Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28233
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Audi A3 (8V) vs BMW 1 (F20) vs Mercedes A (W176)

Post od Xepoj87 »

Dobro bre ljudi,previse se zalecete u zid,smirite strasti loma :D

Prvo,Vujadin je rekao da bi za NJEGA bilo bolje da uzme i da su mu ovi dosadni.
Ok,postujem licni izbor,ali sam svejedno preneo diskusiju na globalni nivo,cisto da ne ispadne da su ova 3 precenjena,zato sto svako moze da uzme polovan pozeljan polovnjak za 10.000e manje i pored njega da vec ima firmin automobil koji ga ne kosta nista za svaki dan...
Vujadine,ja ni u jednom trenutku nisam rekao da bih, da sada imam te pare,uzeo neki od ova 3...
Meni je to malecko i ja o tim klasama ni ne razmisljam...
A o novim automobilima razmisljam veoma retko i to samo zbog nemogucnosti kupovine polovnjaka iz inostranstva na lizing...
A onda shvatim da bi mi trebalo 50.000e minimum da me polovicno zadovolji bilo koji nov automobil i vratim se u realnost :)
Kazem polovicno,zato sto znam da bih se konstantno kajao znajuci kojeg polovnog monstruma sam mogao da vozim za te pare :)
Samo sam hteo da skrenem paznju da nije bas neko realno poredjenje ako se prica generalno...
To jest,ako se kaze za nov automobil da je precenjen,onda je logicno da bude u odnosu na drugi nov automobil,jer da su svi razmisljali kao ti,Aca ili ja,ne bi ni bili ti polovnjaci,nego Mad Max fazon...

Ajde Aco,pa sam si rekao da si vec dao 1.000e za tvog polovnjaka,a nisi ga ni registrovao...
Pa sta mislis koliko bi platio za narednih 5 godina i 100.000km odrzavanje?
Pa koliko samo kostaju 2 redovna servisa koja uradis godisnje za tih 20.000km?
Ti gledas sebe koji prelazis 5-10.000km godisnje,ali ja nisam uzeo sebe sa mojih 30+ hiljada km godisnje,nego neki prosek od 20k,jer je to prosek C segmenta o kojima je tema...
Pa ja bih prvi kupio neku azdaju,ali jednostavno,usled moje kilometraze,da trazim caletu dodatnih 10.000e godisnje samo da bih se ja izivljavao kolima,zaista nije realno.
A ne verujem da mi ne bi bilo zao ni sam da zaradjujem,jer ima toliko stvari na koje odlaze pare,pa ne moram i da idem u krajnost sa neracionalnoscu...


Ja jos nisam video automobil koji se ne kvari,a kvar na Porscheu i Maseratiju kosta kao sv. Petra kajgana...
I ako je Porsche poznat kao veoma pouzdan automobil,po tabelama nije pouzdaniji od moje C klase recimo,a ja sam do sada dao par hiljada za 3 godine i 100.000km na popravke kojekakvih gluposti... O M3 necu ni da razmisljam sta sve moze da se kvari za 20.000km godisnje,jer Bmw nije bas na vrhu sto se kvaliteta tice i koliko iste te popravke kostaju...
Ja sam rekao celokupno odrzavanje godisnje da izadje 2.500e,ako se prelazi 20.000km godisnje,ukljucujuci redovne servise,kvarove,gume i slicno...
I kao sto sam napomenuo,tu sam bio krajnje optimistican sa cifrom,sto znaci da treba da si srecan ako izadje samo toliko.
Maserati ne smem ni da razmisljam koliko moze da kosta da se odrzava,buduci da nema servis u Srbiji...

Budimo malo realni...
Koliko god pozeljni i dobri ovi polovnjaci bili,ima tu i negativnih strana,najvise finansijske prirode,ako se isti exploatisu umesto automobila C segmenta,koji realno sluze kao automobili za svaki dan.
Prakticnost istih da ne poredimo uopste,jer to kod ovih polovnjaka maltene ni ne postoji.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: Audi A3 (8V) vs BMW 1 (F20) vs Mercedes A (W176)

Post od AcaKayak »

Mislim da cu ga prodati bar za te pare jer sam ga sada uzeo jeftino. U Nemackoj je najjeftiniji (ali bas najjeftiniji na mobile.de) preko 30.000e, kod nas se prodaje slican za 45.000e. Ajd nek ga prodam za 26.000 (ali bice svakako vise jer su sada u oglasima M3 modeli iz prosle generacije 23.000e a stari su 10 godina), izgubicu na tome 3100e.
aDrei, bar citiraj kako treba, nemoj vaditi ono sto tebi odgovara. Cena za koju sam ja kupio ovaj auto je takva da je mnogo manja od realne vrednosti i zato sam i napisao to sto sam napisao, nisam rekao da bih na novom M3 prosao dobro, vec u MOM slucaju.

