Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Danas sam potpuno neplanirano sa drugom svratio do FCA dilera da pogledamo Grand Cherokee. Bila neka gužva pa nam prodavac odmah ponudi ključeve da probamo dok on završi sa nekom isporukom.
Kao što piše u naslovu, u pitanju je 3.0 dizel sa najjačim, Summit paketom opreme koji uključuje skoro svu opremu koja može da se uzme za GC.
Na mene je auto ostavio mnogo bolji utisak od očekivanog. Kvalitet izrade enterijera je veoma dobar, zvučna izolacija odlična kao i udobnost, posebno u ovom primerku sa vazdušnim ogibljenjem. Rekao bih da osim u performansama, ne zaostaje mnogo za X5 30d. Čak je ovaj zbog ogibljenja mnogo udobniji. X5 koji sam vozio je bio skoro klot.
Motor sa 250ks veoma lako nosi skoro 2.5 tone težak auto. Deklarisano ubrzanje je 8.2s a max brzina 200 što je u principu ok za ovu klasu. ZF 8-brzinski menjač radi bez greške... uvek spreman da brzo odreaguje na naglo ubrzanje, bez trzanja.
Zahvaljujući vazdušnom ogibljenju neravnine na putu se ne osećaju. Ja kao vozač iskreno nisam baš oduševljen tom "izolacijom" od puta ali ne mogu reći da je loša stvar... posebno za putnike.
Osećaj na volanu mi se nikako nije dopao. Previše je mekan (bez mogućnosti podešavanja) i neprecizan.
Harman 7.3 surround ozvučenje koje dolazi samo uz ovaj paket je odlično. Mnogo bolje od srednjeg u X5... HK nisam probao.
Hlađenje sedišta nisam mogao da probam ali grejanje radi super. Mnogo brže zagreje nego kod mene u 320d.
Tu su i podešavanja za offroad vožnju koja takođe nisam isprobao.
Oprema mi je najbolji detalj kod ovog auta. Za razliku od Nemaca, ovde se ne štedi pa tako već u drugom (od 4) paketa dolaze elektropodesiva kožna sedišta sa mem funkcijom, bixenon, navigacija, multimedija sa konekcijom za telefon i DAB tjunerom, keyless go, grejanje prednjih i zadnjih sedišta, parking senzori sa kamerom, tempomat, alarm i još brdo stvari koje Nemci fino naplaćuju.
Spisak opreme za ovaj paket možete naći na netu ali recimo da X5 30d sa ovakvom opremom izađe 40 - 50% više. Merc GLE je još skuplji.
Kao što piše u naslovu, u pitanju je 3.0 dizel sa najjačim, Summit paketom opreme koji uključuje skoro svu opremu koja može da se uzme za GC.
Na mene je auto ostavio mnogo bolji utisak od očekivanog. Kvalitet izrade enterijera je veoma dobar, zvučna izolacija odlična kao i udobnost, posebno u ovom primerku sa vazdušnim ogibljenjem. Rekao bih da osim u performansama, ne zaostaje mnogo za X5 30d. Čak je ovaj zbog ogibljenja mnogo udobniji. X5 koji sam vozio je bio skoro klot.
Motor sa 250ks veoma lako nosi skoro 2.5 tone težak auto. Deklarisano ubrzanje je 8.2s a max brzina 200 što je u principu ok za ovu klasu. ZF 8-brzinski menjač radi bez greške... uvek spreman da brzo odreaguje na naglo ubrzanje, bez trzanja.
Zahvaljujući vazdušnom ogibljenju neravnine na putu se ne osećaju. Ja kao vozač iskreno nisam baš oduševljen tom "izolacijom" od puta ali ne mogu reći da je loša stvar... posebno za putnike.
Osećaj na volanu mi se nikako nije dopao. Previše je mekan (bez mogućnosti podešavanja) i neprecizan.
Harman 7.3 surround ozvučenje koje dolazi samo uz ovaj paket je odlično. Mnogo bolje od srednjeg u X5... HK nisam probao.
Hlađenje sedišta nisam mogao da probam ali grejanje radi super. Mnogo brže zagreje nego kod mene u 320d.
Tu su i podešavanja za offroad vožnju koja takođe nisam isprobao.
Oprema mi je najbolji detalj kod ovog auta. Za razliku od Nemaca, ovde se ne štedi pa tako već u drugom (od 4) paketa dolaze elektropodesiva kožna sedišta sa mem funkcijom, bixenon, navigacija, multimedija sa konekcijom za telefon i DAB tjunerom, keyless go, grejanje prednjih i zadnjih sedišta, parking senzori sa kamerom, tempomat, alarm i još brdo stvari koje Nemci fino naplaćuju.
Spisak opreme za ovaj paket možete naći na netu ali recimo da X5 30d sa ovakvom opremom izađe 40 - 50% više. Merc GLE je još skuplji.
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Vazdušno ogibljenje ne bi trebalo da ima veze s udobnošću na putu već sa promenom klirensa kroz nekoliko modova tog Quadro Lift-a.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Kako moze da nema veze sa udobnoscu, kada umesto amortizera imas vazdusne komore?
Bas zato i ne moze nikada da bude cvrsto kao neko sportsko ogibljenje.
Mislim, kapiram da i moze, ali da bi taj sistem koji trpi toliki pritisak, kostao 5 puta vise.
Tako sam i ocekivao Floyde.
Reci mi samo koliko ste se vozili?
Posto su recimo sedista u mom Land Cruiseru bila super mekana i udobna, ali posle odredjenog vremena krenes da se kocis, pocne da ti bude neprijatno i nikako ne mozes da nadjes dobru poziciju za sedenje.
Opet, to se desava nakon sat vremena voznje, nekada tek posle dva i vise, ali se neminovno desi.
Bas zato i ne moze nikada da bude cvrsto kao neko sportsko ogibljenje.
Mislim, kapiram da i moze, ali da bi taj sistem koji trpi toliki pritisak, kostao 5 puta vise.
Tako sam i ocekivao Floyde.
Reci mi samo koliko ste se vozili?
Posto su recimo sedista u mom Land Cruiseru bila super mekana i udobna, ali posle odredjenog vremena krenes da se kocis, pocne da ti bude neprijatno i nikako ne mozes da nadjes dobru poziciju za sedenje.
Opet, to se desava nakon sat vremena voznje, nekada tek posle dva i vise, ali se neminovno desi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
30ak minuta je bila vožnja. Sedišta me nisu baš oduševila. Malo su tvrđa i sedalni deo je kraći bez mogućnosti podešavanja. Nije to ni blizu BMW komfort ili Merc multikontur sedištima.
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Ja sam isto provozao taj model i mnogo sam se razočarao.
Taj auto se posle 80.000 raspada.
Taj auto se posle 80.000 raspada.
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Pa nema dinamiku... Sporo je?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Pretera ga maloMr.Rotor je napisao:Ja sam isto provozao taj model i mnogo sam se razočarao.
Taj auto se posle 80.000 raspada.
Bar je sličan Audiju jer nema nikakvog osećaja na volanu.
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Jel ovo plastika ili je pravi alu? Kad idete Sorenta probavati?
@Heroj
Citao sam na jednom forumu, lik je radio u Mercedesu i imao W211 pre fl sa Airmaticom i sport mod je opisao rekavsi da auto bude tvrd kao karting.
Sent from my m2 using Tapatalk
@Heroj
Citao sam na jednom forumu, lik je radio u Mercedesu i imao W211 pre fl sa Airmaticom i sport mod je opisao rekavsi da auto bude tvrd kao karting.
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Ne pričam o vožnji. O kvalitetu izrade i stanju posle godinu/dve vožnje.Floyd je napisao:Pretera ga maloMr.Rotor je napisao:Ja sam isto provozao taj model i mnogo sam se razočarao.
Taj auto se posle 80.000 raspada.
Bar je sličan Audiju jer nema nikakvog osećaja na volanu.
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
HKS, ne treba verovati svakom Mici koji krene da opisuje auto, pogotovo vozacu Mercedesa, jer su obicno jako "potkovani" pravim znanjem
Nema to veze sa tvrdocom
Da, jako popravi dinamiku, ali ipak nije to kao neko pravo sportsko ogibljenje, vec vise nesto izmedju obicnog i tog sportskog ogibljenja, sto je za 99% ljudi i vise nego dovoljno tvrdo i stabilno.
Naravno, udobnost je neuporediva sa bilo cime drugim.
@Jy 4tze
Ne kapiram, sta je sporo?
Nema to veze sa tvrdocom
Da, jako popravi dinamiku, ali ipak nije to kao neko pravo sportsko ogibljenje, vec vise nesto izmedju obicnog i tog sportskog ogibljenja, sto je za 99% ljudi i vise nego dovoljno tvrdo i stabilno.
Naravno, udobnost je neuporediva sa bilo cime drugim.
@Jy 4tze
Ne kapiram, sta je sporo?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Zavisi mnogo od načina eksploatacije ali da se ne lažemo, ni jedan auto sa 100k km nije kao sa 0. Subjektivan je svako ko tvrdi suprotno.Mr.Rotor je napisao:Ne pričam o vožnji. O kvalitetu izrade i stanju posle godinu/dve vožnje.Floyd je napisao:Pretera ga maloMr.Rotor je napisao:Ja sam isto provozao taj model i mnogo sam se razočarao.
Taj auto se posle 80.000 raspada.
Bar je sličan Audiju jer nema nikakvog osećaja na volanu.
Moja Alfa je prodata sa 120k km i nije se raspadala kako mnogi tvrde, naprotiv izgledala je super za kilometražu i godine ali nije bila ni "bukvalno nova" kako vole da kažu vlasnici stariji premijum automobila.
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Alfa ima jako neobicne kvarove , nije ona merodavna za ovo.Recimo meni je kvacilo i zamajac bilo fenomenalno kad sam je prodao sa 94 kkm,ali je zato kvaka bila menjana jer je prethodna ostala u ruci nakon 4 godine starosti
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Rotor priča o opštem stanju auta. I ja sam kao i mnogi imao problem sa ručkom ali generalno enterijer je veoma dobar i nije pokazivao velike tragove korišćenja.
Ponudili su mu demo GC Overland (treći paket koji je isto vrh) star 2 meseca sa 1500 km za 5k više u odnosu na novog ful Sorenta. Jeep za razliku od Kie daje i besplatno održavanje do 100k km.
Nisam obratio pažnju. Ja neću ići da probam Sorenta. On valjda sutra.HKS je napisao:Jel ovo plastika ili je pravi alu? Kad idete Sorenta probavati?
Ponudili su mu demo GC Overland (treći paket koji je isto vrh) star 2 meseca sa 1500 km za 5k više u odnosu na novog ful Sorenta. Jeep za razliku od Kie daje i besplatno održavanje do 100k km.
Ne znam ali prodavac tvrdi da ima veze. Ja nisam istraživao a nisam ni vozio drugi ali ovaj je fakat udoban i upija neravnine.Ji 4Tze je napisao:Vazdušno ogibljenje ne bi trebalo da ima veze s udobnošću na putu već sa promenom klirensa kroz nekoliko modova tog Quadro Lift-a.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2016
Kakve su to cene kada bi trebalo sa Sorentom porediti običnog Cherokee?