Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I ja moram za par dana na mali servis. Samo se lomim da li da i dalje idem u ovlašćeni, ili da to počnem (ponovo) raditi sam, kao nekad na Yugu...
- LukaMaletin
- Postovi: 1393
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ako ces ga uskoro prodavati, ja bi radio kod ovlašćenog, ako ne, bolje ti je sam ako vec imas uslove.
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni pomaže što imam prostora gde da radim. Uspravno.
Danas sam bacio malo pogled na karoseriju dok su bili skinuti točkovi. Korozija fino napreduje na završetku cevi do lonca i ne verujem da će spoj ostati čitav u naredne dve godine.
Danas sam bacio malo pogled na karoseriju dok su bili skinuti točkovi. Korozija fino napreduje na završetku cevi do lonca i ne verujem da će spoj ostati čitav u naredne dve godine.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Neću ga još prodavati ali popizdeo sam neki dan na ove iz ovlašćenog kada sam video da mi opet slinavi ulje po karteru iako sam menjao taj semering radilice nedavno na velikom servisu. Ulje na šipci je i dalje na maksimumu, iako sam od poslednje zamene prešao skoro 15.000 km i vreme je opet za servis. Nemoguće da za 15.000 nije potrošio ni milimetra, odnosno ko zna koliko su ga opet nasuli.
- LukaMaletin
- Postovi: 1393
- Pridružio se: 31 Maj 2015, 23:43
- Garaža: Renault Clio 1.5 dci 2015
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja volim sam da radim te prostije radove oko auta , imam uslove, zanimljivo mi je a i ustedi se koji dinar
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
Sent from my XT1635-02 using Tapatalk
- ivke74
- Postovi: 318
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Passat 1.9TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam skratio interval zamene ulja i filtera na 10000km. I mislim da je bacanje para voziti Punta u ovlasceni servis po meni je ne isplativo sta god sa punticem da planiras da uradis.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ne smem ni da pitam kako se štiti životna sredina.Geza je napisao:Malo da podignem temu. Danas zamenjene gume i odrađen mali servis.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Potpala i zaštita mašina.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Danas sam imao problem sa puntićem. Žena htela jutros da idemo sa decom u Nautičko selo u Boljevce, oni odu kaloma ja bajsem. Kada sam došao u Boljevce, kaže žena da joj je jednom trznuo auto i da se skala od temperature na sekun podigla do maksimuma upalila crvenu lampicu i posle vratila u normalu. Imao sam već jednom problem i znam u čemu je problem, onaj veliki konektor na ECU mi je jednom pravio problem jer na njemu više nemam onu silikonsku gumicu(zaptivka) pa nije hteo da popali pola lampi na instrumen tabli, problem se lako reši kontakt sprejom, nisam dugo prskao kontakt sprej na taj džek skoro godinu dana i prvo sam mislio da je do njega, kontakt sprej uvek imam u gepeku. Prskao sprejom čekao da se osuši upali auto ali se posle par sekundi ugasi opet sve pobrljavi, posle toga nije hteo ni da alnasuje.
kad izgubi kontakt na tom konektoru manifestuje se ovako
https://www.youtube.com/watch?v=07x3r22gR_Y
Zenu i decu preveze kuma od Boljevaca do Obrenovca, ja već vidno iznerviran dok sam se drndao oko kola ubacima bajs u gepek i cekam samo da kresne odmah po gasu da mu ne dam da se ugasi, kako sam prevezao do kuće čista lutrija auto je nekoliko puta zatrzao i instrument tabla pobrljavi. Dođem ispred zgrade i tu se ugasi. Čačkao gledao i ništa. Već sam bio iznerviran ostavim ga tako i odem kući. Zovnem kasnije drugara dođe sa svojim autom da probamo na kablove da eliminišem i akumulator, ista priča. Poskidam skoro sve džekove i releje isprskam kontakt sprejom, ista priča. Oko kola se već sjatio ceo komšiluk što mi je dodatno ulilo nervozu. I jedna komšinica slučajo kaže komšo ovaj kabal ti je nešto malo uvrnut, kad ono masa od tog širokog konektora od ECU, kako se šraf odvio nemam pojma i masa bila skroz labava. Došlo mi da je izljubim al sramota starija žena
Sad već vidim u čemu je problem bio. Skinem masu lepo je očistim i vratim dam kontakt sve radi kako treba krenem da zaverglam ono šipak čuje se samo cak, neće da alnasuje. Opet nervoza. Šta sad da mu radim kad sam skoro sve kontakte očistio, a alnaser i alternator radio pre tri meseca znam da nije do njih.
