Ima ovdje onih (vozaci opela ) kojima bi znacilo da isprate taj postupak u rijeci i slici, ako je moguce.
Suzuki SX4 - generalna tema
- Sinisa G.
- Postovi: 2430
- Pridružio se: 11 Feb 2014, 11:25
- Garaža: GTS, EVO500, GSI
- Lokacija: Beograd, Grac
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Izvini druže ali ja imam previše godina i iskustva na forumima da bih se borio sa vetrenjačama. Neka svako radi kako hoće i želi a ja radim kako mislim da treba. Moji procesi su temeljni i za naše uslove nisu povoljni.
Celu ovu prepisku sam počeo sa pitanjem da li neko ima gredu a otišlo je u pravcu koji mene jako smara. Pristojan sam čovek i zato svakome odgovorim i posvetim pažnju ali da trošim uzaludno svoje vreme zaista neću jer nema svrhe
Hvala svima koji su obratili pažnju na moj problem i savetima pokušali da mi pomognu.
Celu ovu prepisku sam počeo sa pitanjem da li neko ima gredu a otišlo je u pravcu koji mene jako smara. Pristojan sam čovek i zato svakome odgovorim i posvetim pažnju ali da trošim uzaludno svoje vreme zaista neću jer nema svrhe
Hvala svima koji su obratili pažnju na moj problem i savetima pokušali da mi pomognu.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Rdja koja je ušla u metal, kako si opisao da je stanje tih originalnih greda, ne može da se zaustavi jer je proces oksidacije nepovratan.
Može samo da se uspori, iz razloga što nije moguće rdju mehanički ukloniti iz dubine metala a površinski tretman hemijskim konverterima i pasivizacija usporava ali ne sprečava.
Jedini način da se rdja na dugi rok skoro pa zaustavi je nakon mehaničkog odstranjivanja da se uradi topljenje cinka na bazni metal.
Kako god, svi ti procesi su jako skupi, dugotrajni u smislu potrebne obrade metala i uglavnom se primenjuju kada se nešto baš bitno i retko (što se ne može kupiti danas).
Ovo gore su iskustva ljudi (i mene) koji rade upravo sa automobilima, oldtimerima i par profeisonalnih radionica koje se bave galvanskim zašititama raznih metala.
Ako ti imaš neki postupak koji je jeftin,pristupačan i stvrano trajan bilo bi korisno da preneseš saznanja i savete kako se to radi, ili bar kako se zove taj tvoj postupak trajnog zaustavljanja rdje.
Inače, smatram da 10godina vek trajanja je baš kratak za limove koji se primenjuju kod automobila, obično 25-40 godina treba da se korozija "uhvati" do te mere da je konstruktivna nosivost metala popute te grede upitna pa da je potrebno menjati.
Površinska, kozmetička, korozija na ravnim površinama metala je nešto sasvim drugo i to znam i kako se jeftino i brzo rešava. Ta "korozija" se zaista može potpuno zaustaviti jer nije još nagrizla metal pase vrlo lako očisti pre nanošenja neke zaštite.
Podržavam svaku samostalnu akciju, pa i ovu pa molim kao što je rečeno za slike ili bar opis kako se radi.
Hvala.
Može samo da se uspori, iz razloga što nije moguće rdju mehanički ukloniti iz dubine metala a površinski tretman hemijskim konverterima i pasivizacija usporava ali ne sprečava.
Jedini način da se rdja na dugi rok skoro pa zaustavi je nakon mehaničkog odstranjivanja da se uradi topljenje cinka na bazni metal.
Kako god, svi ti procesi su jako skupi, dugotrajni u smislu potrebne obrade metala i uglavnom se primenjuju kada se nešto baš bitno i retko (što se ne može kupiti danas).
Ovo gore su iskustva ljudi (i mene) koji rade upravo sa automobilima, oldtimerima i par profeisonalnih radionica koje se bave galvanskim zašititama raznih metala.
Ako ti imaš neki postupak koji je jeftin,pristupačan i stvrano trajan bilo bi korisno da preneseš saznanja i savete kako se to radi, ili bar kako se zove taj tvoj postupak trajnog zaustavljanja rdje.
Inače, smatram da 10godina vek trajanja je baš kratak za limove koji se primenjuju kod automobila, obično 25-40 godina treba da se korozija "uhvati" do te mere da je konstruktivna nosivost metala popute te grede upitna pa da je potrebno menjati.
