Cadillac STX 4
Cadillac STX 4
Evo malo egzotike
Prethodna 4 dana sam vozio Cadillac XTS, prakticno ganc nov, 10 dana star, 800 milja na satu je imao kad sam ga uzeo, 1500 kad sam ga vratio.
Ovo mi je prvi put da sam vozio neki pravi americki auto. Lepo iskustvo, lep auto sa par povecih mana
Ako se ne varam, Cadillac je neki US ekvivalent Mercedesa, pa ga i treba porediti sa tom klasom i biti ostar
Motor je 3.6 V6, 305 konja, vrlo vrlo elastican, jako tih kad se vozi osim kad se patosira tad pocinje da rezi, nije neki zvuk al nije ni lose.
Druga bitna tehnicka stavka je menjac, to je mozda i najveca mana ovog auta. Dobrano zaostaje za ZF konkurencijom. Kad se lagano vozi je sasvim dobar, meko i neprimetno menja brzine. Problem nastaje kad pozelite da ga nacepite malo. Ako se iznenada pritisne gas kako bi se naglo ubrzalo, auto umesto da poleti prvo zastane, propadne, trgne i tek onda pocupa snazno kad zivotinja od motora konacno dobije priliku da se razmase. Cini mi se da kad treba da promeni samo jednu brzinu onda je OK, ali ako treba da ga spusti dve nize to izaziva problem.
Nerviralo me je i sto nije imao modove, samo Drive i Manual (sa pedalicama na volanu). U rucnom modu opet, oseti se da nije tako brz i ako treba spustati vise od 1 brzine to nervira, tim pre sto nece dvoklik ni da prihvati kao -2 vec morate sacekati da zavrsi prvu promenu pa onda tek prihvata dalje komande.
Potrosnja je poprilicna, oko 10l/100km ako sam dobro sracunao, ali ovo je lagana voznja 100-120 (koji je smor voziti u US...) uglavnom autoput sa bas malo grada.
Zatim, auto je imao 4x4 pogon. Meni bilo cudno sto ne mogu da ga provalim da li je prednji ili zadnji, kad sam skontao da je 4x4 sve se slozilo
Vrlo lepo i izbalansirano se ponasa cemu doprinosi i Magnetic Drive sistem oslanjanja sto je mozda i najbolji deo auta.
Fantasticno upija neravnine i rupe (a u US ih vala ne fali), stvarno je uzivanje pratiti kako dobro savladjuje neravnine. Gume su 19 245/45, te udobnost definitivno dolazi od sistema oslanjanja.
Takodje u krivinam odlicno drzi, ne naginje se i delije mi veoma upravljiv, ne tako direktan ali odlican sa sasvim lepim osecajem na volanu i pravom dozom otpora volana.
Enterijer me je prijatno iznenadio, sve je dobro uklopljeno, nista ne skripuce, cvrci i sl. Cela armatura je oblozena kozom (il imitacijom) i sve je vrlo prijatno na dodir i meko bez tvrde plastike.
Najveca zamerka je centralna konzola koja prilici vise Hjundaiju ili Kia-a. Glossy plastika na kojoj ostaju otisci bez nekog kreativnog dizajna. Touch kontrole na njoj su me jako nervirale, dugmici rade taj posao 5x bolje, a posebno je potenciometar za volume radia 16x prakticniji i brzi od besomucnog stiskanja i tapkanja po odredjenom mestu na plastici.
Isto i rucica menjaca je bezveze sa ogromnim hodom.
Zatim sedista, OK su al moze to i mnogo bolje. Malo su pretvrda za moj ukus i ne utone se tako dobro u njih da bi se osecali kao da se spajate sa autom... Zatim meni nedostaje podrska za ramena, mozda je problem i u mojoj velicini ali s obzirom na to koliko oni vole da se duvaju ovde sa " Big American Man" mogli su vise da misle na to. Nasloni za glavu su iritantno tvrdi, verovatno nisu probali da naslone glavu na njih
Unutra ima vise nego dosta prostora, kako po sirini, duzini, tako i po visini. Mislim da ima vise mesta nego u seriji 5/E klasi.
