Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Floyd » 29 Jul 2017, 17:40

Nije BMW :)

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Laki021 » 29 Jul 2017, 17:41

Pa to HUD, mlutimedija, i malo spartanski enterijer u nekim modelima.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Floyd » 29 Jul 2017, 18:05

Jes zajebano bez HUD-a kad se navikneš. Kakav god auto da vozim bez toga, kao da mi nešto fali.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Darko
Postovi: 9060
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Darko » 03 Avg 2017, 12:12

https://www.youtube.com/watch?v=BUHxRp1kyKE

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13038
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Saša » 24 Avg 2017, 21:46

Nađoh ja ipak odgovarajuću temu... :D

Elem, Avensis je bio nekih 5-6 dana u servisu na neki sitnim popravkama pa smo dobili kao zamensko vozilo ovog Yarisa prve generacije, benzinac, 1.0 VVT-i motor.

Slika

Slika

Ukratko, ovaj auto me totalno razočarao, a isto mišljenje dele i ostale kolege sa kojima se vozim svaki dan. Pre svega zbog jako loše ergonomije kabine, malo prostora unutra, tesan je, a sedišta su tvrda i neudobna. Zadnji naslon je maltene pod 90 stepeni i leđa bole posle pola sata vožnje, a osoba preko 180 cm ako sedne pozadi ne zna kud će sa nogama. Ne daj Bože da mora i peta osoba da se vozi... Unutra je sav plastičan, ima jako malo platnom tapaciranih površina ili iole mekše plastike. Konzola ispred vozača i suvozača jako budžasta, vidi se da su se trudili da (tada, sredina 2000-tih) budu moderni sa dizajnom ali time su samo pojeli sav prostor u kabini. Da je ta konzola samo 10 cm kraća to bi bio sasvim drugi auto (nažalost, nisam napravio nijednu sliku iznutra, ali ima ih na Netu). Nekako je sav ženski auto. Dalje, instrument tabla je smeštena centralno i ima digitalno očitavanje brzine i drugih parametara (brojke i dijagrami), brojke se negde iz dubine table projektuju na nekakvom ogledalu, no sve to može da vidi samo vozač. Kakva je svrha stavljanja instrument table na centralnu poziciju ako suvozač ništa ne vidi na njoj? Apsurdno. Prtljažnik - smešno mali, kao kod auta A a ne B segmenta. Vozačev prozor se automatski spušta dole ali ne i gore, moraš da držiš stalno pritisnuto dugme. Još jedna glupost. Zvuča izolacija ništa specijalno, očekivao sam da će biti tiši, ali nije. Menjač prilično neprecizan (mada je ovo već auto sa dosta godinica, moguće i da je razakan). Manuelna klima radi korektno.
Na ovom autu su što se mene tiče samo dve stvari pozitivne: benzinski motorić lepo radi, vidi se da je kultivisan i ima zvuk koji odaje poverenje, šta god da mu radiš. I druga stvar je zadnja klupa koja može da se pomeri napred ako se niko ne vozi pozadi, tako da se malo poveća prtljažni prostor. To je uvek dobar štos. Sve ostalo ispod proseka i zaista ne zaslužuje Toyota znak na volanu i haubi. Moj Punto je auto za ovog Yarisa (ali bukvalno, stvarno se ne šalim): mnogo je prostraniji, ergonomija za dve klase bolja, materijali u kabini bolji, tiši je, stabilniji, duplo veći gepek... Vidim da se ovaj auto jako često pominje u onim temama tipa "auto oko 2.000 evra" i slično - ma, ovo ko kupi kao porodični autić debelo se zaebao, to mu garantujem. Kao da voziš auto A a ne B segmenta, otprilike takav neki utisak imaš. Ajd živeli. :D

Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30005
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od trojanac » 25 Avg 2017, 08:02

Malo si ga ocrnio, ali dobro. Mislim da bi bilo više fer porediti ga sa Puntom istog godišta i kilometraže. Osim što Punto nudi više mesta, što je opšte poznato da mu ja adut u tom segmentu, teško da bi oduvao Yarisa kako se stiče utisak iz tvog posta. Uostalom ne bi ih prodali preko 1.3 miliona za 5 godina da je konkurencija nudila puno više i bolje.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8366
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od grujicd » 25 Avg 2017, 08:43

Ne treba ni gledati auto od 3.6m kao porodičan ni ocenjivati ga po tim kriterijumima. Eventualno da prevezeš decu do škole i to je to.

