Darko je napisao: ↑02 Nov 2017, 15:10Cesto se i spomene na forumu princip. Kad neko kupuje auto za 40k sta mu je da doda jos 20k na opremu i motor. Taj koji ima 40 ima i 60k. Po meni to ne mora da znaci. Mozda je neko gledao hondu za 30 pa hoce da predje u visu ligu za 40, a 60 mu je nedostizno.
Ista bi bila prica, kad uzimas seat leon za 14k sta ti je samo da dodas jos 6 pa uzmes FR.
Pretpostavljam da neki x3 x4 po defaultu ima solidan osnovni paket. Znam da bi meni licno bio i vise nego dovoljan.
Taj osnovni motor u x4 2.0d 190ks 400Nm je ozbiljna sprava koliko god vama sa jakim automobilima to delovalo "blah".
Darko, ne možeš ni da pomisliš koliko malo opreme su sposobni da daju u klot variantu kod BMW ili kod audija, koji mislim da je još gori. Kad moraš npr kod rs4 od 80 miliki da doplatiš za barem 20k opreme da izgleda koliko toliko onda ti je jasno. Ili kad uzmes da a3, koji je ranga tvog megana ( po veličini ) nema u klotu ni tempomat, a kamoli kojekakve senzore, xenon ili led je več ZF onda ti je jasno. I to naravno opravdavaju sa tim, da možeš da individualno opremiš avto. Daj onda đabe to ako ti je samo za indvidualizaciju. Jok, sve se plača i to dobrano.
A kako jim to uspeva vidiš kot Delije napreimer ( ništa protiv Delije u ovoj temi da ne bude rata ), ako si dao npr 40k, dačeš još 15-20 k da ti avto izgleda pristojno. Zašto jebmti? Zar nije i sa 40 hiljada skuplji od tzv nepremium a kamoli sa svim tim doplatama I to sa nekim 2.0 dizelom, koji ima svaki proizvođač.