Golf VII 1.2TSI 85KS

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Floyd » 26 Nov 2015, 12:42

Meni Rapid hatch baš dobro izgleda. Imam u komšiluku jedan u fulu. Mnogo je lepši od Fabie.

Korisnikov avatar
gavran
Postovi: 363
Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
Lokacija: Novi Sad

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od gavran » 26 Nov 2015, 12:51

Day Walker je napisao:Zar u A3 nije isao 1.6 16v?
Išao je i jedan i drugi, i 1.6 8v od 102ks i 1.6 16v od 115ks, s tim što je ovaj drugi nešto s početka bio,
kada sam ja kupovao ostao je samo ovaj prvi.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9215
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od dragan » 26 Nov 2015, 14:13

Gavrane mogao bi malo češće da pišeš :)
Nebitno sad da li se slagao manje ili više, lepo je pročitati malo drugačiji pogled na nešto, ako ništa drugo zbog pristojnog tona i mogućnosti kvalitetne diskusije :)

Sent from my D5503 using Tapatalk

Korisnikov avatar
gavran
Postovi: 363
Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
Lokacija: Novi Sad

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od gavran » 26 Nov 2015, 14:26

Uh, ja imam tu manu da pišem kilometarske eseje, još kada bi ih pisao često ne bih ustajo od računara :)
da ne pričam što bi ste i vi bili u sličnoj situaciji čitajući ih :)
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina

Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Risto » 26 Nov 2015, 14:27

+1 za gavrana :)

Auto se kupuje prema licnim potrebama a ne prema generalnim stavovima. Mnogo zavisi od ocekivanja, potreba, od toga sta je neko vozio pre, od finansija itd.

nenad.fil
Postovi: 1378
Pridružio se: 21 Maj 2012, 19:16
Lokacija: Beograd

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od nenad.fil » 26 Nov 2015, 16:47

Mislim da su te price oko skupljeg odrzavanja NOVIH dizela vs NOVIH benzinaca mitovi. NIKADA mi se nije zapusio DPF a vozio sam do sada 4 dizela a imam jos 2 u kuci. Servisi su oko 15-20.000 (Hyundai i30 u garanciji oko 20.000, mercedes neovlasceni 18.600, toyota avensis 2.0 d4d oko 20.000)

Mozda smo subjektivni ali ja sam za oktaviju pisao iz LICNOG iskustva sa potpuno NOVIM autom i plus 20ks jacim od pomenute oktavije koja je u izboru.

OPET, kategoricno tvrdim, taj motor nije za oktaviju ali dobro, mozda ja projektujem neke svoje zelje itd...


Gavrane, bez zelje da ulazim u nepotrebnu raspravu, da li zaista mislis da je za 1.2 tsi, motor sa turbinom redovni servis mnogo jeftiniji? Ne bih bas rekao, sa svojom oktavijom doduse nisam docekao prvi servis jer sam je se otarasio, ali kada sam se raspitivao, rekli su mi da je oko 17.000 rsd (Alpros auto)

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13406
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od McGruja » 26 Nov 2015, 16:52

Ti si, na parama koje si izgubio prodajom Mercedesa, popravkom istog, kupovinom Octavije, pa prodajom iste, za mene izgubio jačinu savetodavnog tela :)
Pa jos ubacivanjem Vectre B u celu pricu

Neka čovek proba auto sa tim motorom, pa neka odluci

mikip
Postovi: 50
Pridružio se: 01 Nov 2015, 13:10
Lokacija: BG

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od mikip » 26 Nov 2015, 17:48

gavran je napisao:
mikip je napisao:O.K. Onda mozda Rapid.

