Ferrari - Opsta tema
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ferrari - Opsta tema
Ja sam krenuo da pišem o 456 motivisan ovim slikama, pre nego što si ti napisao taj post.
Re: Ferrari - Opsta tema
Nekadašnje promo fotke.
I karakondžula.
I karakondžula.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ferrari - Opsta tema
Scuderia
Meni jedan od omiljenih Ferrarija.
Meni jedan od omiljenih Ferrarija.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ferrari - Opsta tema
Au kakav tipičan hipster ovaj vlasnik...Bitno je da se na početku israo da je 456 liči na Mazdu iz 90-ih i da danas taj auto izgleda neprepoznatljivo da bi ispalo da on ima istanačan ukus i da vidi što drugi ne vide, pa je on mnogo pametan. 456 je potcenjen iz drugih razloga, a ne zbog dizajna. Tipičan primer kada se kupuje nešto da bi se pošto poto razlikovao od drugih, a ne zato što ti se taj predmet sviđa.
Kada se pojavio 456 ljudima je pala vilica na pod koliko je bio atraktivan auto. I danas izgleda fenomenalno, jedino što ukazuje na njegove godine i što bi mlađoj publici smetalo što ima male točkove za današnje norme i pop up svetla.
Kada se pojavio 456 ljudima je pala vilica na pod koliko je bio atraktivan auto. I danas izgleda fenomenalno, jedino što ukazuje na njegove godine i što bi mlađoj publici smetalo što ima male točkove za današnje norme i pop up svetla.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Ferrari - Opsta tema
Njima je enterijer izgledao svemirski u ono vreme, a nama predstavlja umetnost:
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Ferrari - Opsta tema
Ja bi mu turio sat na mesto srednje ventilacije.
Meni su 288 i Testarosa više ferarijevski od 456.
456 je za japije.
A 250 lusso je za sva vremena.
Meni su 288 i Testarosa više ferarijevski od 456.
456 je za japije.
A 250 lusso je za sva vremena.
Re: Ferrari - Opsta tema
Pa nijedan iz te '456' klase nije nesto Ferrarijevski. Ovi manji sportaci su mi uvek bili nekako pravi F.
Re: Ferrari - Opsta tema
Ako izuzmem F40 i F50, meni je F355 nekako pravi Ferrari. Moćan, a nekako skladan.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Re: Ferrari - Opsta tema
Nije to ista stvar, ovo je gt model.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Ferrari - Opsta tema
Naravno da je Ferrari GT s V12 napred motorom pravi Ferrari. "Najpraviji" mogući. 456 je samo obnovio prekinuti niz takvih modela koji su prekinuli s BB i novom Testarossom. BB je bio dobar, Testarossa sjajna, ali ipak nije to bilo to pa su se vratili na "pravi put" s moćnim GT modelima.
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Ferrari 365 P
Ako se ne varam volan mu je postavljen centralno i ima tri sedisna
Ako se ne varam volan mu je postavljen centralno i ima tri sedisna
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Ferrari - Opsta tema
Na prodaju Ferrari F40 Erika Kleptona
Mnogi ga smatraju najboljim Ferrarijevim bolidom svih vremena, a na aukcijama često obara cenovne rekorde. Poslednji u nizu ima i dodatnu vrednost - bio je u vlasništvu muzičke legende Erika Kleptona.
Automobil je proizveden 1991. godine, a do danas je sakupio samo 10.860 km. Apsolutni klasik je jedan od 1.311 proizvedenih, a smatra se jednim od najpopularnijih supersportskih automobila svog vremena. Proizvodio se od 1987. do 1992. godine, dok su specijalne trkačke verzije iz Ferrarijevog pogona izlazile još koju godinu kasnije.
F40 je, kao što mu samo ime govori, stigao povodom 40-godišnjice kompanije, a predstavljen je kao najbrži, najsnažniji i najskuplji Ferrari u istoriji. Pokreće ga centralno smešteni 2.9 V8 twin-turbo motor sa 478KS. Napravljen je u kombinaciji kevlara, ugljeničnih vlakana i aluminijuma, a lišen luksuzne opreme imao je samo 1.319 kg, pa je uz odličnu aerodinamiku na putu bio neuhvatljiv. Do dolaska Lamborghini Diabla bio je sa brzinom od 324 km/h najbrži automobil s tiražem većom od 500 primeraka.
Početna cena je bila 400.000 USD, što je jednako današnjem ekvivalentu od 840.000 USD. Pojedini kupci plaćali su i do 1,6 miliona USD, pa trenutna cena primerka iz Kleptonove garaže od 925.000 GBP ne zvuči preterano. Pogotovo jer automobil ima Ferrarijev sertifikat autentičnosti. Recimo i da je legendarni muzičar veliki fan Ferrarija, a poslednji primerak, unikatni SP12 EC, kupio je 2012. godine.
https://www.youtube.com/watch?v=U3TPafcQZe4
Mnogi ga smatraju najboljim Ferrarijevim bolidom svih vremena, a na aukcijama često obara cenovne rekorde. Poslednji u nizu ima i dodatnu vrednost - bio je u vlasništvu muzičke legende Erika Kleptona.
Automobil je proizveden 1991. godine, a do danas je sakupio samo 10.860 km. Apsolutni klasik je jedan od 1.311 proizvedenih, a smatra se jednim od najpopularnijih supersportskih automobila svog vremena. Proizvodio se od 1987. do 1992. godine, dok su specijalne trkačke verzije iz Ferrarijevog pogona izlazile još koju godinu kasnije.
F40 je, kao što mu samo ime govori, stigao povodom 40-godišnjice kompanije, a predstavljen je kao najbrži, najsnažniji i najskuplji Ferrari u istoriji. Pokreće ga centralno smešteni 2.9 V8 twin-turbo motor sa 478KS. Napravljen je u kombinaciji kevlara, ugljeničnih vlakana i aluminijuma, a lišen luksuzne opreme imao je samo 1.319 kg, pa je uz odličnu aerodinamiku na putu bio neuhvatljiv. Do dolaska Lamborghini Diabla bio je sa brzinom od 324 km/h najbrži automobil s tiražem većom od 500 primeraka.
Početna cena je bila 400.000 USD, što je jednako današnjem ekvivalentu od 840.000 USD. Pojedini kupci plaćali su i do 1,6 miliona USD, pa trenutna cena primerka iz Kleptonove garaže od 925.000 GBP ne zvuči preterano. Pogotovo jer automobil ima Ferrarijev sertifikat autentičnosti. Recimo i da je legendarni muzičar veliki fan Ferrarija, a poslednji primerak, unikatni SP12 EC, kupio je 2012. godine.
https://www.youtube.com/watch?v=U3TPafcQZe4