Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ali jos da upoznam coveka koji je vozio fazon 5 automobila iste klase po par nedelja, da bi saznao koji je bolji, a da pri tom ne hvali svog konja
Na kraju se svodi na to sta tebi vise odgovara, ali to cinjenice ne cini manje istinitim.
To je kada kupujes auto, a ovako kada pricamo o njima, treba biti objektivan i pricati na osnovu informacija kojima raspolazemo.
Ja bih voleo da mogu da kazem da moj W204 bolje ulazi u krivine i ima direktniji volan sa vise osecaja od E90, ali to prosto nije istina i ne moramo voziti po par nedelja da bi to saznali.
Na kraju se svodi na to sta tebi vise odgovara, ali to cinjenice ne cini manje istinitim.
To je kada kupujes auto, a ovako kada pricamo o njima, treba biti objektivan i pricati na osnovu informacija kojima raspolazemo.
Ja bih voleo da mogu da kazem da moj W204 bolje ulazi u krivine i ima direktniji volan sa vise osecaja od E90, ali to prosto nije istina i ne moramo voziti po par nedelja da bi to saznali.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ganja S klasa levo-desno u krivini, će se prevrne, ne znaš gde su ti točkovi ko city servo kod punta
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Elegantniji?Xepoj87 je napisao:Odakle znas da se Bmw bolje vozi i da je agilniji, jesi li vozio oba po nedelju dana???ROCK je napisao:Pa pitao sam se sta je toliko bolje? Merc ima bolju zvucnu izolaciju i udobniji je malo. BMW se bolje vozi, laksi je, agilniji, verovatno malo bolje ubrzava sa slicnim motorima.
Ostalo???
Zato i kazem da ne mozes ceniti na osnovu YT testova gde su neki manje ili vise pristrasni.
Jel realno da u isto vreme govoris svoje misljenje, koje je zasnovano na YT snimcima i da se ne moze oceniti nista na osnovu YT snimaka?
Ajmo ovako.
Udobniji.
Bolja izolacija.
Elegantniji.
Luksuzniji.
Bolji enterijer.
Sigurniji.
Bolje se vozi(za ovu klasu). A ako mislis na sportsku voznju, nema je u Bmw 7ici, jedino se u A8ici moze uopste i razmatrati neka polusportska voznja.
Odgledah juce i danas jedno 10-ak poredjenja i iznenadih se kada sam na par njih video da se S klasa u sport modu bolje ponasa od sedmice, po njihovim utiscima.
To samo govori o ozbiljnosti Mercedesovog vazdusnog ogibljenja u S klasi.
Ima vise opreme.
Ista oprema kao u Bmwu je bolja u Mercedesu(vazdusno, parking pilot, auto pilot, ozvucenje, panorama, sto je samo par stvari koje mi padaju na pamet trenutno).
Ima jace motore i u vecini slucajeva bolje performanse.
U svakom testu je S klasa oduvala sedmicu, i to ona starija 2 godine, nerestilizovana, a restyle model mogu tek misliti.
Takodje svi spominju neku nadrkanu modernu tehnologiju u sedmici, a zapravo je ima manje nego u S klasi.
Dovoljno je da pogledas sranjce koje izlazi kada se otkljucaju vrata i da skapiras razliku u klasi ta 2 automobila, a to se nastavlja kada skapiras da je sve u S klasi toliko vise posebno.
To je stvar ukusa. Neko voli sportsku eleganciju a neko samo odelo i kravatu. Pa hoces reci da ovaj sa odelom ima vise stila?
Bolji enterijer?
Ne slazem se. Stvar ukusa isto. Meni je u S klasi previse kič (moj licni utisak). Sedeo sam u sedmici i sve je na svom mestu.
Sigurniji?
Po cemu?
Kao sto rekoh slazem se samo da je bolje izolovan i da je malo udobniji.
Ali sa tobom se moze polemisati do prekosutra.
Raki kaze vozio i iznosi licni utisak a ti kazes da nije u pravu na osnovu Youtuba???
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
DasAuto
Jel mislis na bjezanje zadnjeg dijela ili naginjanje kad kazes lijevo-desno?
Kao sto Heroj rece skoro je nemoguce voziti svaki auto u klasi po sedmicu dana (par sedmic sumnjam da je moguce) jedino kad bi planski kupovao jedan od tih pa nekako uzeo od salona. Imamo podatke i utiske iz testova koje treba dobro razmotriti prije nekih zakljucaka.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Jel mislis na bjezanje zadnjeg dijela ili naginjanje kad kazes lijevo-desno?
