Suzuki SX4 S-Cross 1.6 Elegance CVT

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 10785
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Ford Cmax mk2 1.6 tdci

Re: Suzuki SX4 S-Cross 1.6 Elegance CVT

Post od McGruja » 23 Jan 2015, 08:24

Svaka automatika mi se svidja :)
Ima boljih i gorih, ali svaka je automatika lepa

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 8120
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Mazda 3, Suzuki SX4
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 S-Cross 1.6 Elegance CVT

Post od Sloba » 23 Jan 2015, 08:38

Iz strogo ličnog ugla, to verovatno ne bi bio moj izbor, između ostalog zbog cene, ali uopšteno dobra je stvar. Nisam imao iskustva sa bezstepenim automatikom i, na osnovu pročitanih iskustava, očekivao sam manje, međutim, ne vidim ja tu neki problem, sve pod uslovom da je pouzdanost i trajnost takvog menjača na nivou makar približnom manuelnim menjačima. Bez obzira na izvedbu, poznato je da automatici i uz adekvatno održavanje kad tad naprave problem, dok manuelci najčešće traju koliko i kola, jel... Zbog toga bih se pribojavao. Svidelo mi se to što menjač radi bez premišljanja, što ne pravi ni najmanje trzaje, o čemu je bilo reči u tekstu, jedino što jeste manje kul u odnosu na automatike sa klasičnim stepenima prenosa i manuelce to je zvuk, koji je rezultat načina rada i stalne aktivnosti i promena odnosa unutar menjača. Jeste malo čudan, ali zaista radi pametno i lepo.

Sent from my Samsung Galaxy Tab 3

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 16553
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Suzuki SX4 S-Cross 1.6 Elegance CVT

Post od nidza » 23 Jan 2015, 09:09

Svakako je prednost u odnosu na manuelca na takvom automobilu prilikom voznje van puteva. Ne znam koliko moze da skrati prvu brzinu?

Послато са GT-P7500 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 14625
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Suzuki SX4 S-Cross 1.6 Elegance CVT

Post od dragvorl » 26 Jan 2015, 22:14

Ajde da i ja dodam koju. Iako nisam nesto preterani fan ove klase vozila, jer zaista nemam potrebe za takvim prevozom, auto je prilicno solidan. Sto se spoljasnjosti tice, moje subjektivno misljenje je onako, neutralno, sto verujem da je i bila karta na koju je Suzuki isao, klasika, bez puno avangarde. Ovaj test primerak je odskakao atraktivnom bojom. Sto se unutrasnjosti tice, japanski dosta tvrde plastike, ali valjda to ide uz cenovnu kategoriju, mada je sve dosta dobro uklopljeno i sklopljeno, sa opaskom da su svrcci bili prisutni negde iz rejona prednjeg desnog dela armature, ispod vetrobrana. Sto kaze Sloba, dosta to zavisi i od temperature, a ni plastika naravno nije na vrhunskom nivou, preko toga se moze preci. Prostora i na zadnjim sedistima za noge ima sasvim dovoljno cak i iza Slobe koji je cini mi se 190+ visok. Gepek takodje solidno prostran. Ova verzija je bila uparena sa CVT automatikom. E sad, iskreno nije bilo previse prostora ni vremena da se menjac onako nasiroko proba da bi dao neki ozbiljniji sud. Uglavnom, pogradu je zaista praktican, nema prekida snage, cimanja i slicno. Kada se malo jace stisne gas dolazi do efekta gumene lopte na papucici, tj. kao da menjac malo reaguje sa zadrskom na gas, malo razvlaci. Kazem, na zalost nismo imali prilike da ga malo ozbiljnije isprobamo sto se ubrzanja i medjuubrzanja tice. Treba naglasiti da u manuelnom modu moze da se dobije lep efekat kocenja motorom, cak ostavlja da se motor zavrti do prilicno visokih obrtaja, ali recimo ne dopusta prebacivanje u previsok simulirani stepen prenosa. Motor takodje onako, mlak utisak, bar za mene, mada ko vozi ovako nesto verujem da ce mu biti sasvim ok. Lezanje je dosta dobro, bez preteranog naginjanja u krivinama, a opet i konforno sto se tice upijanja neravnina kojih nije nedostajalo na predjenoj ruti. I na kraju da spomenem detalj koji je meni mozda i najvise smetao, a to je prelagan volan. Narocito u krivinama i pri malo vecim brzinama servo asistencija za moj ukus je prekomerna i to ne za jedan, nego bar za dva stepena.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Odgovori