Zastava 101

Utisci nakon vožnje nekog automobila
nixa
Postovi: 2076
Pridružio se: 10 Jan 2012, 21:52
Lokacija: Beograd

Zastava 101

Post od nixa » 22 Jun 2012, 14:47

Danas sam imao priliku da testiram Zastavu 101 :ovacije: :ovacije: :ovacije:

Na beogradskih 30 i kusur oko 10 seo sam u firmin auto, svima dobro poznatu Zastavu 101! Auto je par godina mator, ima 18kkm, nema plin :D

Prvi utisci, dobro poznat miris Zastavinog automobila, sauh, itd... Pali se ljuta mašina i posle blinkanja lampice za aku, nastavi svoj normalan rad (trese kao autobus sa lošom lamelom), prepoznatljivi zvuk auspuha... Krećemo mi polako, retrovizori su potpuno neupotrebljivi, osim donekle unutrašnjeg. Na moje iznenadjenje, menjač nije mnogo raz*eban i ni jednom nisam promašio brzinu. Auto ne ide baš nešto, ali barem lepo troši :) Brzine do 80kmh lepo podnosi, čak se u petoj na 80kmh, može pričati u kabini... Sve vreme sam mislio da će stati negde, da li će menjač izleteti iz brzine... Međutim na kraju priče stigli mi čitavi nazad, pogledam auto i nešto mi ga bi žao... Sad razumem kad vozači Zastave kažu da auto ima dušu, mada mi je potpuno nezamislivo kako su ljudi nekad u tom autu vozili na desetine hiljada kilometara godišnje...

Korisnikov avatar
Aleksandar194
Postovi: 555
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: Koji bus prvi naiđe...

Re: Zastava 101

Post od Aleksandar194 » 22 Jun 2012, 14:52

Eeee, mi smo išli 128-icom u Italiju, Hrvatsku, Crnu Goru, BiH... Ćale je Fićom išao u Italiju i još neke zemlje. Znači, čim se nije znalo za bolje, moglo je i tako :)
Poslednja izmena od Aleksandar194 u 22 Jun 2012, 14:56, izmenjeno 2 puta ukupno.
Slika

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8814
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: Zastava 101

Post od Gaginh0 » 22 Jun 2012, 14:54

Sto se tice Stojadina kao auta, meni jedine dve stvari koje smetaju su losi retrovizori, i sto nema servo, inace bih mogao da ga vozim :)
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

nixa
Postovi: 2076
Pridružio se: 10 Jan 2012, 21:52
Lokacija: Beograd

Re: Zastava 101

Post od nixa » 22 Jun 2012, 15:00

Moji su imali 101, nekih 11 godina, 87-98 i presli preko 300000km sa jednim manjim sredjivanjem motora... Cale je bio prezadovoljan i dan danas priča da mu je to najbolji auto...

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Zastava 101

Post od starac vujadin » 22 Jun 2012, 15:02

Nema potrebe za ismevanjem tog auta, samo si pokazao nepoznavanje istog. ;)

Prvo, taj motor u leru i dan danas radi vrlo rafinirano i uopste ne trese, ako je sve u redu s njim. Motor je najbolji doe tog auta

Spoljasnji retrovizori su mnogo upotrebljiviji nego sredisnji koji je premali i trapezoidnog oblika, pa su svi stavljali vece. Ovo vazi za starije keceve, kasnije su to promenili.

Nemas sta da se iznenadjujes sto menjac nije razjeban, jer je taj menjac tesko razjebati. Druga je stvar sto tesko ulazi u prvu, sto mu je peta predaleko i sto ne mozes u rikvec da ubacis bez krcanja dok se ne zaustavis. No, menjac kao sklop uopste nije kvarljiv.

128 je u svoje vreme bio solidno udoban auto, sa najboljim lezanjem u klasi. Bio je auto godine u Evropi i pobedjivao u mnogim trkama. Kec je bio lose napravljen auto i o tome su mnoge anegdote ispricane, no njegova mehanika je bila odlicna.

A sto se tice tvog komentara o prelazenja kilometara, ne znam sta da ti kazem...to govori o tebi (nama), nego o tom autu.
http://www.youtube.com/watch?v=usJ69ztU3GI

nixa
Postovi: 2076
Pridružio se: 10 Jan 2012, 21:52
Lokacija: Beograd

Re: Zastava 101

Post od nixa » 22 Jun 2012, 15:14

Ovo mi je bilo prvi put da vozim Keca, pre toga sam par puta provozao Yuga i svakome je menjač bio vrlo neprecizan. Menjač na konkretnom lagano ulazi i u prvu. Što se tiče rada motora na leru - ja sam samo napisao kako se ponaša primerak koji sam testirao...

