Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
jocas
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015

Re: Renault Captur

Post od jocas » 22 Dec 2014, 00:55

Znam da si rekao da cena prelazi budžet.
http://www.testoviautomobila.rs/testira ... 1-2-dig-t/

Korisnikov avatar
grujicd
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012

Post od grujicd » 22 Dec 2014, 00:57

swemir je napisao:Sto kinez zagleda vrata
Sprema se za Copy Paste

Korisnikov avatar
Darko
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet

Post od Darko » 22 Dec 2014, 09:17

jocas je napisao:Znam da si rekao da cena prelazi budžet.
http://www.testoviautomobila.rs/testira ... 1-2-dig-t/
Bio sam u salonu u gledao sam juke. Mnogo mi se svidja juke.

Cini mi se da ima manji gepek i manje mesta na zadnjem sedistu. Zamerka je sto je model verovatno za zalasku karijere.

Kao i cena. 1.2t u prosecnoj opremi kosta 17100e, a u najvisem paketu (pandan renoovom dinamiku) 18850e.. Dok captur 0.9 dinamik mogu sa popustom da dobijem za 14.900e. Tako da je ipak velika razlika. Naravno motor u juke je mnogo jaci, i tu nema leka, doduse i tezi, juke 1.2 1236kg, captur 0.9 1101kg.

Captur je izradjen na istoj platformi kao juke pa ne bi trebalo da bude velike razlike u voznji.

Recimo u ovom testu daju prednost capturu u odnosu na juke.
What are the Juke and Captur like to drive?

These cars are primarily designed as urban runabouts, so being comfortable and easy to drive is vital.

The Captur fits the brief better than the Juke. Its suspension deals well with bumps around town and its light controls help make manoeuvres painless.

Head on to faster roads and the ride is a little unsettled, but the Captur handles securely and is pretty quiet, so it’s not bad on long journeys.

Three engines are available: 0.9 and 1.2-litre turbocharged petrols, and a 1.5-litre diesel. All the engines give perfectly acceptable performance if you’re not in a hurry, but can feel slow if you want to overtake something on the motorway. Our favourite is the 0.9, and it makes particular sense if you drive mostly in town. The diesel engine is impressively smooth, but you’d have to do plenty of miles a year to make a financial case for it.

The Juke feels pretty different to drive, and not necessarily in a good way. It picks up on most lumps and bumps around town, and its gearchange is notchy. It handles tidily enough, but the vague steering is off-putting at higher speeds, as is the amount of road noise.

Like the Captur, the Juke is best with an entry-level engine. The 93bhp 1.6 petrol is our favourite because it’s nippy enough and pretty quiet (a 115bhp version is also available, but it comes in more expensive trims only). The 1.6 turbos aren’t worth it; they’re quick when worked hard, but aren’t particularly gutsy from low revs. You can say the same about the 1.5 diesel, which is also noisy.

Can I get an automatic Juke or Captur?

The Juke comes with the option of a CVT automatic gearbox. It’s available with the 115bhp 1.6-litre petrol and costs an extra £1000; this means that the cheapest automatic Juke is £15,995. You can also get the CVT ’box with both 1.6 turbo engines, but these start from £20,000 so are far too expensive to recommend.

An automatic gearbox is available on petrol and diesel versions of the Captur, albeit in the more expensive trim levels. The 1.2 petrol comes with an automatic gearbox as standard; prices start at £17,195. Auto diesels are £1000 more than the manuals and start at £17,395.

What are the Juke and Captur like inside?

The Juke is almost as striking inside as it is outside, especially if you go for one of the more lurid centre console colours. Finding a comfortable driving position could be an issue, because the steering wheel doesn’t adjust for reach. There’s decent space up front, but head- and kneeroom are tight in the rear seats. Small rear doors make access tricky, too, so bear that in mind if you need to install a child seat. You also won’t get much luggage in the compact boot, and over-the-shoulder visibility is poor.

The Captur is more practical. There’s more headroom front and rear, plus a far bigger boot with a larger opening. It’s not great for kneeroom in the back, but at least you can slide the rear seats back and forth to maximise luggage or passenger space. It’s also easier to get settled behind the wheel than in the Juke, although the seats are a little short of lower-back support.

Neither car is especially plush inside; the plastics feel cheap and don’t look particularly appealing. There’s not a huge amount of cabin storage, either.

The Juke is available in six trim levels. We’d stick with entry-level Visia trim because it has the basics, including air-con, alloys and four electric windows. There’s a jump of between £1495 and £2000 up to Acenta trim, which brings climate control, Bluetooth, an iPod connection and larger wheels. If you like plenty of toys it’s probably worth spending another £1000 on an Acenta Premium, which also has a touch-screen sat-nav system, a reversing camera and an upgraded stereo. The other trims are too pricey.

You can choose between four trim levels on the Captur. The cheapest doesn’t come with much kit, so you’ll at least want an Expression+ model. We think it’s worth spending an extra £1000 for a Dynamique MediaNav version, though. This comes with a slick touch-screen sat-nav system, climate control and Bluetooth.

Which one should I buy?

The Captur is the better car. It’s more comfortable, more practical and uses less fuel than the Juke. We’d go for the 0.9 TCe Dynamique MediaNav, which costs £14,995. It’s only just gone on sale, so discounts are still fairly small, but you should be able to get around £500 off.

