VW Golf VII
Re: VW Golf VII
Jok, on je generalno zastareo menjac, malo bolji od zf6, ali losiji od zf8. Mercedes dosta dugo fura jedan menjac, posto ga sami razvijaju, dok ostali kupuju gotove menjace drugih firmi, pa zato sada Audi, Jaguar i Bmw koriste iste menjace.
Meni je licno i 7g+ dovoljno dobar, samo je manuelni mod katastrofa, a isti se prakticno i ne koristi. Nisam ga vozio u S klasi, samo u 2.0 motorima i samo znam da je bolji od starog 7g u E 350cdi kupeu.
Tu se najvise i vidi razlika izmedju 20d i 30d sa zf8, 3 puta duze treba da se brzina prebaci u 20d kada je rucno menjas. Pa se onda vidi i pri nekom naglom kickdownu.
Meni je licno i 7g+ dovoljno dobar, samo je manuelni mod katastrofa, a isti se prakticno i ne koristi. Nisam ga vozio u S klasi, samo u 2.0 motorima i samo znam da je bolji od starog 7g u E 350cdi kupeu.
Tu se najvise i vidi razlika izmedju 20d i 30d sa zf8, 3 puta duze treba da se brzina prebaci u 20d kada je rucno menjas. Pa se onda vidi i pri nekom naglom kickdownu.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: VW Golf VII
Nisam primetio na svom da manuelno prebacivanje traje, a na 20d se iskreno ne secam - a i ne znam da li sam vise od par puta ukupno presaltao.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: VW Golf VII
Merili smo na 50 km/h tako sto iz 3. prebacimo u 2. i svaki put je 2.0 osetno sporije saltao. Onda sam ja to bas isprobavao u oba dosta puta u razlicitim situacijama i razlika je osetna.
30d instant prebacuje brzinu i kada se da gas i kada se rucno menja, 20d ima pauzu, cak i kada mu neka brzina vise odgovara.
Sent from my D6603 using Tapatalk
30d instant prebacuje brzinu i kada se da gas i kada se rucno menja, 20d ima pauzu, cak i kada mu neka brzina vise odgovara.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: VW Golf VII
Bez direktnog poredjenja ne mogu vise reci osim da mi subjektivno radi onako kako bih zeleo da radi.
Naravno, kada pricamo o automatskom modu mislim iskljucivo na Sport.
x30d ima 8HP70, dok x28i / x20d, ali i x35i imaju 8HP45 (340i ima 8HP50), s tim da i softverski moze da se razlikuje implementacija istog menjaca. Nesto ne verujem da 330d ima brzi menjac od 335i.
Naravno, kada pricamo o automatskom modu mislim iskljucivo na Sport.
x30d ima 8HP70, dok x28i / x20d, ali i x35i imaju 8HP45 (340i ima 8HP50), s tim da i softverski moze da se razlikuje implementacija istog menjaca. Nesto ne verujem da 330d ima brzi menjac od 335i.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: VW Golf VII
e-Golf receives a new 35.8 kWh lithium-ion battery in place of the 24.2 kWh battery from the outgoing model. Volkswagen says that this increases the range by almost 50 per cent, allowing the new e-Golf to travel up to 124 miles on a single charge.
To help make the model as practical as possible, all new e-Golfs include a 7.2 kW on-board charger which allows the electric hatchback to be charged in just under six hours at a normal charging station. The top-of-the-range SEL Premium model adopts DC Fast Charging capability instead, allowing the battery to be charged to 80 per cent within an hour from a DC fast charging station. This feature is optional on the standard trim.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Captain Slow
- Postovi: 914
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 02:19
- Lokacija: Beograd
Re: VW Golf VII
Često sam vozio G7 i baš mi se svideo, osećaj u kabini, tišina, sve sem slabašnog motora, nisam mogao da biram jbg.
Koja je razlika u odnosu na G6, je li puno bolja 7ica?
Koja je razlika u odnosu na G6, je li puno bolja 7ica?
Re: VW Golf VII
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ucwIzNpKiY
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 7pDXV7yCs0
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ca3eifYrJw
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 7pDXV7yCs0
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ca3eifYrJw
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: VW Golf VII
Cene za FL u Španiji.
3p
- 1.0 TSI BMT 110 CV 6 vel. Edition: 19.960 euros.
- 1.0 TSI BMT 110 CV 6 vel. Advance: 21.610 euros.
- 1.0 TSI BMT 110 CV DSG7 Advance: 23.430 euros.
