MLAD polovnjak do 13-14000

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3430
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od elMaestro »

A zamisli da si vozio neku od starijih Skoda sa zelenim osvetljenjem. Sve ti cudno kad izadjes napolje. Mada kontam da je sve stvar navike.

Btw, cestitke na autu, najracionalniji moguci izbor. :doubleup:
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20478
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od Heinz »

ftj napisao:Kod oktavije me kopkaju samo ti detalji koji su ocigledno namerno losiji u odnosu na skuplju bracu...
To nekad možda i nije loše, npr. 1.4 TSI 140 KS u Octaviji nema deaktivaciju cilindara (ACT) za razliku od onog u Golfu (koji sad ima 150 KS, do skoro isto 140 KS).
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21784
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od nidza »

Na papiru su razlike veće između VW i Škode, ali u praksi je to teško primetiti. Česi izgleda jako dobro umeju da iskoriste to što im daju na raspolaganje iz mama kompanije.

Već sam pisao da smo iz Jette A5 prešli u ŠKODU A5FL. Subjektivno je za mene Octavia bolje odrađen auto.

Plastike ovo ono, tj sve što se vidi, nema razlike uglavnom.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
error974
Reactions:
Postovi: 116
Pridružio se: 27 Maj 2014, 21:44
Garaža: Honda CRV E-Hev

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od error974 »

Kod danasnjih novih automobila sve je stvar ukusa i u pitanju su nijanse. Najvaznija stvar koju je nenad dobio je ta da ujutru sedne u auto i voziii, nema glavobolje. Ako se i pojavi problem, ima garanciju. Mene je prethodni auto vozio 7 godina sa 7 redovnih servisa. U osmoj godini je crkao akumulator. To je najveca prednost novog auta, mada maler moze i tu da te snadje...

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Using Tapatalk
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3877
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od swemir »

A koji ti je bio predhodni auto :)

Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
Korisnikov avatar
Darko
Reactions:
Postovi: 9456
Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
Lokacija: Lungomare

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od Darko »

nenad.fil napisao:TSI se lepo i cudno vozi, za benzinca, 120km/h na 2.500 rpm?

Klima lepo radi iako nije automatska, auto je za moje pojmove udoban, ukratko zadovoljan sam.


Slika
Ovo je glavna prednost novih benzinaca. Meni je lybra 1.8 benz na 2.500rpm u 5 brzini na samo 82km/h.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21784
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od nidza »

Karakteristika motora dozvoljava duži menjač, tj znatno duži menjač. Ključni faktor je obrtni moment i njegova raspoloživost duž što većeg raspona obrtaja. Imali smo lepu raspravu snaga vs moment, evo ovde na prvu loptu se vidi prednost momenta u svakodnevnoj vožnji. Bez problema se takav motor sa brzinom manje vozi lepše, lakše, ekonomičnije i znatno tiše, nego atmosferac iste snage, manjeg momenta, sa brzinom više. Nije jedina prednost downsizing.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od Velja »

Po gradu je momenat bitniji od max snage. To će vam potvrditi svaki taksista.
MARKO-VW
Reactions:
Postovi: 123
Pridružio se: 26 Jul 2014, 17:00
Garaža: Audi A6 C6 Restyling; VW Passat B5
Lokacija: Pančevo

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od MARKO-VW »

nenad.fil napisao:ali mi se nesto javlja da ce to IPAK biti 16, bar moze da podnese rupu.
:plusone:
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21784
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od nidza »

Velja napisao:Po gradu je momenat bitniji od max snage. To će vam potvrditi svaki taksista.
I trkač. :) Najbolje je imati oba, ali ako su dva motora "tu negde" svestraniji će biti motor sa jačim momentom.
ftj
Reactions:
Postovi: 13919
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od ftj »

Čudno mi je bilo da ima sklopive retrovizore u ambiente opremi jer se u RS-u doplaćuju :o
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od Velja »

Za trke nisam siguran, a i nemam to iskustvo/interesovanje.
Grad, pogotovo strme uličice su za turbo-motore domaći teren. Kada se probere kvalitet madju ovim novim turbo benzincima, biće sasvim drugačija slika (a i zvuk) po gradu.
Taksiste sam pomenuo zbog njihovog poimanja dobrog auta. Znači, od potrošnje, lakoće korišćenja, pa do troškova održavanja.
Korisnikov avatar
carov2
Reactions:
Postovi: 4919
Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
Garaža: Audi A4
Lokacija: Pirot, Kladovo
Kontakt:

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od carov2 »

Ako se u tu jednacinu ubaci i "turbo rupa" rezultat se drasticno menja. Mada nisam vozio turbo benzince novije generacije pa ne znam kakvi su po tom pitanju.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od Velja »

Ni ja, ali svi pričaju da od 1200-1400 obr kreće da vuče. To je bolje od dizelaša.
nenad.fil
Reactions:
Postovi: 1378
Pridružio se: 21 Maj 2012, 19:16
Lokacija: Beograd

Re: MLAD polovnjak do 13-14000

Post od nenad.fil »

Da zaista vuce od nekih 1200-300 obrtaja, nisam bas proecizno zagledao. Priznajem da jos imam neki "strah" da ga cepnem kako bih voleo sve nesto mislim nov motor itd...
Odgovori