Terenci - moda ili potreba ?
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Da, 4WD se razmatra.
Što se goriva tiče, oba su u opciji.
Automobili su bliski cenom, rekao bih da spadaju u isti segment. Čak im je i motorizacija tu negde, pogotovo kod benzinskih varijanti.
Što se goriva tiče, oba su u opciji.
Automobili su bliski cenom, rekao bih da spadaju u isti segment. Čak im je i motorizacija tu negde, pogotovo kod benzinskih varijanti.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Terenci - moda ili potreba ?
https://www.youtube.com/watch?v=MtfDOXRFE1o
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30006
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Evo da napišem svoje mišljenje iako nisam baš upoznat ni sa jednim modelom. Dakle, gledam najjeftiniju verzija jednog i drugog, slične snage sa 4x4 pogonom.perfiko je napisao:Da, 4WD se razmatra.
Što se goriva tiče, oba su u opciji.
Automobili su bliski cenom, rekao bih da spadaju u isti segment. Čak im je i motorizacija tu negde, pogotovo kod benzinskih varijanti.
YETI Ambition 1,4 TSI 4×4 110 kW/150 ks 6G - 18.660
NEW S-CROSS SX4 1.4 BOOSTERJET PREMIUM 140 6MT 4WD - 18.300 €
Iako verujem Suzukiju i pretpostavljam da je ovaj 1.4 BJ dobar motor ipak je još nov. VW je imao problema sa turbo benzincima na početku, pa treba biti obazriv. YETI nudi proveren motor, a Suzuki nešto bolje performanse. Potrošnja je po katalogu vrlo slična. Prednost Suzukija u ovom konkretnom slučaju može biti jedino nešto bolja oprema. Po pitanju pogona oba proizvođača imaju dovoljno iskustva tako da to nije upitno, a verujem da se neće ići na neki zahtevan off road. O vrednovanju Škode i postprodaji na našem tržištu ne treba ni govoriti. Ja bi ih svakako oba uzeo na test, ali dajem prednost YETI-ju.
Posetite www.garaza.rs !
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Ne treba zanemariti ni činjenicu da Yeti čeka naslednika, trebalo bi uskoro da izađe novi model. Ja bi baš dobro razmotrio obe opcije, Suzuki jesvežiji model (tek je prošao kroz proces redizajna) koji će još par godina biti aktuelan model.
Yeti-ja je po meni pregazilo vreme, doduše, ne izgleda kao auto iz prošlog veka ali meni enterijer nije na nekom očekivanom nivou. Suzuki trenutno nema akciju tako da je moguće da će kroz koji mesec sniziti cenu bar 500 evra, možda i više. Yeti, bar ja tako mislim, neće biti jeftiniji u skorijem periodu. Možda bi i oprema mogla da igra presudnu ulogu, treba videti šta koji model nudi u kojem paketu pa izvagati šta ti se više sviđa.
Da li si gledao i Vitaru? Mislim da i nju možeš uključiti u priču, po meni, auto ima šta da pokaže SX4 vrlo dobro drži cenu, tako da ne treba taj faktor računati kao veliku manu Suzuki-ja, istina je da ćeš ga možda teže prodati ali nećeš baš izgubiti gomilu para.
Yeti-ja je po meni pregazilo vreme, doduše, ne izgleda kao auto iz prošlog veka ali meni enterijer nije na nekom očekivanom nivou. Suzuki trenutno nema akciju tako da je moguće da će kroz koji mesec sniziti cenu bar 500 evra, možda i više. Yeti, bar ja tako mislim, neće biti jeftiniji u skorijem periodu. Možda bi i oprema mogla da igra presudnu ulogu, treba videti šta koji model nudi u kojem paketu pa izvagati šta ti se više sviđa.
Da li si gledao i Vitaru? Mislim da i nju možeš uključiti u priču, po meni, auto ima šta da pokaže SX4 vrlo dobro drži cenu, tako da ne treba taj faktor računati kao veliku manu Suzuki-ja, istina je da ćeš ga možda teže prodati ali nećeš baš izgubiti gomilu para.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Terenci - moda ili potreba ?
https://www.youtube.com/watch?v=sMmFFHYRzaw
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Kako ga je povukao
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Q7 iskusno stoji na ravnijem terenu
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Terenci - moda ili potreba ?
https://youtu.be/-dqCZhE2lYA
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Zaključak - dobar je za grad, zato što je svima frka da te čuknu?!
"... not wanting to hit you for fear of insurance ruin and anger and possible kneecapping"
Stvarno odvratno.
"... not wanting to hit you for fear of insurance ruin and anger and possible kneecapping"
Stvarno odvratno.
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Pa eto, nekima bitno
Re: Terenci - moda ili potreba ?
Englezi.
Auto ima toliko prednosti a potencira se krimi imidž vozača. Meni je to jadno... nebitno da li dolazi od nekih vlasnika ili posmatrača.
Ako izbacimo komplekse iz priče, može da se kaže objektivno da nije dobar za grad zbog problema sa parkiranjem.
I nema pojma Englez, u Srbiji bi ga ključevali iz pakosti, makar kad niko ne vidi
Auto ima toliko prednosti a potencira se krimi imidž vozača. Meni je to jadno... nebitno da li dolazi od nekih vlasnika ili posmatrača.
Ako izbacimo komplekse iz priče, može da se kaže objektivno da nije dobar za grad zbog problema sa parkiranjem.
I nema pojma Englez, u Srbiji bi ga ključevali iz pakosti, makar kad niko ne vidi
Poslednja izmena od Floyd u 17 Jan 2017, 15:36, izmenjeno 1 put ukupno.
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Terenci - moda ili potreba ?
To na stranu, X5 možda može da bude idealni gradski auto u USA. U Evropi ne vidim kako, gde je svakih 10cm manje 10% veća šansa da ćeš se parkirati
Mada, često se oko toga povede rasprava, a sve se vrti oko toga na kojim mestima se najčešće krećeš i da li su na tim lokacijama komotni parkinzi ili loviš prostor gde nije mogao da se parkira Auris ali može Yaris.
Mada, često se oko toga povede rasprava, a sve se vrti oko toga na kojim mestima se najčešće krećeš i da li su na tim lokacijama komotni parkinzi ili loviš prostor gde nije mogao da se parkira Auris ali može Yaris.