https://www.youtube.com/watch?v=D-iV59F7E7sZlaja011 je napisao:Uh kakav zvuk! Imao sam tu srecu da posedujem kratko ovakav S600 to je ozbiljna simfonija od auta
Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
Uh, najezih se! Taj motor je koliko znam bila osnova mnogim super sportskim automobilima
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
Ceo sto je vibrirao od zvucnika...
https://www.facebook.com/BmwMotorsportF ... 333992917/
https://www.facebook.com/BmwMotorsportF ... 333992917/
1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
https://www.youtube.com/watch?v=-q4fPOX ... 292901256E
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
Od ovoga se naježiš, ništa impresivnije nisam čuo na 4 točka:
https://youtu.be/az39eqLIbyU
Mazda 787 - neponovljivi vrišteći šampion sa Le Mana!
17. 06. 2016. - 14:42h http://vesti.mojauto.rs/Istrazujemo/609 ... sa-Le-Mana
Dok zaljubljenici u automobilizam s nestrpljenjem čekaju subotnje popodne i start ovogodišnjeg izdanja legendarne trke "24 časa Le Mana", mnogi se prisećaju rezultata od pre 25 godina koji je ispisao istoriju. Tada, 23. juna 1991. godine, prvi je ciljem prošao automobil sa startnim brojem 55, bleštavo narandžaste i zelene boje te jedinstvenog i nezamenjivog vriska koji je ispuštao njegov motor sa četiri rotora. Posle duge borbe s favorizovanim "mercedesima" i "jaguarima", "mazdu 787B" je do istorijskog uspeha dovezao britanski automobilista Džoni Herbert, koji je dočekan ovacijama 250.000 ljudi na tribinama…
Mazdina pobeda u Le Manu prvi je i i dalje jedini trijumf nekog azijskih proizvođača na ovom čuvenom takmičenju, koje je ujedno najstarija aktivna trka izdržljivosti (prvi put održana je daleke 1923. godine), a generalno se smatra i najtežom. Takođe, to je i jedina pobeda automobila koji nije pokretao uobičajeni klipni motor. Još impresivnije od specifikacija rotacionog motora "R26B" ugrađenog u "787B" (koji je koristeći ubrizgavanje u bočne usisne otvore i tri svećice po rotoru isporučivao 522 kW (710 KS) pri 9.000 o/min) bile su njegova pouzdanost i brzina kojom je bolid prolazio krivinama u rukama trojice vozača, inače asova iz Formule jedan: Herberta, Nemca Folkera Vejdlera i Luksemburžanina Bertrana Gašoa, poznatog i po tome što je samo nekoliko meseci kasnije "zaglavio" zatvor i u bolidu "džordana" oslobodio mesto tad mladom automobilisti Mihaelu Šumaheru...
Sve tri "mazde" koje su učestvovale u trci - dve nove "787B" i jedna "787" iz prethodne godine - završile su trku, na prvom, šestom i osmom mestu ukupnog poretka. Od 38 automobila koji su se kvalifikovali, samo je devet zvanično završilo trku. Štaviše, nakon što je pobednički motor ispitan nakon trke, Mazdini inženjeri navodno su tvrdili da je "R26B" bio u tako dobrom stanju da bi mogao odraditi još jedan 24-časovni maraton. Besprekorno funkcionišući, pobednički "787B" završio je 362 krugova (4.932 km) sa prosečnom brzinom od 205,34 km/h.
Što se tiče automobila sa startnim brojem 55, on je penzionisan naredne godine u Mazdinom muzeju u Hirošimi, posle promene pravila koja su stupila na snagu 1992. godine.
Poslušajte u čemu su mogli da uživaju gledaoci na Le Manu pre četvrt veka…
https://youtu.be/az39eqLIbyU
Mazda 787 - neponovljivi vrišteći šampion sa Le Mana!
17. 06. 2016. - 14:42h http://vesti.mojauto.rs/Istrazujemo/609 ... sa-Le-Mana
Dok zaljubljenici u automobilizam s nestrpljenjem čekaju subotnje popodne i start ovogodišnjeg izdanja legendarne trke "24 časa Le Mana", mnogi se prisećaju rezultata od pre 25 godina koji je ispisao istoriju. Tada, 23. juna 1991. godine, prvi je ciljem prošao automobil sa startnim brojem 55, bleštavo narandžaste i zelene boje te jedinstvenog i nezamenjivog vriska koji je ispuštao njegov motor sa četiri rotora. Posle duge borbe s favorizovanim "mercedesima" i "jaguarima", "mazdu 787B" je do istorijskog uspeha dovezao britanski automobilista Džoni Herbert, koji je dočekan ovacijama 250.000 ljudi na tribinama…
Mazdina pobeda u Le Manu prvi je i i dalje jedini trijumf nekog azijskih proizvođača na ovom čuvenom takmičenju, koje je ujedno najstarija aktivna trka izdržljivosti (prvi put održana je daleke 1923. godine), a generalno se smatra i najtežom. Takođe, to je i jedina pobeda automobila koji nije pokretao uobičajeni klipni motor. Još impresivnije od specifikacija rotacionog motora "R26B" ugrađenog u "787B" (koji je koristeći ubrizgavanje u bočne usisne otvore i tri svećice po rotoru isporučivao 522 kW (710 KS) pri 9.000 o/min) bile su njegova pouzdanost i brzina kojom je bolid prolazio krivinama u rukama trojice vozača, inače asova iz Formule jedan: Herberta, Nemca Folkera Vejdlera i Luksemburžanina Bertrana Gašoa, poznatog i po tome što je samo nekoliko meseci kasnije "zaglavio" zatvor i u bolidu "džordana" oslobodio mesto tad mladom automobilisti Mihaelu Šumaheru...
