Škoda Octavia RS
Re: Škoda Octavia RS
Ova braon je dojaja.
Re: Škoda Octavia RS
Pa svakako je blizu jaja
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Škoda Octavia RS
Širim haos!
Re: Škoda Octavia RS
Videh danas uzivo. Bas je dosta ruznije od pre resajlinga. Nagrdise sadvim solidan auto...
Re: Škoda Octavia RS
https://youtu.be/PI-m8X3rxgI
Re: Škoda Octavia RS
Znaci kad prodje garancija prelazis na 400+
Opet me muci isto pitanje, kako se prednji pogon nosi sa tolikom snagom?
Sent from my m2 using Tapatalk
Opet me muci isto pitanje, kako se prednji pogon nosi sa tolikom snagom?
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Škoda Octavia RS
Na primer:
viewtopic.php?f=7&t=3190&start=120#p709052
Neću da je pipam zasad, ali zanimljiv potencijal ima.
viewtopic.php?f=7&t=3190&start=120#p709052
Neću da je pipam zasad, ali zanimljiv potencijal ima.
Re: Škoda Octavia RS
To je fabrika, manja snaga.
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Škoda Octavia RS
Nisam upucen. Jel RS230 bi turbo ili singl turbo?
- Day Walker
- Postovi: 23288
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Octavia RS
S tim da Škoda sem LSD-a verovatno nema ništa da zadrži te konje, zato i ide fabrički sa 230KSnidza je napisao:Na primer:
viewtopic.php?f=7&t=3190&start=120#p709052
Neću da je pipam zasad, ali zanimljiv potencijal ima.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Škoda Octavia RS
Ima sigurno, samo nema ciljnu grupu rasprostranjenu za 300+ KS kao sto imaju klasicni hatch-evi.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Škoda Octavia RS
Pre svega to nije LSD, nego dosta inteligentniji sklop. Izdržava ovo bez problema. Uska grla su na drugom mestu.
Ovaj tjuning na 400KS je ozbiljan, pouzdan i ozbiljno košta (5000 funti). Uključuje i prepakivanje komplet DSG, jer fabrički ne izdržava 500+Nm.
Uglavnom ovo je pouzdana priča sa garancijom. Kod njih, APR ili ABT ne raspadaju se automobili. Koliko para toliko muzike.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Ovaj tjuning na 400KS je ozbiljan, pouzdan i ozbiljno košta (5000 funti). Uključuje i prepakivanje komplet DSG, jer fabrički ne izdržava 500+Nm.
Uglavnom ovo je pouzdana priča sa garancijom. Kod njih, APR ili ABT ne raspadaju se automobili. Koliko para toliko muzike.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk