Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13038
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 14 Sep 2017, 20:19

Sa mojih skoro 20.000 km godišnje meni se gas itekako isplati, zato sam i uzeo verziju koja ga je odmah imala ugrađenog. Novi Magneti Marelli akumulator se ponaša sasvim najnormalnije, isto kao i prethodni.

Korisnikov avatar
rage_man
Postovi: 176
Pridružio se: 18 Mar 2016, 00:05

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od rage_man » 14 Sep 2017, 20:36

Exide, kockica naravno, za svaku preporuku

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk


Beogradjanin.
Postovi: 15
Pridružio se: 10 Maj 2013, 12:20

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Beogradjanin. » 09 Okt 2017, 11:32

Juce sam uradio mali servis, koga radim na dve godine, zbog male kilometraze. Trenutna skoro 38 000 km, premalo za 8 godina. :) skoro mi se desilo, krenu sa njim na svadbu, i krenula neka voda ispod kasete da ide. Jako neprijatno. Na kraju se ispostavilo da je u pitanju kisnica, koja nije oticala zbog zapusenih odvoda.

Skoro je sve fabricko na kolima ,izuzev akumulatora, i kocionih plocica prednjih, koje sam zamenio prosle godine. Cvilele su neko vreme, ja sam to ignorisao, jer su zaista lepo kocile. I pred Kninom, skorz otkacu, auto skrene u drugu traku u krivini i jedva se zaustavi bez posledica. Do Knina sam milio, i u jednom servisu ih zamenio za 40ak evra. Kako neprijatno iskustvo, par dana nakon proslave Oluje, u Kninu se raspitujem gde je servis neki.... Kad nas je video mehaicar, kaze "ahhh,evo dosli nasi Beogradjani..."... sve je na kraju ispalo ok, svaka skola se placa. Od sada, ne ignorisem nekakvo cvilenje kocnica.

Uzgred, celo leto mi se iz cini mi se prednjeg desnog tocka, kad se zagreje malo,dopirao zvuk ciju ciju ciju. Nije kamenic izmedju sara gume, a kako je zahladilo, zvuk je nestao. Takodje, mehanicar nije video nista sporno kod tocka, sad kad smo obavili tehn.pregled i mali servis.

Jedna stvar me nervira, vec neko vreme se prednja vrata i jedna i druga usecaju u zadnja, na onom spicu, prilikom otvaranja i zatvaranja. Kad su zatvorena, ne strce, skroz su u liniji. Rekao sam to ocu,da skrene paznju na malom servisu, da to nameste, al majstore verovatno mrzelo, kazu to je nastalo zato sto dok zatvaramo vrata do kraja ih drzimo sa rukom, tj ne pustimo ih da se sama zalupe :) >D

Korisnikov avatar
Djunta
Postovi: 5
Pridružio se: 12 Sep 2017, 16:27
Garaža: Fiat Punto 2010

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Djunta » 12 Okt 2017, 18:32

Problem sa kocnicama ti je zbog male kilometraze .Ovaj koji ja imam je slicno vozen i imao sam potpuno isti dogadjaj da kocnice zakazu .Ako nastavljas istim tempom da ga koristis najbolje na po 5 meseci kod nekog mehanicara da skine plocice i ostruze .Pogeldaj cesce ako se ne sjaje onda se nakupilo svasta i tako su unistene(jer proklizavaju i ne mogu da se trose ravnomerno a mislis da je sve ok i prakticno su nove ,toje ta opasnost ) gore nego da su ozbljno koriscene.
Mali update ,vozio sam do Soluna pre nekoliko dana i nazad ,potrosnja odlicna 5.6 l sa dobrim makedonskim bmb 100 racing ako se ne varam za naziv ali i grckim gorivom (chrystal,shell )..malo se otislo i na halkidiki.Doduse i ovde se benzin poboljsao.Vredi ovaj bmb 100 sipati na gazprom nisu..95 ca i dalje problematicna kod nas.

