Golf VII 1.2TSI 85KS

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9741
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Markoni » 26 Sep 2013, 11:57

Za pocetak dokumentovano da ti kazem da nemas pojma posto si to trazio... :kezo: :kezo:

Slika

Motor je CJZB (1.2 TSI 86 KS) i razvija maksimalnu snagu u rasponu od 4300-5300 o/min. Sto ces retko naci, da se maksimalna snaga postize u tolikom rasponu. Dakle motor jeste jedinstven.
To sto si ti procitao 4300 to je zuta stampa i merodavno je isto toliko koliko i tvoje pisanije. Bez obzira gde si procitao. Ovi podaci koje imam su iz fabricke dokumentacije, dakle preciznije od toga ne postoji.
Ja ne znam gde je i ko rekao da je motor raketa. Koliko vidim dosta ljudi se slozilo da spram snage i zapremine ovaj auto odlicno ide. Nista vise od toga. Ja sam izneo ono u sta sam se uzivo uverio, ako mislis da nije tacno mozemo da proverimo kad hoces... ;)
MAD MAX je napisao:Markon, umesto što bez veze kuckaš, pogledaj koliko obrtni moment ima "taj" 1.9 tdi a koliko ovaj predmetni?? Razlika je nebo i zemlja, jel da?
Kakve veze ima moment u celoj prici, ako je auto u svim rezimima brzi, uzbrdo-nizbrdo, opterecen-neopterecen?

ftj
Postovi: 13088
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od ftj » 26 Sep 2013, 11:59

Jednostavno rečeno, motor i auto za penzose, žene i laike, a takvih na putu ima bar 90%, na žalost.
Čekaj ako ovo nije definicija trolovanja ja onda nešto pogrešno kapiram. Ili ti voziš automobile od 300 konja a vikendom voziš trke, onda je komentar sasvim na mestu.

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Velja » 26 Sep 2013, 12:00

ftj je napisao:Reci mi samo šta bismo to trebali da ti objasnimo? Ti si druže ono što se u savremeno vreme naziva trol, iliti forumska verzija vojislava šešelja. Prebaciš raspravu u neku svoju priču i onda nas tu pobediš.
Markoni je napisao: Jesi li uopste uporedjivao auto sa nekim ili pises na osnovu papira, jesi li ga uopste provozao i koliko?
Pa naravno da nije.
Neko ko tvrdi da je poprilicno vozio VW bubu, G1, G2 i Fabiju Mk1 , pa na osnovu toga sa toliko energije tupi na nekoliko foruma kako je VW los auto sa losim motorima, meni lici na patoloskog tipa (da ne kazem lazova) ili nekakvog manipulatora/provokatora :zbunjen:

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od MAD MAX » 26 Sep 2013, 12:07

A šta to znači da razvija snagu max od 4300-5300?? Čemu to sad pa služi. Kad ne može brže 5, ti ga prešaltaš u 4 i ideš isto, samo digneš potrošnjiu za 2-3 litra?? Ili to sa ima neki drgi značaj?
Razumem ja "ravan" obrtni moment ali ovo "čudo" ne razumem, pa te molim da objasniš?
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Korisnikov avatar
Dusan
Postovi: 4285
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:26
Lokacija: Wien

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Dusan » 26 Sep 2013, 12:07

Off topic
MAD MAX je napisao:Off topic
Ajde vi meni ovako dokumentovano, kao ja vama, objasnite da nemem pojma. Demantujte me.
Evo izvolte, ja čekam. ALi pismeno, bez štosova.
Off topic


Mene ovo podseca na onaj legendarni intervju sa Mamicem, http://www.youtube.com/watch?v=HKzwdpVi1XA, dajte pitanjima me rasturite, sada ovde, argumentovano, pitajte me... :kezo:
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9741
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Markoni » 26 Sep 2013, 12:08

Pa ako ti nije jasno sta znaci, onda ne znam sta bih ti rekao... :glavomuzid:

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od MAD MAX » 26 Sep 2013, 12:10

Objasni, eto ništa drugo....
A ako ti meni objasniš, ja ću tebi zašto je to proizvođač uradio. A možda i to možeš da objasniš... ;)
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30190
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od trojanac » 26 Sep 2013, 12:13

Predrasude, predrasude...

