Ferrari - Opsta tema
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ferrari - Opsta tema
Meni se sviđa što drže atmosferske motore i dalje.
Ovo što je Markjone rekao je lukavština i mali spin da bi opravdao povećanje proizvodnje. Ne treba tu ljud da se pecaju. On hoće da komercijalizuje Ferrari i da pravi 10000 autmobila godišnje, ali ima dosta ljudi unuta kompanije i u javnosti koji su izrazito protiv postulata koje je postavio Enzo, a Luka di Montecemolo ih se čvrsto držao da porizvodnja mora biti ogranilena i Montecemolo je to držao to na 7000 komada. Biloje i dužih rokova isporuke za Ferrari. Markjone ovo radi da bi lagano preveo vodu na svoju vodenicu.
Ovo što je Markjone rekao je lukavština i mali spin da bi opravdao povećanje proizvodnje. Ne treba tu ljud da se pecaju. On hoće da komercijalizuje Ferrari i da pravi 10000 autmobila godišnje, ali ima dosta ljudi unuta kompanije i u javnosti koji su izrazito protiv postulata koje je postavio Enzo, a Luka di Montecemolo ih se čvrsto držao da porizvodnja mora biti ogranilena i Montecemolo je to držao to na 7000 komada. Biloje i dužih rokova isporuke za Ferrari. Markjone ovo radi da bi lagano preveo vodu na svoju vodenicu.
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Meni se to ni malo ne dopada, povecavanje prozivodnje gubi se eksluzivnost samoga brenda. Danas svaka susa koja je dosla do nekih malo vecih para hoce da ga vozi, pogotovo fudblaeri
Eno ti Alfa, Maserati pa se igraj za kolicinom koliko hoces, sto se tu ne napravi pametan pa uspe da poveca prozivodnju, nemam nista protiv tih brendova cak Maserati i jako volim ali budi uspesan i povec prozivodnju.
Eno ti Alfa, Maserati pa se igraj za kolicinom koliko hoces, sto se tu ne napravi pametan pa uspe da poveca prozivodnju, nemam nista protiv tih brendova cak Maserati i jako volim ali budi uspesan i povec prozivodnju.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ferrari - Opsta tema
Ni meni se to ne sviđa, ali ima tu jedan objektivan argument u njegovu korist. Tržište se proširilo. U vreme Enza nije bilo toliko milionera i milijardera širom sveta i ti ljudi treba da imaju mogućnost da kupe Ferrari.
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ferrari - Opsta tema
Azija je buknula u poslednjih 15ak godina.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Sve to stoji, ali Ferrari je Ferrari!
Nije su samo pare u pitanju, ima nesto u brendu imidzu...
Mislim da njima pare ne manjkuje (mada para nikad dosta), docicemo onda za 30god da ce jos vise milionera biti u svetu o da ce Ferrari biti svuda u kraju.
Nije su samo pare u pitanju, ima nesto u brendu imidzu...
Mislim da njima pare ne manjkuje (mada para nikad dosta), docicemo onda za 30god da ce jos vise milionera biti u svetu o da ce Ferrari biti svuda u kraju.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ferrari - Opsta tema
A nije bilo ni toliko slupanih Ferrarija. Današnja bogataška deca, malo-malo pa se skrljaju sa ganc novim mašinama.starac vujadin je napisao:... U vreme Enza nije bilo toliko milionera i milijardera širom sveta i ti ljudi treba da imaju mogućnost da kupe Ferrari.
A o izgorelim ... neću ni da pričam
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ferrari - Opsta tema
Ima engleski titl:
https://www.youtube.com/watch?v=tHBLsDO6oAo
https://www.youtube.com/watch?v=tHBLsDO6oAo
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Ferrari - Opsta tema
Sad videh da ima i nastavak:
https://www.youtube.com/watch?v=xkeeMPJHNok
https://www.youtube.com/watch?v=xkeeMPJHNok
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ferrari - Opsta tema
Mnogi su pogazili svoje nasledje i ideju vodilju zarad profita. U svakoj firmi dodje taj momenat. Nemci su prvi zapoceli taj trend. Karta im ne smrdi.speedy stikis je napisao:Sve to stoji, ali Ferrari je Ferrari!
Nije su samo pare u pitanju, ima nesto u brendu imidzu...
Mislim da njima pare ne manjkuje (mada para nikad dosta), docicemo onda za 30god da ce jos vise milionera biti u svetu o da ce Ferrari biti svuda u kraju.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ferrari - Opsta tema
Ma kakvi fudbaleri - kineski milioneri i milijarderi.speedy stikis je napisao:Meni se to ni malo ne dopada, povecavanje prozivodnje gubi se eksluzivnost samoga brenda. Danas svaka susa koja je dosla do nekih malo vecih para hoce da ga vozi, pogotovo fudblaeri
Eno ti Alfa, Maserati pa se igraj za kolicinom koliko hoces, sto se tu ne napravi pametan pa uspe da poveca prozivodnju, nemam nista protiv tih brendova cak Maserati i jako volim ali budi uspesan i povec prozivodnju.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ferrari - Opsta tema
Vecita borba vlasnika/akcionara i menadzmenta.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Ovako bi mogao da izgleda Ferrari 812 Superfast Barchetta
Ferrari je na tek završenom sajmu automobila u Ženevi održao premijeru modela 812 Superfast, i to u Coupe izdanju. Kasnije možemo da očekujemo i otvorenu Barchetta verziju, čiji mogući izgled je prikazan na ovom nezvaničnom renderu.
