise podredjen putnicima.
U obicnom Caddyu nema geoeka sa 7sedista jedino u Maxiju ima malo vise. Ali to resis krovnim koferom umesto da vucaras 30cm ili skoro 5m svaki dan.
Bolje gledaj minivan po meni.
Ako ces iskreno Caddy se za dostavno vozilo vozi jako lepo, stabilan je, udoban(za dostavno) , dobra sedista(za doztavno)...
Touran ima bolja sedista(mada sam imao Highline), unutra je plastika bolja, tapaciri bolji, izolacija na vecim brzinama bolja, udobnje vesanje, stabilniji jer je nizi klirens. Sedista izlaze iz poda sto je bolje za povremene potrebe zbog gepeka. Jednostavno auto na visem nivou tj. vise podredjen putnicima.
U obicnom Caddyu nema geoeka sa 7sedista jedino u Maxiju ima malo vise. Ali to resis krovnim koferom umesto da vucaras 30cm ili skoro 5m svaki dan.
Bolje gledaj minivan po meni.
- ficha007
- Postovi: 216
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: MPV prednosti i mane
Još samo kada bih našao način da taštu i tasta spakujem u taj krovni kofer, il' da ih ubacim u gepek pa nek uživaju .
Šalu na stranu, hteli mi da priznamo ili ne ovo je Srbija i kompromisi su izgleda nužni u svemu pa i u izboru automobila.
Šalu na stranu, hteli mi da priznamo ili ne ovo je Srbija i kompromisi su izgleda nužni u svemu pa i u izboru automobila.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- Rakhil
- Postovi: 8338
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: MPV prednosti i mane
Idealno (mada ne tako lako za priustiti) je imati neki jaci B segment i neko cudo sa sedam sedista.
- ficha007
- Postovi: 216
- Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
- Lokacija: Šid
Re: MPV prednosti i mane
Ma što se mene tiče može i Lajka za krljanje ( baš danas sam je drljao po blatu ) a onako neki 7-osed, ili verzija 5+2 po potrebi za svaki dan ( Touran, S-max, Caddy, Doblo novi, Zafira... ).Rakhil je napisao:Idealno (mada ne tako lako za priustiti) je imati neki jaci B segment i neko cudo sa sedam sedista.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: MPV prednosti i mane
Meni se već duže vreme opasno svidja Mercedesova R klasa. Kapiram da je useravanje od skupoće za održavanje, da je kasnija prodaja vrlo problematična... ali se oduševim kad god je vidim. Kod mene se često parkira jedna bela, opako izgleda ali je sam pogled na dimenzije guma dovoljan da se smrzneš
Ne znam zašto se više ne proizvodi, da li je preskupa u odnosu na ono što nudi ili je samo oblikom izneverila prosečnog MB fana?
Ne znam zašto se više ne proizvodi, da li je preskupa u odnosu na ono što nudi ili je samo oblikom izneverila prosečnog MB fana?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: MPV prednosti i mane
Pa retko kome treba takav auto, koji je na bazi mla i kosta kao ml, te se bas slabo prodavala.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: MPV prednosti i mane
Pretpostavio sam da je cena osnovni problem. Za nekoga ko voli Mečku i treba mu visoko sedenje i prostor a neće džipa - R klasa trebala biti dobar izbor.
Ako se gleda samo dupe - izgleda prilično nezgrapno, ali mi auto kao pojava deluje baš moćan i "brz"
Jedan prijatelj je vozi, prezadovoljan je. Ova bela kod mene je baš napucana, ali verujem da joj je takva i cena ako uporedim sa primercima sa oglasa. Plus su joj felne 20 ili čak 21...
Ako se gleda samo dupe - izgleda prilično nezgrapno, ali mi auto kao pojava deluje baš moćan i "brz"
Jedan prijatelj je vozi, prezadovoljan je. Ova bela kod mene je baš napucana, ali verujem da joj je takva i cena ako uporedim sa primercima sa oglasa. Plus su joj felne 20 ili čak 21...
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: MPV prednosti i mane
R klasa je promasen auto...
Skoro da ne postoji neko ko ima toliko para a zeli da vozi takav auto... Ljudi koji daju 50+ hiljada evra tesko kupuju takve automobile i to je i statistika prodaje pokazala. R klasa danas, po ovim cenama polovnjaka, mozda i ima smisla za nekog kome treba ogroman porodican auto a voljan je da trpi visoke troskove odrzavanja...
Skoro da ne postoji neko ko ima toliko para a zeli da vozi takav auto... Ljudi koji daju 50+ hiljada evra tesko kupuju takve automobile i to je i statistika prodaje pokazala. R klasa danas, po ovim cenama polovnjaka, mozda i ima smisla za nekog kome treba ogroman porodican auto a voljan je da trpi visoke troskove odrzavanja...
Re: MPV prednosti i mane
Kao covek cija je porodica promenila 4 Xsare Picasso ( trenutno u fazi kupovine i pete :-D) i vozac C4 Grand Picassa da kazem i ja koju
Za pocetak, prvi auto koji sam vozio bila je Xantia karavan. Ogroman auto. Udoban. Sjajan. Cale je veterinar i jako puno vremena provodi u autu. Jednom prilikom je probao Xsaru Picasso i to je bilo to. Rodila se ljubav Pozicija vozaca i lakoca sedanja i ustajanja je ono sto se njemu kao coveku u godinama koji izadje i udje u auto 100 puta dnevno najvise svidelo.
Kad je doslo vreme da uzmem auto sebi razmatrao sam SUV i C5 karavan. Beba je bila na putu tako da se i o tome trebalo misliti.