Uostalom, necu vise da se ubedjujem s tobom jer ne vidim dalju poentu.

Pises kako tebi odgovara i to je to. Da ponovim, to sto tvoj drug Mile ne ume da proda auto od 400ks nije moja stvar. To da ce novi M3 izaci, hoce, samo sto ce u Srbiju stici do kraja 2014 (izlazi u 2014. godini, zvace se M4). A dok mu dodje cena iole blizu ove moje proci ce jos dve godine. Ljudi prodaju i jahtu koja je skuplja od 10 ovih auta a opet trziste 100x manje.



Heroj, jeste da ga nisam registrovao ali uracunao sam cenu registracije. Kao sto vidis, racunao sam dve registracije, toliko mi je potrebno da ga vozim do oktobra 2014. Tih 1000e sam platio da se uradi servis na autu plus jos neke stvari. Zbog tih 1000e sam ga uzeo 10.000e jeftinije jer niko nije hteo da kupi M3 koji cim upalis pocne da pisti kako treba servis, kako je oslabljen motor (samo se zapusio protok goriva), kako je prazan akumulator i ne znam ni ja sta. Uglavnom ti banalni "kvarovi" su mene kostali 1000e (sa servisom), a rekao bih da sam se bas zbog njih opredelio za ovaj auto jer su mu oni bukvalno unistili cenu. ;)

Kao sto sam rekao jos pre dve-tri-cetiri stranice, ispasce bzvz na kraju i niko nece promeniti misljenje.

Ako iko zeli da nastavi da me ubedjuje kako je A klasa bolja od M3 u MOJOJ situaciji a ne u slucaju nekog taksiste Muhameda iz Bangladesa, neka nastavi na pp, ja u ovu temu vise ne dolazim jer nema svrhe.

Ja nisam ni u jednom momentu osporavao racunicu bilo koga od Vas upravo zbog toga sto smo razliciti tipovi vozaca i imamo drugacije potrebe, a vi uporno moju situaciju preracunavate kao da ste vi u njoj. Ako cete biti srecni, da, ako prelazis 100.000km godisnje, M3 je jako skup.
ftj
Reactions:
Postovi: 13898
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od ftj »

Ako će te za 2 godine i 20,000 km sa sve gorivom, registracijom, kaskom i održavanjem koštati 11,000 evra, to je odlična računica i mislim da si prošao idealno.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21769
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od nidza »

1000€ nije ništa da se pretrese tek uzet polovnjak u toj klasi, pa ne bio M3, nego neki daleko jeftiniji i jednostavniji auto. Ja sam više od toga uložio u Alfu - doduše brdo stvari smo zamenili, jer dižem paniku na najmanji čudan zvuk u vozilu.
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od AcaKayak »

Kliknuo sam na temu posto je prebaceno u drugu pa vidim da se ovde nastavila diskusija :D

ftj, da ponovim jos jednom, imam trosak za gorivo na godisnjm nivou nesto ispod 2300e (16 litara puta 1,4e puta 100 jer 100 puta prelazim 100km za godinu dana), imam registraciju nesto manje od 2000e, i jedan servis od 500-600e. Dakle, trosak recimo 4800e.

Za dve godine izadje 9600e. Osiguranje ne racunam jer je stvar izbora. Ni na jednom autu do sada nisam imao osiguranje. Za M3 cu videti sta cu kad ga registrujem.

Dakle, mene ce to da kosta tih 9600e plus gubitak vrednosti vozila sto zaista niko ne zna koliki ce biti i posto sam uzeo po super ceni da li ce ga biti. Neka bude i 5000e gubitka, ukupno me izadje manje od 15000e sa gorivom.

