Ne bih Fiat automatik Darko.
Mićo, mislim da je bila 8500 chf. Sumnjivo niska cena. Možda je otišla glavudža, a onaj krije. To im je čest problem ili bregasta? Ne sećam se.
Sve u svemu, ove nedelje rešavam šta ću sa Kiom, pa odoh uzmem Alfu 159 ako ne rešim Kiu. To mi je konačna odluka. Ići ću na 2.0 dizel od 170 ks sa manuelnim menjačem. Karavan i sa što više opreme. Trenutno ima jedna takva 7500 chf privatna prodaja, ako izdrži par dana do odluke. Ima i ksenone. Jedino ako naidjem na odličan primerak, onda bih uzeo 2.4 dizel. Skroz je nepotreban jer će ga supruga voziti uglavnom, ali u slučaju da naidje nešto vrlo zanimljivo. Super bi bila crvene boje. Jedna takva otišla pre par dana.
Ne mogu više da se dogovaram sa suprugom i njenim nećkanjem i negodovanjem oko svakog auta. Svidja joj se Alfa 159 karavan najviše od svih koje sam predlagao. To će i dobiti bez znanja. Kad naidjem na primerak, odem s posla par sati ranije i kupim je. Mićin savet
S obzirom na km koju prelazim, odustao sam od benzinca. Za neki W203 V6 bi mi trebalo oko 4500 eura godišnje samo za benzin. Polovan dizel je potencijalna rupa bez dna, tako da mi malo uliva strah ta kupovina, ali videćemo. Otprilike 1500 eura jeftinije bih plaćao taj dizel u odnosu na planiranog V6 benzinca.
Kao što sam rekao, supruga će uglavnom voziti dnevno do posla taj auto, a takodje za kupovinu, putovanja itd.. To je oko 7 km u jednom pravcu uglavnom autoputa. Njoj naravno sleduje taj auto, iako je htela da prisvoji Corsu, ali ne mogu da vozim ja bolji, sigurniji i lepši auto, a njoj da dam Corsu
Meni je do posla svejedno, ionako u kupovinu i svuda gde bi išli, išli bi drugim kolima.
Alfa zato što je lep auto. Lično mi je lepša pojava neka TI 159 od Gulie. Zatim proveren dizel motor. Koliko nemci pričaju na forumima, taj 2.0jtd je poprilično ispeglan i nema poznati problema. A i 2.4 je dobar motor, sem agr/egr ventila koji često riknjava. Zatim, ume lepo da se ponaša u krivinama. Menjač je sa oznakom M40 koliko se sećam, nije onaj M32 koji ume da zvizne. Ubrzanje jo je solidno, 8.8s do stotke, ali posle čipa bi trebalo da dodje do 8.4s. Max brzina oko 220 kmh. Čip može da je izvuče na 200 ks i 400 Nm sa 360 Nm.
Gledao sam cene rezervnih delova. Set Zimmerman diskova sa pločicama, set kvačila Luk, set za zupčenje sa vod. pumpom Deyco (30 eura jeftinije nego za Corsu)
, svi filteri, pk kaiš: prihvatljivih 550 eura. Dole bih zamenio sve kad odem na proleće. I šta mora i šta ne mora., sredio trapove ako treba, utegao je i naravno čipnuo
Usput, ako nema, uzeo bih i navi i ugradio. Ulepšava enterijer. Poliranje i tamna stakla pozadi.
Za servis ovde ću se raspitati ko može da sredjuje taj auto.