Zatim, ogromna mana su retrovizori. Ja ne znam da li sam ikada vozio auto sa tolikim mrtvim uglovima. Ma kako ih namestio ono je strasno, mnogo puta sam namerno pratio kako mi se ogromna vozila lagano sakrivaju u retrovizorima. Jako opasno i stalno sam se vrteo na sve strane kad sam se prestrojavao.
Zatim dugmici za memoriju sedista su strateski pozicionirani u vratima tako da ih ja svaki cas udaram kolenom i pomeram sebi sediste u toku voznje Na kraju sam sve memorije memorisao isto kako mi odgovara da mi vise ne bi mrdao sediste (ovo se uvek desavalo u krivinama), onda samo zapisti i to je to.
Bacio sam pogled, ovaj 4x4 je u US 52 000 dolara startna cena (to je bez poreza mislim...). To je sa trenutnim umobolnim kursom dolara 50 000e. Nisam gledao koliko ovde kostaju serija 5 i E klasa, ali znajuci kako Evropljani vole da jeftino poklanjaju Amerima svoje proizvode mislim da bi se za te pare u US mogali lagano uzeti neki 535i ili E350 koji bi fa satrli u svakom pogledu. Pre par meseci je to bilo 40 000e, dosta menja pricu...
I za kraj par slika masine
Prethodna 4 dana sam vozio Cadillac XTS, prakticno ganc nov, 10 dana star, 800 milja na satu je imao kad sam ga uzeo, 1500 kad sam ga vratio.
Ovo mi je prvi put da sam vozio neki pravi americki auto. Lepo iskustvo, lep auto sa par povecih mana
Ako se ne varam, Cadillac je neki US ekvivalent Mercedesa, pa ga i treba porediti sa tom klasom i biti ostar
Motor je 3.6 V6, 305 konja, vrlo vrlo elastican, jako tih kad se vozi osim kad se patosira tad pocinje da rezi, nije neki zvuk al nije ni lose.
Druga bitna tehnicka stavka je menjac, to je mozda i najveca mana ovog auta. Dobrano zaostaje za ZF konkurencijom. Kad se lagano vozi je sasvim dobar, meko i neprimetno menja brzine. Problem nastaje kad pozelite da ga nacepite malo. Ako se iznenada pritisne gas kako bi se naglo ubrzalo, auto umesto da poleti prvo zastane, propadne, trgne i tek onda pocupa snazno kad zivotinja od motora konacno dobije priliku da se razmase. Cini mi se da kad treba da promeni samo jednu brzinu onda je OK, ali ako treba da ga spusti dve nize to izaziva problem.
Nerviralo me je i sto nije imao modove, samo Drive i Manual (sa pedalicama na volanu). U rucnom modu opet, oseti se da nije tako brz i ako treba spustati vise od 1 brzine to nervira, tim pre sto nece dvoklik ni da prihvati kao -2 vec morate sacekati da zavrsi prvu promenu pa onda tek prihvata dalje komande.
Potrosnja je poprilicna, oko 10l/100km ako sam dobro sracunao, ali ovo je lagana voznja 100-120 (koji je smor voziti u US...) uglavnom autoput sa bas malo grada.
Zatim, auto je imao 4x4 pogon. Meni bilo cudno sto ne mogu da ga provalim da li je prednji ili zadnji, kad sam skontao da je 4x4 sve se slozilo
Vrlo lepo i izbalansirano se ponasa cemu doprinosi i Magnetic Drive sistem oslanjanja sto je mozda i najbolji deo auta.
Fantasticno upija neravnine i rupe (a u US ih vala ne fali), stvarno je uzivanje pratiti kako dobro savladjuje neravnine. Gume su 19 245/45, te udobnost definitivno dolazi od sistema oslanjanja.
Takodje u krivinam odlicno drzi, ne naginje se i delije mi veoma upravljiv, ne tako direktan ali odlican sa sasvim lepim osecajem na volanu i pravom dozom otpora volana.
