Porsche 911 Carrera S (991)
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Zvanicno novi RSR
Motor je 4,0 litarski šestocilindraš sa 375 kW/510KS, a dolazi u paru sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem.
Motor je 4,0 litarski šestocilindraš sa 375 kW/510KS, a dolazi u paru sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem.
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Obecao sam
Opisacu kasnije utisak iz voznje. Uglavnom odusevljen sam i povlacim stav koji sam imao prema Caymanu.
Opisacu kasnije utisak iz voznje. Uglavnom odusevljen sam i povlacim stav koji sam imao prema Caymanu.
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Dobro izgleda. Mana su ovi sarafi na volanu.
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12341
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Otkud ti u Juliet
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
I jel mogao goru boju izabrati?
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Rekoh ti ja da je Boxter jedan od najzanimljivijih automobila koje sam vozio, ovaj novi model moze biti samo boljigoblin je napisao: Uglavnom odusevljen sam i povlacim stav koji sam imao prema Caymanu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Hvala za slike i čestitam tvom drugaru na novim kolima, nisu loša
Kako na slikama deluju maleno.
Čekamo utiske iz vožnje.
Kako na slikama deluju maleno.
Čekamo utiske iz vožnje.
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Evo par utisaka iz voznje.
Imao sam i ranije iskustvo voznje ali sa starijim verzijama Boxter-a i prve verzije Caymana, a Carrere sam probao bas brojne verzije... pa sam iz tog razloga opravdano uvek stavljao veliku razliku izmedju Carrere i ostalih manjih verzija.
Medjutim, ovaj najnoviji Cayman me zaista odusevio. Ali treba napomenuti i to da se ovde radi o maksimalno napucanoj verziji i da nisam siguran da li bi mi svaki Cayman ostavio ovakav utisak.
Vlasnik je porucio bas zestoku opremu ali je naglasak bio upravo na tome da se poruci bukvalno svaka stavka koja utice na performanse.
Tako da je ovaj primerak imao i PDK menjac, Performace paket, Sport Vectoring, jace kocnice, bolje ogibljenje sa el podesavanjem... i nisam siguran da li bi "obican" Cayman ostavio bas ovakav utisak.
Pritom je tu i sva ostala oprema poput enterijera koji je kompletno oblozen kozom, kastumiziran odabir boja, multimedija sa merenjem G sile na displeju, BOSE muzika....
Iskreno, nikada se preterano nisam ni iteresovao za Boxter i Cayman, tako da sam nesto i naucio.
Nisam znao da su poslednje verzije Boxtera i Caymana prakticno identicni automobili koji se razlikuju iskljucivo po tome da li imaju tvrdi ili platneni krov i apsolutno nista vise. Takodje nisam znao da je nekada skuplji i ekskluzivniji Cayman sada za 1-2.000e jeftiniji od Boxtera.
Isto sam se iznenadio kada mi je rekao da slabija/osnovna verzija Caymana ima motor od samo 2.000ccm (znao sam za Boxter) a jaca S verzija ima samo 2.500ccm i to cetvorocilindraski motor. Iskreno, kada se cuje samo taj podatak to bas i ne zvuci lepo za Porsche pedigre, ali kada se upali masina nema ni govora o bilo kakvoj zamerki.
Motor se cuje brutalno, jako je bucan, pri visokim obrtajima nema govora o normalnom razgovoru u kabini...
Ubruzanja su brutalna, naravno nije to toliko silovito kao neke najjace Carrere sto sam probao ali isto tako mi osecaj ubrzanja nije bio nista losiji nego u npr. 997 Carreri (naprotiv).
Zadnji kraj vrlo lako hoce da pobegne i lako se upusta u drift ali se lako i kontrolise.
Auto je neverovatno zabavan za voznju.
Dok smo se vozili, prokomentarisao sam "Kakva je ovo zajebancija" na sta je vlasnik i potvrdio "Ovaj auto je napravljen upravo za to, da se zajebavas i uzivas".