Auta sam gledao sa bratom. Inicijalni test svakog auta je bio jednostavan. Ja sednem na poziciju vozaca, podesim sediste, brat sedne iza. Qashkai, ix35 i ostali manji SUV su odmah odpali. Novi CR-V je izasao kao pobednik Beogradskog sajma po nama te godine gledali smo i Santa Fe. Posle malo racunanja o potrosnji, gumama, motorima preko 2.0, shvatio sam da ipak SUV nije to sto zelim. Preslo se na gledanje karavana. Insignia, mazda 6, C5. Jednom prilikom na auto placu pored C5 je bio C4 Grand Picasso. Neko vreme pre toga nam je caletov prijatelj rekao da ima jednog C4GP ako nas to zanima ali sam ja rekao da nema sanse I kao ajd da probamo i njega. Ljudi moji ja kad sam seo u taj auto to je bilo prosto katarzicno Mesta kao ni u jednom autu do tada. Udoban. Prostran. Zacudjujuce pregledan za te dimenzije. Mesta i pozicija sedenja kao u velikim SUV vozilima. Ma, jednostavno sve ono sto sam trazio. Soferka. Covece, ona soferka, pa to nije realno kako je dobro uradjeno Prilicno vise prostora za sedenje "onom metodom" nego u C5 karavanu koji mi je bio favorit. Sjajan gepek. A cena skoro duplo manja za slicno godiste. I to je bilo to. Nazvali caletovog prijatelja, otisli, pogledali, kupili.
S obzirom da Picassa koristim bas za ono za sta je i namenjen ja sam prezadovoljan. Mitsubishi za po lokalu, Picasso za krstarenje.
Jednostavno, sesti u auto, preci 750km sa jednom pauzom za kafu i izaci iz auta "ko nov" je neprocenjivo. Nema pauza za istezanje nogu jer su nepotrebne Nema bola u ledjima. Nema umora. Evo samo reci jednog kolege koji je u Linz otisao Golfom 4, a vratio se sa mnom: "Kad sam stigao u Linz proklinjao sam i posao i put i Golfa, a sada put nisam ni osetio!".
Naravno, ima i nedostataka. Potrosnja je veca, auto ipak ima 1600kg a povrsina od napred je kao jedna i po limuzina Preko 110 potrosnja prilicno skace ( 6. brzino, oh sto te nema...). U krivinama nije stabilan kao limuzina. Po gradu nije efikasan za provlacenje i parkiranje kao limuzina. Ali eto, to su nedostaci koje sam spreman da platim za komfor.
Uzdravlje!
Za pocetak, prvi auto koji sam vozio bila je Xantia karavan. Ogroman auto. Udoban. Sjajan. Cale je veterinar i jako puno vremena provodi u autu. Jednom prilikom je probao Xsaru Picasso i to je bilo to. Rodila se ljubav Pozicija vozaca i lakoca sedanja i ustajanja je ono sto se njemu kao coveku u godinama koji izadje i udje u auto 100 puta dnevno najvise svidelo.
Kad je doslo vreme da uzmem auto sebi razmatrao sam SUV i C5 karavan. Beba je bila na putu tako da se i o tome trebalo misliti.
Auta sam gledao sa bratom. Inicijalni test svakog auta je bio jednostavan. Ja sednem na poziciju vozaca, podesim sediste, brat sedne iza. Qashkai, ix35 i ostali manji SUV su odmah odpali. Novi CR-V je izasao kao pobednik Beogradskog sajma po nama te godine gledali smo i Santa Fe. Posle malo racunanja o potrosnji, gumama, motorima preko 2.0, shvatio sam da ipak SUV nije to sto zelim. Preslo se na gledanje karavana. Insignia, mazda 6, C5. Jednom prilikom na auto placu pored C5 je bio C4 Grand Picasso. Neko vreme pre toga nam je caletov prijatelj rekao da ima jednog C4GP ako nas to zanima ali sam ja rekao da nema sanse I kao ajd da probamo i njega. Ljudi moji ja kad sam seo u taj auto to je bilo prosto katarzicno Mesta kao ni u jednom autu do tada. Udoban. Prostran. Zacudjujuce pregledan za te dimenzije. Mesta i pozicija sedenja kao u velikim SUV vozilima. Ma, jednostavno sve ono sto sam trazio. Soferka. Covece, ona soferka, pa to nije realno kako je dobro uradjeno Prilicno vise prostora za sedenje "onom metodom" nego u C5 karavanu koji mi je bio favorit. Sjajan gepek. A cena skoro duplo manja za slicno godiste. I to je bilo to. Nazvali caletovog prijatelja, otisli, pogledali, kupili.
S obzirom da Picassa koristim bas za ono za sta je i namenjen ja sam prezadovoljan. Mitsubishi za po lokalu, Picasso za krstarenje.
Jednostavno, sesti u auto, preci 750km sa jednom pauzom za kafu i izaci iz auta "ko nov" je neprocenjivo. Nema pauza za istezanje nogu jer su nepotrebne Nema bola u ledjima. Nema umora. Evo samo reci jednog kolege koji je u Linz otisao Golfom 4, a vratio se sa mnom: "Kad sam stigao u Linz proklinjao sam i posao i put i Golfa, a sada put nisam ni osetio!".
Naravno, ima i nedostataka. Potrosnja je veca, auto ipak ima 1600kg a povrsina od napred je kao jedna i po limuzina Preko 110 potrosnja prilicno skace ( 6. brzino, oh sto te nema...). U krivinama nije stabilan kao limuzina. Po gradu nije efikasan za provlacenje i parkiranje kao limuzina. Ali eto, to su nedostaci koje sam spreman da platim za komfor.
Uzdravlje!