Mazda 3 G120 revolution

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Korisnikov avatar
Comi
Postovi: 1182
Pridružio se: 11 Nov 2014, 09:49
Lokacija: Novi Sad

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od Comi » 24 Maj 2016, 19:41

Daj utiske covece.

I u svom maniru daj jedan lep opis, nemoj nista vestacki i sturo.
Dobra sisa zlata vredi.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od passenger » 24 Maj 2016, 20:04

Taman da uplodujem video i napisem utiske, nestade struja.
Sat vremena sa ljudima se raspravljam da posalju nekoga da sredi, ali nista. Tek sutra.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od passenger » 24 Maj 2016, 20:41

Review sutra ako stignem, iznervirala me struja. Našao sam kvar, ali neću da diram, neka plaća firma koja mi iznajmila stan.
jocas je napisao:Javi koliko može još, da ja na svom ne proveravam :kezo:
Evo za tebe jedan snimak, da ne mučiš tvoj auto:

https://www.youtube.com/watch?v=N5Ll0aR-KBk

Evo još BOSE sistem:

https://www.youtube.com/watch?v=gu9cBhVgUu4
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
jocas
Postovi: 2284
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
Lokacija: Niš

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od jocas » 24 Maj 2016, 20:58

Može to još :doubleup:
Kažu da je ovoa najava facelift-a
Slika

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od passenger » 24 Maj 2016, 21:00

Ne može, blokada mu ne da.

Videćemo kakav će biti. Za sada mi se jako svidja prednji kraj, unutra je isto ok, ima par mana za koje bih poslao rado e-mail da ih priupitam je l su normalni.
Generalno je dobar auto. Nisam probao Gnjolfa da bih uporedio, ali mogu sa Kijom, ali bojim se da neću biti objektivan, jer mi je Kija žešće dosadila.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
jocas
Postovi: 2284
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
Lokacija: Niš

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od jocas » 24 Maj 2016, 21:03

Šta te toliko iznerviralo ?
Podizači za prozore koji nisu osvetljeni?
Baš me zanima kompletan utisak.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od passenger » 24 Maj 2016, 21:14

Naslon i non stop svetli lampica da je otvoren protok vazduha. Čemu to, valjda treba da svetli samo kad zatvorim pred tunel.
Položaj komandi za tablet
Pričam sutra.
Pozdrav.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23288
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od Day Walker » 24 Maj 2016, 21:16

Moguce da je automatska cirkulacija vazduha ukljucena pa svetli lampica.
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od passenger » 09 Jun 2016, 15:54

Dugujem review i juče me podsetili na to, nažalost :mrgreen:

Ne znam ni odakle da krenem. Nismo se mnogo ni družili da bih bio opširan. Što se tiče dizajna, subjektivno rečeno: svidja mi se. Mnogo više prednji od zadnjeg dela, ali generalno mi je lep auto. Lepši od strogog Golf dizajna.

Sama pozicija u auto mi je okej. Nisam se nešto preterano nameštao, jer sam ga vozio nešto preko 100 km, ali nekako sam se lepše osećao u Kiji (možda po navici). Sedišta su tvrđa, što meni i mojim ledjima odgovara.

Konkretan primerak je koštao nov 25k eura, po konfiguraciji sa Mazdinog sajta.

Motor:

Motor je zapremine 2000 ccm i 120 ks. Ima nekih 210 Nm visoko na 4000 rpm. Ubrzanje je 8.9s i što je nekima dobro, nekima ne. Meni nije, ali Kija je sporija za 2s, tako da ne mogu da se žalim.
Motor lepo radi. Odvikao sam se od benzinca i manuelnog menjača, tako da mi je vožnja bila malo napornija i neusaglašena. Pošto i ne poznajem auto, nisam ni bio siguran kad je idealno promeniti brzinu, jer me je već sa 45 km/h terao da šaltam u 5. brzinu. Nažalost, ne mogu mnogo da pišem o ovom motoru, jer mi je samo potvrdio priču da za neki minimum atmosferskog benzinca je idealno bar 180-200 ks (za moj način vožnje).