Послато са SM-A500FU уз помоћ Тапатока
Ne daj se zbuniti. Prvo Rapid nije upošte tako povoljan, po cenovniku sa tim motorom u srednjem paketu opreme (Ambition) je
12.624 evra. Oktavija u srednjem (Ambition) paketu opreme je 13.104 evra. Razlika 500 eura. Drugo Oktavija je teška 1247 kg (sa vozačem od 75kg) dok je rapid težak 1.135kg (sa vozačem od 75kg). Znači razlika je 110 kg i to ti neće doneti bog zna kakve perfomanse a uzeće ti mnogo. Prvo razlika u klasi nije samo kompromis u unutrašnjem prostoru u kabini i koliko će putnici imati manje prostora za kolena na zadnjoj klupi ili koliko će gepek biti manji, naravno čak i samo to je dovoljan razlog da u ovakvom odnosu cena izabereš Oktaviju. Inače razlika u klasi utiče i na same vozne osobine, odnosno kako se manji auto na platformi Fabije ponaša u odnosu na veći auto na savim drugoj platformi za Oktaviju, kako upija neravnine, kako se ponaša u krivini, kako se ponaša na autoputu. Sve to ide u korist Oktavije. Da ne pričam što je pod velikim znakom pitanja (jer mrzi me sada da čitam listu opreme) da li je srednji paket opreme u klasi Rapida isti kao u klasi Oktavije, odnosno sa višom klasom i oprema je bogatija u istom nivou. A da ne zaboravim i da kvalitet materijala u enterijeru, završna obrada pa zatim i vrlo važna zvučna izolacija, sve je to bolje na autu više klase.

Ja kada sam kupovao svoj auto naslušao sam se istih priča, ako neki motor važi za krmaču koja srče gorivo a ide ko kornjača je moj 1.6 8v atmosverski i to u Audiju A3 Sportback koji je težak 1.320kg (kerb weight) znači bez vozača, što bi ako dodaš vozača u poređenju sa težinom Oktavije bilo skoro 1.400 kg. Obrtni moment 148nm. Pa sam se ja sa njim slatko navozao evo već skoro šestu godinu, popeo se na sve planine u Srbiji i sa njih sišao, bio i do Ciriha, i Budimpešte i Slovenije i Dalmacije, i išao Ibarskom do CG na more nekoliko puta i to natovaren ko Dubrovački karavan i pod klimom i kao što vidiš i dan danas sam živ i zdrav i od svuda sam se vratio. Istini za volju, u nekim situacijama treba malo strpljenja ali ja sam karakter vozača autobusa, znači to mi je stil vožnje. Uživam u putu, vozim bez jurcanja, kada se ukaže prilika obiđem (i to ne nakon 50km vučenja za šleperom već je u praksi malo drugačija situacija, treba čekati momenat jer ne možeš uvek na prvoj ravnoj deonici posle krivine već nekada trebaju dve, tri krivine da se prodju dok se iza jedne ne pojave uslovi za bezbedno preticanje). I nemam nameru da ga menjam još neko vreme. Održavanje jeftino, registracija povoljna, ne kvari se.....

Ako si porodičan čovek koji hoće udobno, konforno, sigurno, bezbedno i lagano da putuje sa svojom porodicom a da se služiš i svakodnevno sa autom u gradu mirne duše i mirne savesti kupi tu Oktaviju sa tim motorom, ja bih je bez trunke razmišljanja uzeo. Snaga motora u tom slučaju i za takve ljude je najmanje bitna, tempo vožnje uvek možeš prilagoditi motoru i uslovima na putu a sve ono što izgubiš kupovinom drugog, manjeg ili u nekom drugom smislu lošijeg auta zbog jačeg motora nikada više ne možeš nadoknaditi.

Svi koji ti nude te neke dizelaščine će ti pominjati raznorazne i moguće i nemoguće situacije gde će ti zafaliti snage ali ti tom prilikom neće pisati o svojim problemima sa DPF filterom koji im se u gradu zapušava na svaka tri meseca pa voze u servis na softversko čišćenje, pa o troškovima zamene ulja nakon svakog tog čišćenja (da ti ne objašnjevam zbog čega se to radi) o troškovima registracije, održavanju, problemima i cenom dizni, plivajućih zamajaca i ostalog. U ljudskoj biti je da subjektivo nešto želi a da za svoje subjektivne želje nalaži objektivna opravdanja i razloge.

