Stranica 131 od 217

Re: Tesla automobili

Poslato: 11 Jan 2017, 19:17
od Saša
Ma nisu mu realno našli ništa neuobičajeno za tu kilometražu, štaviše - auto je u fantastičnom stanju za 270.000 km. Prve "zamerke": "brisači su loši, gume se se čuju jer su sigurno već pohabane"... Alo, zemljaci, niste čuli da je to potrošna roba? :D Kočioni diskovi i dalje originalni posle 270.000 km (da vidim koji to auto sa SUS motorom može još?), tek drugi set pločica na njima... i našli su i jednu neku gumu napred u trapu/ramenu pohabanu. Vlasnik kaže da je imao samo problema nešto sa elektromotorima, pohabali se neki ležajevi pa su to u Tesli otklonili u garantnom roku (i to mnogo brže nego da je u pitanju običan auto). Kapacitet baterija opao otprilike za 10% u odnosu kada je bio nov (3 godine). Po meni sve ovo je super. Čovek vozi svaki dan 120 km do posla i nazad i zadovoljan je autom. :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 11 Jan 2017, 20:49
od HKS
Taj pad kapaciteta baterije mi se nikako ne svidja. Kakve veze ima disk sa motorom? Zar Tesla ne koci kad pustis gas?

Sent from my m2 using Tapatalk

Re: Tesla automobili

Poslato: 11 Jan 2017, 21:03
od ljuba
Plus auto je iz prve generacije sa svim potencialnim decijim bolestima. I servisni ciklus od 80.000km - to je moj ideal. Mada mu covek kaze da on nikada ne bi isao preko 30.000km. Evo bas sam veceras diskutovao kako ja fanaticno punim mog golfa vise puta dnevno posto obozavam da ga vozim na struju, iako se lepo vozi i cuje na benzin :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 11 Jan 2017, 21:06
od Saša
HKS je napisao:Kakve veze ima disk sa motorom? Zar Tesla ne koci kad pustis gas?
Pa upravo to, zato su diskovi i dalje fabrički i posle 270.000 km. Nemoguća misija za auto sa klasičnim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 11 Jan 2017, 21:51
od Vladapetr
Li-jon baterijama kapacitet mora da opadne u skladu sa brojem punjenja, tu nema spasa takva im je hemija.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Jan 2017, 00:06
od Risto
Saša je napisao:
HKS je napisao:Kakve veze ima disk sa motorom? Zar Tesla ne koci kad pustis gas?
Pa upravo to, zato su diskovi i dalje fabrički i posle 270.000 km. Nemoguća misija za auto sa klasičnim motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. :)
Mi smo prodali C klasu (w203) sa nešto preko 260.000 km na satu sa originalnim diskovima, doduše, moj otac vozi pažljivo plus je auto automatik.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Jan 2017, 08:19
od Delija
Pa to sto je automatik bas znaci da se vise trose kocnice.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Jan 2017, 08:33
od Risto
Zavisi kako ko gleda, on recimo misli da manje koči kočnicama sa automatskim menjačem jer je tada serijski uz C klasu došao tempomat, sada ga recimo nema pa (kako on tvrdi) više koči kočnicama. Kako god, naglasio sam da se i to zna kako ne bi bilo nedoumica.

Poenta je da se itekako može preći ta kilometraža sa jednim setom kočnica, doduše auto je većinom vožen na otvorenom što mu je olakšalo život :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Jan 2017, 08:45
od Saša
Ma dobro, ali to je jedan slučaj u milion. Retko kome diskovi izdrže preko 100.000 km, a i to najčešće verovatno znači da su bili i ranije za zamenu, ako ćemo sve po PS-u. :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Jan 2017, 09:24
od Delija
Odakle ti to?
Na vecini automobila diskovi traju dobrano preko 100k km, a na nekim cak i plocice.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Jan 2017, 09:58
od Mr.Rotor
Kod mene na A7 nisu menjani ni diskovi ni pločice i hteo sam da zamenim sad na 105.000km al mi u servisu rekoše da mogu da guraju lagano do 120.000 i da najbolje tada da zamenim.

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Jan 2017, 10:02
od Saša
Delija je napisao:Odakle ti to?
Na vecini automobila diskovi traju dobrano preko 100k km, a na nekim cak i plocice.
Sudim najviše po svom autu, prešao je oko 103.000 km a diskovi su bili pri kraju pri poslednjoj zameni pločica (na 80.000 i nešto) no ostavio sam ih ipak računajući da će uspeti da "izguraju" još i ovaj komplet. Takođe, pratim više foruma ovakve tematike i većina ljudi ih je takođe menjala pre 150.000. Uostalom, možemo ovde napraviti i "mini anketu" pa da vidimo. :)

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Jan 2017, 13:16
od HKS
Risto je napisao:Zavisi kako ko gleda, on recimo misli da manje koči kočnicama sa automatskim menjačem jer je tada serijski uz C klasu došao tempomat, sada ga recimo nema pa (kako on tvrdi) više koči kočnicama. Kako god, naglasio sam da se i to zna kako ne bi bilo nedoumica.

Poenta je da se itekako može preći ta kilometraža sa jednim setom kočnica, doduše auto je većinom vožen na otvorenom što mu je olakšalo život :)
Pa valjda i tempomat koristi kocnice.

Sent from my m2 using Tapatalk

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Jan 2017, 14:27
od passenger
http://www.magazinauto.com/skoda-octavi ... ilometara/


Motor nije otvaran nikada niti je otkazao neki vitalni deo. Čak ni prednje kočne diskove nije menjao

Re: Tesla automobili

Poslato: 12 Jan 2017, 17:46
od Saša
Znao sam da će neko odmah da potegne jedan takav slučaj u milion.... :kezo:

Izuzetak koji potvrđuje pravilo.