Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Michelin super sport vs Michelin sport cup 2
Dodatno, C63s ne dolazi standardno sa 80kg panoramom na krovu kao ovaj na testu, a M3 ni nema tu opciju, pa ko zeli bolju dinamiku, nece uzeti panoramu.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Dodatno, C63s ne dolazi standardno sa 80kg panoramom na krovu kao ovaj na testu, a M3 ni nema tu opciju, pa ko zeli bolju dinamiku, nece uzeti panoramu.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Trebali su da stave iste gume jbg. Ne znam sta im bilo tesko. A sto se tezine tice, merc ima 50hp i 200 Nm vise... Vidi se da C63 jebe tezina kroz krivine
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Nije samo tezina, vec dodata tezina na najgorem mestu, krovu.
I ne mozes u C da ubacis brdo opreme i dodas mu 200kg, dok M3cs nema pola toga.
Iskreno, barem 2, a mozda i citabe 4 sekunde se mogu nadoknaditi tim gumama i skidanjem opreme sa C63, sto je kriminalno kada uzmes u obzir da je CS jako tvrd i neudoban, a dodatno kosta ~30.000e vise od C63s.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
I ne mozes u C da ubacis brdo opreme i dodas mu 200kg, dok M3cs nema pola toga.
Iskreno, barem 2, a mozda i citabe 4 sekunde se mogu nadoknaditi tim gumama i skidanjem opreme sa C63, sto je kriminalno kada uzmes u obzir da je CS jako tvrd i neudoban, a dodatno kosta ~30.000e vise od C63s.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Kakva je razlika u tim gumama? Mislim jesu jedne za pistu, a druge standardne ili? Nisam u toku sa tim
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Sent from my SM-G975F using Tapatalk
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pa oko 2 sekunde verovatno, kao sto rece Xepoj.
Cup 2 je polu-slik guma, Super Sport je UHP.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Cup 2 je polu-slik guma, Super Sport je UHP.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
AMG pravi automobile za svoje kupce kojima je bitno da budu najbrzi na pravcu i da je auto zabavan, a to sto je sporiji par sekundi na stazi njih ne zanima.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Mečka je sigurno sporija, ali opet, ako već idu na stazu treba da budu isto konfigurisani automobili. Ovako je malo glupo, pitanje je da li je MB sporiji 4, 2 ili pola sekunde.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Da li ovi laki tockovi standardno idu na cs?
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pa moraju nesto da daju za 30k evra vise, osim tvrdjeg vesanja
Ja iskreno mislim da kada bi bili skroz realno odmereni, da bi bili isti na stazi, jer mislim da bi C klasa nadoknadila mekse vesanje snagom i to bi bilo to.
Prica da je jedan dobar na oravcu, a drugi nike ili da je jedan dobar na stazi, a drugi nije, nema veze sa realnoscu, jer su oba ova automobila vrhunska za obe stvari.
Ovde se spominju nijanse u rukama profesionalnih vozaca, dok bi u nasim rukama to poredjenje bilo snehotresno, dobili bi 30 razlicitih rezultata iz 10 merenja
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Ja iskreno mislim da kada bi bili skroz realno odmereni, da bi bili isti na stazi, jer mislim da bi C klasa nadoknadila mekse vesanje snagom i to bi bilo to.
Prica da je jedan dobar na oravcu, a drugi nike ili da je jedan dobar na stazi, a drugi nije, nema veze sa realnoscu, jer su oba ova automobila vrhunska za obe stvari.
Ovde se spominju nijanse u rukama profesionalnih vozaca, dok bi u nasim rukama to poredjenje bilo snehotresno, dobili bi 30 razlicitih rezultata iz 10 merenja
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Da ne bude da pricam napamet, radim na razvoju motora za neke od spomenutih automobila pa poprilicno dobro znam sta ima veze sa realnoscu i buducnoscu. I Mercedes i BMW mogu da naprave automobile koji su nekoliko sekundi po kilometru brzi na stazi od trenutnih modela ali kome to treba. AMG i M imaju razlicite ciljeve u odnosu na to sta zele da postignu sa svojim automobilima. Odatle i razlike u vremenima na stazi.
Isto tako je i TypeR sa 70 ks manje osetno brzi od A45s na stazi ali i pored toga tesko da ce vecina kupaca A45 pomisliti da su pogresili sa izborom auta.
Isto tako je i TypeR sa 70 ks manje osetno brzi od A45s na stazi ali i pored toga tesko da ce vecina kupaca A45 pomisliti da su pogresili sa izborom auta.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Vremena se mizerno razlikuju i negde je jedan brzi, negde drugi.
Ovi specijalni ekstra skupi modeli nisu za poredjenje sa regularnim modelima, a vidimo da ih cak ni to ne odvaja mnogo.
Takodje, ne znam odakle ti te pogresne informacije, ali Type R nije brzi na stazi od A45s i ima 100ks manje.
Dodatno, to su 2 jako ralzicita vozila u jako razlicitom cenovnom segmentu.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Ovi specijalni ekstra skupi modeli nisu za poredjenje sa regularnim modelima, a vidimo da ih cak ni to ne odvaja mnogo.
Takodje, ne znam odakle ti te pogresne informacije, ali Type R nije brzi na stazi od A45s i ima 100ks manje.
Dodatno, to su 2 jako ralzicita vozila u jako razlicitom cenovnom segmentu.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pomesao sam vremena sa Hondom TCR. Moja greska.
Narednih par godina ce biti veoma zanimljive sto se tice pogona ovakvih automobila. Ogromna snaga i interesantne tehnologije.
Narednih par godina ce biti veoma zanimljive sto se tice pogona ovakvih automobila. Ogromna snaga i interesantne tehnologije.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...