Škoda Octavia 2013/2017 A7FL

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Ji 4Tze » 26 Jan 2013, 08:45

Aaha, sad vidi pidžnove fotke...
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1572
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Одг: Škoda Octavia 2013

Post od sasa lbg » 26 Jan 2013, 14:33

Sad citam da ce Oktavia 1.8 tsi i varijnte 4x4 imati multilink pozadi a sve ostale verzije torziju!
Znaci povtatak na mk1 zbog povecanja profita ili mozda izdizanje Golfa i Jette .
Za mene neocekivan korak

HTC

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Ji 4Tze » 26 Jan 2013, 14:34

Pa i sad ima multilink?
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1572
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Одг: Škoda Octavia 2013

Post od sasa lbg » 26 Jan 2013, 14:38

Mk2 ima multilink..zato mi i jeste neubicajen potez.

HTC

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21098
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Škoda Octavia 2013

Post od nidza » 27 Jan 2013, 01:58

Torzija zauzima manje mesta, možda su dobili više prostora u kabini i gepeku. Realno nisu mogli mnogo da naruše inače jedva osrednje ležanje prošle Octavie. S obzirom na tvrdoću, očekivalo bi se prirodno da bolje leži, međutim to uopšte nije slučaj.

Tapatalk HD

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7265
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013

Post od dag81 » 27 Jan 2013, 11:47

Ne moze i jare i pare, multilink je skuplji za proizvodnju, a i odrzavanje. Ako moze npr. jedna Honda Civic da ima torziju, koja je kao sportski auto, sto ne bi mogla i Octavia kao porodicni.
Inace ja nisam primetio da je nesto nestabilna ni Octavia 1, niti GOlf IV, naravno da je za sportskiju voznju bolji multilink i lepse je u krivinama, ali nije nepohodan za voznju pa cak i iznad proseka.

Korisnikov avatar
ZAXSPEED
Postovi: 216
Pridružio se: 26 Jan 2012, 16:43
Garaža: Passat B7 , Clio IV 1.5 dci

Re: Škoda Octavia 2013

Post od ZAXSPEED » 27 Jan 2013, 12:11

Pa ti druže nikad ništa loše ni ne primećuješ na "GRUPACIJI"! Hahahahaha :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23814
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013

Post od dragvorl » 27 Jan 2013, 12:17

Bilo je o tome reci i na temi o G7, Civic je imao krajem 80-ih nezavisno oslanjanje pozadi, a sad ima torziju. Svet ce se srusiti... :kezo:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1572
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013

Post od sasa lbg » 27 Jan 2013, 12:35

dag81 je napisao:Ne moze i jare i pare, multilink je skuplji za proizvodnju, a i odrzavanje. Ako moze npr. jedna Honda Civic da ima torziju, koja je kao sportski auto, sto ne bi mogla i Octavia kao porodicni.
Inace ja nisam primetio da je nesto nestabilna ni Octavia 1, niti GOlf IV, naravno da je za sportskiju voznju bolji multilink i lepse je u krivinama, ali nije nepohodan za voznju pa cak i iznad proseka.
Bez mnogih stvari se moze pa i bez multilinka..ali kad su nesto na prethodnom modelu hvaliti i isticali a sad ukidaju malo je :thumbdown:
Razlog moze biti samo veca kinta za proizvodjaca nista vise..odrzavanje multilinka na bilo kojem srednje ili malo bolje napravljenom autu prakticno ne postoji .
Ja multi link dozivljavam kroz dve stvari nema ili je drasticno smanjeno zanosenje zadnjeg kraja u nekim situacijama i veci komfor jer nema karakteristicnog treskanja,drmanja koje postoji kod torzije kod koje je dovoljno je da 1 tocak prodje kroz rupu i sl.

Civica ne bih mesao u ovu pricu jer njegova torzija ima opravdanje u samom koncptu zadnjeg dela auta tj dubok prtljaznik,izmesten rezervoar ..vrlo specificno!
Obzirom na Hondine ideje ne bih se iznedadio da sedeci Civic bude potpuni opozit sadasnjem.

Uglavnom prva lepa Octavia do sada..crni farovi joj odicno cuce ,konacno rastojanje osovina za lep izgled..samo jos da je zahebu karavan i ne podare mu opet neproporcijalnost prethodnika.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21098
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Škoda Octavia 2013

Post od nidza » 27 Jan 2013, 12:43

Nije nestabilna da je frka voziti je, samo konstatujem da logično očekujem dobro ležanje od relativno tvrdo podešenog automobila. Mi smo se lepo navozali sa njom po Srbiji i okolnim zemljama, ali fakat leži primetno lošije od drugih automobila koje poslednjih godina vozim.

Na primer, kada se naiđe na neravninu Octavia se neprijatno strese u vertikalnoj osi. Verovatno je stvar lako rešiva stavljanjem sportskih opruga (čitaj Eibach, u mom slučaju), tako da bi mi to bilo prvo ulaganje kada bi automobil bio moj, a ne dat na posluživanje.

To sve ne menja činjenicu da i dalje tvrdim da je Octavia bestbuy kao novi auto u C segmentu.