Miloš1976
Postovi: 1
Pridružio se: 23 Okt 2017, 11:05

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Miloš1976 » 23 Okt 2017, 11:11

Pozdrav društvo..Ne zamerite mi ako ovo moje pitanje nije na pravoj temi postavljeno,ali stvarno mi znači svaka preporuka i pomoć..

Preporuka za kvalitetnog,poštenog i stručnog majstora/servis za Zastavu 10?

Nisam stavio najjeftinijeg i sl jer mi je prioritet da pronađem stručnog i korektnog čoveka koji se razume u održavanje ovog automobila i gde me neće boleti glava,kao do sada sa kojekakvim "majstorima"..

Inače,živim na Nbg,pa bi bilo dobro da bude negde blizu.. :D

Hvala unapred..

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30006
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od trojanac » 23 Okt 2017, 11:19

Servis Goran na Altini je među boljima, dosta ga hvale.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13038
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 23 Okt 2017, 11:20

Goran definitivno. Znam neke ljude koji iz čak Osijeka dolaze kod njega, a i ja sam nedavno zapucao iz Novog Sada da mi reši problem (koji je uspešno rešio a ovlašćeni servis i još jedan majstor nisu znali). :doubleup:

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Kuzmanovic » 23 Okt 2017, 11:25

I zakazuje se dve nedelje unapred.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


arandjele
Postovi: 55
Pridružio se: 12 Jun 2017, 11:24

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od arandjele » 24 Okt 2017, 18:12

I ja zamenih tablu na Zastavi 10 sa modelom 51703286. Namešteno TRIP dugme, senzor, kilometraža i ostalo je uparivanje table. Probao sam MES-om i ELM327 usb neće. Poveže se.pokrene procedura proxy alignment i na kraju izlazi poruka da je upisivanje u modul instrument ploče neuspešno, nepoznata greška, dok je upisivanje u body uspešno. Molim pomoć !
Slika

arandjele
Postovi: 55
Pridružio se: 12 Jun 2017, 11:24

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od arandjele » 24 Okt 2017, 21:56

Evo da javim kako sam rešio problem uparivanja table. Potrebno je u Multiecuscan-u u podešavanjima za elm327 tj. u načinu povezivanja auta i programa izabrati ukoliko koristite elm :elm327 1.3+ high speed. Kad mene je bilo izabrano bez high speed kad nije mogla da se upari tabla.
I da izabrano vozilo u MES-u je bilo Fiat punto 03 1.2 8V.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13038
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 24 Okt 2017, 22:17

Super. Daj koju sliku kako to sve izgleda, kako si rešio trip dugme... :)

p.s. Jesi li otvorio temu o svom autu? Nešto se ne sećam... :)

arandjele
Postovi: 55
Pridružio se: 12 Jun 2017, 11:24

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od arandjele » 25 Okt 2017, 12:55

Trip dugme sam rešio po temi sa drugog foruma. Slika u prilogu gde je smešteno za sada. Auto nisam predstavio jer nije ništa posebno. Ako nekome treba pomoć neka se slobodno obrati. Najveći problem nakon pronalaženja table, uparivanje je u stvari jako jednostavno.


Slika

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13038
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša » 25 Okt 2017, 13:21

Ihaj, kolicni je, pa to lupom moraš tražiti. :D Ali, baš fino i diskretno. :D

Što se tiče auta, pa ni moj nije ništa posebno pa me to ne sprečava da je redovno osvežavam. :)

arandjele
Postovi: 55
Pridružio se: 12 Jun 2017, 11:24

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od arandjele » 25 Okt 2017, 13:52

Lako se napipa, veći bi bio barem meni ruzniji. Ovaj završava posao.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45801
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Geza » 25 Okt 2017, 13:56

Zar ne može da se montira na tabli ispod dugmeta za podešavanje sata?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Odgovori