Površinska, kozmetička, korozija na ravnim površinama metala je nešto sasvim drugo i to znam i kako se jeftino i brzo rešava. Ta "korozija" se zaista može potpuno zaustaviti jer nije još nagrizla metal pase vrlo lako očisti pre nanošenja neke zaštite.
Podržavam svaku samostalnu akciju, pa i ovu pa molim kao što je rečeno za slike ili bar opis kako se radi.
Hvala.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Stručniji si od mene u procesima dubinske korozije jer to nije u opisu mog poslovanja. Poznajem zaštite površinskih slojeva i kao što si rekao to se lako rešava sa kvalitetnim materijalima
Zaključavam se do daljnjeg.
Zaključavam se do daljnjeg.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14220
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
I tako, juče i danas otkrih neke zanimljive stvari.
1. Iako nema oznaka na sedištima, SX4 ima Isofix
2. Zadnja sedišta se mogu preklopiti i kompletno podići.
3. Ima mini držač za pojas, kada se sedišta sklapaju, kao i traku za vezivanje sedišta kada se sklopi. A pitao sam se čemu te trake služe
Ono što me je negativno iznenadilo, a što mi nije bilo potrebno do skoro, to je da suvozačev AirBag me može da se isključi.
Elem, morao bih da pročitam uputstvo, ko zna šta sve može
TapaT
1. Iako nema oznaka na sedištima, SX4 ima Isofix
2. Zadnja sedišta se mogu preklopiti i kompletno podići.
3. Ima mini držač za pojas, kada se sedišta sklapaju, kao i traku za vezivanje sedišta kada se sklopi. A pitao sam se čemu te trake služe
Ono što me je negativno iznenadilo, a što mi nije bilo potrebno do skoro, to je da suvozačev AirBag me može da se isključi.
Elem, morao bih da pročitam uputstvo, ko zna šta sve može
TapaT
- RobiNS
- Postovi: 786
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
- Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
- Lokacija: Novi Sad - Rumenka
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Zar nema (koliko se sećam) kada otvoriš suvozačeva vrata sa strane kod table - neki đavo - onako šrafcigerom da se isključi suvozačev AirBag?
Možda lupetam al nešto mi se javlja
ovako
Možda lupetam al nešto mi se javlja
ovako
Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
- pedja
- član 001
- Postovi: 14220
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Za to se obično koristi ključ, a ne šrafciger
Ipak, SX4 nema tu opciju, sa strane, niti u kaseti. Nalepnica kaže: ne vozite dete napred, okrenuto naopako.
Ostalo ću prevesti, slobodnim stilom:
Ukoliko se dete vozi u smeru vožnje, odaljite ga unazad, koliko može i uzdajte se da nije dovoljno teško, da ga AirBag senzor registruju kao odraslu osobu i opali jastuk, daleko bilo...
-
No, možda ima nekog rešenja, bez čupanja osigurača, ili nekog konektora
TapaT
Ipak, SX4 nema tu opciju, sa strane, niti u kaseti. Nalepnica kaže: ne vozite dete napred, okrenuto naopako.
Ostalo ću prevesti, slobodnim stilom:
Ukoliko se dete vozi u smeru vožnje, odaljite ga unazad, koliko može i uzdajte se da nije dovoljno teško, da ga AirBag senzor registruju kao odraslu osobu i opali jastuk, daleko bilo...
-
No, možda ima nekog rešenja, bez čupanja osigurača, ili nekog konektora
TapaT
- dag81
- Postovi: 7272
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Mi imao dvoje dece, nikada ih nismo stavljali na suvozacevo mesto.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
- zdushan
- Postovi: 1652
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Neka vozila nemaju tu opciju. Moja Corolla nije imala npr, a redizajn je imao.
A opcija je za majke vozače koje same sa detetom putuju, pa je zgodno i dostupno dete..
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
A opcija je za majke vozače koje same sa detetom putuju, pa je zgodno i dostupno dete..
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14220
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Trebao bi neko da bude pored bebe. Ne možeš voziti auto, a da beba bude sama pozadi, pa još u jajetu, okrenuta "naopako" ili bar meni nije normalno.
Stoga, nemamo mogućnost da samo jedno od nas ode nekuda sa detetom.
