Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ok. Ja ti lepo kazem da je elegancija stvar ukusa. Ako sam ja npr obucen sporski elegantno na nekom dogadjaju a ti u odelu jer to znaci da nemam ukusa?
Bolji enterijer isto takodje.
Ovako mozemo do prekosutra i opet nazad kad se misljenja ne poklapaju.
Iskreno zabole me za MB ili BMW
Za nove motore u S klasi nisam znao. Jesu oni uopste pusteni u prodaju ili su tek najavljeni?
MB je trenutno ispred sto se benzinaca tice. I tu BMW-u dajem veliku zamerku jer su se uspavali u odnosu na dosadasnju dominaciju sto se tice benzinaca. Samo mislim da ce u M5 biti bolji motor od E63
Bolji enterijer isto takodje.
Ovako mozemo do prekosutra i opet nazad kad se misljenja ne poklapaju.
Iskreno zabole me za MB ili BMW
Za nove motore u S klasi nisam znao. Jesu oni uopste pusteni u prodaju ili su tek najavljeni?
MB je trenutno ispred sto se benzinaca tice. I tu BMW-u dajem veliku zamerku jer su se uspavali u odnosu na dosadasnju dominaciju sto se tice benzinaca. Samo mislim da ce u M5 biti bolji motor od E63
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
U prodaji su.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
I sa dizelima je ispred, samo 750d ima jaci dizel, a on je govno za voznju, kako neki rekose.
Pusteni u prodaju sa restyle modelom S klase, imas ih u cenovniku i u konfiguratoru, kao i sa novom opremom, koje nije bilo 2013. godine, kada je S klasa predstavljena.
Samo se moram ispraviti, oba R6 benzinca imaju i elektro motor od 22ks.
Kakav ukus te sada spopao, znas li vise o cemu pricas?
Da, smoking je elegantniji od sportskog odela, tu nema diskusije.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Pusteni u prodaju sa restyle modelom S klase, imas ih u cenovniku i u konfiguratoru, kao i sa novom opremom, koje nije bilo 2013. godine, kada je S klasa predstavljena.
Samo se moram ispraviti, oba R6 benzinca imaju i elektro motor od 22ks.
Kakav ukus te sada spopao, znas li vise o cemu pricas?
Da, smoking je elegantniji od sportskog odela, tu nema diskusije.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Imaju ISG (integrated start generator) a koliko znam to nije elektromotor.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Bas htedoh da dodam da sluzi samo za start, kada sam se setio cemu je sluzio jos ranije ali me mrzelo
U sustini, za smanjenje potrosnje, da se preskoci prva brzina, ako je to isti sistem koji je bio ranije?
Mada, sluzi valjda i za bolje ubrzanje.
Takodje bi ti novi benzinci trebali imati i dpf, jer se secam da su najavili da ce od 2017. krenuti i na benzince da ga kace.
Mada, s obzirom da S500 od 457ks, izbacuje samo 150g co2, sigurno je reci da su stavili.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
U sustini, za smanjenje potrosnje, da se preskoci prva brzina, ako je to isti sistem koji je bio ranije?
Mada, sluzi valjda i za bolje ubrzanje.
Takodje bi ti novi benzinci trebali imati i dpf, jer se secam da su najavili da ce od 2017. krenuti i na benzince da ga kace.
Mada, s obzirom da S500 od 457ks, izbacuje samo 150g co2, sigurno je reci da su stavili.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Mislim da je vezano za start stop, omogucuje neprimjetno pokretanje motora, smanjuje potrosnju i turbo rupu. Makar mislim da je tako, neka me neko ispravi.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ovo je noviji sistem, sa 48v baterijom i potpomaze ubrzanje, sada iscitah malo, a sto ti kazes, najvise smanjuje turbo rupu.
Nisam video kakve Bmw tu sisteme koristi, mozda imaju nesto bolje.
Evo kako je MB to odradio:
Changes to the ancillary systems in particular have become possible thanks to a new 48-volt electrical system, which can supply energy for high-output systems like air conditioning, active anti-roll bars and notably, Mercedes’ ISG (“integrated starter alternator”) system.
Similar to Honda’s old IMA hybrids the ISG slots an electric motor between the engine and transmission. It’s used to start the engine, but also assists in acceleration (helping reduce load where necessary), recovers engergy when decelerating, and even helps control idle speed. Furthermore, the 48V system is used to run an electric turbocharger - spinning it at speeds of up to 70,000rpm within 300 miliseconds - to provide boost before the conventional turbocharger gets up to speed.
I ostatak tog clanka o novim motorima:
http://www.evo.co.uk/mercedes/s-class/1 ... e-strategy
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Nisam video kakve Bmw tu sisteme koristi, mozda imaju nesto bolje.
Evo kako je MB to odradio:
Changes to the ancillary systems in particular have become possible thanks to a new 48-volt electrical system, which can supply energy for high-output systems like air conditioning, active anti-roll bars and notably, Mercedes’ ISG (“integrated starter alternator”) system.