Kao sto Heroj rece skoro je nemoguce voziti svaki auto u klasi po sedmicu dana (par sedmic sumnjam da je moguce) jedino kad bi planski kupovao jedan od tih pa nekako uzeo od salona. Imamo podatke i utiske iz testova koje treba dobro razmotriti prije nekih zakljucaka.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Stvar licnog ukusa je sta se tebi vise svidja i to je to.ROCK je napisao:Elegantniji?Xepoj87 je napisao:Odakle znas da se Bmw bolje vozi i da je agilniji, jesi li vozio oba po nedelju dana???ROCK je napisao:Pa pitao sam se sta je toliko bolje? Merc ima bolju zvucnu izolaciju i udobniji je malo. BMW se bolje vozi, laksi je, agilniji, verovatno malo bolje ubrzava sa slicnim motorima.
Ostalo???
Zato i kazem da ne mozes ceniti na osnovu YT testova gde su neki manje ili vise pristrasni.
Jel realno da u isto vreme govoris svoje misljenje, koje je zasnovano na YT snimcima i da se ne moze oceniti nista na osnovu YT snimaka?
Ajmo ovako.
Udobniji.
Bolja izolacija.
Elegantniji.
Luksuzniji.
Bolji enterijer.
Sigurniji.
Bolje se vozi(za ovu klasu). A ako mislis na sportsku voznju, nema je u Bmw 7ici, jedino se u A8ici moze uopste i razmatrati neka polusportska voznja.
Odgledah juce i danas jedno 10-ak poredjenja i iznenadih se kada sam na par njih video da se S klasa u sport modu bolje ponasa od sedmice, po njihovim utiscima.
To samo govori o ozbiljnosti Mercedesovog vazdusnog ogibljenja u S klasi.
Ima vise opreme.
Ista oprema kao u Bmwu je bolja u Mercedesu(vazdusno, parking pilot, auto pilot, ozvucenje, panorama, sto je samo par stvari koje mi padaju na pamet trenutno).
Ima jace motore i u vecini slucajeva bolje performanse.
U svakom testu je S klasa oduvala sedmicu, i to ona starija 2 godine, nerestilizovana, a restyle model mogu tek misliti.
Takodje svi spominju neku nadrkanu modernu tehnologiju u sedmici, a zapravo je ima manje nego u S klasi.
Dovoljno je da pogledas sranjce koje izlazi kada se otkljucaju vrata i da skapiras razliku u klasi ta 2 automobila, a to se nastavlja kada skapiras da je sve u S klasi toliko vise posebno.
To je stvar ukusa. Neko voli sportsku eleganciju a neko samo odelo i kravatu. Pa hoces reci da ovaj sa odelom ima vise stila?
Bolji enterijer?
Ne slazem se. Stvar ukusa isto. Meni je u S klasi previse kič (moj licni utisak). Sedeo sam u sedmici i sve je na svom mestu.
Sigurniji?
Po cemu?
Kao sto rekoh slazem se samo da je bolje izolovan i da je malo udobniji.
Ali sa tobom se moze polemisati do prekosutra.
Raki kaze vozio i iznosi licni utisak a ti kazes da nije u pravu na osnovu Youtuba???
Ako vecina ljudi za S klasu tvrdi sa je elegantnija i da ima ekskluzivniji i bolji enterijer, nema potrebe da se mi ovde natezemo da li je tebi ili meni lepsa sedmica.
Za pismene sam napisao.
Vozio sam prethodnu S klasu i tu A8icu i S klasa je bila udobnija, a svi tvrde(izmedju ostalih i caletov prijatelj cijeg sam tog starog s500 vozio, a sada ima novu S klasu) da je nova jos jedan korak napred u udobnosti i komforu, pa se zakljucak moze sam izvuci.
Uostalom, zasto bih Rakiju, hardcore Audi fanu verovao vise od brda testova auto novinara?
Kako je on strucniji da to proceni od ljudi koji su vozili na stotine automobila, za razliku od njega?
Dodatno, vozio ih je u ko zna kolikom vremenskom rasponu, ko zna u kojim uslovima, u kakvom stanju, kakvom opremom, sa ko zna kakvim podesavanjima i po ko zna kakvim putevima.
Sigurno nije uzeo oba i testirao ih na istom mestu u isto vreme.
Ako se seres po YT snimcima(daleko od toga da ih treba bukvalno uzeti), seres se po svemu sto si napisao na internet forumu i generalno celoj koncepciji internet misljenja.
Stk se ostalog tice, ne mogu ja sa tobom da diskutujem, kada ti o tim automobilima nista ne znas, niti te je interesovalo da saznas, a na sve sto ja kazem, ti poklapas sa "ma nemoj????? E pa meni je..." fazonom.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Dosta casopisa i youtubera su pristrasni nekom brendu. Raki rece da taj audi ide dosta bolje od s klase sa 3.0 motorom.
Svi su ovde pristrasni a ti ponajvise.