Problem je u izvlačenju na autoputu. Imao sam problem sa nekim majmunom na autoputu, jer sam se zaletao priključnom trakom i logično je auto koji već gazi autoput predje u levu traku i dozvoli meni uključenje, ovaj vo nije hteo to da uradi i hteo sam da ubrzam i onda sam promenio par brzina dok nisam našao odgovarajuću da bih mogao ljudski da ubrza i uključim se tik ispred debila. Dok turbo motor, dizel ili benzinac, nemaju tih problema i Nm su niže postavljeni, tj. nema razloga za beskonačnim šaltanjem.

Menjač:

desilo mi se jednom ili dva puta da sam promašio brzinu, ali recimo da sam ''zaboravio'' kako je voziti manuelni. Menjač je dobar, ne vidim nikakvu zamerku. Onakav kakav jeste meni odgovara. Ima 6 brzina.

Oprema:

Konkretan primerak je bio sa osnovnom Revolution opremom. Nisam gledao konfigurator, a i sumnjam da nekoga zanima šta je sve uključeno u tu opremu. Šiber NEMA u ponudi!!! Konkretno ovaj auto: grejači sedišta, HU display, keyless go, PDC, dvozonska klima, 4x podizači, Bose ozvučenje, upozorenje za vozila u mrtvom uglu sa indikatorom u retrovizoru, verovatno još par stvari, pošto na sajtu vidim da Mazda 3 ima i Sistem za prepoznavanje udaljenosti (DRSS), Inteligentni sistem kočenja u gradskoj vožnji (SCBS), 18'' točkovi itd...

Nema navigaciju, ali ima onaj užasni tablet, za koji će mi trebati dosta vremena da se naviknem na takve stvari u kolima. Više sam navikao na uglavljenu navigaciju. Ima šavove crvene boje, što mislim da je moguće samo u Rev. opremi. Takodje ima i ksenone, ali ne adaptivne, jer nije Revolution TOP oprema. Isto je i za kožu, sad vidim da samo ima u Rev Top.

Za moj ukus fali tu šiber (koga nema u ponudi) i možda navigacija, jer je glupo kačiti drugu navigaciju, a već jedan tablet stoji u kolima. Doplata za navi je 600 eura, a ranije bilo 500.

Potrošnja:

Prosečna na kraju dana je bila oko 7.2. Prihvatljivo je, ali može to još niže, a i verujem da će ići niže za nekih 1-2k km. Recimo neka je 7.0 litra prosečna.

Prostor:

Običan hečbek. Niti se od njega zahteva da ima previše prostora, niti ima. Nije to limuzina. Gepek je solidne veličine, 364 litara, što je 16 litara manje od Golfa 7.

Udobnost:

S obzirom da je na 18'', dosta udoban. Recimo da je udoban kao Kija, dok ne naidje na neke jače neravnine, onda naravno počinje da skače. Meni prihvatljiva udobnost.

Upravljivost:

Ne bih znao reći, jer bio je kišovito, ne znam granice tog auta i nisam hteo da ispitujem.

Mane:

Ima ih par, već sam neke zaboravio. Ne svidja mi se što nema 4x auto podizače prozora, već samo je za vozača auto el. podizač, tj. klikneš jednom i digne ceo prozor. Nekome to ne smeta, meni smeta, jer sam se već navikao na sva 4 auto.

Boli ruka od komandi za navigaciju. Velika greška u dizajnu i to ne bih mogao da prihvatim, da ne kažem skoro da ne bih kupio kola zbog toga. Jer upravljački točkić navigacije i multimedije je previše približen naslonu za ruku i onda ruka mora da vam pod jakim uglom, što meni izaziva neprijatan osećaj, skoro pa bol u zglobu. Trebalo je da odalje malo točkić. Možda bih se navikao vremenom, ali za moju veličinu ruke i šake, kad normalno naslonim desnu ruku na naslon, bude mi neugodno koristeći točkić za multimediju.

Naslon za ruku je skroz čudan, da ne kažem glup. Mora se paziti da ruka ne propadne, jer je na kraju gde ide lakat, isečen deo. Čudno i nefunkcionalno. Recimo i supruga i ja koristimo naslon za ruku i u ovom slučaju nema mesta za njenu ruku. Meni je propadala par puta ruka

Lampica da je uključena cirkulacija vazduha sa spoljne strane. Čemu to? Lampica kad prekineš cirkulaciju vazduha pre npr tunela ili za Golfa 1.9tdi razumem, ali lampicu da je cirkulacija uključena ne razumem. Isto kad bi stavili jednu lampicu da motor radi i da svetli non stop. Ili lampicu da je ručna spuštena.

