AUDI - Vorsprung durch Technik
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Nije to mogao samo jedan lik da smisli i izgura, za to je bila potrebna cela grupa tupana i odobrenje sa vrha.
Nema veze da li trenutno imaju (izmedju svake klase ima rupa), mogu sutra da ga izbace i sta ce onad, ajmo novo uputstvo. Samo jos vise pokazuje kako neko nije dve sekunde porazmislio oko ovoga.
Nema veze da li trenutno imaju (izmedju svake klase ima rupa), mogu sutra da ga izbace i sta ce onad, ajmo novo uputstvo. Samo jos vise pokazuje kako neko nije dve sekunde porazmislio oko ovoga.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Ne možete BMW i Mercedes da poredite sa ovom komedijom. Oni taj sistem označavanja imaju godinama unazad. Tačno je da su pre takve oznake imale vezu sa kubikažom ali danas su motori manje zapremine a jači nego ranije pa se te oznake više odnose na snagu.
Audi je od nule smišljao nešto i smislio glupo.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Audi je od nule smišljao nešto i smislio glupo.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
^ +1
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Istražitelji na tragu novog skandala, još i većeg
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1296840
Nemilosrdni nemački istražitelji već mesecima češljaju Audijeve poslovne knjige i traže dokaze u vezi dizelgejta. Naleteli su na nove problematične informacije.
Pedantni Nemci naleteli su na dokumente koji dokazuju kako je Audi proizveo nekoliko hiljada automobila s istim VIN brojem i onda ih isporučio u Kinu, Japan i Koreju, piše nemački poslovni magazin Handelsblat.
VIN broj (Vehicle Identification Number) je identifikacioni broj automobila. Sastavljen je od 17 oznaka, a između ostalog služi vlasniku, osiguravajućim kompanijama i državnim institucijama da prate istoriju automobila, njegovog vlasništva, ali i trenutni status vozila.
Zato je sasvim logično kako dva automobila ne smeju da imaju isti VIN broj, osim ako ih deli bar 30 godina.
Da stvar bude gora, istražitelji su našli dokumente Audijevog odeljenja interne kontrole, gde su službenici pregledajući dokumente označavali rizik od otkrivanja. Kao na semaforu, crvenim bi označili hitne dokumente, žutim manje hitne, a zelenim trenutno neproblematične.
Za sada je nepoznato koji je razlog Audijevog štancovanja automobila s istim VIN brojem.
Pojedini mediji to dovode u vezu s uvoznim kvotama i porezima pretpostavljajući kako je VIN broj namerno kopiran u proizvodnji.
Predstavnik za medije Audija je ceo događaj komentiarisao rečima: "Nismo znali za činjenicu da su pojedini VIN brojevi korišćeni više od jednog puta".
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1296840
Nemilosrdni nemački istražitelji već mesecima češljaju Audijeve poslovne knjige i traže dokaze u vezi dizelgejta. Naleteli su na nove problematične informacije.
Pedantni Nemci naleteli su na dokumente koji dokazuju kako je Audi proizveo nekoliko hiljada automobila s istim VIN brojem i onda ih isporučio u Kinu, Japan i Koreju, piše nemački poslovni magazin Handelsblat.
VIN broj (Vehicle Identification Number) je identifikacioni broj automobila. Sastavljen je od 17 oznaka, a između ostalog služi vlasniku, osiguravajućim kompanijama i državnim institucijama da prate istoriju automobila, njegovog vlasništva, ali i trenutni status vozila.
Zato je sasvim logično kako dva automobila ne smeju da imaju isti VIN broj, osim ako ih deli bar 30 godina.
Da stvar bude gora, istražitelji su našli dokumente Audijevog odeljenja interne kontrole, gde su službenici pregledajući dokumente označavali rizik od otkrivanja. Kao na semaforu, crvenim bi označili hitne dokumente, žutim manje hitne, a zelenim trenutno neproblematične.
Za sada je nepoznato koji je razlog Audijevog štancovanja automobila s istim VIN brojem.
Pojedini mediji to dovode u vezu s uvoznim kvotama i porezima pretpostavljajući kako je VIN broj namerno kopiran u proizvodnji.
Predstavnik za medije Audija je ceo događaj komentiarisao rečima: "Nismo znali za činjenicu da su pojedini VIN brojevi korišćeni više od jednog puta".
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Gezo,
Ugledao si se na Audi, postuješ duplo (neće se baci)
Ugledao si se na Audi, postuješ duplo (neće se baci)
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Neznam zasto bi ovo bilo cudnije od BMW ozanaka ili recimo Volvo T2,T3,T4,T5.
