Enterijer automobila
Re: Enterijer automobila
Meni se sviđa kako izgleda
Re: Enterijer automobila
Zar nije Alfa 164 ono sto deli delove sa Fiat Croma, Lancia Thema i Saab 9000 koji su derivati istog projekta- osnove?snork je napisao:Nidžo, logično je da i Alfa 166 ima taj prekidač, jer sa Kappom deli bar 80 % delova. Što bi rekli, reč je o istoj "platformi", samo je Alfa par godina mlađa + proizvodila se duže, pa je doživela face-lift i razna unapređenja opreme.
Taj prekidac imaju isto Svedi standardno odavno pa bih pretpostavio da su odatle povukli u Fiat grupi.
Nemcu su nesto kasnije takodje prihvatili i tokom 90tih svi imali taj sistem.
Meni mnogo logicniji i pregledniji od tog okretanja rucice ablendera, uz to je ta vrsta kruznog prekidaca obicno sa serach- find sistemom pozadinskog osvetljenja sto je dodatna prednost za koriscenje.
Re: Enterijer automobila
Odlično izgleda.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Enterijer automobila
Mercedes nije imao, osim na MLu W163 i to zbog cupholdera.ljubitelj je napisao:Zar nije Alfa 164 ono sto deli delove sa Fiat Croma, Lancia Thema i Saab 9000 koji su derivati istog projekta- osnove?snork je napisao:Nidžo, logično je da i Alfa 166 ima taj prekidač, jer sa Kappom deli bar 80 % delova. Što bi rekli, reč je o istoj "platformi", samo je Alfa par godina mlađa + proizvodila se duže, pa je doživela face-lift i razna unapređenja opreme.
Taj prekidac imaju isto Svedi standardno odavno pa bih pretpostavio da su odatle povukli u Fiat grupi.
Nemcu su nesto kasnije takodje prihvatili i tokom 90tih svi imali taj sistem.
Meni mnogo logicniji i pregledniji od tog okretanja rucice ablendera, uz to je ta vrsta kruznog prekidaca obicno sa serach- find sistemom pozadinskog osvetljenja sto je dodatna prednost za koriscenje.
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Enterijer automobila
Sta je sad u tom M3, i dalje Saab ili BMW?
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Enterijer automobila
BMW
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Enterijer automobila
Koji motor? Meni to i nema smisla, uzmes BMW motor radi neke originalnosti a onda ga napucas na 1000ks. Mada, bolji je zvuk
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
- kragujevac
- Postovi: 3398
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Enterijer automobila
A i motor kraće traje pa možeš češće da se zezaš na kanalu .
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: Enterijer automobila
Sta znam ja bih vise voleo original kocku m3 al i ovo je lepo.
Re: Enterijer automobila
Croma/Thema/Alfa 164/Saab 9000 jeste bio isti projekat, ali Italijani nisu tada uveli kružni prekidač. Tek kada je izašla Kappa 1994. godine.ljubitelj je napisao:Zar nije Alfa 164 ono sto deli delove sa Fiat Croma, Lancia Thema i Saab 9000 koji su derivati istog projekta- osnove?snork je napisao:Nidžo, logično je da i Alfa 166 ima taj prekidač, jer sa Kappom deli bar 80 % delova. Što bi rekli, reč je o istoj "platformi", samo je Alfa par godina mlađa + proizvodila se duže, pa je doživela face-lift i razna unapređenja opreme.
Taj prekidac imaju isto Svedi standardno odavno pa bih pretpostavio da su odatle povukli u Fiat grupi.
Nemcu su nesto kasnije takodje prihvatili i tokom 90tih svi imali taj sistem.
Ђенерал Јанковић
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Enterijer automobila
Kazu da je saab dosta drugaciji I kvalitetniji iako su krenuli od iste osnove.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Enterijer automobila
Ne bi bilo čudno, ipak se tamo gore drugačije pristupa poslu i ništa ne prepuštaju slučaju...
Re: Enterijer automobila
Evo iz prve ruke - Lancia Thema, pocinkovan lim, odlična farba i lak, ni trunke rđe posle 20 godina. Motor 2.0 turbo, nikakvi problemi osim malo zezanja sa protokomerom koji je bio mehaničkog tipa (analogni Bosch L-Jetronic kompjuter). Klima digitalna, japanskog proizvođača, jednom je počeo da se čuje neki ležaj koji je bio nestandardnog tipa, pa smo jedva našli zamenski. Električna sedišta, retrovizori i krovni prozor radili do kraja bez problema. Enterijer je malo krckao u kasnijim godinama, ali inače vrlo robusno i kvalitetno napravljen auto. Za sredinu 1980-ih, ovo je bio space shuttle.
Ђенерал Јанковић