Okej je, ukusi su razliciti ali meni stvarno izgleda odvratno. Sad gledam bez doplate za veci ekran, jos gore izgleda.Xepoj87 je napisao:Uzivo mi se taj obican cajger mnogo svideo, a Milos se slozio.
Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Veoma loše. Tačno se vidi da je budž varijanta u nedostatku ideje kako bez tableta.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Heroj, ne moras da me ubedjujes za E klasu, svidja se meni i njen enterijer.
Zaista mi smetaju ti tableti a problem je sto je ocigledno auto pravljen da ima ta oba tableta pa se sa obicnim cajgerima prosto nekako ne uklapa (nikako se ne slaze prepolovljen tablet i analogna tabla, ko iz dva razlicita auta da je uzeto i spojeno). Inace za puni Burmeister su zviznuli cenu da ti se zavrti u glavi, BMW-ov BO sada deluje jeftino
Inace i meni se vise svidja E od S za koji sam vise puta rekao da je na granici kica i zbog velicine ima neke dosadne prazne povrsine.
Sto se enterijera petice tice, OK ima viska plastike na par mesta (ali ne jeftine) ali to nema previse veze sa tim da li je enterijer zastareo ili ne, vise da li je kvalitetan. Uglavnom, zna se vec da ce u novom biti sve to metalno (na osnovu 7ice), ali ja se zaista bojim da ce narusiti ovako skladan enterijer. Meni se cak dizajnerski vise svidja enterijer petice od nove sedmice (jeste ovaj kvalitetniji, ali mi je stari skladniji).
Samim tim sto izvlace ekran iz table (to je sad moderno) narusavaju skladnost, pride ubacuju razmak izmedju kontrola klime i centralnog tunela sto mi se takodje ne svidja, opet narusava skladnost...
Sve u svemu oba auta po meni imaju odlican enterijer (sedeo sam i u novom E), ali kad neko kaze da petica ima zastareo enterijer najezim se. Na sajmu smo sedeli u ko zna koliko dobrih kola i bas smo komentarisali kako petica jos uvek izgleda sjajno moze bez problema da se poredi sa bilo kojim, i mnogo skupljim kolima. Prtosto to je vec klasa gde je sve toliko dobro da su vise razlike u kome se sta svidja nego da li je dobro ili ne. (ne vazi za klotare).
Zaista mi smetaju ti tableti a problem je sto je ocigledno auto pravljen da ima ta oba tableta pa se sa obicnim cajgerima prosto nekako ne uklapa (nikako se ne slaze prepolovljen tablet i analogna tabla, ko iz dva razlicita auta da je uzeto i spojeno). Inace za puni Burmeister su zviznuli cenu da ti se zavrti u glavi, BMW-ov BO sada deluje jeftino
Inace i meni se vise svidja E od S za koji sam vise puta rekao da je na granici kica i zbog velicine ima neke dosadne prazne povrsine.
Sto se enterijera petice tice, OK ima viska plastike na par mesta (ali ne jeftine) ali to nema previse veze sa tim da li je enterijer zastareo ili ne, vise da li je kvalitetan. Uglavnom, zna se vec da ce u novom biti sve to metalno (na osnovu 7ice), ali ja se zaista bojim da ce narusiti ovako skladan enterijer. Meni se cak dizajnerski vise svidja enterijer petice od nove sedmice (jeste ovaj kvalitetniji, ali mi je stari skladniji).
Samim tim sto izvlace ekran iz table (to je sad moderno) narusavaju skladnost, pride ubacuju razmak izmedju kontrola klime i centralnog tunela sto mi se takodje ne svidja, opet narusava skladnost...
Sve u svemu oba auta po meni imaju odlican enterijer (sedeo sam i u novom E), ali kad neko kaze da petica ima zastareo enterijer najezim se. Na sajmu smo sedeli u ko zna koliko dobrih kola i bas smo komentarisali kako petica jos uvek izgleda sjajno moze bez problema da se poredi sa bilo kojim, i mnogo skupljim kolima. Prtosto to je vec klasa gde je sve toliko dobro da su vise razlike u kome se sta svidja nego da li je dobro ili ne. (ne vazi za klotare).
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Meni je generalno taj fazon enterijera sto je nastao u S klasi jos pre 10 godina, odvratan, ali odvratan, ovaj nov na kvadrat... Bas me zanima da ga je napravio neki koreanac kako bi ga ljudi ocenili, ovako mercedes pa ono...