Sent from my HTC Desire X
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9741
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Markoni » 26 Sep 2013, 12:13

Pa ako ti je jasno sta znaci kada imas maksimalni obrtni moment u nekom opsegu, onda ce ti biti savrseno jasno i sta ovo znaci. Gledajuci krive obe velicine dolazi se do zakljucka da je auto savrseno linearan, sto se u praksi i pokazuje. Ne da li zelis nesto jos, da pisemo neke formule, nesto? :kezo: :rofl:

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od MAD MAX » 26 Sep 2013, 12:17

Ova linearnost snage se ne dešava na delu dijagrama, gde je obrtni moment "ravan". I uuopšte nema veze sa njim, jer je nemoguće da oba istovremeno budu ravna. + nisi naveo koje to prednosti daje u vožniji?? Nisam zadovoljan....


edit:
Pošto imam posla, da završim, da me neko pogrešno ne naziva "trol"

Proizvođač je to uradio da zaštiti motor, jer nije iste konstrukcije kao 105ks, nema iste delove (klipove, ventile...), znači jeftiniji motor predviđen na 85ks (praktično "odsečen" dijagram, tako da se ne oseti tako naglo kraj priraštaja snage na niskih 4300 pri vožnji u popgrešno nižem stepenu prenosa. To je mogaop da uradi, jer ima elektronski akutator turbine, smanjenjem pritiska na istoj. Ciperi bi odma mogli da naprave "čudo"....
Efekta u vožnji na performanse nema, osim možda nizbrdo, gde bi se približio motoru 105ks u nekoj meri.

Još jednom, žao mi je što me određeni smatraju trolom.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9741
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Markoni » 26 Sep 2013, 12:40

Pa nisam ja ovde da te zadovoljavam... :D :kezo:
Lepo rece Trojanac, pun si predrasuda, neces sebi da dozvolis da prihvatis neke stvari koje su dokazane, i sad vrtis pricu u krug...
Da li je logicno da je bolje kada se snaga postize u odredjenom opsegu, ili stvarno mislis da to treba dokazivati?
I verzija od 105 KS ima u sirokom opsegu maksimalnu snagu.

Slika

Sta ima njega da stite ako on vec ima poboljsano to sve sto si naveo... Ako pogledas prave, tacne kataloge, videces da je sve vise motora sa postizanjem maksimalne snage u odredjenom opsegu. Kod VW grupacije su maltene svi. Mislim da je prvi od tih motora bas motor iz mog Golfa, koji je 147kW postizao u opsegu od 5100-6000 o/min. I sve ce biti vise kola sa tom osobinom kako su motori kompleksniji i puniji senzora, davaca, i ostalih stvari...

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od MAD MAX » 26 Sep 2013, 12:48

Pitao sam te. Nisi znao. Sad si mangup. Divno.

Ne bi te ni pitao da me nisi uporno provocirao, drugo, nema potrebe da se snaga "razvija" u širokom opsegu, jer to bukvalno ne služi ničemu realnom. To znači da motor nije iskorišćen kako može da bude. Čak to nije lako ni napraviti a samoj vožnji može biti i opsano u rizičnim situacijama.
I odakle ti tnaš kome je trojanac ostavio poruku ???
Ovde ću prekinuti komunikaciju sa tobom (za sada).
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

ljubitelj
Postovi: 10666
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od ljubitelj » 26 Sep 2013, 12:51

MAD MAX je napisao:Sad sam pogledao karakteristike ovoga 1.2tsi 85 ks.
To je sprohodni motor sa max snagom na 4300rpm, i sa max obrtnim momentom koji kreće od 1400rpm. U poređenju sa 105ks motorom ovaj je sporohodniji za još 700rpm, pa je bukvalno kao neki elastičniji turbodizel.
Jednostavno rečeno, motor i auto za penzose, žene i laike, a takvih na putu ima bar 90%, na žalost.
Oni ovde neće videti bilo kakvih mana, nego će se osećati kao u F1. Za njih su brzine preko 120km/h adrenalinski šok.
Tako da VW ipak ima dobru žvaku. Mislim da je ovo trenutno jedinstven motor.