Enterijer me je prijatno iznenadio, sve je dobro uklopljeno, nista ne skripuce, cvrci i sl. Cela armatura je oblozena kozom (il imitacijom) i sve je vrlo prijatno na dodir i meko bez tvrde plastike.
Najveca zamerka je centralna konzola koja prilici vise Hjundaiju ili Kia-a. Glossy plastika na kojoj ostaju otisci bez nekog kreativnog dizajna. Touch kontrole na njoj su me jako nervirale, dugmici rade taj posao 5x bolje, a posebno je potenciometar za volume radia 16x prakticniji i brzi od besomucnog stiskanja i tapkanja po odredjenom mestu na plastici.
Isto i rucica menjaca je bezveze sa ogromnim hodom.
Zatim sedista, OK su al moze to i mnogo bolje. Malo su pretvrda za moj ukus i ne utone se tako dobro u njih da bi se osecali kao da se spajate sa autom... Zatim meni nedostaje podrska za ramena, mozda je problem i u mojoj velicini ali s obzirom na to koliko oni vole da se duvaju ovde sa " Big American Man" mogli su vise da misle na to. Nasloni za glavu su iritantno tvrdi, verovatno nisu probali da naslone glavu na njih
Unutra ima vise nego dosta prostora, kako po sirini, duzini, tako i po visini. Mislim da ima vise mesta nego u seriji 5/E klasi.
Zatim, ogromna mana su retrovizori. Ja ne znam da li sam ikada vozio auto sa tolikim mrtvim uglovima. Ma kako ih namestio ono je strasno, mnogo puta sam namerno pratio kako mi se ogromna vozila lagano sakrivaju u retrovizorima. Jako opasno i stalno sam se vrteo na sve strane kad sam se prestrojavao.
Zatim dugmici za memoriju sedista su strateski pozicionirani u vratima tako da ih ja svaki cas udaram kolenom i pomeram sebi sediste u toku voznje Na kraju sam sve memorije memorisao isto kako mi odgovara da mi vise ne bi mrdao sediste (ovo se uvek desavalo u krivinama), onda samo zapisti i to je to.
Bacio sam pogled, ovaj 4x4 je u US 52 000 dolara startna cena (to je bez poreza mislim...). To je sa trenutnim umobolnim kursom dolara 50 000e. Nisam gledao koliko ovde kostaju serija 5 i E klasa, ali znajuci kako Evropljani vole da jeftino poklanjaju Amerima svoje proizvode mislim da bi se za te pare u US mogali lagano uzeti neki 535i ili E350 koji bi fa satrli u svakom pogledu. Pre par meseci je to bilo 40 000e, dosta menja pricu...
I za kraj par slika masine
Re: Cadillac STX 4
Realan prikaz, vlasnika BMW-a.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Cadillac STX 4
Centralna konzola je nesto najruznije u klasi. Kao da je great wall kopirao Hyudai, a oni GW.
Inace, sav mi je nezgrapan na slikama, enterijer srednje zalosno izgleda... Naravno da bi ga evropljani pojeli.
Inace, sav mi je nezgrapan na slikama, enterijer srednje zalosno izgleda... Naravno da bi ga evropljani pojeli.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Cadillac STX 4
CTS je konkurent 5-ici, XTS je klasa više, ali je podređen u potpunosti američkom kupcu. Za evropsku konkurenciju velikih limuzina su spremili CT6.
Re: Cadillac STX 4
A sta je stx onda?
Aha, skontao sam da si omasio u naslovu
Sent from my Sony
Aha, skontao sam da si omasio u naslovu
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Cadillac STX 4
Kakav bre Mercedes. Ovo je kao neki napucani Opel ili Ford
A potrošnja je super za V6 motor da krš automatikom. Ne kontam šta je tu puno kad je meni 428i trošio 10.5l
A potrošnja je super za V6 motor da krš automatikom. Ne kontam šta je tu puno kad je meni 428i trošio 10.5l
Re: Cadillac STX 4
Ja ne znam da li da se javljam, ali znas i sam da Lakiju tenk trosi 3 litre.