Ako navodis da je neki automobil bolji u 95% stvari ond nema dalje...
http://www.zeperfs.com/en/duel5989-5990.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel6114-6145.htm
Rece i da ima bolje performanse sa motorima iste snage? Ovo demantuje.
Nema podatke na zapfersu za novi 760 jos pa ne mogu da uporedim
Svi su ovde pristrasni a ti ponajvise.
Ako navodis da je neki automobil bolji u 95% stvari ond nema dalje...
http://www.zeperfs.com/en/duel5989-5990.htm
http://www.zeperfs.com/en/duel6114-6145.htm
Rece i da ima bolje performanse sa motorima iste snage? Ovo demantuje.
Nema podatke na zapfersu za novi 760 jos pa ne mogu da uporedim
Poslednja izmena od ROCK u 21 Jul 2017, 11:35, izmenjeno 1 put ukupno.
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Kako nema dalje?
Pa moze da bude bolji i u 96% stvari
Pa moze da bude bolji i u 96% stvari
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Tek sad kad se ovako postave stvari vidi se kakvo je BMW smece napravio
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pa ja sam barem izneo u cemu je bolji, ajde ti ucestvuj malo u temi, umesto u pljuvanju, pa iznesi sta je to kod sedmice bolje.
To koji ide bolje, nema veze sa onim o cemu smo pricali, a to je danje rekao da je A8 udobniji.
Sadasnja S klasa ima jace 3.0 dizel, a pogotovo benzinske motore i ide bolje sa slicnom motorizacijom.
I i dalje je akcenat stavljen na udobnost.
Drugi nemaju znanje da naprave auto na nivou S klase, pa se ond auspesnim marketingom prodaje prica o sportskom osecaju u automobilima od 2 tone i preko 5 metara. Ne bi se S klasa prodavala kao 7 i a8 zajedno, da ljudi zaista puse fazon i kupe neudobnije automobile i klasi u kojoj je komfor i luksuz sve.
Imas brdo artikala na tu temu, ne moras mene ostrascenog da slusas, samo ti treba zelja da se informises.
Evo, ja cu ti dati nesto osnovno:
http://europe.autonews.com/article/2015 ... at-s-class
http://www.bmwblog.com/2017/05/02/bmw-s ... s-success/
Sto se tog demantovanja tice, poredis staru S klasu, a ne ovu koja se sada prodaje.
Kao sto sam i rekao, S500 sada ima 3.0 R6 motor sa 435ks i 550Nm, a S560 ima 4.0 V8 sa 470ks i 700Nm.
350d ima 286ks i 600Nm, te ide 5.8s do 100, sto je brze od tog 730d.
Ima tu i jos, ali evo za te koje si ti "uporedio".
I opet, sve bi to znao da si imao zelju makar malcice da se informises, a ne samo da "tvoj bude veci".
A tek da ne pricam sto je po nekom redosledu, sadasnja S klasa izasla kao konkurencija za prethodni model 7ice, ne ovaj sadasnji
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
To koji ide bolje, nema veze sa onim o cemu smo pricali, a to je danje rekao da je A8 udobniji.
Sadasnja S klasa ima jace 3.0 dizel, a pogotovo benzinske motore i ide bolje sa slicnom motorizacijom.
I i dalje je akcenat stavljen na udobnost.
Drugi nemaju znanje da naprave auto na nivou S klase, pa se ond auspesnim marketingom prodaje prica o sportskom osecaju u automobilima od 2 tone i preko 5 metara. Ne bi se S klasa prodavala kao 7 i a8 zajedno, da ljudi zaista puse fazon i kupe neudobnije automobile i klasi u kojoj je komfor i luksuz sve.
Imas brdo artikala na tu temu, ne moras mene ostrascenog da slusas, samo ti treba zelja da se informises.
Evo, ja cu ti dati nesto osnovno:
http://europe.autonews.com/article/2015 ... at-s-class
http://www.bmwblog.com/2017/05/02/bmw-s ... s-success/
Sto se tog demantovanja tice, poredis staru S klasu, a ne ovu koja se sada prodaje.
Kao sto sam i rekao, S500 sada ima 3.0 R6 motor sa 435ks i 550Nm, a S560 ima 4.0 V8 sa 470ks i 700Nm.
350d ima 286ks i 600Nm, te ide 5.8s do 100, sto je brze od tog 730d.
Ima tu i jos, ali evo za te koje si ti "uporedio".
I opet, sve bi to znao da si imao zelju makar malcice da se informises, a ne samo da "tvoj bude veci".
