
Prvo,Vujadin je rekao da bi za NJEGA bilo bolje da uzme i da su mu ovi dosadni.
Ok,postujem licni izbor,ali sam svejedno preneo diskusiju na globalni nivo,cisto da ne ispadne da su ova 3 precenjena,zato sto svako moze da uzme polovan pozeljan polovnjak za 10.000e manje i pored njega da vec ima firmin automobil koji ga ne kosta nista za svaki dan...
Vujadine,ja ni u jednom trenutku nisam rekao da bih, da sada imam te pare,uzeo neki od ova 3...
Meni je to malecko i ja o tim klasama ni ne razmisljam...
A o novim automobilima razmisljam veoma retko i to samo zbog nemogucnosti kupovine polovnjaka iz inostranstva na lizing...
A onda shvatim da bi mi trebalo 50.000e minimum da me polovicno zadovolji bilo koji nov automobil i vratim se u realnost

Kazem polovicno,zato sto znam da bih se konstantno kajao znajuci kojeg polovnog monstruma sam mogao da vozim za te pare

Samo sam hteo da skrenem paznju da nije bas neko realno poredjenje ako se prica generalno...
To jest,ako se kaze za nov automobil da je precenjen,onda je logicno da bude u odnosu na drugi nov automobil,jer da su svi razmisljali kao ti,Aca ili ja,ne bi ni bili ti polovnjaci,nego Mad Max fazon...
Ajde Aco,pa sam si rekao da si vec dao 1.000e za tvog polovnjaka,a nisi ga ni registrovao...
Pa sta mislis koliko bi platio za narednih 5 godina i 100.000km odrzavanje?
Pa koliko samo kostaju 2 redovna servisa koja uradis godisnje za tih 20.000km?
Ti gledas sebe koji prelazis 5-10.000km godisnje,ali ja nisam uzeo sebe sa mojih 30+ hiljada km godisnje,nego neki prosek od 20k,jer je to prosek C segmenta o kojima je tema...
Pa ja bih prvi kupio neku azdaju,ali jednostavno,usled moje kilometraze,da trazim caletu dodatnih 10.000e godisnje samo da bih se ja izivljavao kolima,zaista nije realno.
A ne verujem da mi ne bi bilo zao ni sam da zaradjujem,jer ima toliko stvari na koje odlaze pare,pa ne moram i da idem u krajnost sa neracionalnoscu...
Ja jos nisam video automobil koji se ne kvari,a kvar na Porscheu i Maseratiju kosta kao sv. Petra kajgana...
I ako je Porsche poznat kao veoma pouzdan automobil,po tabelama nije pouzdaniji od moje C klase recimo,a ja sam do sada dao par hiljada za 3 godine i 100.000km na popravke kojekakvih gluposti... O M3 necu ni da razmisljam sta sve moze da se kvari za 20.000km godisnje,jer Bmw nije bas na vrhu sto se kvaliteta tice i koliko iste te popravke kostaju...
Ja sam rekao celokupno odrzavanje godisnje da izadje 2.500e,ako se prelazi 20.000km godisnje,ukljucujuci redovne servise,kvarove,gume i slicno...
I kao sto sam napomenuo,tu sam bio krajnje optimistican sa cifrom,sto znaci da treba da si srecan ako izadje samo toliko.
Maserati ne smem ni da razmisljam koliko moze da kosta da se odrzava,buduci da nema servis u Srbiji...
Budimo malo realni...
Koliko god pozeljni i dobri ovi polovnjaci bili,ima tu i negativnih strana,najvise finansijske prirode,ako se isti exploatisu umesto automobila C segmenta,koji realno sluze kao automobili za svaki dan.
Prakticnost istih da ne poredimo uopste,jer to kod ovih polovnjaka maltene ni ne postoji.