https://www.youtube.com/watch?v=M5qXio4D3Hs
Probam nekoliko puta i odjednom upali na pola ključa. Ostavim ga da radi jedno pet minuta, ugasim da probam ponovo opet isto samo se čuje cvak i neće. I na kraju ustanovim da mi je pored te odvijene mase problem i u ulošku kontakt brave. Kada dam kontakt i krenem da upalim auto ključ gurnem do kraja neće da alnasuje, a kada dam kontakt i krene da guram ključ polako ne do kraja koliko ljuč može da ide bukvalno par milimetara pre krajnjeg položaja ključa upali najnormalnije. Malo pre samo bili i u gostima, posle toga sam nešto završavao po gradu auto pali najnormalnije. Kakav banalan problem a toliko muke. Brava mi nije pala ni na kraj pameti jer brava ne glavi.
Zamenio bi uložak brave, dali se sa uloškom menja i ključ? ili da probam da i bravu isprskam kontakt sprejom?
Inače od poplave je prešao skoro 37000 km bez ikakvih problema.
kad izgubi kontakt na tom konektoru manifestuje se ovako
https://www.youtube.com/watch?v=07x3r22gR_Y
Zenu i decu preveze kuma od Boljevaca do Obrenovca, ja već vidno iznerviran dok sam se drndao oko kola ubacima bajs u gepek i cekam samo da kresne odmah po gasu da mu ne dam da se ugasi, kako sam prevezao do kuće čista lutrija auto je nekoliko puta zatrzao i instrument tabla pobrljavi. Dođem ispred zgrade i tu se ugasi. Čačkao gledao i ništa. Već sam bio iznerviran ostavim ga tako i odem kući. Zovnem kasnije drugara dođe sa svojim autom da probamo na kablove da eliminišem i akumulator, ista priča. Poskidam skoro sve džekove i releje isprskam kontakt sprejom, ista priča. Oko kola se već sjatio ceo komšiluk što mi je dodatno ulilo nervozu. I jedna komšinica slučajo kaže komšo ovaj kabal ti je nešto malo uvrnut, kad ono masa od tog širokog konektora od ECU, kako se šraf odvio nemam pojma i masa bila skroz labava. Došlo mi da je izljubim al sramota starija žena
Sad već vidim u čemu je problem bio. Skinem masu lepo je očistim i vratim dam kontakt sve radi kako treba krenem da zaverglam ono šipak čuje se samo cak, neće da alnasuje. Opet nervoza. Šta sad da mu radim kad sam skoro sve kontakte očistio, a alnaser i alternator radio pre tri meseca znam da nije do njih.
https://www.youtube.com/watch?v=M5qXio4D3Hs
Probam nekoliko puta i odjednom upali na pola ključa. Ostavim ga da radi jedno pet minuta, ugasim da probam ponovo opet isto samo se čuje cvak i neće. I na kraju ustanovim da mi je pored te odvijene mase problem i u ulošku kontakt brave. Kada dam kontakt i krenem da upalim auto ključ gurnem do kraja neće da alnasuje, a kada dam kontakt i krene da guram ključ polako ne do kraja koliko ljuč može da ide bukvalno par milimetara pre krajnjeg položaja ključa upali najnormalnije. Malo pre samo bili i u gostima, posle toga sam nešto završavao po gradu auto pali najnormalnije. Kakav banalan problem a toliko muke. Brava mi nije pala ni na kraj pameti jer brava ne glavi.
Zamenio bi uložak brave, dali se sa uloškom menja i ključ? ili da probam da i bravu isprskam kontakt sprejom?
Inače od poplave je prešao skoro 37000 km bez ikakvih problema.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Prvo prskaj, pa razradi malo ključem.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Probaj sa sprejem no bojim se da ćeš morati menjati uložak brave ako se to nastavi ponavljati. Pretpostavljam da bi dobar majstor mogao bez većih problema da prilagodi novi uložak starom ključu.
- dag81
- Postovi: 7262
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ulozak brave nema veze sa kljucem.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni je brava zapinjala,nije hteo da okrene do anlasovanja,prolazio tek iz ko zna kojeg puta i to na misice. Rasturio sam je skroz,podmazao,sklopio i evo klizi od tad 2-3 god. sigurno. Probaj prvo da podmazes,mozda resis problem.
t
t