Korisnikov avatar
igor_harris
Postovi: 2210
Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od igor_harris » 25 Avg 2017, 09:09

Po dimenzijama Yaris i spada u danasnji A segment.
Ja se ne bih usudio ni B segment da svrstavam medju porodicne automobile, no dobro.

Meni je kod tog auto jedino sporna cena (kao polovnog), dizajn i upravljivost. Sve ostalo moze da prodje u odnosu na konkurenciju.

ftj
Postovi: 13036
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od ftj » 25 Avg 2017, 09:13

1.3 je dosta bolji motor a sto se tice mesta pozadi, cini mi se da ima opcija da se pomera zadnja klupa na ustrb gepeka.

Inace svojevremeno je vazio za jedan od najboljih malih gradskih automobila u klasi a i drzanje cene to pokazuje.

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12312
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od shandu90 » 25 Avg 2017, 09:32

Prijatelji imaju takvog, dizelasa. Presao je boga oca od kad je isteran iz salona. Dali su ga sinu, on pretovaren dosao do Modanje. Taj auto im inace i sluzi kao tovarno magare, a i mene je pozitivno iznenadio.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk


Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21087
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od nidza » 25 Avg 2017, 09:49

Nije tipičan auto B segmenta, ako je uopšte B segment, 3.6m naspram 3,84m, ogromna je to razlika.

Saša, polazna pretpostavka ti je pogrešna, da u 24cm kraćem automobilu dobiješ prostor koji imaš u Puntu. Dapače, Yaris je poprilično izdašan prostorom s obzirom koliko je kratak. Treba samo iz pravog ugla sagledati njegove parametre.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13038
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Saša » 25 Avg 2017, 10:29

Zvanično je B segment a generacijski sasvim odgovara mom Puntu. Predstavljen je 1999, isto kao i Punto Mk2 (moj je restyle, Mk2b, drugačiji farovi i maska, sve ostalo isto). Što se mene tiče - mogu da se porede i Punto Classic tu bez problema odnosi pobedu. Taj Yaris je verovatno kao gradski autić ok, da se odvezeš sam ili sa kolegom do posla i to je to. No ko ga uzima kao jedini auto da u njemu vozi familiju - pogrešiće. Punto je kao porodični auto sasvim o.k, bez obzira što je B segment. Kod nas jako puno ljudi koristi automobile iz B segmenta kao porodične, ne znam šta vam je tu čudno. Pa samo je Puntića prodato kod nas skoro 40.000 komada. :D Što se tiče stanja auta - pa taj auto je vlasništvo Toyota ovlašćenog dilera i servisa, dakle tu ne bi smelo biti ništa sporno. Jednostavno, obzirom na Toyota značku i reputaciju koju Yaris uživa kod nas (i cenu koju drži kao polovnjak) očekivao sam puno više, kad ono....

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21087
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od nidza » 25 Avg 2017, 10:37

Ne protivurečim ničemu što si napisao, samo ne treba imati očekivanja kao od Punta, makar i onog prvog iz 1993-će po pitanju ponude prostora. Pritom se Puntać kudikamo bolje vozi, prvi Yaris ljulja ko Dijana.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13038
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Saša » 25 Avg 2017, 10:47

Možda sam bio malo i previše oštar prema tom autu jer sam stvarno veliki poštovaoc Toyote (pogotovo posle ovog odličnog petogodišnjeg iskustva sa Avensisom), ali - jednostavno sam očekivao više. Iz mog ugla Punto je bolji auto. Na drugu stranu, recimo Fabia prve generacije (a pogotovo Polo) je opet za nijansu-dve bolji auto od Punta, i to po više parametara. Dakle, nisam ostrašćen već pokušavam da sagledam stvari realno, a možda će ovo što sam napisao koristiti nekom da "prelomi". Ili, ko želi maksimum prostora i auto dizajniran "po našoj meri" - neka jednostavno kupi bilo koji evropski auto. Ovog Yarisa je tačno dizajnirao neki feminizirani Japanac od metar i po koji se u njemu smestio lepo, a nas od 180+ ko šiša.... :D

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima

Post od Ji 4Tze » 25 Avg 2017, 11:00

A sledeći je za broj veći :)
Boringly average, but also perfect for school run mums

Odgovori