![Kafa :kafa:](./images/smilies/kafa_novine.gif)
Uspeo sam bar da je ubedim da auto bude sa 4/5 vrata (stiglo dete
![Mangup :mangup:](./images/smilies/sm_wink.gif)
![Glavom u zid :glavomuzid:](./images/smilies/glavomuzid.gif)
Elem, svelo se na Reno klio 4 (od 2012. god pa na vamo) i Pezo 208 isto godiste.
Obzirom da ce biti gradski auto, racunam da ce okvirno prelaziti 5000-7000km godisnje, ide se na benzinski motor, malo se raspitivao oko motorizacije, interesuju me komentari oko 0.9tce morota za klia i 1.2vti za pezoa.
Koliko sam skontao, 0.9tce je bolji izbor, vidim za motore sto idu u pezo 1.2vti (i 1.4vti) imaju zamerke na veliku potrosnju ulja i remenicu koja je uronjena u ulju i da postoji mogucnost prenosa opiljaka od remenice u motor i potencijalni karambol (danas pricao sa majstorom koji je ovih dana bas radio generalku na takvom pezou).
Da li stvarno bezati od tih motora i fokusirati se samo na klia?
Budzet je od nekih 5.500-7.000eur.
Nemojte predlagati bilo koji drugi model auta, jednostavno ne prolazi
![Very Happy :D](./images/smilies/very_happy.gif)
Dodao bih, imamo u ponudi od bliske drugarice njen Nisan juke 2013. 1.6 benzin na cca 170k km u proverenom stanju, ali cena je blize 8k. Verujem da je taj motor dugotrajnini u odnosu na ove prethodno pomenute, ali povlaci vecu potrosnju (kontam ne ide ispod 8.5l gradkse voznje ako ne i vise?) mada mozda i nije velika razlika u ustedi obzirom na malu godisnju kilometrazu, e sad koliko bi imalo smisla uzeti i njega u razmaranje
![Zbunjen :zbunjen:](./images/smilies/sm_confused.gif)