TapaT
Stoga, nemamo mogućnost da samo jedno od nas ode nekuda sa detetom.
TapaT
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30078
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Moji su se vozili možda par puta, uglavnom retko. Davno beše i zaboravio sam. Kod mene se isključuje mada to ljudi često zaborave. Ipak je najbolje pozadi.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- dag81
- Postovi: 7272
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Pedja, ajde provo da se rodi dete.
Vidi se da nemas iskustva, pa ce ti mnoge stvari postati normalnije.
Prvo, gde ce zena ili ti na dalji put sa bebom?
Drugo, bebe od par meseci, uglavnom posle 5 minuta spavaju dok se voze. Retko kad dete u jajetu negoduje. Eto ja se ne secam ni sa jednim detetom.
Trece, izofix nije neophodan. Ne znam da li i ima za jaje.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
Vidi se da nemas iskustva, pa ce ti mnoge stvari postati normalnije.
Prvo, gde ce zena ili ti na dalji put sa bebom?
Drugo, bebe od par meseci, uglavnom posle 5 minuta spavaju dok se voze. Retko kad dete u jajetu negoduje. Eto ja se ne secam ni sa jednim detetom.
Trece, izofix nije neophodan. Ne znam da li i ima za jaje.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
- pedja
- član 001
- Postovi: 14220
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Dete će još malo da prohoda, da si ti živ i zdrav.
Masu puta bi mi valjalo, za ovo vreme, da sam mogao da je stavim napred. Koristio sam par puta na službenim kolima.
Nemamo "baba servis", tj uglavnom nemamo kome da je ostavimo i uvek mora sa nama, a i hoćemo da je vodimo. Kada sam na poslu, žena ne može da ode nikuda (ne samo zato što je automobil kod mene). Ili kada je odvezem da nešto završi, meni bi valjalo da sa detetom mogu da se odvezem nekuda i da ne razmišljam šta pozadi radi.
A što se puta tiče, BG-UE je redovna ruta. Nekada bi mogla žena sama da ode, ali..
Dakle realno, i žena i ja bismo da možemo sami sa detetom nekuda.
Dodatak: Jaje ima Isofix, tj imalo bi da imam bazu, koju nisam kupio. Nije primaran, samo nisam imao ni pojma da ga imam, a za naredna sedišta je zgodan.
Dodatak 2:
Bilo smo na odmoru, 4 grada u 8 dana. Nula vožnje noću. Uz malo planiranja, bebac je izdominirao. Svakodnevni treninzi su urodili plodom
TapaT
Masu puta bi mi valjalo, za ovo vreme, da sam mogao da je stavim napred. Koristio sam par puta na službenim kolima.
Nemamo "baba servis", tj uglavnom nemamo kome da je ostavimo i uvek mora sa nama, a i hoćemo da je vodimo. Kada sam na poslu, žena ne može da ode nikuda (ne samo zato što je automobil kod mene). Ili kada je odvezem da nešto završi, meni bi valjalo da sa detetom mogu da se odvezem nekuda i da ne razmišljam šta pozadi radi.
A što se puta tiče, BG-UE je redovna ruta. Nekada bi mogla žena sama da ode, ali..
Dakle realno, i žena i ja bismo da možemo sami sa detetom nekuda.
Dodatak: Jaje ima Isofix, tj imalo bi da imam bazu, koju nisam kupio. Nije primaran, samo nisam imao ni pojma da ga imam, a za naredna sedišta je zgodan.
Dodatak 2:
Bilo smo na odmoru, 4 grada u 8 dana. Nula vožnje noću. Uz malo planiranja, bebac je izdominirao. Svakodnevni treninzi su urodili plodom
TapaT
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Katastrofa da ne može da se isključi Air bag.
Moje dete se stalno vozi napred jer mu je puno zanimljivije nego kad je pozadi.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Moje dete se stalno vozi napred jer mu je puno zanimljivije nego kad je pozadi.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7272
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Cestitam Pedja, nisam znao.
A sto te onda sekira airbag sad, kad ce dete u sediste redovno.
Na prednje sme samo u jajetu koliko znam.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
A sto te onda sekira airbag sad, kad ce dete u sediste redovno.
Na prednje sme samo u jajetu koliko znam.
Послато са SM-G991B помоћу Тапатока