Tapatalk HD

Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Risto » 27 Jan 2013, 12:45

Nemojte pravdati Skodu (isto vazi i za VW kad pricamo o Golfu) jer se vidi da se iskljucivo i jedino zbog novca islo na torzionu osovinu... Da je ta torzija toliko dobra onda je ne bi ubacivali u ove jace modele, ja ne kazem da ce se auto lose ponasati i biti neudoban sa torzijom ali je realno cim stavljaju multilink na jace modele da multilink ima prednosti i u Octaviji... Meni je to generalno seljacenje, sad ja kao neko ko npr. zeli taj 1.2 tsi moram da se zadovoljim losijim tehnickim rjesenjem cak i ako idem na najvisi paket opreme :kuku:

Po meni je glupo porediti Civic i Octaviu, ako je nesto negdje dobro rjesenje ne znaci da ce na drugom mjestu to isto rjesenje biti dobro... Honda je isla na to da napravi auto bez multilinka a ovi su odlucili da u paketu sa slabijim motorima ubacuju jedno vjesanje a sa jacim motorima drugo... Po meni je to jako diskriminisuca odluka, sad bi neko ko kupuje auto trebao da se otvori dosta vise za jaci motor da bi dobio bolje vjesanje? Hoce li oni ikad napomenuti nekom da uz 1.2tsi ide torzija a uz 1.8tsi se dobija multilink? Tesko...

U Auto Bildu nezvanicno spominju cijenu od 14000 evra za baznu Octaviu ali kazu da je to cijena bez klime (iako nema zvanicnih informacija i potvrda, to se moze ispostaviti kao puko nagadjanje), a za 9990 evra se u Rapidu dobije klima, ako stvarno bude 14000 evra klot bez klime to predstavlja jos jedan bezobrazluk...

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1572
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013

Post od sasa lbg » 27 Jan 2013, 13:03

Risto
ti ga pretera sa diskriminaciom....nije Octavia jedini model u grupaciji a ni van nje...moze da se bira ali bas bas!

Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Risto » 27 Jan 2013, 13:16

Dobro, ja sam malo razocaran ovom Octavio u tom pogledu pa sam zato malo pretjerao sa tim izrazom, ali to mi je velika zamjerka. Ja obicno ne gledam koliko kosta klot auto nego onakav kakav meni treba, dzaba sto npr. Astra krece od 13000 evra kad ja nikad ne bi kupio klot Astru sa 1.4 benzincem od 100ks... Ima to veze i sa onom lako je trositi fiktivne pare koje nemas a i malo sa mojim nacinom razmisljanja, npr. kad kupujem telefon ja vidim koji proizvodjac od 2-3 koja volim daje sve ono sto meni treba za najmanje novca i onda kupim taj telefon, nemam onaj problem da zelim bas neki telefon...

Da se vratim na Octaviu, po meni ce dobro konfigurisana Octavia u paketu sa nekim dizelom i srednjim nivoom opreme kostati oko 200000 evra, to je ok cijena ali je daleko od nekog povoljnog pazara jer za par hiljada evra vise se otvara brdo mogucnosti...

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6244
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Škoda Octavia 2013

Post od Heineken » 27 Jan 2013, 14:12

Risto je napisao:Nemojte pravdati Skodu (isto vazi i za VW kad pricamo o Golfu) jer se vidi da se iskljucivo i jedino zbog novca islo na torzionu osovinu... Da je ta torzija toliko dobra onda je ne bi ubacivali u ove jace modele, ja ne kazem da ce se auto lose ponasati i biti neudoban sa torzijom ali je realno cim stavljaju multilink na jace modele da multilink ima prednosti i u Octaviji... Meni je to generalno seljacenje, sad ja kao neko ko npr. zeli taj 1.2 tsi moram da se zadovoljim losijim tehnickim rjesenjem cak i ako idem na najvisi paket opreme :kuku:

Po meni je glupo porediti Civic i Octaviu, ako je nesto negdje dobro rjesenje ne znaci da ce na drugom mjestu to isto rjesenje biti dobro... Honda je isla na to da napravi auto bez multilinka a ovi su odlucili da u paketu sa slabijim motorima ubacuju jedno vjesanje a sa jacim motorima drugo... Po meni je to jako diskriminisuca odluka, sad bi neko ko kupuje auto trebao da se otvori dosta vise za jaci motor da bi dobio bolje vjesanje? Hoce li oni ikad napomenuti nekom da uz 1.2tsi ide torzija a uz 1.8tsi se dobija multilink? Tesko...

U Auto Bildu nezvanicno spominju cijenu od 14000 evra za baznu Octaviu ali kazu da je to cijena bez klime (iako nema zvanicnih informacija i potvrda, to se moze ispostaviti kao puko nagadjanje), a za 9990 evra se u Rapidu dobije klima, ako stvarno bude 14000 evra klot bez klime to predstavlja jos jedan bezobrazluk...
U Auto Bildu spominju cenu od 14.000 bez klime ali na zapadu, za nase trziste se jos uvek ne zna..

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23814
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Škoda Octavia 2013

Post od dragvorl » 27 Jan 2013, 14:33

Inace Risto, torzija ne moze da ide sa pogonskom osovinom u paketu. Rekao bih da vecina ljudi na forumu i generalno kupaca ne bi ni prometilo razliku izmedju jednog i drugog tipa oslanjanja, da je to sve tako inferiorno sigurno bi odavno bilo izbaceno iz proizvodnje. A usput i cena Skode ce biti prilicno konkurentna i odlican odnos ulozeno/dobijeno.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori