Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
Danas sam vozio novog megana u gt line izvedbi. Nažalost je bio samo 1.5 dci, ali šta je tu je .
Utisci, avto je lep, tu nema šta, ali posebno u plavoj boji i gt verziji, obične verzije u nekoj sivoj ili sličnoj boji izgledaju previše obične, da ne kažem dosadne.
Najbolji del su sedišta, koja su sjajna, dosta tvrda ( tvrđa od golfovih) i obuhvate vozača sjajno. Sedi se nizko ( niže nego u golfu), ali samo u GT line izvedbi ( možda i BOSE) suvozačevo se podešava po visini šta je veliki minus za mene.
Preglednost nazad je nikakva, ali i napred je loše, maš osečaj ko da si u bunkeru ili u nekom tenku. Jako veliki minus je i neobrisano polje brisača na levoj stani uz A stub, koje uz širok stub još više kvari preglednost.
Armatura je solidna, nema dosta pretinaca za neke flaše ili telefon, kvaliteta je dobra tu nemam primedbe.
Sam motor je solidan, ide solidno za svojih 110 konja, ali samo solidno, potrošnja je bila oko 5.3 litra neke prosečne vožnje bez pažnje na potrošnju, izolacija je odlična, motor se ne čuje skoro ništa.
Jedan od minusa za mene je i položaj dugmiča jer kad hoču otvoriti prozore ( pogotove zadnje) moram staviti ruku u stvarno neprirodni položaj.
Cena ovakog primerka je oko 20000 evra, šta je preskupo.
Ako imate pitanje izvolite, a ako se još nešto setim napisat ču posle.
Slike:
Utisci, avto je lep, tu nema šta, ali posebno u plavoj boji i gt verziji, obične verzije u nekoj sivoj ili sličnoj boji izgledaju previše obične, da ne kažem dosadne.
Najbolji del su sedišta, koja su sjajna, dosta tvrda ( tvrđa od golfovih) i obuhvate vozača sjajno. Sedi se nizko ( niže nego u golfu), ali samo u GT line izvedbi ( možda i BOSE) suvozačevo se podešava po visini šta je veliki minus za mene.
Preglednost nazad je nikakva, ali i napred je loše, maš osečaj ko da si u bunkeru ili u nekom tenku. Jako veliki minus je i neobrisano polje brisača na levoj stani uz A stub, koje uz širok stub još više kvari preglednost.
Armatura je solidna, nema dosta pretinaca za neke flaše ili telefon, kvaliteta je dobra tu nemam primedbe.
Sam motor je solidan, ide solidno za svojih 110 konja, ali samo solidno, potrošnja je bila oko 5.3 litra neke prosečne vožnje bez pažnje na potrošnju, izolacija je odlična, motor se ne čuje skoro ništa.
Jedan od minusa za mene je i položaj dugmiča jer kad hoču otvoriti prozore ( pogotove zadnje) moram staviti ruku u stvarno neprirodni položaj.
Cena ovakog primerka je oko 20000 evra, šta je preskupo.
Ako imate pitanje izvolite, a ako se još nešto setim napisat ču posle.
Slike:
Re: Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
Kako uživo deluje centralni deo sa onom tabletinom,na slikama mi deluje katastrofa?
t
t
Re: Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
Nije toliko upadljivo ( ovaj je imao srednji od tri opcije ekrana), ali sama plastika nije baš na nivoju, i mislim da če se previše poznati otisci od prstiju, ista ta plastika je i na centralnom tunelu.
A da ventilator se šteluje ( jačina) na touch sistem...ne sviđa mi se baš taj način, samo da bude "moderno" pa makar na silu
A da ventilator se šteluje ( jačina) na touch sistem...ne sviđa mi se baš taj način, samo da bude "moderno" pa makar na silu
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
Vec negde procitah ovo za podizace, kao da su napravil za ljude sa kratkim rukama
Kakav je sto se tice mesta pozadi, si probao?
Kakav je sto se tice mesta pozadi, si probao?
Re: Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
Iza mene ima dosta mesta za nekog osrednje visine ( sam imam cca 183 cm) i više nego u npr peugeoto 308 ali manje nego u golfu.( svakako bolje nego prošli model). Ceo avto deluje nekako "zabarakadiran", ušuškan. Golf deluje mnogo prostranije, otvorenije ( golf 6 ). Prtljažnik je dosta velik( veči nego u golfu), dubok, ali ima ogroman rub ( branik i zadnja vezna) i to može smetati ako utovaraš nešto teže i kebasto.
Poredim sa golfom jer ga trenutno posedujem i mogu praviti uporedbe direktno
Poredim sa golfom jer ga trenutno posedujem i mogu praviti uporedbe direktno
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
I nije te bilo sramota da sednes u Megana?maniaxxx je napisao:Poredim sa golfom jer ga trenutno posedujem i mogu praviti uporedbe direktno
Re: Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
Krišom sam vozio a i inače se osečam siguran na parkingu prodavača renaulta, uvek je neka šlep služba blizu
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
Kakav je sto se tice upijanja neravnina?
Sent from my Huawei P8 lite using Tapatalk
Sent from my Huawei P8 lite using Tapatalk
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
Ups, moja greska.
Sent from my Huawei P8 lite using Tapatalk
Sent from my Huawei P8 lite using Tapatalk
Re: Renaul Megane IV 1.5 dci GT Line
Nema neravnina kod nas, samo rupčage . A u tom pitanju sam baš komentirao da je iznanadujuče udoban ( gume su 205 50 17 ). Nije tvrd ali i ne pliva neka sredina znači, peugeot 308 kojeg sam vozio na 205 55 16 gumama je bio tvrđi, ali i odzivniji.