- 1.4 TSI BMT 125 CV 6 vel. Advance: 22.320 euros.
- 1.4 TSI BMT 125 CV DSG7 Advance: 24.150 euros.
- 2.0 TSI 230 CV 6 vel. GTI: 33.850 euros.
- 2.0 TSI 230 CV DSG6 GTI: 35.740 euros.
- 1.6 TDI BMT 115 CV 5 vel. Edition: 22.820 euros.
- 1.6 TDI BMT 115 CV 5 vel. Advance: 24.480 euros.
- 1.6 TDI BMT 115 CV DSG7 Advance: 26.320 euros.
- 1.6 TDI BMT 115 CV 5 vel. Sport: 27.290 euros.
- 1.6 TDI BMT 115 CV DSG7 Sport: 29.130 euros.
- 2.0 TDI BMT 150 CV 6 vel. Advance: 26.090 euros.
- 2.0 TDI BMT 150 CV DSG7 Advance: 27.920 euros.
- 2.0 TDI BMT 150 CV 6 vel. Sport: 28.870 euros.
- 2.0 TDI BMT 150 CV DSG7 Sport: 30.690 euros.
5p: + 670€
3p
- 1.0 TSI BMT 110 CV 6 vel. Edition: 19.960 euros.
- 1.0 TSI BMT 110 CV 6 vel. Advance: 21.610 euros.
- 1.0 TSI BMT 110 CV DSG7 Advance: 23.430 euros.
- 1.4 TSI BMT 125 CV 6 vel. Advance: 22.320 euros.
- 1.4 TSI BMT 125 CV DSG7 Advance: 24.150 euros.
- 2.0 TSI 230 CV 6 vel. GTI: 33.850 euros.
- 2.0 TSI 230 CV DSG6 GTI: 35.740 euros.
- 1.6 TDI BMT 115 CV 5 vel. Edition: 22.820 euros.
- 1.6 TDI BMT 115 CV 5 vel. Advance: 24.480 euros.
- 1.6 TDI BMT 115 CV DSG7 Advance: 26.320 euros.
- 1.6 TDI BMT 115 CV 5 vel. Sport: 27.290 euros.
- 1.6 TDI BMT 115 CV DSG7 Sport: 29.130 euros.
- 2.0 TDI BMT 150 CV 6 vel. Advance: 26.090 euros.
- 2.0 TDI BMT 150 CV DSG7 Advance: 27.920 euros.
- 2.0 TDI BMT 150 CV 6 vel. Sport: 28.870 euros.
- 2.0 TDI BMT 150 CV DSG7 Sport: 30.690 euros.
5p: + 670€
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: VW Golf VII
Golf R
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: VW Golf VII
1,4 tsi sad ima samo u verziji od 125 konja ?
Re: VW Golf VII
Ceo tekst na:VW has introduced the new Golf. The entry starts with the Golf 1.0 TSI with 85 hp, whose pre-purchase is now started. The 110 hp strong 1.0 TSI, which was already available, costs from 19.625 euro, the 115 HP strong 1.6 TDI is available from 22.200 euro. The basic price of the 1.4 TSI with 125 hp stands with 22.775 euro in the price list, whose 150-hp version costs at least 24.125 euro. If you want the two-liter TDI to have 150 horsepower in the new Golf, you must invest at least 26.800 Euro. If you are thinking about the natural gas golf with 110 hp, you will be confronted with investments of at least 24.175 euros. The new 230 hp strong Golf GTI wants to be paid with at least 29.975 Euro.
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 47795.html
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: VW Golf VII
koja je poenta postojanja golfa sa 3 vrata pored scirocca?Geza je napisao:Golf R
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: VW Golf VII
Koja je poenta postojanja bilo kog modela vw osim golfa? Scirocco ipak cilja na mladju klijentelu, Golf je ipak all in one a ja bi npr. prvi uzeo golfa sa 3v jer nemam porodicu a ipak mi treba normalan gepek.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: VW Golf VII
Ni meni nije bas jasno, 3v modeli su mi ok kad fabrika nema kupe u ponudi, ili kad se razlikuje prilično u odnosu na 5v (kao npr stilo, a3)
Golfa bi gledao sa 5v. Mada preživeo bi i sa 3v,nije da neko ulazi često pozadi ali nov 3v nikad ne bih uzeo
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Golfa bi gledao sa 5v. Mada preživeo bi i sa 3v,nije da neko ulazi često pozadi ali nov 3v nikad ne bih uzeo
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Re: VW Golf VII
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...