Bmw je ok, ali ni on nista preterano, a i on gura slican fazon vec 10ak godina.
Dok je recimo Audi po meni sampion sto se toga tice.
Bmw je ok, ali ni on nista preterano, a i on gura slican fazon vec 10ak godina.
Dok je recimo Audi po meni sampion sto se toga tice.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
A koji enterijer po tebi valja?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Meni je taj ekran spakovan u tablu nekako 2000.Laki021 je napisao:Samim tim sto izvlace ekran iz table (to je sad moderno) narusavaju skladnost
To mi je najviše smetalo kod X4.
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Zeznuh se gore, Audi mi pravi najlepsi.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Mogli su da ukradu neku ideju i da izmiksuju nešto. Manja sramota je ukrasti, od ovoga unutraFloyd je napisao:Veoma loše. Tačno se vidi da je budž varijanta u nedostatku ideje kako bez tableta.
S tim što se morate pomiriti sa činjenicom da ubuduće će svaki auto tog segmenta, nešto kasnije i niži segmenti, imati po tablet-dva umesto standardnih cajgera i manje-više će svi izgledati slično.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Za moj ukus, serija 5 je ubodena 100% dizajnerski.
I enterijer i eksterijer.
Savrsen auto!
I enterijer i eksterijer.
Savrsen auto!
Dobra sisa zlata vredi.
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Rado bi komentarisali mnogi ali 99% ljudi ovde ne zna nemacki. Mene prvog text bas zanima
- TheWickerMan
- Postovi: 10469
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Čitaću ga za 3ipo meseca
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Rekao bih da su ovi nemački novinari zaseli i razmišljali: Alfa će odere bmw i mb, daj da smislimo neku kategoriju da joj obezbedimo treće mesto.
I onda se plavi plavooki švabo setio: ''komfortassistenzsysteme!''
I tako Alfa izgubila jer nema najnebitniju stvar u toj klasi vozila.
''Stand/Fahrgeräusch?'' (uticaj buke u leru/vožnji po okolinu). Od kad je to bitno Zar nije bolje da bude što glasnije, pričamo o V8 biturbo i Ferrari-jevom motoru, kakva zaštita okoline od buke?
Takođe meni nikad poznato zašto se to uzima u obzir i meri sa konkurentima: ''wendekreis'', radijus zaokretanja. Razumem kod malih i velikih kamiona za manevar, ali ovde je nebitno.
''Sicherheitausstattung/assistenz'', oprema za sigurnost pri sudaru. MB 22, bmw 14, Alfa 7. Ispade da Alfa kao da nema vazdušne jastuke, niti ESP. Tri puta je bolji MB u tom polju.
Šaltanje je duplo gore na Alfi od BMW-a? Pa zar toliko?
Sve u svemu, ne uzimam ovo za ozbiljno.
I onda se plavi plavooki švabo setio: ''komfortassistenzsysteme!''
I tako Alfa izgubila jer nema najnebitniju stvar u toj klasi vozila.
''Stand/Fahrgeräusch?'' (uticaj buke u leru/vožnji po okolinu). Od kad je to bitno Zar nije bolje da bude što glasnije, pričamo o V8 biturbo i Ferrari-jevom motoru, kakva zaštita okoline od buke?
Takođe meni nikad poznato zašto se to uzima u obzir i meri sa konkurentima: ''wendekreis'', radijus zaokretanja. Razumem kod malih i velikih kamiona za manevar, ali ovde je nebitno.
''Sicherheitausstattung/assistenz'', oprema za sigurnost pri sudaru. MB 22, bmw 14, Alfa 7. Ispade da Alfa kao da nema vazdušne jastuke, niti ESP. Tri puta je bolji MB u tom polju.
Šaltanje je duplo gore na Alfi od BMW-a? Pa zar toliko?
Sve u svemu, ne uzimam ovo za ozbiljno.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
U koji auto Ferrari stavlja taj 2.9 V6 iz Giulie?
Tekst je nebulozan svakako.
Alfa, pored vremena na stazi, ne moze da prismrdi C klasi.
Tekst je nebulozan svakako.
Alfa, pored vremena na stazi, ne moze da prismrdi C klasi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3811
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
This engine was developed exclusively for the Quadrifoglio by Ferrari technicians and it is related to Ferrari's own twin-turbo F154 V8., sharing the California T's bore of 86.5 mm (3.4 in) and stroke of 82.0 mm (3.2 in).