Kao i Coupe, i 812 Superfast Barchettu bi pokretao 6,5 litarski V12 motor sa 588 kW/800KS i 718 Nm, u paru sa menjačem sa dvostrukim kvačilom.
Fabrika navodi da 812 Superfast Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,9 sekunde, kao i da ovaj 4657 mm dugački sportista može da postigne "više od 340 km/h".
Ferrari je na tek završenom sajmu automobila u Ženevi održao premijeru modela 812 Superfast, i to u Coupe izdanju. Kasnije možemo da očekujemo i otvorenu Barchetta verziju, čiji mogući izgled je prikazan na ovom nezvaničnom renderu.
Kao i Coupe, i 812 Superfast Barchettu bi pokretao 6,5 litarski V12 motor sa 588 kW/800KS i 718 Nm, u paru sa menjačem sa dvostrukim kvačilom.
Fabrika navodi da 812 Superfast Coupe od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,9 sekunde, kao i da ovaj 4657 mm dugački sportista može da postigne "više od 340 km/h".
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Banda planirala da ukrade telo Enca Ferarija iz porodične grobnice
Italijanski istražioci su saopštili da su osujetili plan bande koja je pokušala da ukrade telo Enca Ferarija i da zatraže otkupninu od porodice Ferari, javlja Sky News.
Ferari je osnovao istoimenu kompaniju u kojoj su proizvedeni neki od najbržih i najskupljih automobila u istoriji. Enco Ferari je umro 1988. u dobi od 90 godina i sahranjen je u porodičnoj grobnici na groblju San Kataldo u italijanskoj Modeni.
Banda je uočena dok je nadzirala grobnicu koja je uređena kako bi porodica mogla da bude što bliže telu legendarnog Enca. Članovi bande su organizovali nadziranje grobnice, a sam pokušaj krađe tela je osujećen tokom velike istrage o organizovanoj trgovini oružjem i drogom.
U racijama u kojima je učestovalo više od 300 policajaca, obavljena su brojna hapšenja. Inače, banda koja je pokušala da ukrade telo Enca Ferarija aktivna je u severnoj Italiji.
Italijanski istražioci su saopštili da su osujetili plan bande koja je pokušala da ukrade telo Enca Ferarija i da zatraže otkupninu od porodice Ferari, javlja Sky News.
Ferari je osnovao istoimenu kompaniju u kojoj su proizvedeni neki od najbržih i najskupljih automobila u istoriji. Enco Ferari je umro 1988. u dobi od 90 godina i sahranjen je u porodičnoj grobnici na groblju San Kataldo u italijanskoj Modeni.
Banda je uočena dok je nadzirala grobnicu koja je uređena kako bi porodica mogla da bude što bliže telu legendarnog Enca. Članovi bande su organizovali nadziranje grobnice, a sam pokušaj krađe tela je osujećen tokom velike istrage o organizovanoj trgovini oružjem i drogom.
U racijama u kojima je učestovalo više od 300 policajaca, obavljena su brojna hapšenja. Inače, banda koja je pokušala da ukrade telo Enca Ferarija aktivna je u severnoj Italiji.
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Zaplenjeni model LaFerrari neizvesne sudbine
Priča o veoma nesrećnom LaFerrari modelu postala je centralna vest automoto sveta, nakon što su ga zvaničnici Južnoafričke Republike zaplenili prilikom pokušaja uvoza u zemlju.
Vlasnik ovog LaFerrari modela, originalno je kupio hibridni hiperautomobil i pokušao da ga uvede u Južnu Afriku, ali nakon što nije uspeo da ispuni određene uslove i procedure, kao što je plaćanje carinskih dužnosti, njegov automobil je zaplenjen i odložen u napuštenom skloništu carine, gde se nalazi već tri godine, kako tvrde tamošnji mediji.
Automobil je na ovom mestu već tri godine, dok njegov vlasnik sve vreme poseduje poteškoće da finalizira carinske procese. Međutim, sve se promenilo prošlog februara kada je odlučeno da će ovaj nesrećni model LaFerrari biti eksportovan u Demokratsku Republiku Kongo.
Nakon ponovnog pokušaja uvoza, putem iste carinske ispostave, vlasti Južnoafričke Republike ponovo plene automobil, ponovo sprečavajući vlasnika da predstavi svoj model na ulicama ove zemlje.
Priča o veoma nesrećnom LaFerrari modelu postala je centralna vest automoto sveta, nakon što su ga zvaničnici Južnoafričke Republike zaplenili prilikom pokušaja uvoza u zemlju.
Vlasnik ovog LaFerrari modela, originalno je kupio hibridni hiperautomobil i pokušao da ga uvede u Južnu Afriku, ali nakon što nije uspeo da ispuni određene uslove i procedure, kao što je plaćanje carinskih dužnosti, njegov automobil je zaplenjen i odložen u napuštenom skloništu carine, gde se nalazi već tri godine, kako tvrde tamošnji mediji.
Automobil je na ovom mestu već tri godine, dok njegov vlasnik sve vreme poseduje poteškoće da finalizira carinske procese. Međutim, sve se promenilo prošlog februara kada je odlučeno da će ovaj nesrećni model LaFerrari biti eksportovan u Demokratsku Republiku Kongo.
Nakon ponovnog pokušaja uvoza, putem iste carinske ispostave, vlasti Južnoafričke Republike ponovo plene automobil, ponovo sprečavajući vlasnika da predstavi svoj model na ulicama ove zemlje.
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ferrari - Opsta tema
Auto skuplji od celog Konga
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk