Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od Dusan » 22 Maj 2016, 23:51

Xepoj87 je napisao:Uzivo mi se taj obican cajger mnogo svideo, a Milos se slozio.
Okej je, ukusi su razliciti ali meni stvarno izgleda odvratno. Sad gledam bez doplate za veci ekran, jos gore izgleda.

Slika
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od Floyd » 23 Maj 2016, 00:02

Veoma loše. Tačno se vidi da je budž varijanta u nedostatku ideje kako bez tableta.

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od Laki021 » 23 Maj 2016, 00:06

Heroj, ne moras da me ubedjujes za E klasu, svidja se meni i njen enterijer.
Zaista mi smetaju ti tableti a problem je sto je ocigledno auto pravljen da ima ta oba tableta pa se sa obicnim cajgerima prosto nekako ne uklapa (nikako se ne slaze prepolovljen tablet i analogna tabla, ko iz dva razlicita auta da je uzeto i spojeno). Inace za puni Burmeister su zviznuli cenu da ti se zavrti u glavi, BMW-ov BO sada deluje jeftino :)
Inace i meni se vise svidja E od S za koji sam vise puta rekao da je na granici kica i zbog velicine ima neke dosadne prazne povrsine.

Sto se enterijera petice tice, OK ima viska plastike na par mesta (ali ne jeftine) ali to nema previse veze sa tim da li je enterijer zastareo ili ne, vise da li je kvalitetan. Uglavnom, zna se vec da ce u novom biti sve to metalno (na osnovu 7ice), ali ja se zaista bojim da ce narusiti ovako skladan enterijer. Meni se cak dizajnerski vise svidja enterijer petice od nove sedmice (jeste ovaj kvalitetniji, ali mi je stari skladniji).
Samim tim sto izvlace ekran iz table (to je sad moderno) narusavaju skladnost, pride ubacuju razmak izmedju kontrola klime i centralnog tunela sto mi se takodje ne svidja, opet narusava skladnost...

Sve u svemu oba auta po meni imaju odlican enterijer (sedeo sam i u novom E), ali kad neko kaze da petica ima zastareo enterijer najezim se. Na sajmu smo sedeli u ko zna koliko dobrih kola i bas smo komentarisali kako petica jos uvek izgleda sjajno moze bez problema da se poredi sa bilo kojim, i mnogo skupljim kolima. Prtosto to je vec klasa gde je sve toliko dobro da su vise razlike u kome se sta svidja nego da li je dobro ili ne. (ne vazi za klotare).

Korisnikov avatar
nmaric1993
Postovi: 516
Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
Garaža: Volvo v40 1.9 TD

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od nmaric1993 » 23 Maj 2016, 00:12

Meni je generalno taj fazon enterijera sto je nastao u S klasi jos pre 10 godina, odvratan, ali odvratan, ovaj nov na kvadrat... Bas me zanima da ga je napravio neki koreanac kako bi ga ljudi ocenili, ovako mercedes pa ono...
Bmw je ok, ali ni on nista preterano, a i on gura slican fazon vec 10ak godina.
Dok je recimo Audi po meni sampion sto se toga tice.

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od Delija » 23 Maj 2016, 00:13

A koji enterijer po tebi valja? :)
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od Floyd » 23 Maj 2016, 00:17

Laki021 je napisao:Samim tim sto izvlace ekran iz table (to je sad moderno) narusavaju skladnost
Meni je taj ekran spakovan u tablu nekako 2000. :)

To mi je najviše smetalo kod X4.

Korisnikov avatar
nmaric1993
Postovi: 516
Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
Garaža: Volvo v40 1.9 TD

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od nmaric1993 » 23 Maj 2016, 05:36

Zeznuh se gore, Audi mi pravi najlepsi.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od passenger » 23 Maj 2016, 09:30

Floyd je napisao:Veoma loše. Tačno se vidi da je budž varijanta u nedostatku ideje kako bez tableta.
Mogli su da ukradu neku ideju i da izmiksuju nešto. Manja sramota je ukrasti, od ovoga unutra :)

S tim što se morate pomiriti sa činjenicom da ubuduće će svaki auto tog segmenta, nešto kasnije i niži segmenti, imati po tablet-dva umesto standardnih cajgera i manje-više će svi izgledati slično.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Comi
Postovi: 1182
Pridružio se: 11 Nov 2014, 09:49
Lokacija: Novi Sad

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od Comi » 23 Maj 2016, 11:54

Za moj ukus, serija 5 je ubodena 100% dizajnerski.
I enterijer i eksterijer.

Savrsen auto!
Dobra sisa zlata vredi.

ROCK
Postovi: 2731
Pridružio se: 17 Apr 2015, 23:08
Garaža: BMW F30 328i
Lokacija: CH

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od ROCK » 14 Okt 2016, 13:32

Evo da ispravim gresku posto sam slike kacio u pogresnoj temi.
Evo ako hoce Xeroj da komentarise. A mogu i Alfisti da kazu ponesto ako zele :)
Slika

Slika

Korisnikov avatar
milospinkfloyd
Postovi: 2014
Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
Lokacija: subotica

Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od milospinkfloyd » 14 Okt 2016, 18:42

Rado bi komentarisali mnogi ali 99% ljudi ovde ne zna nemacki. Mene prvog text bas zanima

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10469
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od TheWickerMan » 14 Okt 2016, 19:05

Čitaću ga za 3ipo meseca :D

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od passenger » 14 Okt 2016, 20:11

Rekao bih da su ovi nemački novinari zaseli i razmišljali: Alfa će odere bmw i mb, daj da smislimo neku kategoriju da joj obezbedimo treće mesto.

I onda se plavi plavooki švabo setio: ''komfortassistenzsysteme!''

I tako Alfa izgubila jer nema najnebitniju stvar u toj klasi vozila.

''Stand/Fahrgeräusch?'' (uticaj buke u leru/vožnji po okolinu). Od kad je to bitno :kezo: Zar nije bolje da bude što glasnije, pričamo o V8 biturbo i Ferrari-jevom motoru, kakva zaštita okoline od buke? :kuku:

Takođe meni nikad poznato zašto se to uzima u obzir i meri sa konkurentima: ''wendekreis'', radijus zaokretanja. Razumem kod malih i velikih kamiona za manevar, ali ovde je nebitno.

''Sicherheitausstattung/assistenz'', oprema za sigurnost pri sudaru. MB 22, bmw 14, Alfa 7. Ispade da Alfa kao da nema vazdušne jastuke, niti ESP. Tri puta je bolji MB u tom polju.

Šaltanje je duplo gore na Alfi od BMW-a? Pa zar toliko? :)

Sve u svemu, ne uzimam ovo za ozbiljno.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od Xepoj87 » 14 Okt 2016, 20:26

U koji auto Ferrari stavlja taj 2.9 V6 iz Giulie?
Tekst je nebulozan svakako.
Alfa, pored vremena na stazi, ne moze da prismrdi C klasi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Kornjaca Rade
Postovi: 3811
Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
Lokacija: Bg

Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast

Post od Kornjaca Rade » 14 Okt 2016, 21:11

This engine was developed exclusively for the Quadrifoglio by Ferrari technicians and it is related to Ferrari's own twin-turbo F154 V8., sharing the California T's bore of 86.5 mm (3.4 in) and stroke of  82.0 mm (3.2 in).

Odgovori