If you’re sold on the looks of the Juke, the cheaper models are the ones to go for. The 1.6 Visia offers the best blend of price, equipment and performance, and will set you back just £12,995.

If you’re a company car driver, you’ll also be better off with the Renault. Despite having a higher price, our favourite Captur’s lower CO2 emissions mean it’ll actually cost slightly less in company car tax than the Juke. - See more at: http://www.whatcar.com/car-news/nissan- ... 1tk6W.dpuf

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Post od Velja » 22 Dec 2014, 09:22

swemir je napisao:Sto kinez zagleda vrata
Popravlja :mrgreen:

Korisnikov avatar
Darko

Post od Darko » 23 Dec 2014, 12:43

Nista od captura. Ne mogu da ostvarim njihovo povoljno finansiranje. Na firmu nece da daju vec samo na fizicko lice a tu se po primanjima ne uklapam u pravila banka. Bas mi zao jer sam se zagrejao za captur cak sam i dobio popust itd.

Od golfa sam u startu odustao, jer u kamate velike, auto bi me u najboljem slucaju izasao 2500e vise, pa je potreban alarm, zeder, skuplji kasko zbog vw, pa bi sve to skupo izaslo..

Jedina opcija koja mi je preostala da uzmem automobil je ponuda kie koja mi vazi do kraja ove godine. A to je 10 ucesce i 60 rata bez kamate. Tu mi odgovara jer je ucesce beznacano a i automobil me izadje kao da sam ga kupio u kesu. Potreban je kasko svih 5 godina ali koliko znam za kiu je kasko povoljan.

Mnogo mi se vise svidja ceed sa troje vrata ali mi je nepraktican tako da jedino ceed sa 5 vrata, koji me dizajnerski ne odusevljava ali je ponuda odlicna. Zanima me model koji je prepucan opremom, to je style (peti od sest nivoa opreme) sa dodacima poput touch screena i kamere za voznju unazad. Ima i led predja svetla sto mi se mnogo svidja kod ceeda i detalje od koze u enterijeru.

Ovako izgleda:

Slika
Slika

Korisnikov avatar
Paja
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb

Post od Paja » 23 Dec 2014, 12:46

Pogledaj ponudu 500L za firme, ako već hoćeš da kupiš preko firme. Cene su jako dobre.

Korisnikov avatar
Darko

Post od Darko » 23 Dec 2014, 13:20

Kod fiata mora 30 posto ucesce i ima neka manja kamata, sto je nepovoljnije u odnosu na kiu. Ali opet ide pitanje da li je fiat 500L kvalitetniji automobil od ceeda? Cena bi bila ista.

Korisnikov avatar
NexT
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)

Post od NexT » 23 Dec 2014, 13:38

Mislim da nema tog finansiranja zbog kog bih kuio Ceed. Ili nekog korejanca, pre evropljana

Korisnikov avatar
Darko

Post od Darko » 23 Dec 2014, 13:44

A ako su u izboru samo ceed i 500l?

Citao sam testove da ceed na 120kmh pravi manju buku od aktuelne c klase, sto je stvarno iznenadjujuc rezultat. Motor koji me zanima je 1.6 gdi 135ks.

Sto se tice postprodaje da i ce za 500l moci vise da se dobije jednog dana?

izgledao bi slicno ovome

http://www.moto.rs/test_kia_ceed_1.6_cr ... pc-22541.i
Poslednja izmena od Darko u 23 Dec 2014, 13:50, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Geza
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49

Post od Geza » 23 Dec 2014, 13:50

A nešto drugo od KIE? Rio, Venga...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Darko

Post od Darko » 23 Dec 2014, 13:52

Ne znam zasto bih isao na rio kad je ceed visa klasa i ozbiljniji automobil sa vise opreme i jacim motorom.

Korisnikov avatar
Paja
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb

Post od Paja » 23 Dec 2014, 13:57

Pitanje je za šta ti treba auto. Ako je za grad 500L bez trunke razmišljanja, a ako je za drum onda Ceed. Dva potpuno različita koncepta i teško ih je porediti osim po unutrašnjem prostoru.

Cena polovnog 500L će dosta zavisiti od Fiata. Polovnom Puntu Classic je sam Fiat oborio cene jer je oborio cene poslednjih serija novih vozila što se reflektovalo i na polovna.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58

Post od starac vujadin » 23 Dec 2014, 13:59

Napucan "koreanac" je siguran gubitak u postprodaji u odnosu na 500L.

Korisnikov avatar
NexT
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)

Post od NexT » 23 Dec 2014, 14:09

Darko je napisao:A ako su u izboru samo ceed i 500l?
500L. Onaj 1.4T bi mu legao kao budali samar. Jedino sto nikako ne bih gledao automatik, za razliku od Renoa i VW/Skode.
Takodje, sa 500L dobijas ono sto si zeleo i sa Captur-om, dok je Kia jedno bezlicno parce lima i plastike. I naravno, obican 500l, ne onaj Treking, XL i ostale varijacije.

Ovo je potpuno subjektivno, iako verujem da je Kia dobar auto, ne bih nikada dao svoje pare na to.

Korisnikov avatar
aviator
Banned
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Одг: Renault Captur

Post od aviator » 23 Dec 2014, 19:43

Poslednja izmena od aviator u 23 Dec 2014, 19:52, izmenjeno 1 put ukupno.

Odgovori