Zivo me interesuje sad sta bi sa 428 kad toliko potrosi u famoznoj Svajcarskoj, jesi spustio rucnu?
Zivo me interesuje sad sta bi sa 428 kad toliko potrosi u famoznoj Svajcarskoj, jesi spustio rucnu?
Re: Cadillac STX 4
Spustio
Sasvim normalna vožnja ali je kabrio koji je teži i verujem da troši litar više od limuzine i kupea.
Sasvim normalna vožnja ali je kabrio koji je teži i verujem da troši litar više od limuzine i kupea.
Re: Cadillac STX 4
Kako troši više od Lakijevog trolejbusa? Ima manje kubika, manje konja, isti menjač i manji otpor vazduha?Floyd je napisao:Spustio
Sasvim normalna vožnja ali je kabrio koji je teži i verujem da troši litar više od limuzine i kupea.
Mislim, ja svakako znam odgovor, ali nikako da bude opšte prihvaćen.
Re: Cadillac STX 4
Ili jednostavno ne vozis isto auto kad ga uzmes na par sati da se zezas i vozis svaki dan...
Mnogo trosi Cadillac, rekoh da je to uglavnom smor vangradska voznja na autoputu sa niskim ogranicenjima. 535i bi bio oko 8l sigurno.
Mnogo trosi Cadillac, rekoh da je to uglavnom smor vangradska voznja na autoputu sa niskim ogranicenjima. 535i bi bio oko 8l sigurno.
Re: Cadillac STX 4
Ne znam šta da ti kažem. Nekom i 320d troši 4.5 ali meni ne. Jednostavno, ne obraćam pažnju na potrošnju (u smislu da pazim kako vozim), samo prenosim ono što mi piše na displeju
Re: Cadillac STX 4
Svidja mi se tvoja recenzija samo sto mislim da nisi realan u nekim segmentima .
Na primer poredis ovaj auto sa BMW serije 5 i E klasom , sto je nerealno jer ovaj auto spada u full-size limuzina segment, sto znaci da je u rangu sa Audi A8 , Mercedes S klase i BMW serije 7 .
I glavna prednost - kosta najmanje 50% manje novca od nemacke konkurencije za odprilike isti proizvod. Razlika je u nijansama ako izuzmemo dizajn i usredsredimo se na performanse, kvalitet voznje , prostor.
Mane - slazem se da je najveca mana to sto koriste touch screen u konzoli tj sve je preko njega ali takav je trend u auto industriji ni meni se to ne svidja. Stari dobri potenciometar je najbolja stvar za sve.
Ja inace posedujem Cadillac CTS prve generacije 3.6L motor isti kao ovaj sto si ti vozio stim sto je moj klasican atmosferac od 260 KS a ovaj tvoj je DI - tj direct injection.
Sto se tice potrosnje , potrosnja od 10 litara benzinca je skroz ok za ovu velicinu auta . Jos uzmite u razmatranje cinjenicu da u Americi litar benzina kosta manje nego litar plina kod nas , i skapiracete da auto uopste nije skup za voznju. Litar benzina je u Americi nekih 50-60 dinara.
Sto se tice auta kojeg ja vozim, najvise mi se dopada sto je vrhunski udoban, tih, enterijer je prelep , instrument tabla je kombinacija crne i bez boje , a sedista bez krem boja .
Takodje i ubrzanje je ekstremno dobro od 0-100 mom autu treba nekih 6.5-6.6 sekundi dok ovaj XTS ide od 0-100 za nekih 6.3 sekundi.
Toliko od mene.
Na primer poredis ovaj auto sa BMW serije 5 i E klasom , sto je nerealno jer ovaj auto spada u full-size limuzina segment, sto znaci da je u rangu sa Audi A8 , Mercedes S klase i BMW serije 7 .
I glavna prednost - kosta najmanje 50% manje novca od nemacke konkurencije za odprilike isti proizvod. Razlika je u nijansama ako izuzmemo dizajn i usredsredimo se na performanse, kvalitet voznje , prostor.