Imam i snimaka iz voznje ali ne bi smeo da ih objavljujem. Interesantno da snimak ne moze da docara ni 20% onoga sto sam osetio u kabini, pocevsi od zvuka do svega ostalog.
Moram posebno da pohvalim izradu enterijera. Doduse sigurno da je to iznad osnove verzije posto je vlasnik i u taj deo skrcao koliko je mogao, ali enterijer je sklopljen neverovatno, pocevsi od materijala do preciznosti, kvaliteta, ma bruka!
Ako govorimo o manama, onda to moze biti previse skucena kabina. Posto nema zadnje klupe, relativno je ogranicen hod sedista, pa malo gabaritniji vozaci ce imati problem da se smeste u svakom smislu, od mesta za noge do mesta za glavu.
Imao sam i ranije iskustvo voznje ali sa starijim verzijama Boxter-a i prve verzije Caymana, a Carrere sam probao bas brojne verzije... pa sam iz tog razloga opravdano uvek stavljao veliku razliku izmedju Carrere i ostalih manjih verzija.
Medjutim, ovaj najnoviji Cayman me zaista odusevio. Ali treba napomenuti i to da se ovde radi o maksimalno napucanoj verziji i da nisam siguran da li bi mi svaki Cayman ostavio ovakav utisak.
Vlasnik je porucio bas zestoku opremu ali je naglasak bio upravo na tome da se poruci bukvalno svaka stavka koja utice na performanse.
Tako da je ovaj primerak imao i PDK menjac, Performace paket, Sport Vectoring, jace kocnice, bolje ogibljenje sa el podesavanjem... i nisam siguran da li bi "obican" Cayman ostavio bas ovakav utisak.
Pritom je tu i sva ostala oprema poput enterijera koji je kompletno oblozen kozom, kastumiziran odabir boja, multimedija sa merenjem G sile na displeju, BOSE muzika....
Iskreno, nikada se preterano nisam ni iteresovao za Boxter i Cayman, tako da sam nesto i naucio.
Nisam znao da su poslednje verzije Boxtera i Caymana prakticno identicni automobili koji se razlikuju iskljucivo po tome da li imaju tvrdi ili platneni krov i apsolutno nista vise. Takodje nisam znao da je nekada skuplji i ekskluzivniji Cayman sada za 1-2.000e jeftiniji od Boxtera.
Isto sam se iznenadio kada mi je rekao da slabija/osnovna verzija Caymana ima motor od samo 2.000ccm (znao sam za Boxter) a jaca S verzija ima samo 2.500ccm i to cetvorocilindraski motor. Iskreno, kada se cuje samo taj podatak to bas i ne zvuci lepo za Porsche pedigre, ali kada se upali masina nema ni govora o bilo kakvoj zamerki.
Motor se cuje brutalno, jako je bucan, pri visokim obrtajima nema govora o normalnom razgovoru u kabini...
Ubruzanja su brutalna, naravno nije to toliko silovito kao neke najjace Carrere sto sam probao ali isto tako mi osecaj ubrzanja nije bio nista losiji nego u npr. 997 Carreri (naprotiv).
Zadnji kraj vrlo lako hoce da pobegne i lako se upusta u drift ali se lako i kontrolise.
Auto je neverovatno zabavan za voznju.
Dok smo se vozili, prokomentarisao sam "Kakva je ovo zajebancija" na sta je vlasnik i potvrdio "Ovaj auto je napravljen upravo za to, da se zajebavas i uzivas".
Imam i snimaka iz voznje ali ne bi smeo da ih objavljujem. Interesantno da snimak ne moze da docara ni 20% onoga sto sam osetio u kabini, pocevsi od zvuka do svega ostalog.
Moram posebno da pohvalim izradu enterijera. Doduse sigurno da je to iznad osnove verzije posto je vlasnik i u taj deo skrcao koliko je mogao, ali enterijer je sklopljen neverovatno, pocevsi od materijala do preciznosti, kvaliteta, ma bruka!