A tek da ne pricam sto je po nekom redosledu, sadasnja S klasa izasla kao konkurencija za prethodni model 7ice, ne ovaj sadasnji
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 21 Jul 2017, 12:01, izmenjeno 3 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Gledajuci razno razne testove po YouTubu stekao sam utisak da su AMG E/S klasse dosta agresivni u voznji. Po meni nema smisla imati auto duzine od 5m a da pri tom leti kao raketa bez kontrole. Naravno ima 4matic koji to rijesava. Ali pretezno vidjam da recimo "oh look you can drift with your S klass" sto je po meni totalno nebitno sa takvim autom. Auto te velicine je po meni bitnije da ide brzo na autobahnu i da je stabilan nego da moze driftati Po tom sam dobio dojam da su mercedes AMG dosta agresivni u voznji dok je audi malo vise ublazen/skroman ili kako god.HKS je napisao:DasAuto
Jel mislis na bjezanje zadnjeg dijela ili naginjanje kad kazes lijevo-desno?
Kao sto Heroj rece skoro je nemoguce voziti svaki auto u klasi po sedmicu dana (par sedmic sumnjam da je moguce) jedino kad bi planski kupovao jedan od tih pa nekako uzeo od salona. Imamo podatke i utiske iz testova koje treba dobro razmotriti prije nekih zakljucaka.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Ali radije bi recimo posjedovao C63 AMG nego RS4 ili M3.
Vozio sam i RS4 B7 i M3 E46 i po meni je Mecka dosta dosta zanimljivija, sve od zvuka do ponasanja, znaci ne moras ni brzo voziti da bi bila zanimljiva. Dok recimo RS4 ide brzo i zabavan je, ali pri normalnoj voznji je kao svaki A4. BMW M novije modele nisam probao tako da ne bih mogao sta reci tu.
Inace nisam fanboy ni jednog brenda pa ni Audia.
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
@Xepoj87
Jbm mu misa, evo ovi ne misle da je S najbolji auto u klasi
http://www.caranddriver.com/mercedes-benz/s-class
Jbm mu misa, evo ovi ne misle da je S najbolji auto u klasi
http://www.caranddriver.com/mercedes-benz/s-class
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Mora da su zato staroj i sporijoj S klasi dali 5 zvezdica, a A8ici i 7ici po 4.5?
A opet, nigde ja ne napisa da svakome mora biti bolji i da ce svakome vise da se svidi, bas suprotno.
Ono sto je objektivno bolje u S klasi su stvari koje sam ja nabrojao.
Opet, to se ne mora svakome svideti.
Ali ako je vecina misljenja da je to bolje, pa i vecina ljudi koji se daleko vise od nas razume u tematiku, onda tu mora imati i istine, zar ne?
Meni je bolji C63s od Giulie QV, a ona je u toj klasi najbolji auto, jer su tu performanse ipak bitnije.
Isto tako mi je GTS bolji od Carrere, pa to ne znaci da je objektivno on bolji.
A opet, nigde ja ne napisa da svakome mora biti bolji i da ce svakome vise da se svidi, bas suprotno.
Ono sto je objektivno bolje u S klasi su stvari koje sam ja nabrojao.
Opet, to se ne mora svakome svideti.
Ali ako je vecina misljenja da je to bolje, pa i vecina ljudi koji se daleko vise od nas razume u tematiku, onda tu mora imati i istine, zar ne?
Meni je bolji C63s od Giulie QV, a ona je u toj klasi najbolji auto, jer su tu performanse ipak bitnije.
Isto tako mi je GTS bolji od Carrere, pa to ne znaci da je objektivno on bolji.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
U nekim stvarima se slazem ali u nrkim nikako.
Elegantniji, bolji enterijer, sigurniji... Za to me neces ubediti. Svi su vrhunski i stvar je afiniteta ko voli koji fazon. Meni se elegancija iz Rolsa, bentlija, maybaha... gadi. Kiceraj. A neko otkida za tim
Elegantniji, bolji enterijer, sigurniji... Za to me neces ubediti. Svi su vrhunski i stvar je afiniteta ko voli koji fazon. Meni se elegancija iz Rolsa, bentlija, maybaha... gadi. Kiceraj. A neko otkida za tim
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ali je sigurno materijal koji koriste u Bentliju, Maybahu i slicno puno kvalitetniji od A8,S-Klasse,7-Series..
Izgled kao sto kazes je kiceraj.
Izgled kao sto kazes je kiceraj.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ima razloga zasto sam rekao da je sigurniji, a opet, posto te i dalje ne zanima nista o tim automobilima i pises samo da bi pisao, stvarno mi ne pada na pamet da trosim vreme da te informisem.ROCK je napisao:U nekim stvarima se slazem ali u nrkim nikako.
Elegantniji, bolji enterijer, sigurniji... Za to me neces ubediti. Svi su vrhunski i stvar je afiniteta ko voli koji fazon. Meni se elegancija iz Rolsa, bentlija, maybaha... gadi. Kiceraj. A neko otkida za tim
Cinjenica je da je elegantniji i da ima luksuzniji enterijer, a to sto se tebi to ne svidja, nema veze sa temom.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.