Sad će ispasti da brenim Hondu jer je vozim, a i goivim iskreno, ali nije to u pitanju. Taj isti 1.0 Comfort sam vozio pre dve nedelje i to dva dana. Apsolutno se ne slažem sa iznetim. Kao prvo, u pitanju je osnovni paket opreme ali nipošto ne izgleda bedno. Ok, ko voli veliku multimediju i pridaje tome značaj onda mu je 5" ekran mali i sa nedovoljno funkcija, ali meni je recimo sasvim ok. Sa druge strane kvalitet materijala baš dobar, instrument tabla fantastično izgleda, a spisak opreme je tek posebna priča. Evo samo malog dela opreme koji izdvajam:
BEZBEDNOST SPOLJAŠNJOST
• VSA (dinamička kontrola stabilnosti vozila)
• HSA (pomoć pri kretanju na uzbrdici)
• DWS (senzori za pritisak u pneumaticima)
• CMBS (sistem za umanjenje posledica sudara)
• FCW (sistem za upozorenje o potencijalnom sudaru)
• TSR (sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova)
• LDW (sistem za praćenje kolovozne trake)
• RDM (sistem za upozorenje i vraćanje u kolovoznu traku)
• ISL (inteligentni limiter brzina)
• i-ACC (inteligentni adaptivni tempomat)
• LKAS (sistem za asistiranje vozila u traci puta)
• HSS (sistem za kontrolu dugih svetala)
• EPS progresivni servo upravljač podesiv po visini i dubini
• ELR (prednji pojasevi sa dvostepenim zatezanjem)
• ELR (zadnji pojasevi sa zatezačem)
• ESS (sistem za upozorenje o naglom kočenju)
• Vozačev vazdušni jastuk (sa dvostepenom fazom)
• Suvozačev vazdušni jastuk sa prekidačem za isključenje
• Bočni vazdušni jastuci (prednji)
• Prozorski vazdušni jastuci (napred i pozadi)
• Aktivni nasloni za glavu (napred)
• Električna ručna kočnica
• Grejači prednjih sedišta
• Automatski klima uređaj
• El. podizači prednjih i zadnjih stakala
• IDLE STOP sistem (samo MT)
• Audio ekran 5” AM/FM
• 8 zvučnika
• Audio komande na upravljaču
• Senzor za automatsko paljenje svetala
• USB priključak ( iPod kompatibilan )
• Bluetooth® handsfree (HFT) system
• Priključak 12 V (napred)
• Automatsko gašenje svetala (dolazak/odlazak od kuće funkcija)
Inteligentni adaptivni tempomat radi savršeno, to me najviše oduševilo. Motor ima sasvim dovoljno snage za neku normalnu vožnju. Kad se sve sabere porastao je u svakom pogledu, ne samo po dimentijama. Mislim da je ta test vožnja koju si imao suviše bila kratka da bi realno mogao da oceniš Civic.
tlazar je napisao: ↑06 Nov 2017, 10:36
Ubrzanje pre svega. Moja poenta je da imas cvrst auto, sa sportski podesenim oslanjanjem, sa jakim zvukom, svemirskom karoserijom, koji ide od 0 do 100 za 11sec.
Jedino mu zvuk nedostaje od svega pobrojanog.