Sve tri "mazde" koje su učestvovale u trci - dve nove "787B" i jedna "787" iz prethodne godine - završile su trku, na prvom, šestom i osmom mestu ukupnog poretka. Od 38 automobila koji su se kvalifikovali, samo je devet zvanično završilo trku. Štaviše, nakon što je pobednički motor ispitan nakon trke, Mazdini inženjeri navodno su tvrdili da je "R26B" bio u tako dobrom stanju da bi mogao odraditi još jedan 24-časovni maraton. Besprekorno funkcionišući, pobednički "787B" završio je 362 krugova (4.932 km) sa prosečnom brzinom od 205,34 km/h.
Što se tiče automobila sa startnim brojem 55, on je penzionisan naredne godine u Mazdinom muzeju u Hirošimi, posle promene pravila koja su stupila na snagu 1992. godine.
Poslušajte u čemu su mogli da uživaju gledaoci na Le Manu pre četvrt veka…
- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
https://www.facebook.com/Hannoverhardco ... 282097055/
1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
http://www.youtube.com/watch?v=x1kukk7M_Iw
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
https://youtu.be/-f5c_LvVVCc?t=55s
nema boljeg zvuka
A sto se tice mecki gore, potvrdjuju da imaju najbolji zvuk van kategorije egzotike
nema boljeg zvuka
A sto se tice mecki gore, potvrdjuju da imaju najbolji zvuk van kategorije egzotike
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
Da, ova Alfa Disco Volante Spider stvarno ima perfektan sportski zvuk
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
Dok ne prodju pored njih giulia QV i po koji maser.milospinkfloyd je napisao:A sto se tice mecki gore, potvrdjuju da imaju najbolji zvuk van kategorije egzotike
Poslednja izmena od Scuderia u 23 Jun 2016, 16:15, izmenjeno 1 put ukupno.
- Heineken
- Postovi: 6239
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
Ne vidim sta je tu toliko wow kod ovih mercedesa, C63 i nekako ali ovaj c43 cuje se kao ovi novi bmw usisivaci..
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
C63 se uzivo cuje tri puta bolje i jace nego na kameri, a sto se c43 tice, poslusaj 435i ili S5 cabrio, oba sa 3.0t motorom, kao c43, pa ces skapirati sta je posebno.
Amg zvuk je unikatan u autosvetu, jer u isto vreme daje dubok i visok zvuk.
Svakome se svidjaju drugacije stvari, pa je logicno da ne voli svako takav zvuk, ali uzivo niko jos nije rekao da mu je ruzan.
Prednost takvog zvuka je i u tome sto se dosta bolje cuje u kabini od vecine.
Naravno, meni licno ima jos dosta zvukova koji mi se jednako svidjaju i ako su na drugaciji fazon.
Recimo, novi R8 kada sam cuo na autoputu i kada sam skapirao da ga cujem pored kise, praznog autoputa, zatvorenih prozora i udaljenosti od 50-100m, odusevio sam se, totalno brutalan zvuk.
Sent from my Sony
Amg zvuk je unikatan u autosvetu, jer u isto vreme daje dubok i visok zvuk.
Svakome se svidjaju drugacije stvari, pa je logicno da ne voli svako takav zvuk, ali uzivo niko jos nije rekao da mu je ruzan.
Prednost takvog zvuka je i u tome sto se dosta bolje cuje u kabini od vecine.
Naravno, meni licno ima jos dosta zvukova koji mi se jednako svidjaju i ako su na drugaciji fazon.
Recimo, novi R8 kada sam cuo na autoputu i kada sam skapirao da ga cujem pored kise, praznog autoputa, zatvorenih prozora i udaljenosti od 50-100m, odusevio sam se, totalno brutalan zvuk.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
Potvrdjujem..amg ima bas bolestan zvuk, jos kad otvoris prozor pa kroz terazijski
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
S tim da me čudi da Heroj nije zamerio C43 zvuk, jer je identičan zvuku M3/4.
Re: Zvukovi automobila (Exhaust sounds)
Ne cuju se ni priblizno isto, a bio bi ok zvuk M3-ke da je na 335i, a ne na M3.
C43 ne prdi, nego lepo prede, ima dubok zvuk, dok su sa M3 pokusali vestacki da stvore glasniji zvuk i usrali stvar jos vise, kao Pirke da ga je radio.
Verujem da se M3 glasnije cuje od C43, ali mi je ruzniji zvuk, a Bmw nije smeo da dozvoli da nekome uopste padne na pamet da M3 zvuk poredi sa nizim klasama.
Opet, to je moj ukus, ja ne volim kada auto prdi, vec kada prede, vristi, rezi, sve, samo ne volim prduckav zvuk kakav ima M3
Prema takvom zvuku sam stvorio averziju kada sam naletao na dosta automobila koji su stavili glasne auspuhe, a ispod haube 2.0 benzin i dizel.
C43 ne prdi, nego lepo prede, ima dubok zvuk, dok su sa M3 pokusali vestacki da stvore glasniji zvuk i usrali stvar jos vise, kao Pirke da ga je radio.
Verujem da se M3 glasnije cuje od C43, ali mi je ruzniji zvuk, a Bmw nije smeo da dozvoli da nekome uopste padne na pamet da M3 zvuk poredi sa nizim klasama.
Opet, to je moj ukus, ja ne volim kada auto prdi, vec kada prede, vristi, rezi, sve, samo ne volim prduckav zvuk kakav ima M3
Prema takvom zvuku sam stvorio averziju kada sam naletao na dosta automobila koji su stavili glasne auspuhe, a ispod haube 2.0 benzin i dizel.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.