U Srbiji?
Tapatalk
Mazda 3 G120 revolution
- jocas
- Postovi: 2284
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
- Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
- Lokacija: Niš
Re: Mazda 3 G120 revolution
Da, krenuo iz Niša službeno za Crnu Goru, negde u Srbiji je stao - nisam pitao za tačno mesto. Vratili su ga u Niš, dali mu CX-5 i on otišo za CG.
Inače, na početku su ovi 2.2 dizeli pravili problem sa DPF filterom na CX-5, dešavalo se da podiže nivo ulja onima koji uglavnom voze po gradu, znam da su se dosta žalili u Australiji. To se dešavalo na malim kilometražama.
Ima dosta priče o tome na raznim forumima.
Nisam nešto posebno ispratio kako se sve završilo, nije mi bio zanimljiv motor.
Inače, na početku su ovi 2.2 dizeli pravili problem sa DPF filterom na CX-5, dešavalo se da podiže nivo ulja onima koji uglavnom voze po gradu, znam da su se dosta žalili u Australiji. To se dešavalo na malim kilometražama.
Ima dosta priče o tome na raznim forumima.
Nisam nešto posebno ispratio kako se sve završilo, nije mi bio zanimljiv motor.
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 G120 revolution
DPF i na Mazdi i na Hondi pravi dosta problema.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Mazda 3 G120 revolution
To je rijeseno ima vise od 2 godine.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Mazda 3 G120 revolution
Inače taj Mazdin 2,2 dizel baš malo troši. Šteta što su kod nas imbecilne takse.
Sent from mTalk
Sent from mTalk
Širim haos!