Opisao si tacno kako treba da bude jedan skoro idealni motor, i po tome je ovaj VW vrlo blizu tome.
Brzina kretanja uopste ne zavisi od broja obrtaja motora vec samo i jedino od snage koja se isporucuje a to po svemu ovaj motor omogucava bez imalo muke.

Motori ovakve koncepcije se prave vec 20tak godina i veoma su pogodni tj udobni za voznju. Istina nisu sampioni brzinskih rekorda i nisu namenjeni jurcanju po pisti vec za normalan saobracaj gde se i inace vozi ne vise od 150-160km/h bilo gde u Evropi ukljucivo i Nemacku danas jer su dovoljno velike guzve na putevima da za vise nema obicno uslova.

Slazem se sa procenom da ovakav tip motora odgovara potrebama 90+% vozaca, to je jedan veliki plus za VW da je pogodjena tako siroko ciljna grupa.


Zasto bi ikada pozeleo da ovakav tip motora vrtis preko 4000 obrtaja kada motor ima viska snage ?
MAD MAX je napisao:A šta to znači da razvija snagu max od 4300-5300?? Čemu to sad pa služi. Kad ne može brže 5, ti ga prešaltaš u 4 i ideš isto, samo digneš potrošnjiu za 2-3 litra?? Ili to sa ima neki drgi značaj?
Razumem ja "ravan" obrtni moment ali ovo "čudo" ne razumem, pa te molim da objasniš?
To znaci da se ponasa kao tipicno podesen savremeni turbo motor koji ima elektronsku regulaciju natpunjenja. Sluzi da ti ne treba obrtomer na tabli niti da treba da menjas brzinu u menjacu vec samo prosto dirigujes pedalom gasa koliko ti treba a za ostatak se pobrine software koji upravlja motorom.

Mnogo motora radi tako da ima opseg obrtaja pri kojima razvija max snagu.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9741
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Markoni » 26 Sep 2013, 12:53

MAD MAX je napisao:Pitao sam te. Nisi znao. Sad si mangup. Divno.

Ovde ću prekinuti komunikaciju sa tobom (za sada).
Dobar si decko... ;)

Kada sledecu put u posedu SEAT Kluba bude neki TSI model, mozemo ga porediti sa ostalim motorima, kako potrosnju, tako i brzinu i ostale karakteristike.
Ja nisam neki preterani ljubitelj VW, ali ispade u ovih par tema kao da bih zivot dao zbog njega, ali samo zbog ljudi koji ne zele i nece da prihvate neke stvari. Nisam ni ja verovao mnogo stosta, dok me neko nije uverio, ili se sam uverio. Neko nekada rece, "Samo glup covek ne menja misljenje"...

MAD MAX
Banned
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od MAD MAX » 26 Sep 2013, 13:22

Markoni i ostali.
da me ne bi neko pogrešno shvatio, da dodam. Davno sam ja probao 1.2 tsi u obe varijante, premerio potrošnju više puta. Ja jednim sam bio i u Grčkoj, osetio i + i -. Pored toga. jednom TSI sam skidao glavu motora sa mojom CO. Zato ja nemam tu više šta da probam.
Kod mene nema predrasuda, nego jednostavno ne prihvatam netačna mišljenja. Nikada ne pišem na pamet. Ako je na pamet ili se slabo sećam, uvek i ispred ima "mislim"
A sad pogledajte razlike u ceni motora sa 85ks i 105ks, pa se zapitajte zašto, pa onda pročitajte par mojih postova isopred.
Nadam se da će nekom vredeto ovo što sam pisao i dangubio.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB

Odgovori