Retrovizori su očajni, da očajniji ne mogu biti i nikako nisam uspeo da ih podesim, a sve i kad ih malo namestim, sami padnu...

Mislim da nema potrebe za ovakvim sarkastičnim postovima, jer sam jasno naveo da sam vozio keca par godina starog, a svi znamo da su mnogo bolji primerci bili rađeni krajem 80ih godina, tako da opusti se :)

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Zastava 101

Post od starac vujadin » 22 Jun 2012, 15:24

Ne, tvoj post je bio sarkastičan i trebalo je da bude duhovit, a ja sam ti samo pokazao da to nije tako i da ne poznaješ taj auto. Da si stavio tekst u neku drugu rubriku - ok, ali ako ga staviš u "test" onda bi trebalo da bude ozbiljan koliko može. Vrlo sam opušten, a ti malo konstruktivnije shvati malo oštriju kritiku. ;)

Korisnikov avatar
mr.Big
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Zastava 101

Post od mr.Big » 22 Jun 2012, 15:31

:kokice:

nixa
Postovi: 2076
Pridružio se: 10 Jan 2012, 21:52
Lokacija: Beograd

Re: Zastava 101

Post od nixa » 22 Jun 2012, 15:33

Zar je potrebno da poznajem auto da bih napisao svoje utiske iz vožnje istog? Drugo, kao što si i napisao, ovaj auto kroz celu istoriju prate anegdote, tako da je u tom stilu i moj test napisan. Nisam pisao nikakav novinski izveštaj i ukolikot se ne dopada kako sam napisao ne moraš da čitaš, a pogotovo nema potrebe da oftopikuješ.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Zastava 101

Post od Floyd » 22 Jun 2012, 15:37

Starac kao i uvek ostar :D

Imam neke emocije prema kecu jer sam izmedju ostalog i na njemu ucio da vozim.
Auto je bio odlican za svoje vreme a dobri primerci su izlazili iz Zastave do kraja '91.
Sve sto je posle sklapano je bilo najobicnije sviranje uz banderu.

Korisnikov avatar
Rakhil
Postovi: 8335
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Zastava 101

Post od Rakhil » 22 Jun 2012, 15:49

:plusone:
Ja sam imao Z101 SC, 79' godiste. Presli smo 180.000 sa njim i na kraju ga je sahranilo neodrzavanje i lose gorivo devedesetih. Bio je bolji od bilo cega sto je izaslo iz fabrike nakon raspada Juge, prosto dva razlicita auta.
Posle sam imao jednog sluzbenog (2000 i neko), i stalno se vozio u dva komsijska, isto tu negde sa godinama. To su bili takvi raspadi od kola, da potpuno razumem Nixu, covek sve vreme prica o zadnjim serijama

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Zastava 101

Post od starac vujadin » 22 Jun 2012, 16:16

Reagovao sa na materijalno neznanje i to je to. Nema potrebe da ponavljam, lepo sam napisao, bez sarkazma i zajebavanja, a po dobrom starom srpskom obicaju, iako nekome predocis u cemu gresi onda krene izvrtanje, negiranje, kontranapadi itd...
Inace, pisem ovo bez ikakvog emocionalnog naboja. Moj cale nikad nije vozio istocna i domaca kola, nisam ucio da vozim u kecu, nisam imao prvi snosaj u kecu, itd, itd...

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Zastava 101

Post od kvcali » 22 Jun 2012, 16:25

Kompletna mehanika, elektrika, menjac, kocnice, vesanje, trapovi, upravljac je apsolutno isti na Z101, Z128 i na yugo 55.

a Z101 i Z128 su na istoj platformi, isto medjuosovinsko rastojanje, sirina trapova sve, na yugu je isto tako sve isto samo je kraci par cm.

motor na zastavi od 1116ccm moze da predje maximalno 150k kilometara a u 90% slucajeva na oko 100 se radi polugeneralna i nakon toga prelazi jos oko 80.

nakon toga se radi specijala najcesce 2. i menjaju svi unutrasnji delovi, radilica, bregasta klipovi klipnjace...

tako praksa kaze.

govorim o zastavi
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Ogi
Banned
Postovi: 11255
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Zastava 101

Post od Ogi » 22 Jun 2012, 16:40

Auto je vrh. Tacka.

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30012
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Zastava 101

Post od trojanac » 22 Jun 2012, 18:38

kvcali je napisao: motor na zastavi od 1116ccm moze da predje maximalno 150k kilometara a u 90% slucajeva na oko 100 se radi polugeneralna i nakon toga prelazi jos oko 80.
Ja prešao 170k i kusur, od toga nekih 60k na plin. Menjana bregasta i štelovani ventili, to je sve što je rađeno na motoru. Eno ga još se vozi.
Posetite www.garaza.rs !

Odgovori