I da ne bude da ja hvalim (odnosno tvrdim da je barem meni dovoljan) 1.6 motor jer nisam vozio ništa bolje, vozio sam pre njega baš dvolitarskog turbo dizela koji je išao kao nevreme, epilog je da u najvećem procentu situacija meni ta snaga nije bila potrebna, a da me ipak koštao ko svetog petra kajgana i da mi je finansijski i psihički mnogo bolje sa ovim autom i motorom a u tih nekoliko posto situacija kada mi zafali snage malo se strpim, prilagodim i rešen problem.

Auto kupuješ za sebe i moraš da pođeš od sebe, da dobro izanaliziraš koliko voziš, gde voziš, kako voziš, šta zeliš od auta, koliko želiš da te on košta odnosno da ti optereti budžet i nakon kupovine odnosno tokom korištenja i onda odlučiš.
Hvala na odgovoru. I ja sam sklon ovome sto pricas. U tom istom paketu opreme (srednjem), Oktavija daje 2x vise opreme od Rapida a razlika u ceni je tih 500e, a kao sto kazes o opremi da ne govorim. Meni je taj motor sasvim ok, cini mi se, jer sad vozim Seata sa 1.4 motorm i apsolutno me zadovoljava.

ljubitelj
Postovi: 10551
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od ljubitelj » 26 Nov 2015, 17:49

gavran je napisao:. Inače razlika u klasi utiče i na same vozne osobine, odnosno kako se manji auto na platformi Fabije ponaša u odnosu na veći auto na savim drugoj platformi za Oktaviju, kako upija neravnine, kako se ponaša u krivini, kako se ponaša na autoputu.
Generalno vazi za razlicite platforme ali ovde je prica o VW derivatu.
Zar to ne znaci da je jedna te ista platforma od Pola do Pasata u primeni samo obucena u razlicita odela/karoserije i razlicite enterijerne nivoe?
Stoga je i tako mala razlika u ceni.

"Visa" klasa od 2 auta kada se porede po pravilu ima sve bolje tako da stoji da Oktavija treba da bude bolja u odnosu na Rapid, ipak treba probati oba auta sa istim motorom pa proceniti gde su razlike u upotrebi tj voznji.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9882
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Ivan » 26 Nov 2015, 17:57

@mikip ide osetno bolje od seata tako da verujem da ces biti prezadovoljan, a kao slag na tortu i trosi manje :)

Послато са GT-N7100
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Xepoj87 » 26 Nov 2015, 18:00

Servis za c klasu sa 2.2 dizel motorom, sa najboljim uljem i filterima izadje 13500.
I mene su drali ranije.


Sto se Rapida tice, seo sam unutra kada se tek pojavio i skapirao da je to klasa ispod Fabie i ako je spolja delovalo suprotno.

Ne znam da li je od tada nesto promenjeno.

Octavia je best buy.
Dodatno, sam auto cacak cipuje automobile u Smart tuningu u Rakovici.
Ako se dobro secam, moze se.postici neki dogovor za.tako nesto.
Slobodno uzmi taj od 86ks i cipuj ga ako ti ke.preslab.
To bih ja na tvom mestu uradio.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9712
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Markoni » 26 Nov 2015, 18:03

Slazem se za Rapid. Teska plastika, gora nego u Fabiji. Nikada ne bi bio moj izbor.
A slazem se i za cip, ako bude potreban.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Floyd » 26 Nov 2015, 18:12

Pa i Fabija je plastikaner.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9712
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od Markoni » 26 Nov 2015, 18:21

Pa jeste, ali malo bolji od Rapida. Kod Rapida imas sanse i da se poseces na plastiku, kod Fabije ne :kezo:

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

mikip
Postovi: 50
Pridružio se: 01 Nov 2015, 13:10
Lokacija: BG

Re: Golf VII 1.2TSI 85KS

Post od mikip » 11 Dec 2015, 18:09

Samo da kazem da sam probao ovog Golfa i da ide kao ZMAJ. Sto se mene tice od ovoga mi nista bolje nije potrebno (mislim na motor). Inace, auto je ok.

Odgovori