Odavno te oznake pozadi nemaju veze sa motorom.
Gluplja mi je logika sa 3.0TFSI motorima. TFSI = Turbo Fuel Stratified Injection.
Kad ono kompresor.
Odavno te oznake pozadi nemaju veze sa motorom.
Gluplja mi je logika sa 3.0TFSI motorima. TFSI = Turbo Fuel Stratified Injection.
Kad ono kompresor.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Zato sto oznaka 30 kod Audija zahvata vise konjskih snaga (kako bi 110 - 130 msm). Kod BMWa je 525d nekada znacilo 2.5 dizel i 177ks. Kasnije je ostala oznaka iako je kubikaza smanjena na 2.0
Ali ostala je zbog snage. Tu trebas biti poznavalac da znas sta je tacno, ali kod Audija ce ti biti dzaba i ako si poznavalac. Taj sistem je kod BMWa davno uveden, a Audijev tek sad i vec je bezveze i neodredjen. Bolje da su isli sa crvenim D i DI.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Ali ostala je zbog snage. Tu trebas biti poznavalac da znas sta je tacno, ali kod Audija ce ti biti dzaba i ako si poznavalac. Taj sistem je kod BMWa davno uveden, a Audijev tek sad i vec je bezveze i neodredjen. Bolje da su isli sa crvenim D i DI.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- Gruja1595
- Postovi: 919
- Pridružio se: 26 Maj 2015, 07:22
- Garaža: BMW F30 320eD
- Lokacija: Kragujevac
- Kontakt:
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
https://youtu.be/WvFukrb0QGE
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
https://www.bademantili.rs - prodaja bade mantila
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
https://youtu.be/DN7oRaxH7aU
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Uživancija
https://www.youtube.com/watch?v=FgsRe_4mNtw
https://www.youtube.com/watch?v=FgsRe_4mNtw
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
https://www.youtube.com/watch?v=-nb1O9xyABQ
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
https://www.youtube.com/watch?v=EbEOHCk_-NA
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Auu, al se zakuvalo, Skoda im svima ebe kevu
VW besni, sprema osvetu "jeftinoj Škodi"
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1311132
Škoda je trenutno unutar VW-ove grupe prava fabrika novca. U poslednje tri godine operativna dobit ovog proizvođača automobila udvostručila se na lanjskih 1,2 milijarde evra, a marža je skočila na 8,7 odsto.
Time je Škoda postala profitabilnija od luksuznog Audija, iskočivši unutar grupe na drugo mesto, odmah iza Poršea. S druge strane, VW i dalje, globalno gledajući, prodaje više automobila od Škode, ali sporije raste u Evropi. Kako mu je lani dobit pala za trećinu, marža se smanjila na svega 1,8 odsto.
u VW-u kipte od besa jer automobilistički novinari sve češće Škodine modele ocenjuju bolje na uporedivim testovima od VW-ovih perjanica.
Iznenadjen sam da je Audi toliko poslovno neuspesan. Ne ocekujem da budu uspesni kao BMW i Merc koji godisnje tuku oko 10 milijardi profita, ali pola od toga deluje realno. Medjutim oni 10x manje zaradjuju a imaju gomilu ustede jer dele mnoge delove sa VW i Skoda-om, nesto ozbiljno ne stima.
VW besni, sprema osvetu "jeftinoj Škodi"
http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?y ... id=1311132
Škoda je trenutno unutar VW-ove grupe prava fabrika novca. U poslednje tri godine operativna dobit ovog proizvođača automobila udvostručila se na lanjskih 1,2 milijarde evra, a marža je skočila na 8,7 odsto.
Time je Škoda postala profitabilnija od luksuznog Audija, iskočivši unutar grupe na drugo mesto, odmah iza Poršea. S druge strane, VW i dalje, globalno gledajući, prodaje više automobila od Škode, ali sporije raste u Evropi. Kako mu je lani dobit pala za trećinu, marža se smanjila na svega 1,8 odsto.
u VW-u kipte od besa jer automobilistički novinari sve češće Škodine modele ocenjuju bolje na uporedivim testovima od VW-ovih perjanica.
Iznenadjen sam da je Audi toliko poslovno neuspesan. Ne ocekujem da budu uspesni kao BMW i Merc koji godisnje tuku oko 10 milijardi profita, ali pola od toga deluje realno. Medjutim oni 10x manje zaradjuju a imaju gomilu ustede jer dele mnoge delove sa VW i Skoda-om, nesto ozbiljno ne stima.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Velika je prednost kad imaš jeftiniju, a kvalitetnu (možda i kvalitetniju) radnu snagu, kojoj je dostupna tehnologija matične firme.