Zastava 101
Zastava 101
Danas sam imao priliku da testiram Zastavu 101
Na beogradskih 30 i kusur oko 10 seo sam u firmin auto, svima dobro poznatu Zastavu 101! Auto je par godina mator, ima 18kkm, nema plin
Prvi utisci, dobro poznat miris Zastavinog automobila, sauh, itd... Pali se ljuta mašina i posle blinkanja lampice za aku, nastavi svoj normalan rad (trese kao autobus sa lošom lamelom), prepoznatljivi zvuk auspuha... Krećemo mi polako, retrovizori su potpuno neupotrebljivi, osim donekle unutrašnjeg. Na moje iznenadjenje, menjač nije mnogo raz*eban i ni jednom nisam promašio brzinu. Auto ne ide baš nešto, ali barem lepo troši Brzine do 80kmh lepo podnosi, čak se u petoj na 80kmh, može pričati u kabini... Sve vreme sam mislio da će stati negde, da li će menjač izleteti iz brzine... Međutim na kraju priče stigli mi čitavi nazad, pogledam auto i nešto mi ga bi žao... Sad razumem kad vozači Zastave kažu da auto ima dušu, mada mi je potpuno nezamislivo kako su ljudi nekad u tom autu vozili na desetine hiljada kilometara godišnje...
Na beogradskih 30 i kusur oko 10 seo sam u firmin auto, svima dobro poznatu Zastavu 101! Auto je par godina mator, ima 18kkm, nema plin
Prvi utisci, dobro poznat miris Zastavinog automobila, sauh, itd... Pali se ljuta mašina i posle blinkanja lampice za aku, nastavi svoj normalan rad (trese kao autobus sa lošom lamelom), prepoznatljivi zvuk auspuha... Krećemo mi polako, retrovizori su potpuno neupotrebljivi, osim donekle unutrašnjeg. Na moje iznenadjenje, menjač nije mnogo raz*eban i ni jednom nisam promašio brzinu. Auto ne ide baš nešto, ali barem lepo troši Brzine do 80kmh lepo podnosi, čak se u petoj na 80kmh, može pričati u kabini... Sve vreme sam mislio da će stati negde, da li će menjač izleteti iz brzine... Međutim na kraju priče stigli mi čitavi nazad, pogledam auto i nešto mi ga bi žao... Sad razumem kad vozači Zastave kažu da auto ima dušu, mada mi je potpuno nezamislivo kako su ljudi nekad u tom autu vozili na desetine hiljada kilometara godišnje...
- Aleksandar194
- Postovi: 555
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
- Garaža: Koji bus prvi naiđe...
Re: Zastava 101
Eeee, mi smo išli 128-icom u Italiju, Hrvatsku, Crnu Goru, BiH... Ćale je Fićom išao u Italiju i još neke zemlje. Znači, čim se nije znalo za bolje, moglo je i tako
Poslednja izmena od Aleksandar194 u 22 Jun 2012, 14:56, izmenjeno 2 puta ukupno.
- Gaginh0
- Postovi: 8814
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Zastava 101
Sto se tice Stojadina kao auta, meni jedine dve stvari koje smetaju su losi retrovizori, i sto nema servo, inace bih mogao da ga vozim
Re: Zastava 101
Moji su imali 101, nekih 11 godina, 87-98 i presli preko 300000km sa jednim manjim sredjivanjem motora... Cale je bio prezadovoljan i dan danas priča da mu je to najbolji auto...
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 101
Nema potrebe za ismevanjem tog auta, samo si pokazao nepoznavanje istog.
Prvo, taj motor u leru i dan danas radi vrlo rafinirano i uopste ne trese, ako je sve u redu s njim. Motor je najbolji doe tog auta
Spoljasnji retrovizori su mnogo upotrebljiviji nego sredisnji koji je premali i trapezoidnog oblika, pa su svi stavljali vece. Ovo vazi za starije keceve, kasnije su to promenili.