Similar to Honda’s old IMA hybrids the ISG slots an electric motor between the engine and transmission. It’s used to start the engine, but also assists in acceleration (helping reduce load where necessary), recovers engergy when decelerating, and even helps control idle speed. Furthermore, the 48V system is used to run an electric turbocharger - spinning it at speeds of up to 70,000rpm within 300 miliseconds - to provide boost before the conventional turbocharger gets up to speed.
I ostatak tog clanka o novim motorima:
http://www.evo.co.uk/mercedes/s-class/1 ... e-strategy
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Xepoj87 je napisao:I sa dizelima je ispred, samo 750d ima jaci dizel, a on je govno za voznju, kako neki rekose.
Pusteni u prodaju sa restyle modelom S klase, imas ih u cenovniku i u konfiguratoru, kao i sa novom opremom, koje nije bilo 2013. godine, kada je S klasa predstavljena.
Samo se moram ispraviti, oba R6 benzinca imaju i elektro motor od 22ks.
Kakav ukus te sada spopao, znas li vise o cemu pricas?
Da, smoking je elegantniji od sportskog odela, tu nema diskusije.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Nisam znao za te nove motore.
A sto se ukusa i afiniteta tice to nisi u pravu.
Oba su elegantna na razlicite nacine i kupci imaju drugacije ukuse.
Brate moras malo drugacije da gledas na svet a ne samo pravo, ni levo ni desno. Ako ti mislis da je nesto bolje ja ne mislim i obrnuto. Ali ti nikad neces shvatiti to i teras svoje do kraja po svakj cenu.
Zavrsavam sa diskusikom ovde. Nema vise svrhe
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Slazem se sa tobom, a mislim da si trebao o ovoj temi da prestanes da "diskutujes" jos pre par strana
Elem, nisam znao da je nova sedmica imala recall zbog defektnih airbagova, koji se nisu otvarali prilikom sudara...kako bi se snasli tek sa 30% vise airbagova iz S klase
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Elem, nisam znao da je nova sedmica imala recall zbog defektnih airbagova, koji se nisu otvarali prilikom sudara...kako bi se snasli tek sa 30% vise airbagova iz S klase
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Ne može to tek tako...ROCK je napisao:Zavrsavam sa diskusikom ovde. Nema vise svrhe
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Heroj za sad vodi... dok ne se Laki ne uključi u diskusiju
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Mislim da nam se misljenja generalno ne razlikuju ovde mnogo, a kod petice i e klase nas koci licni ukus i to sto jento opet visevrsnija klasa, nije jasno sta je tu bitnije, dok u F segmentu nema dileme
Petica smatram da ima najbolji odnos udobnosti i upravljivosti, ali ima i brdo razloga zasto je ne volim i zasto je meni E klasa bolja.
Osim e43 AMG, jer Laki ili ti postaviste da za njega rekose da je zabavniji i da se bolje vozi od m550i.
Laki i ja zapravo jako cesto delimo misljenje o necemu, a vecinom onda uzmemo da preterujemo iz zajebancije.
E sada, mozda se ovde i ne slazemo, ko ce ga znati
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Petica smatram da ima najbolji odnos udobnosti i upravljivosti, ali ima i brdo razloga zasto je ne volim i zasto je meni E klasa bolja.
Osim e43 AMG, jer Laki ili ti postaviste da za njega rekose da je zabavniji i da se bolje vozi od m550i.
Laki i ja zapravo jako cesto delimo misljenje o necemu, a vecinom onda uzmemo da preterujemo iz zajebancije.
E sada, mozda se ovde i ne slazemo, ko ce ga znati
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Mi smo vozili M760i i složili smo se da je auto odličan za vožnju. Nemaš osećaj da voziš limuzinu od od 5.2m. Trebalo bi probati S63 pa da se uporedi
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Pa gde da imas los osecaj u 3.7s do 100
S verujem da samim dizajnom enterijera vec nagovestava da se radi o ogromnom autu. Ja kada sam sedeo u salonu, bas mi je bilo nekako prostrano, totalno antisportski
Pitanje je da li bi mogli zaboraviti na velicinu auta u s63, cak i pored super performansi.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
S verujem da samim dizajnom enterijera vec nagovestava da se radi o ogromnom autu. Ja kada sam sedeo u salonu, bas mi je bilo nekako prostrano, totalno antisportski
Pitanje je da li bi mogli zaboraviti na velicinu auta u s63, cak i pored super performansi.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nemački premium okršaj-bitka za prevlast
Poznanik je nabavio s65 amg a pre je imao a8 4.2 tdi ( ovaj još aktuelni model ) i kaže da MB ide bolje u krivinu, da manje beži preko nosa. A 65 amg je ionako zver, tek posle 200 osetiš koliko ozbiljna mašina je to. Dobio ga je za smešnu cenu ( relativno naravno) i bez svih oznaka je, praktično ko da je najobičniji model