Da sam kupio nov 335i, u ovoj opremi bi bio oko 75000e (M3 bio nesto preko 100.000), vozio ga dve godine i prodao sa 20k km prodao bih ga u najboljem slucaju za 40.000, ali nek bude i za 50.000e da bih ga prodao, izgubio sam samo na vrednosti auta bar 10.000e vise nego sa M3. Plus gorivo, registracija, ako se gleda i kasko moguce da je i skuplje nego za M3 jer je nov auto. Uglavnom, s obzirom da sam s jednog presao na drugi, i da znam kolika je razlika, a znaju i svi koji su se sa mnom vozili i u jednom i u drugom, po meni nema potrebe uopste razmisljati sta je ovde bolje :)

EDIT: sad sam gledao cenu goriva, ipak je 1,5e umesto 1,4e litar, zeznuo sam se. Ali svakako je razlika izmedju 335i i M3 mala u potrosnji goriva. Sa A klasom sam prestao da ga poredim jer je bez uvrede prema bilo kome to vredjanje ljudske inteligencije i isto je kao porediti M3 sa Ferrarijem i Lamborghinijem. Posto sam rekao da necu vise da ucestvujem u onoj temi a i dosao sam ovde kliknuvsi na nov vs polovan, izneo sam racunicu za moj sadasnji auto vs auto koji je slican njemu ali losiji i to ako je nov. Ako neko bas uporno zeli da poredi sa A klasom, samo napred, ona ce izgubiti vrednosti koliko cu ja imati ukupnih troskova za dve godine na M3 i nema potrebe dalje o tome pisati kad je realno tako.
Korisnikov avatar
RINGE
Reactions:
Postovi: 382
Pridružio se: 06 Jun 2012, 08:52
Garaža: Suzuki SX4 GS

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od RINGE »

Citajuci vas, dodje mi da prodam auto i da se vozim biciklom :forumas:


:mrgreen:
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32173
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od trojanac »

Što kaže Bax, zdravije je i plus uštedim bar 200e mesečno. :D
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21769
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od nidza »

Najlepše sam spavao dok sam svoje voz'lo mogao da parkiram u svojoj sobi pored kreveta. :D
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Floyd »

@Heroj

Uglavnom se slazem sa tobom ali samo da se osvrnem na jedan deo koji nema bas puno veze sa temom...
Xepoj87 napisao:pored njega da vec ima firmin automobil koji ga ne kosta nista za svaki dan...
Firmin auto itekako kosta tj. to ti je fakticki deo plate...ne bukvalno da ti skidaju od plate ali nesto slicno.
Elem...moja kuma radi kao direktor filijale jedne velike firme u FR i poseduje sluzbeni auto koji moze da koristi kao svoj.
Na njoj je samo da jednom u 3 ili 4 god, slagacu te, izabere nov auto po zelji s'tim da moze da bira iskljucivo Reno i da vozi. Svi servisi su obaveza firme, gorivo (do neke sume) isto i nema limit na kilometrazu (cesto putuje po evropi tim autom jer drugi ni nema). E sad, ona mi je licno pricala da bi vise volela da ona sama taj "deo plate" utrosi na auto koji joj se svidja ali ne moze jer firma ima neki dil sa Renoom.
Sve u svemu nebitno ali samo sam hteo da skrenem paznju da u kapitalizmu nema niceg sa dz tj. ako si dobio sluzbeni auto na raspolaganju 24h, racunaj to kao deo plate ;)


@Aco

Tvoja racunica u tvom konretnom slucaju je apsolutno ispravna.
Kupiti bilo koji auto a posebno sportski (koji su poznati po ekstremnom gubitku vrednosti) da bi ga vozio 20kkm je totalno nebulozno...osim ako ne uzimas auto na firmu pa skidas od poreza kroz rashode ili ako nisi u fazonu ima se, moze se...zvuci ofucano ali svarno postoje ljudi kojima su ove cifre o kojima mi pricamo, smesne i hebe im se (npr. Sebastien Loeb, prodaje M5 F10 koji je star nepunih godinu dana sa 10kkm za min 30.000chf ispod cene novog).