Nemas sta da se iznenadjujes sto menjac nije razjeban, jer je taj menjac tesko razjebati. Druga je stvar sto tesko ulazi u prvu, sto mu je peta predaleko i sto ne mozes u rikvec da ubacis bez krcanja dok se ne zaustavis. No, menjac kao sklop uopste nije kvarljiv.
128 je u svoje vreme bio solidno udoban auto, sa najboljim lezanjem u klasi. Bio je auto godine u Evropi i pobedjivao u mnogim trkama. Kec je bio lose napravljen auto i o tome su mnoge anegdote ispricane, no njegova mehanika je bila odlicna.
A sto se tice tvog komentara o prelazenja kilometara, ne znam sta da ti kazem...to govori o tebi (nama), nego o tom autu.
http://www.youtube.com/watch?v=usJ69ztU3GI
Prvo, taj motor u leru i dan danas radi vrlo rafinirano i uopste ne trese, ako je sve u redu s njim. Motor je najbolji doe tog auta
Spoljasnji retrovizori su mnogo upotrebljiviji nego sredisnji koji je premali i trapezoidnog oblika, pa su svi stavljali vece. Ovo vazi za starije keceve, kasnije su to promenili.
Nemas sta da se iznenadjujes sto menjac nije razjeban, jer je taj menjac tesko razjebati. Druga je stvar sto tesko ulazi u prvu, sto mu je peta predaleko i sto ne mozes u rikvec da ubacis bez krcanja dok se ne zaustavis. No, menjac kao sklop uopste nije kvarljiv.
128 je u svoje vreme bio solidno udoban auto, sa najboljim lezanjem u klasi. Bio je auto godine u Evropi i pobedjivao u mnogim trkama. Kec je bio lose napravljen auto i o tome su mnoge anegdote ispricane, no njegova mehanika je bila odlicna.
A sto se tice tvog komentara o prelazenja kilometara, ne znam sta da ti kazem...to govori o tebi (nama), nego o tom autu.
http://www.youtube.com/watch?v=usJ69ztU3GI
Re: Zastava 101
Ovo mi je bilo prvi put da vozim Keca, pre toga sam par puta provozao Yuga i svakome je menjač bio vrlo neprecizan. Menjač na konkretnom lagano ulazi i u prvu. Što se tiče rada motora na leru - ja sam samo napisao kako se ponaša primerak koji sam testirao...
Retrovizori su očajni, da očajniji ne mogu biti i nikako nisam uspeo da ih podesim, a sve i kad ih malo namestim, sami padnu...
Mislim da nema potrebe za ovakvim sarkastičnim postovima, jer sam jasno naveo da sam vozio keca par godina starog, a svi znamo da su mnogo bolji primerci bili rađeni krajem 80ih godina, tako da opusti se
Retrovizori su očajni, da očajniji ne mogu biti i nikako nisam uspeo da ih podesim, a sve i kad ih malo namestim, sami padnu...
Mislim da nema potrebe za ovakvim sarkastičnim postovima, jer sam jasno naveo da sam vozio keca par godina starog, a svi znamo da su mnogo bolji primerci bili rađeni krajem 80ih godina, tako da opusti se
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 101
Ne, tvoj post je bio sarkastičan i trebalo je da bude duhovit, a ja sam ti samo pokazao da to nije tako i da ne poznaješ taj auto. Da si stavio tekst u neku drugu rubriku - ok, ali ako ga staviš u "test" onda bi trebalo da bude ozbiljan koliko može. Vrlo sam opušten, a ti malo konstruktivnije shvati malo oštriju kritiku.
Re: Zastava 101
Zar je potrebno da poznajem auto da bih napisao svoje utiske iz vožnje istog? Drugo, kao što si i napisao, ovaj auto kroz celu istoriju prate anegdote, tako da je u tom stilu i moj test napisan. Nisam pisao nikakav novinski izveštaj i ukolikot se ne dopada kako sam napisao ne moraš da čitaš, a pogotovo nema potrebe da oftopikuješ.
