Stranica 4 od 8

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 08:06
od Velja
Pa zar tebi da pričamo?
Rupe, Ogi, rupe svuda oko nas :)

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 09:45
od trojanac
Ogi, od svih automobila u toj klasi, Navara je najlošiji. A i zar postoji nešto što ne može da se pokvari?

Tapatalk with Desire 500

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 12:34
od TRIO_driver
Ogi je napisao:Taj auto je tenk. Sigurno se ne kupuje da bi presao 500k km autoputem vec za off road i prenos svega i svacega pa bi u skladu sa time trebalo da ima i elemente vesanja. Bas me zanima sta je bilo ovome, tipujem na nesto vanredno.
Jesu pikapovi najrobusnija vozila, ali isto tako nisu postedjena kvarova.

Nista vanredno, vec nazalost veoma redovno za Navaru/Pathfinder.

Generalno, ja ga nikad ne bi vozio, Nissan se strasno pokvario, od kad ima veze sa Renaultom...

Najrobusniji pikapovi su Toyota i Isuzu, pa malo zatim Mitsubishi i stara Mazda, a Nissan je sminka, kao i Amarok..

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 12:47
od ftj
Skromnost je uvek bila vrlina.

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 14:04
od TRIO_driver
Nisam tacno razumeo na sta se ovo odnosi?

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 14:13
od nikaragva
:kokice:

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 16:09
od ftj

Najrobusniji pikapovi su Toyota i Isuzu, pa malo zatim Mitsubishi i stara Mazda, a Nissan je sminka, kao i Amarok..
Ne volim tu taktiku da se konkurencija pljune ne bi li se svoj proizvod istakao a to radi vecina u svim sferama.

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 16:16
od TRIO_driver
Ne, bas naprotiv.

Pre nego sto sam usao u pricu sa pikapovima, ja sam svaki od svojih sadasnjih konkurenata vozio i servisirao. Isto tako i Amarok i Ranger, iako mi ne dolaze u servis, odradio sam istrazivanje trzista, tacno znam sta su mane i prednosti moje konkurencije.

Posto si se nasao uvredjen za VW, reci cu ti sta su prednosti Amaroka:

Prednosti:
-siroka servisna mreza
-dobra podrska, u smislu da mogu da ti spuste ako si ozibljan kupac i po 5-7.000 evra popusta(sto znaci da si konj kad platis isti proizvod po punoj ceni)
-dobra finansijska podrska u vidu Porsche leasing
-velika kuca koja stoji sa lagerom iza tebe
-upecatljiv izgled
-VW fama u prosecnog Srbina jos od Golfa 2 GTD, sto ti cuva vrednost vozila u kasnijoj preprodaji

Ja sam prvi izgubio bitku za jednog kupca od strane Amaroka na sajmu u Kragujevcu, iako sam imao sve parametre na mojoj strani, ali je argument tog poljoprivrednika bio sledeci: " Brajo moj, ima 45 godina i treba da se ozenim, koja ce me hteti kad vidi Isuzi znak(doslovno je tako rekao)?Imam 200 hektara zemlje, sta cu kad Mercedes ne pravi pikap, sledece sto znaju je FAU V". Eto, ima svakakvih razloga...

Mane:
-Uz Toyotu najskuplji na trzistu
-Dugo se ceka, ako nije ono sto su spakovali za lager
-DSG menjac koji ima 3 modula koja se popravaljaju, ako crkne, a crkava, a nijedan nije ispod 2000 evra
-2.0 motor koji ima obrtnog momenta, a videcemo vremenom kako ce da se pokaze i da li ce da istera 500k km kao od sale (za sta ja recimo imam par Isuzua koji peglaju samo tako).
-Sta god se uhvatis doplate, kosta te kao svetog Petra kajgana
-Iako robusne konstrukcije, nije toliko robustan kako izgleda, sto se da primetiti, jer se 90% Amaroka vozi cistih i sa canopy kao putnicka vozila zbog ustede u poreskim davanjima, a offroad terena videli nisu

Znaci, ima svaki prednosti i mana, ali ako pricamo o pouzdanosti i robusnosti, nema tu sta da trazi..

Ja ne dajem olako izjave, ako ne stojim iza njih sa realnim iskustvom..

U krajnjem slucaju, nek Garaza obezbedi test Amaroka (imali su jednog u Srbiji u istoriji modela, sve ostalo si mogao po parkingu da probas), ja doteram mog test i sedi i peglaj oba, pa prosudi sam, neka vozila kazu svoje.. :cool!:

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 17:10
od ftj
Ono sto sam ja hteo da kazem je da ne volim kada prodavci jednog brenda kazu za drugi da je smesan a recimo da je to praksa skoro svakog dilera i da je to ono sto mi je malo zasmetalo. Ne sumnjam ja da je vas proizvod odlican i da stvarno stoje ove mane sto ste naveli konkurenciji ali eto ako ste vec profesionalci(u sta po do sada vidjenom ne sumnjam) onda nije lepo da kazete za konkurenciju da je sminka jer sam siguran da bi diler nissana ili vwa imao drugu pricu :)

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 17:13
od TRIO_driver
Problem je i perspektive iz koje se gleda vozilo, kao i namena za koju sluzi..

Kod putnickih vozila je to ipak jednostavnije, dok kod pikapova se gleda pre svega sustina, pa tek onda forma..:)

No, ja najvise volim kad vozilo samo prica za sebe, tako da cemo defitinitvno morati dati Garazi Dmax na test, pa nek ga testira ko zeli, to je najbolja solucija - nema lazi, nema prevare.. :mangup:

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 17:27
od BAJKER
Mozda ce biti jasnije kada se pogleda ovaj video :) Ovde dileme nema.
http://www.youtube.com/watch?v=S6fq3BTfWJA

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 17:37
od Paja
Da znaš da bi mogli na jesenjem skupu na Fruškoj Gori da ga malo proteramo kroz šumu. Nisam kupac al bih ga rado provozao. :D

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 08 Jul 2014, 18:00
od nikaragva
Ja sam kupac, ali trenutno nemam para.:-) Mada radije bih Toyota-u da budem iskren:-)

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 06 Avg 2014, 16:28
od TrioMotors
Mitsubishi L200 pikap - Generalna popravka motora


Slika


Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Re: TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke

Poslato: 06 Avg 2014, 22:04
od nuk
Ček', ček', japanac i generalna, o čemu se tu radi, ja sam zaključio da je ta reč u japanskom rečniku ne postoji čitajući neke postove :)