Sto se cene eksploatacije tice, necu da pricam napamet jer ne znam (cuo sam da je skupo ali ne znam tacne cifre) ali sigurno nije mala.
Samim tim da je bivsi vlasnik tvog auta izgubio najmanje 70.000e na njemu, da je napravio manje od 40.000km te se isti auto prodaje dugo vremena, govori u prilog tome da je malo "hrabrih" koji bi se upustili u takvu pricu a nije da nema ljudi koji nemaju para u SRB (letos sam video takve automobile koji su i u CH jos uvek retkost).
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od AcaKayak »

Znam, slazem se sa tim sto kazes, naravno da ima svakakvih ljudi :)

U principu, ima dosta likova koji koriste M3 kao svakodnevni auto, bar po Evropi jer to vidjam na stranim forumima (naravno da imaju vise troskova, ali ko zna koliko ko od njih ima novca). S druge strane ja govorim ipak za svoj slucaj u kom jako malo prelazim :)

Sto se tice cene auta, pisao sam vec o tome, auto vredi realno skoro 10000e vise, ali niko nije hteo da ga kupi jer auto nije dobro radio kada je bio na placu, gasio se na leru, falilo mu oko 100ks, prljav enterijer je izgledao lose itd... To je naravno mogao da kupi samo neki fanatik ili neko ko rizikuje, ja sam odlucio da rizikujem i dobro prosao.

Znam da ce biti problem da ga prodam, ali racunam na to da zbog oca poznajem dosta imucnijih ljudi i da ce verovatno neko biti zainteresovan (otac je do sada prodao tako sve svoje aute), a opet i ako ne bude, probacu normalno pa ako ne ide onda cu ga izvesti i prodati napolju... I ovako su im tamo dobre cene :)

Uglavnom, sto se mene tice, prica je previse subjektivna jer je svaki vozac prica za sebe i svako je u pravu u svom slucaju :)

Recimo mom calu je glavni kriterijum odnos potrosnje i velicine rezervoara jer ga smara da ide na pumpu, kako ja sad s njim da se ubedjujem za bilo koji auto? :D Tako i mi, imamo drugacije potrebe i to je to :)
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13548
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Grujic »

@Floyd
Nije uvek tako :)
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Floyd »

Aco, to niko ne spori. Vec sam rekao da bi u tvom slucaju i ja isto uradio...zapravo bi kupovina nove M3ojke da je vozis tako kratko bila bacanje para.
Ko ce taj auto voziti svaki dan kao sto ja vozim moj, onda kupovina novog i nije tako lose resenje.

Grujicu, na sta konkretno mislis?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3872
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od swemir »

evo primera , gde se dobije firmin auto a to ne utice na samu platu jego je cist + i besplatan luksuz za zaposlenog

:D

Npr. drugar mi je postao direktor za neku francusku firmu, i dok im nisu stigli automobili, vozio je svoj, sad kad je izabrao auto i kad su sredjeni papiri lizinga dobio je nov firmin po sopstvenom izboru....

Plata mu je po dogovoru jos iz perioda intrvjua, +auto+ gorivo+ sve sto spada u to

+ je uzeo automobile za komercijaliste.... Koji isto voze a plata je kolika je + auto, dobro ne bi trebali privatno da ga voze, ali moci ce komercijalisti voze fieste 1.4 tdci.

On posto je diretor, auto i gorivo radi kako sta hoce... centrali u frakcuskoj je bitno na godisnjem nivou kolika je dobit, a sve drugo ni ne gledaju...

Birali smo zajedno i na kraju zbog vremena isporuke i svega pao je mondeo i fijeste...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28233
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Xepoj87 »

Ja sam generalno mislio upravo na to,gde ti auto i gorivo placa firma i ukljuceno je u ugovor,ne kao zamena za pare i auto nikada nije tvoj,nego ga samo koristis...
Takodje imam drugara cijem ocu je firma kao bonus kupila X5 od 85.000e,a da ne utice na platu koja je ostala ista,ali su dalji troskovi njegovi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od ljubitelj »

Firma kupuje auto jer se smatra invesiticijom u poreskom smislu, i to je jeftinije nego da zaposlenom da taj novac kroz formu zarade i onda plati veci porez.

Danska je primer gde je to izrazeno, i gde je retkost da familija poseduje svoj privatan auto a sam porez na auto je reda 100+% na proizvodjacku cenu.

Prakticno, deo bruto plate je zapravo trosak upotrebe auta na teret poslodavca.
Odgovori