BMW - generalna tema
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: BMW - generalna tema
U kineskoj BMW fabrici svi inženjeri za završnu kontrolu proizvoda su iz Nemačke a kompletnu fabriku (osim zidova verovatno) su napravile nemačke firme. Inženjeri odlaze tamo u "turnusima", tj. menjaju ih s vremena na vreme.
Ja ne bih imao problem jedne jedine sekunde da kupim BMW koji je sišao sa trake u Shenyangu.
Ja ne bih imao problem jedne jedine sekunde da kupim BMW koji je sišao sa trake u Shenyangu.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW - generalna tema
Naravno. Uopšte se ne treba opterećivati time.
Da ciljam neki Ferrari, Pagani, Rolls, pa i da mi to bude bitno, mada verovatno ne bi ni tada...bitan je kakav kvalitet izlazi, a ne ko ga je pravio i odakle dolazi.
Da ciljam neki Ferrari, Pagani, Rolls, pa i da mi to bude bitno, mada verovatno ne bi ni tada...bitan je kakav kvalitet izlazi, a ne ko ga je pravio i odakle dolazi.
Re: BMW - generalna tema
Ma kupiti sad njemacki bmw i ne menjati do kraja zivota
Re: BMW - generalna tema
Ja ne bih, ne bih prihvatio BMW iz Kine.
Nije isto kada su neki delovi iz Kine (a preterujete i koliko je kineskih delova u krstenom BMW-u).
Verovatno je kvalitet najmanje upitan, ali valjda nesto vrede i tradicija, imidz, principi...
Nije isto kada su neki delovi iz Kine (a preterujete i koliko je kineskih delova u krstenom BMW-u).
Verovatno je kvalitet najmanje upitan, ali valjda nesto vrede i tradicija, imidz, principi...
Re: BMW - generalna tema
Princip je profit, da se ne zavaravamo.
Tapatalk
Tapatalk
Re: BMW - generalna tema
Pa jedini razlog zasto svi ne proizvode u Kini je taj psiholoski momenat gde ljudi imaju vise poverenja u nesto sto je proizvedeno u Evropi u odnosu na ono u Kini, pa kad bi samo BMW prebacio komplet proizvodnju petice u Kinu, mnogi bi presli na E klasu i A6, a tehnicki sigurno ne bi bilo ni minimalne razlike u kvalitetu. E sad, kada bi i Mecka i Audi hteli da urade isto, ne verujem da bi Nemacka to dozvolila, lako je uceniti proizvodjace.
Re: BMW - generalna tema
Skoro nikada nije ista kontrola kvaliteta, niti jednako kvalitetna radna snaga, kao i ostale stvari.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: BMW - generalna tema
Tako gledano niko ne bi trebao da kupi ni X5 ili X6 pošto se oni proizvode u USA (Spartanburg), isto tako X4 koji se proizvodi u Brazilu (Araquari).Laki021 je napisao:Verovatno je kvalitet najmanje upitan, ali valjda nesto vrede i tradicija, imidz, principi...
Kako to Djole davno otpeva "princip je isti, sve su ostalo nijanse".
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: BMW - generalna tema
Zasto ne bi bilo isto, ako obucis radnike i dovedes svoje kontrolore? Naravno pod uslovom da nisi otvorio fabriku u nekoj zemlji gdje ljude toliko boli k (al ko jos tu otvara).Xepoj87 je napisao:Skoro nikada nije ista kontrola kvaliteta, niti jednako kvalitetna radna snaga, kao i ostale stvari.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Eto recimo sta fali Iphonu?
Delano zar nije problem transport tih auta? Mada izgleda da i to prestaje biti problem.
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: BMW - generalna tema
Drugaciji mentalitet, daleko losiji uslovi rada i radno vreme, a samim tim i stanje radnika, a da bi bila ista kontrola kvaliteta, moras dovesti bas mnogo ljudi i platiti ih vise nego u Nemackoj, a jasno ti je da se to nece desiti, vec ce Nemci biti na rukovodecim pozicijama, a ona sljakerska inspekcija ce kao i sve ostalo, pripasti jeftinim Kinezima.
Iphone je uredjaj od par delova koji se sklapaju, auto je daleko kompleksniji i tezi, a cak i ti telefoni ne dolaze bez gresaka.
Ako se dobro secam, Iphone je bas masovno imao ulazenje prasine u kameru usled lose zavrsne obrade, a to je najskuplji telefon koji postoji.
Pa pogledaj i u toj, tada najvrednijoj kompaniji na svetu, kakvi su uslovi rada i zivljenja:
http://www.chinalaborwatch.org/report/109
Iphone je uredjaj od par delova koji se sklapaju, auto je daleko kompleksniji i tezi, a cak i ti telefoni ne dolaze bez gresaka.