Re: Zastava 101
Starac kao i uvek ostar
Imam neke emocije prema kecu jer sam izmedju ostalog i na njemu ucio da vozim.
Auto je bio odlican za svoje vreme a dobri primerci su izlazili iz Zastave do kraja '91.
Sve sto je posle sklapano je bilo najobicnije sviranje uz banderu.
Imam neke emocije prema kecu jer sam izmedju ostalog i na njemu ucio da vozim.
Auto je bio odlican za svoje vreme a dobri primerci su izlazili iz Zastave do kraja '91.
Sve sto je posle sklapano je bilo najobicnije sviranje uz banderu.
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 101
Ja sam imao Z101 SC, 79' godiste. Presli smo 180.000 sa njim i na kraju ga je sahranilo neodrzavanje i lose gorivo devedesetih. Bio je bolji od bilo cega sto je izaslo iz fabrike nakon raspada Juge, prosto dva razlicita auta.
Posle sam imao jednog sluzbenog (2000 i neko), i stalno se vozio u dva komsijska, isto tu negde sa godinama. To su bili takvi raspadi od kola, da potpuno razumem Nixu, covek sve vreme prica o zadnjim serijama
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 101
Reagovao sa na materijalno neznanje i to je to. Nema potrebe da ponavljam, lepo sam napisao, bez sarkazma i zajebavanja, a po dobrom starom srpskom obicaju, iako nekome predocis u cemu gresi onda krene izvrtanje, negiranje, kontranapadi itd...
Inace, pisem ovo bez ikakvog emocionalnog naboja. Moj cale nikad nije vozio istocna i domaca kola, nisam ucio da vozim u kecu, nisam imao prvi snosaj u kecu, itd, itd...
Inace, pisem ovo bez ikakvog emocionalnog naboja. Moj cale nikad nije vozio istocna i domaca kola, nisam ucio da vozim u kecu, nisam imao prvi snosaj u kecu, itd, itd...
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Zastava 101
Kompletna mehanika, elektrika, menjac, kocnice, vesanje, trapovi, upravljac je apsolutno isti na Z101, Z128 i na yugo 55.
a Z101 i Z128 su na istoj platformi, isto medjuosovinsko rastojanje, sirina trapova sve, na yugu je isto tako sve isto samo je kraci par cm.
motor na zastavi od 1116ccm moze da predje maximalno 150k kilometara a u 90% slucajeva na oko 100 se radi polugeneralna i nakon toga prelazi jos oko 80.
nakon toga se radi specijala najcesce 2. i menjaju svi unutrasnji delovi, radilica, bregasta klipovi klipnjace...
tako praksa kaze.
govorim o zastavi
a Z101 i Z128 su na istoj platformi, isto medjuosovinsko rastojanje, sirina trapova sve, na yugu je isto tako sve isto samo je kraci par cm.
motor na zastavi od 1116ccm moze da predje maximalno 150k kilometara a u 90% slucajeva na oko 100 se radi polugeneralna i nakon toga prelazi jos oko 80.
nakon toga se radi specijala najcesce 2. i menjaju svi unutrasnji delovi, radilica, bregasta klipovi klipnjace...
tako praksa kaze.
govorim o zastavi
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Zastava 101
Auto je vrh. Tacka.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30014
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zastava 101
Ja prešao 170k i kusur, od toga nekih 60k na plin. Menjana bregasta i štelovani ventili, to je sve što je rađeno na motoru. Eno ga još se vozi.kvcali je napisao: motor na zastavi od 1116ccm moze da predje maximalno 150k kilometara a u 90% slucajeva na oko 100 se radi polugeneralna i nakon toga prelazi jos oko 80.
Posetite www.garaza.rs !