AUDI - Vorsprung durch Technik
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Baš su naduvali cene za sportske Golfove, čini mi se ili da su automobili nakrcani opremom. Gledam sada konfigurator na zvaničnom site-u, GTI kreće od 30.5k evra, GTD je 33k evra a R je 41k evra.
Da li su možda izložili Arteon?
Da li su možda izložili Arteon?
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Nema Arteona.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Kupe je idealan izbor za samce i roditelje sa decom 5-10 godina.Mr.Rotor je napisao:Lepo sam ja pričao da to mora da se vidi uživo. Kupe je bomba ali nepraktičan maksimalno. Jbga.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lep je A5 kupe ali mi je prvi bio posebno zanimljiv kad se pojavio.
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Pa ne smes reci za tt rs da je malo govance auto je zverina brzi od 99% auta na sajmuXepoj87 je napisao:Jako su me iznenadili danas na sajmu
Prvo me je sokirao TT RS za 92k eura, sto je sumanuta cifra za to malo govance.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Za te pare se pazare c63s i Giulia qv, jako fino opremljeni.
Taj auto je preskup, kako god da pogledas na to.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Taj auto je preskup, kako god da pogledas na to.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Da je preskup jeste
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
"Iako sve veći broj proizvođača dodaje drift modove u svoje automobile perfosrmansi, Audi Sport kategorički odbacuje ovakvu mogućnost potvrđujući da ne poseduje interesovanje za ovakvu karakteristiku u svojim modelima...
Ford je zaslužan za uvođenje ovakvih mera u tržišne modele sa serijom Focus RS, praćenom nedugo zatim novim Mercedes-AMG E63 S automobilom koji je dobio sličan tretman. Šta više, Ferrari nudi drift sisteme kao i McLaren za svoju 720 liniju, a BMW M5 ide čak do toga da može odvojiti svoje prednje točkove kako bi svu snagu poslao na zadnju osovinu.
U nedavnim razgovorima, glavni direktor razvoja ogranka Audi Sport, Stiven Reil, izjavio je da njihova kompanija nema nikakvih interesa u uvođenju ovakvih vozila i njihovoj proizvodnji. Sudeći po Reilu, ne postoji ni najmanja potreba za drift modom jer se gotovo identičan rezultat može postići prebacivanjem vozila na ESP sistem."
Ford je zaslužan za uvođenje ovakvih mera u tržišne modele sa serijom Focus RS, praćenom nedugo zatim novim Mercedes-AMG E63 S automobilom koji je dobio sličan tretman. Šta više, Ferrari nudi drift sisteme kao i McLaren za svoju 720 liniju, a BMW M5 ide čak do toga da može odvojiti svoje prednje točkove kako bi svu snagu poslao na zadnju osovinu.
U nedavnim razgovorima, glavni direktor razvoja ogranka Audi Sport, Stiven Reil, izjavio je da njihova kompanija nema nikakvih interesa u uvođenju ovakvih vozila i njihovoj proizvodnji. Sudeći po Reilu, ne postoji ni najmanja potreba za drift modom jer se gotovo identičan rezultat može postići prebacivanjem vozila na ESP sistem."
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Mada i za te drift modove, launch kontrole, wheelie kontrole na motorima i slicno. Maskira pravo umece i dobrog vozaca. Na civilnom vozilu ce mozda i spasiti neciju glavu, ali elektronika uze ozbiljnog maha i u automoto sportu
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
I 63S takodje skroz iskljucuje prednji pogon u drift modu.
Ako se ne varam, quattro baca snagu na zadnje tockove kada zatreba, ali mislim da bi izgoreo da to radi konstantno, jer mu je primarna prednja osovina.
Naravno da Audi nece omoguciti samo zadnji pogon, kada pravi FWD based automobile.Pull both shift paddles at the same time with Race mode enabled and ESP turned off, and the E63's front axle disconnects entirely. Yes, this effectively turns the E63 into a rear-wheel-drive car, and yes, we're just as excited about this as you are.
Ako se ne varam, quattro baca snagu na zadnje tockove kada zatreba, ali mislim da bi izgoreo da to radi konstantno, jer mu je primarna prednja osovina.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Quattro je jedini koji je permanentan od BMW/Merc/Audi trojke, nije mu uopste primarna prednja osovina i neretko je odnos 40:60. Na R8 je 30:70, mozda i jace u korist zadnjeg pogona.
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Bilo nekad, sad je sve vise onaj varijabilni kao sto i skoda ima. Jos malo ce pravi quattro biti rezervisan samo za top motorizaciju i modele a sirotinja nek se... A izgradili ime na tome, prodali se za pare.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
zar nisu sva tri permanentna?Scuderia je napisao:Quattro je jedini koji je permanentan od BMW/Merc/Audi trojke, nije mu uopste primarna prednja osovina i neretko je odnos 40:60. Na R8 je 30:70, mozda i jace u korist zadnjeg pogona.
Za 4matic sam gotovo siguran da jeste.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Zanimljivo, ali netacnoScuderia je napisao:Quattro je jedini koji je permanentan od BMW/Merc/Audi trojke, nije mu uopste primarna prednja osovina i neretko je odnos 40:60. Na R8 je 30:70, mozda i jace u korist zadnjeg pogona.
Odakle ti info da je samo quattro stalan?
Takodje, nema veze raspodela torka po osovinama, sa time da li je auto fwd i rwd based.
Secam se nekog snimka, gde se na quattru usmrdi lamela ili dif, kada se konstantno forsira na klizavom terenu.
U sustini, da se pregreje kada se dugo vremena forsira tork na zadnjoj osovini.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
To se tebi nesto na Samsungu zapalilo
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Sta sve covek nece procitati za Audi ... ne verujem sta citam