Ako se dobro secam, Iphone je bas masovno imao ulazenje prasine u kameru usled lose zavrsne obrade, a to je najskuplji telefon koji postoji.
Pa pogledaj i u toj, tada najvrednijoj kompaniji na svetu, kakvi su uslovi rada i zivljenja:
http://www.chinalaborwatch.org/report/109
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW - generalna tema
Uopste nije uporedivo, jer za Apple rade drugi a npr. BMW ima svoju fabriku, kada bi isporucivali u Evropu, 100% bi bio isti kao iz domacih fabrika.
https://www.youtube.com/watch?v=D_e3tBzoh9E
Ionako je u ogromnoj meri vec sve automatizovano a bice jos vise.
https://www.youtube.com/watch?v=D_e3tBzoh9E
Ionako je u ogromnoj meri vec sve automatizovano a bice jos vise.
Re: BMW - generalna tema
To sto je sve automatizovano i govori da se ovo vise radi iz strateskih razloga nego samo povecanja profita.
Kad se sve uzme u obzir diskutabilno je da li im je jeftinije da prave kola u Kini pa ih salju u Evropu ili da ih prave u Evropi.
Oni zele da decentralizuju proizvodnju, iz logistickih, politickih, bezbednosnih, dostupnosti resursa, razgranatosti mreze i ekonomskih razloga.
Kakva je ekonomska logika praviti X-ove u USA pa ih slati u Evropu...
Svejedno, veliko NE kineskim BMW u Evropi ma koji im razlozi bili.
Kad se sve uzme u obzir diskutabilno je da li im je jeftinije da prave kola u Kini pa ih salju u Evropu ili da ih prave u Evropi.
Oni zele da decentralizuju proizvodnju, iz logistickih, politickih, bezbednosnih, dostupnosti resursa, razgranatosti mreze i ekonomskih razloga.
Kakva je ekonomska logika praviti X-ove u USA pa ih slati u Evropu...
Svejedno, veliko NE kineskim BMW u Evropi ma koji im razlozi bili.
Re: BMW - generalna tema
"ne" čisto rasistički
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: BMW - generalna tema
Ne, nema to nikakve veze sa rasom. Sa kulturom, politikom, ekonomijom da, sa rasom ne.
Re: BMW - generalna tema
Ne, nije njihova, vec udruzeno sa China Automotive Holdings, koji su im u isto vreme i jedini dileri u Kini, ako se dobro secam.delano je napisao:Uopste nije uporedivo, jer za Apple rade drugi a npr. BMW ima svoju fabriku, kada bi isporucivali u Evropu, 100% bi bio isti kao iz domacih fabrika.
https://www.youtube.com/watch?v=D_e3tBzoh9E
Ionako je u ogromnoj meri vec sve automatizovano a bice jos vise.
Opet, to veze nema sa time, jer gazda odredjuje kako ce da se radi, a pratpostavljati da je jedan gigant finiji od drugog i da im profit nije najbitnija stavka je naivno.
Mozda ne idu do krajnosti kao Apple, ali sigurno da nije isto u Kini i Nemackoj.
Ono sto sam ja video, jeste da u Bmw fabrici u Kini na traci sklapanja sitnih delova, radnici stoje, a u Mercedesovoj fabrici u Kini sede na istom tom poslu.
Opet, ne moze da se spomene i uporedi Apple kada to nekome odgovara, a kada mu ne odgovara, da bude neuporedivo.
Daleko je to od automatizacije, te su automatizivani samo grubi i prosti radovi, a oni sitni koji prave probleme su rucni.
Daleko od toga da oni prave fundamentalno razlicit auto, ali nacin na koji se pravi, ljudi koji ga prave, inspekcija i kontrola se razlikuju, a na kraju je upitno i da li su bas svi delovi isti, od istih proizvodjaca.
Znamo da automobili u Americi i Evropi nisu isti. Em ispunjavaju druge norme, em imaju neke razlicite delove i okom vidljive, a ko zna koliko razlicitih ispod lima.
Tako da ne mora ni sve biti do Bmw fabrike, vec i do dostavljaca delova i jos 100 faktora koji dovode do finalnog proizvoda.
Cak i Mercedes, koji id svih proizvodjaca, najvise delova sam pravi, ima po 3 dobavljaca za jedan deo.
To nije nista cudno, niti nuzno lose, vec je jednostavno tako.
Bmw 5 je imao recall 140k automobila samo u Kini. Zasto samo tamo, ako je identicno?
Ako se ne varam, letva volana je bila u pitanju, mrzi me da guglam na telefonu.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.