Mane - slazem se da je najveca mana to sto koriste touch screen u konzoli tj sve je preko njega ali takav je trend u auto industriji ni meni se to ne svidja. Stari dobri potenciometar je najbolja stvar za sve.
Ja inace posedujem Cadillac CTS prve generacije 3.6L motor isti kao ovaj sto si ti vozio stim sto je moj klasican atmosferac od 260 KS a ovaj tvoj je DI - tj direct injection.
Sto se tice potrosnje , potrosnja od 10 litara benzinca je skroz ok za ovu velicinu auta . Jos uzmite u razmatranje cinjenicu da u Americi litar benzina kosta manje nego litar plina kod nas , i skapiracete da auto uopste nije skup za voznju. Litar benzina je u Americi nekih 50-60 dinara.
Sto se tice auta kojeg ja vozim, najvise mi se dopada sto je vrhunski udoban, tih, enterijer je prelep , instrument tabla je kombinacija crne i bez boje , a sedista bez krem boja .
Takodje i ubrzanje je ekstremno dobro od 0-100 mom autu treba nekih 6.5-6.6 sekundi dok ovaj XTS ide od 0-100 za nekih 6.3 sekundi.
Toliko od mene.
Re: Cadillac STX 4
Hahaha, ma da, pljunuta S klasa, razlika je samo u touch screenu, slazem se u potpunosti
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Cadillac STX 4
cveks je napisao:Svidja mi se tvoja recenzija samo sto mislim da nisi realan u nekim segmentima .
Na primer poredis ovaj auto sa BMW serije 5 i E klasom , sto je nerealno jer ovaj auto spada u full-size limuzina segment, sto znaci da je u rangu sa Audi A8 , Mercedes S klase i BMW serije 7 .
I glavna prednost - kosta najmanje 50% manje novca od nemacke konkurencije za odprilike isti proizvod. Razlika je u nijansama ako izuzmemo dizajn i usredsredimo se na performanse, kvalitet voznje , prostor.
Mane - slazem se da je najveca mana to sto koriste touch screen u konzoli tj sve je preko njega ali takav je trend u auto industriji ni meni se to ne svidja. Stari dobri potenciometar je najbolja stvar za sve.
Ja inace posedujem Cadillac CTS prve generacije 3.6L motor isti kao ovaj sto si ti vozio stim sto je moj klasican atmosferac od 260 KS a ovaj tvoj je DI - tj direct injection.
Sto se tice potrosnje , potrosnja od 10 litara benzinca je skroz ok za ovu velicinu auta . Jos uzmite u razmatranje cinjenicu da u Americi litar benzina kosta manje nego litar plina kod nas , i skapiracete da auto uopste nije skup za voznju. Litar benzina je u Americi nekih 50-60 dinara.
Sto se tice auta kojeg ja vozim, najvise mi se dopada sto je vrhunski udoban, tih, enterijer je prelep , instrument tabla je kombinacija crne i bez boje , a sedista bez krem boja .
Takodje i ubrzanje je ekstremno dobro od 0-100 mom autu treba nekih 6.5-6.6 sekundi dok ovaj XTS ide od 0-100 za nekih 6.3 sekundi.
Toliko od mene.
Sorry druze, ali bojim se da si ipak malo vise subjektivan
Njemu je kompliment sto ga poredim sa E i 5, sa 7, S i 8 mu stvarno nikako nije mesto. Mislim da ga tu cak ni Cadilac ne trpa, baci pogled na CT6, on treba da je konkurencija S i 7:
http://www.cadillac.com/future-vehicles/ct6-sedan.html
Ono sto mi se kod Cadillaca svidja je sto ne skrnave brend trpanjem slabasnih motora i lose opreme u odnosvne verzije, ovaj V6 je najslabiji sto ide u ovaj auto i to je to, nema 1.8 vrzije i sl, svi su sa magnetic ride, koza...
Re: Cadillac STX 4
Ima i 2.0 ali ne za US tržište.