Kad smo kod ručne. Tu se smejem kad vidim položaj podignute ručne. Mnogo mi je glupo, ali mi nedostaje, jer sada imam elektronsku ručnu.

Prednosti:

Lep :oops:

Zaključak

Šta da kažem. Kupio bih ga verovatno pre Golfa, ali tek sam sada video da nema šiber u konfiguraciji, tako da ga verovatno ne bih ni uzeo u obzir, jer mi je šiber ''mora imati''. Paleta motora je okej, ali očekivano od Mazde da nema neki boom, npr kao ranije 2.3t od 260 ks. Trebalo bi uvesti konkurenciju 200+ ks kod Mazde 3, jer sportski nabrijana sa nekim dodacima eksterijeru bi, verujem, izgledala mnogo dobro. Svi imaju nešto u ponudi, samo Mazda nema. Čak i Kija ima neku varijantu od 200 ks, a Mazda 3 nema. Fino bi parirala npr Reno

U suštini, rekao bih da je Mazda 3 za nijansu ozbiljniji auto od Cee'd.

Mala ispravka: Mazda 3 MPS stiže ove godine, ali ne znam na koje tržište: 2.5 turbo AWD, 220 kW, tj. 300 ks. Tako kaže fabrika, a izmerena snaga je 235 kW, tj. 315 ks
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18943
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od Delija » 09 Jun 2016, 15:59

Za motor mi se cini da nisi relevantan jer ne znas da saltas :)
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od passenger » 09 Jun 2016, 16:05

Kao što sam i napisao: ''Odvikao sam se od benzinca i manuelnog menjača, tako da mi je vožnja bila malo napornija i neusaglašena. ''

MPS

Slika

Slika

Slika
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12276
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od shandu90 » 09 Jun 2016, 16:36

O da, mnogo lep. Bice to strasan auto.

Sent from my LG-H440n

Korisnikov avatar
GJSenna
Postovi: 512
Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
Lokacija: Sweden

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od GJSenna » 31 Avg 2016, 06:27

Dizajnom su uboli ono pravo. Ali mene najvise muci sto mnogo pokazuju koroziju na krovovima tamo gde se spaja sa vratima. Posto su BMW I Mazda u istim salonima vidja sam ih u garanciji kako ih "malterisu". Do sada, da ne preteram, sigurno 5-6 auta.
Drugo, shef vozi Mazdu 6 koja je prezupcila i reseno u garanciji. Tamo su mu rekli u servisu da imaju problema sa tim motorima jer nesto nije dobrog kvaliteta... Ne znam koji deo. I to nijd prvi primer ima ih jos. Mislim da je 2.2 motor.
Ima li ovaj tih problema, da li ste mozda culi?
Slika

Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od stefanan » 31 Avg 2016, 06:44

MPS lepši prošli model

Sent from my MI 4LTE using Tapatalk

Korisnikov avatar
jocas
Postovi: 2284
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
Lokacija: Niš

Re: Mazda 3 G120 revolution

Post od jocas » 31 Avg 2016, 08:16

GJSenna je napisao:Dizajnom su uboli ono pravo. Ali mene najvise muci sto mnogo pokazuju koroziju na krovovima tamo gde se spaja sa vratima. Posto su BMW I Mazda u istim salonima vidja sam ih u garanciji kako ih "malterisu". Do sada, da ne preteram, sigurno 5-6 auta.
Drugo, shef vozi Mazdu 6 koja je prezupcila i reseno u garanciji. Tamo su mu rekli u servisu da imaju problema sa tim motorima jer nesto nije dobrog kvaliteta... Ne znam koji deo. I to nijd prvi primer ima ih jos. Mislim da je 2.2 motor.
Ima li ovaj tih problema, da li ste mozda culi?

Muž moje koleginice vozi Mazdu 6 2.2 dizel. Crko mu je neki senzor na turbini, menjali su celu turbinu u garanciji. Stao na putu, poslali šlep, dali mu zamensku CX-5 (oduševili se, imaju dvoje male dece). Čekao je 15-tak dana stigne deo i da srede.
E sad, da li je to čest slučaj - treba proveriti na stranim forumima.

Odgovori