Stranica 66 od 68

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 02 Okt 2016, 18:33
od dag81
Ja znam za VW imao na Passatu ali tad mi nije trebalo i za Audi.
Jedino sto se za odrasle narusava udobnost.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 02 Okt 2016, 19:46
od NexT
Sloba je napisao:Gledam ovaj prvi video kad ubacuje decije sediste pa mi je nesto palo na pamet... Imaju li ova kola onu foru kada se jedan segment iz sedalnog dela izvuce i sa njim se dobije buster? Jako dobra fora. Drugar na C klasi Avantgarde 2002 ima, a nesto nisam siguran da sam vidjao na drugim kolima. Pretpostavljam da ima pa me interesuje na kojim sve.
Mercedes to ima samo u taxi verzijama.
E klasa ne moze da se naruci sa tim, iako recimo svaka ima isofix fabricki, ako nije taxi. Pritom je i potpuno drugaciji sedalni deo u odnosu na standardni.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 02 Okt 2016, 19:48
od Sloba
Za ovaj ne znam da li je bio taksi, ali nije iskljuceno. 400k km je presao, srebrni sa plavim staklima.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 02 Okt 2016, 20:11
od Floyd
Mislim da to više niko ne nudi kao opciju.

Ovde se vidi da 7ica nije ništa lošija od petice po pitanju prostora. Jedina prednost 7ice je veći komfor za dve odrasle osobe pozadi.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 02 Okt 2016, 20:38
od dragvorl
Ima Dodge recimo.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 02 Okt 2016, 20:43
od nuk
Šaran je to imao u jačim paketima opreme. Dobra fora

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 02 Okt 2016, 23:12
od ljubitelj
Sloba je napisao:.. Imaju li ova kola onu foru kada se jedan segment iz sedalnog dela izvuce i sa njim se dobije buster? . Pretpostavljam da ima pa me interesuje na kojim sve.
Kod mene je to standardno ugradjeno. Samo se ne izvlaci iz sedalnog dela vec iz naslona a ima adekvatno prilagodjen nosac pojasa ugradjen u sam naslon.
Volvo uveo 1991. godine u modele 900/800 kao serijsku opremu u svim paketima i kreirao crash testove prema dobu deteta za proveru ponasanja.

Nisam probao, mislim da moze da se obori sedalni deo zasebno(zovu danas magic seats) i ostane taj child boost segment u upotrebi.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 21 Nov 2016, 19:47
od HKS
NexT je napisao:
Sloba je napisao:Gledam ovaj prvi video kad ubacuje decije sediste pa mi je nesto palo na pamet... Imaju li ova kola onu foru kada se jedan segment iz sedalnog dela izvuce i sa njim se dobije buster? Jako dobra fora. Drugar na C klasi Avantgarde 2002 ima, a nesto nisam siguran da sam vidjao na drugim kolima. Pretpostavljam da ima pa me interesuje na kojim sve.
Mercedes to ima samo u taxi verzijama.
E klasa ne moze da se naruci sa tim, iako recimo svaka ima isofix fabricki, ako nije taxi. Pritom je i potpuno drugaciji sedalni deo u odnosu na standardni.
Kasno Marko na Kosovo stize, ali secam se testa iz Autostarta, C200 kompressor trula visnja, koza i isofix sediste koje se podize. Tako da nije vezano za taksi.

Sent from my m2 using Tapatalk

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 21 Nov 2016, 20:51
od NexT
Iz mog iskustva sa jedno 30 E klasa w211 i w212, iskljucivo taxi verzije imaju takvo zadnje sediste. Da li je moglo negde i nekad da se naruci kao dodatna oprema nisam siguran, ali ovo ti je jedna od glavnih razlika (vizuelnih) medju polovnjacima koji su spremljeni bili za taxi i civilnih verzija

Slika
Taxi sedalni deo, podize se kao booster za klince

Slika
Regularan sedalni deo.

Pritom je cela konstrukcija sedalnog drugacija i sediste sa prve slike se moze dobiti iskljucivo u ovom crnom debelom skaju.

Ogradjujem se, pricam za w211 i w212, nisam siguran za ostale modele.

Re: Da li je veličina bitna? (Poređenja po klasama)

Poslato: 21 Nov 2016, 21:04
od shandu90
Ima mercedes u konfiguraciji raznih doplata i prerada.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 14:09
od shandu90
Matori bi bio urban medju vrsnjacima. C segment je minimum za sve potrebe, b segment zna nekad da bude patnja i u gradu.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 18:43
od dragvorl
Pa to mozda tebi, na primer meni je B segment za po gradu i poneki put sasvim OK, ne vozimo sitnu decu, kera, selidbe, klavire, to je tacno.

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 19:36
od shandu90
Iskreno, smeta mi svaka rupa i gradski teren. Em zveci, em se prenosi na vozaca. Toga u c segmentu ima mnogo manje, bolji su materijali i udobniji je.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 19:41
od dragvorl
Moze da se istolerise ukoliko se ne voze duze ture, bar po meni. Uostalom to su kola konstruisana za grad, tako su pozicionirana i cenovno, a shodno tome i po ostalim karakteristikama. Ali razumemo se, ko moze i kome i gabaritno odgovara, C je bolje od B.

Re: Zubarska Honda Civic 1.8 i-vtec Sport 2011

Poslato: 30 Mar 2017, 19:51
od trojanac
Ne zaboravite da je današnji B segment porastao na dimenzije nekadašnjeg C segmenta.