Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Broj 1 je broj 1....zao mi je.
Dobra sisa zlata vredi.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Kakve tojota ima rezultate prodaje u Evropi, posto je to jedini zahtevno trziste? Ne pitam da ulazim u diskusiju nego pitam jer ne znam a mrzi me da trazim.
Sto se ubrzanja tice, milion faktora utice na osecaj, npr deluje da lancer brze ubrzava od rs5 i golfa r od 350ks a dosta je sporiji, ali manuelni menjac i losa izolacija daju utisak veceg ubrzanja.
Sto se ubrzanja tice, milion faktora utice na osecaj, npr deluje da lancer brze ubrzava od rs5 i golfa r od 350ks a dosta je sporiji, ali manuelni menjac i losa izolacija daju utisak veceg ubrzanja.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Prvi link na Guglu:
http://europe.autonews.com/assets/PDF/CA1029391215.PDF
Nisu toliko loši, Vagen ubija.
http://europe.autonews.com/assets/PDF/CA1029391215.PDF
Nisu toliko loši, Vagen ubija.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ajde sad da primenimo logiku od pre par postova.
Skoda ima vise prodatih jedinica od Toyote. Skoda je bolji auto.
Skoda ima vise prodatih jedinica od Toyote. Skoda je bolji auto.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ne znam šta se ložite na cifre prodaje, priličan broj Corolla, Camry i sl. je u stvari flotna prodaja u US. Niko to ne kupuje jer mu je lepo da ga vozi nego što je jeftino za firmin ili rentacar automobil.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Gde ti vidiš Professional?Xepoj87 je napisao:
G klasa professional se i dalje prodaje.
Zapravo, jedine G klase za koje mozes naci cene na nemackom sajtu su tri varijante G professionala i G500 4x4, koji je jos agresivniji terenac, ali preskup.
http://www.mercedes-benz.de/content/ger ... elist.html
http://www.autoevolution.com/news/hardc ... 73897.html
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Bio kada sam kucao post, sa kompa cu da ti slikam cenovnik koji sam skinuo, g300td, stari 5 brzina automatik, cena od oko 60k eura.
U normalnoj, kamionet i ne secam se.kojoj jos verziji.
Stajao je na linku gde je sada cenovnik obicne G klase.
Sent from my Sony
U normalnoj, kamionet i ne secam se.kojoj jos verziji.
Stajao je na linku gde je sada cenovnik obicne G klase.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
E taj kamionet sam viđao po mobile.de, to valjda zovu Pritsche. Uslikaj, da vidim šta je to.
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Posto spominjes klince i kako se ni u cemu nisu cak ni provozali, pretpostavljam da si ti vecinu vozila koje ovde spominjemo, vozio?
Ako vec pokusavas da nahvalis nesto, prvo budi siguran da to sto govoris ima smisla.
Ako je tako, Ja se izvinjavam. Odovori su mi delovali malo agresivniji u odnosu na lagano ćaskanje...Ne znam sta fali mom tonu, nije povisen?
I ponovo kažem, ništa nisam hvalio, samo sam iznosio svoje mišljenje... I više puta sam naglasio da je tako po meni i da se o ukusima ne raspravlja.
Smetaju mi predrasude, subjektivnost i mržnja. I ne vidim šta je loše u tome što sam napisao da T dosta gubi na imidžu zahvaljujući takvim komentarima po internetu?Ili ti nesto drugo smeta? Ne, nisi pomenuo zbog Ivanovog posta, jer si dva puta spomenuo YT jedva ponoletne hejtere koji su zapoceli celu tu pricu oko Toyote, pre nego sto je Ivan napisao taj post, cak ga je zbog toga i napisao.
Zašto bih, pobogu, Ja Vas ovde vređao? Šta Ja imam od toga? To što sam napisao koliko mrzitelja na 1 mestu je bilo u šali, zato sam stavio na kraju...Inace, to je tako pausalno receno, da nema smisla, samo da bi nas indirektno uvredio.
Plus nas nazivas mrziteljima.
Pritom sam se setio ranijih diskusija sa VG, gde se u dosta slučajeva mogla videti ogromna netrpeljivost prema ovom proizvođaču.
Onda, nisi mi odgovorio na pitanje: "Kada sam te ja pitao za tvoje imovinsko stanje", posto si meni rekao da ne zelis o istom da pricas.
Ovo mi je se učinilo kao provokacija. A već sam napisao ranije koje sam sve T vozio...Posto spominjes klince i kako se ni u cemu nisu cak ni provozali, pretpostavljam da si ti vecinu vozila koje ovde spominjemo, vozio?
Mislio sam genrealno na duh, tradiciju, i sličnost s prethodnicima... Nissan Patrol je npr. postao suprotnost od onoga što je nekada bio.Ne, nema smisla kada kazes da volis LC200 zato sto je poslednji nesminkerski/neluksuzni terenac, kada je upravo on jedan od luksuznijih tu.
Dakle, kazes da volis nesto zato sto je nesto sto on uopste nije.
Ovo nije tačno, G PROFESSIONAL je prestao da se nudi 2013 godine:Plus pricas o stvarima u koje se ocigledno ne razumes.
G klasa professional se i dalje prodaje.
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2 ... -2013-aus/
Inače mi je G Pro omiljeni terenac...
Kao na priemr koju?Dok govoris kako svaki ljubitelj treba da ceni sve automobile, u isto vreme pljujes druge marke.
Pa vidiš samo koliko u temi od BMW-a "branim" prethodne modele, ako na njih misliš?