Ako govorimo o manama, onda to moze biti previse skucena kabina. Posto nema zadnje klupe, relativno je ogranicen hod sedista, pa malo gabaritniji vozaci ce imati problem da se smeste u svakom smislu, od mesta za noge do mesta za glavu.
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Stvar ukusa, eto meni je boja bila jedna od pozitivnih stavki. Mnogo mu dobro stoji, neobican je, izdvaja se... ali to je sve stvar licnih ukusa.HKS je napisao:I jel mogao goru boju izabrati?
Pogotovo mi se svidja sto je upario boje eksterijera i enterijera gde je kombinova 2 boje.
Vozio sam stariji Boxter i naravno da je to zabavan auto za voznju. Medjutim, uvek mi je bila prevelika razlika u svakom smislu izmedju Boxter-a i Carrere, tako da sam i pored vrhunskog osecaja u voznji, Boxter uvek dozviljavao kao Porsche za one koji nemaju love za Carreru.Xepoj87 je napisao:Rekoh ti ja da je Boxter jedan od najzanimljivijih automobila koje sam vozio, ovaj novi model moze biti samo boljigoblin je napisao: Uglavnom odusevljen sam i povlacim stav koji sam imao prema Caymanu.
Cayman se posle pojavio ali u pocetku sa skromnim performansama i opet velikom razlikom izmedju njega i Carrere, tako da sam zadrzao svoj stav iako su sve to vrhunski automobili.
Medjutim, ovo je veliki iskorak, tehnicko izjednacavanje Boxtera i Caymana i dovodjenje njihovih performansi prakticno na prag Carrere, dovodi do totalno drugiog pogleda na ove modele nego do sada.
PS - ako se secate crnog 991 Turbo S sto je uzeo drugar pre par meseci (kacio sam slike).
Verovali ili ne, auto je vec posle toliko vremena zavrsio na detailingu sa brojnim ostecenjima. Nisam mogao da verujem da je za tako kratko vreme vec imao potrebu za intervencijom.
Mislim da sada planira da odradi i keramicku zastitu i preko nje ceo auto da presvuce providnom folijom. (okacicu slike kasnije)
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Tebi se dopao zvuk motora ... ali mnogi to navode kao glavnu manu:
https://youtu.be/O0dUM0GG8CY?t=4m4s
https://youtu.be/O0dUM0GG8CY?t=4m4s
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
I ja sam bio skeptican kad sam cuo 2.5 sa 4 cilindra, medjutim pozitivno me iznenadio.
Naravno da nije brundanje sestaka ili osmaka, i naravno da se izgubilo na prepoznatljivom Porsche zvuku... ali generalno zvuk mi se svidja.
Naravno da nije brundanje sestaka ili osmaka, i naravno da se izgubilo na prepoznatljivom Porsche zvuku... ali generalno zvuk mi se svidja.
- shandu90
- Postovi: 12341
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Isto tako i za novi mustang pricaju. Kao amer, v8, sta ce ti 4 cilindra tralala. Zvuk je najmanji problem srediti, kad mogu postoje zujalice tipa djunto i 206 sa fantasticnim zvukom a ne jedan porsche. Vremena se menjaju. Sa manjim motorima su sada brzi i efikasniji automobili.maxer je napisao:Tebi se dopao zvuk motora ... ali mnogi to navode kao glavnu manu:
https://youtu.be/O0dUM0GG8CY?t=4m4s
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Kao što smo rekli: pričamo o zvuku motora a ne o performansama.
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Meni se dopao zvuk na Boxteru 2.0.
Nisu oni mutavi, po meni nije zvuk nista losiji od prethodne generacije.
Tapatalk Post
Nisu oni mutavi, po meni nije zvuk nista losiji od prethodne generacije.
Tapatalk Post
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Porsche 911 Carrera S (991)
Evo jedne karere koja je na kratko gostovala u Subotici (Engelsova ulica). Kladim se da Goblin zna cija je ako cak i nisu prijatelji