Ja nemam omiljenog proizvođača automobila, volim egzotiku doduše, ali podjednako me interesuje svaki novitet, bila to S Class ili novi FIAT...
Što se tiče Avensisa, gledao sam DE cene, izvinjavam se.
Ne izgleda tako bazni model, model s fotografije je iz perioda oko 2011
Nigde nisam negirao argumente ostalih. Najnormalnije sam odgovorio na "ne vidim šta neko vidi u T", "niti 1 zanimljiv model" i sl.Svi smo mi izneli argumente, ali dzaba, kada dodje vas par i kaze kako su u stvari nebitni, da se Toyota super prodaje i da ih u stvari ljubitelji automobila gotive.
Hvala, tako i treba!Ja nisam za tvoje argumente rekao da su nebitni, samo sam ispravio nesto sto je netacno, a pre toga izneo svoje argumente.
PS Ovaj uzvičnik ne znači da sam besan ili slično.
Mmeni je taj uzvičnik ostao navika, niti najmanje neko "pokazivanje" besa, nervoza i sl.I molio bih te ubuduce da odgovaras malo prizemnijim tonom, bez znaka uzvicnika na kraju recenica, ljudi smo, ne moras da se deres da bi te neko cuo/procitao.
Uzvičnik pored osnovne funkcije može se koristiti i da naglasiš nešto (mrzečo me da podvčačim, CAPS LOCK, italic), nikakvo "dranje" ili slično.
Da hoću da se "derem" KORISTIO BIH CAPS LOCK
Ali zaista nemam niti žečje niti potrebe za tako nečim.
Slobodno neka se javi onaj koga sam nagrdio, diskutovao sam manje-više samo sa Lakijem. Laki, slobodno se i ti "ubaci". Možda je nekome delovalo kao svađa ali daleko od toga...I nema potrebe da nas oslovljavas pogrdnim nazivima, pokusaj da diskusiju zadrzis na pristojnom recniku, a ako je to neostvarivo, nemoj u istoj ucestvovati.
Ako ponovo misliš na ono s mrziteljima, odgovorio sam već malo iznad.
Pozdrav
Pozdrav
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Toliko je zahtevno tržište da čuveni proizvođaći poznati po konkurentnosti i kvalitetu, Pežo, Reno, Opel i Fiat, imaju 35% učešća.AcaKayak je napisao:Kakve tojota ima rezultate prodaje u Evropi, posto je to jedini zahtevno trziste?
Najprodavaniji auto u Evropi, jedinom zahtevnom tržištu, je Golf 1.6 TDI 110KS 10,5s ide 0-100km/h.
A npr. u Americi, potpuno nezahtevnom tržištu, najprodavaniji je Camry (ne uzimajući u obzir Pickape) u klot opremi dolazi sa 180KS, automatskim menjačem, alu felnama, električnim sedištima, backup camerom i ide 8s 0-100km/h. Znaš kad bi zahtevni evropski kupac dopustio da mu u klot Golfa ubace više od 110 konja, automatski menjač, električna sedišta? Nikad.
Taj priličan broj je 10-15%.Ji 4Tze je napisao:Ne znam šta se ložite na cifre prodaje, priličan broj Corolla, Camry i sl. je u stvari flotna prodaja u US. Niko to ne kupuje jer mu je lepo da ga vozi nego što je jeftino za firmin ili rentacar automobil.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ajde da placamo kola i gorivo kao u Americi, pa da poredimo opremu i motorizaciju. Budi realan.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
http://www.automotive-fleet.com/statist ... f&channel=
http://www.theicct.org/sites/default/fi ... k_2014.pdf
http://www.theicct.org/sites/default/fi ... k_2014.pdf
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ali oprema i motorizacija u Americi je ista i kad plaćaju galon 2 dolara i kad plaćaju 4,5 dolara.NexT je napisao:Ajde da placamo kola i gorivo kao u Americi, pa da poredimo opremu i motorizaciju. Budi realan.
Nisu drastične razlike u cenama.
Bazni Tojota Yaris u Evropi 12k evra u SAD 15,5k evra
Bazna Corolla u Evropi 18,7k evra u SAD 18k evra
Avensis/Camry u Evropi 23,5k evra u SAD 23,7k evra
Prius u Evropi 26,8k evra u SAD 24,9k evra
BMW 320d u Evropi 39,4k evra u SAD 40,5k evra
Mercedes E 350 Bluetec 4matic u Evropi 52,6k evra u SAD 55,7k evra
Mercedes E 350 Bluetec 4matic u Evropi 52,657 €
Mercedes E 350 Bluetec 4matic U SAD $55,150 MSRP. Na to treba dodati obavezne troškove transporta $925, i onda na sve to porez od 6-10% (zavisno od države) tako da ukupno ispadne oko $60,650 ili 55,750 €
Prosečna cena prodatog automobila u Americi je dosta veća nego u Evropi. Koliko znam u SAD je oko 32k €, a u Evropi oko 22k €.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa prosecna plata u Americi je 4500 dolara, sto je vise od bilo koje Evropske zemlje pojedimacno, a daleko iznad evropskog proseka, verovatno duplo, a sve im je jeftinije, pa je.logicno da kupuju u proseku skuplja kola.
To opet nema veze sa zahtevnoscu.
Takodje, tesko da su kola.u Evropi i Americi isto opremljena za iate pare.
http://www.newsweek.rs/biznis/52973-ame ... svetu.html
Sent from my Sony
To opet nema veze sa zahtevnoscu.
Takodje, tesko da su kola.u Evropi i Americi isto opremljena za iate pare.
http://www.newsweek.rs/biznis/52973-ame ... svetu.html
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.