2.0 TDI 140ks
- Gaginh0
- Postovi: 8798
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: 2.0 TDI 140ks
Zbog cega se bolje pokazao konkretno od ovog 105? Ne pokusavam da te demantujem vec pitam samo.
Re: 2.0 TDI 140ks
Zbog cega i kako je napravio zna VW, statistika samo pribelezi razlike koje se pojave izmedju raznih verzija 1.9.
Koji je to 1.9 PD od 105KS (kojih godina primenjivan?). Zar nije islo 90-110-130KS u toj familiji motora?
Koji je to 1.9 PD od 105KS (kojih godina primenjivan?). Zar nije islo 90-110-130KS u toj familiji motora?
- dag81
- Postovi: 7250
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Pricas o statistici a generacije pomesao.
Bosch pumpa 1.9 90 110 150
PD 1.9 90 101 105 116 130
PD 2.0 140 170
CR 110 120 140 170 150 184(mozda neki zaboravih)
Za 1.9 nemam saznanja da je glava pukla ikome.
2.0 PD bkd imao poblem i pukla i meni, 2004 2006-to problematicni, posle su ojacali kriticne delove oko ventila. Na Audijima A3 i Golf 5 problem glava, u.pumpa i dizne nisu problem. Na Passatima zavisi od oznake problem i dizne i u.pumpa, glave bas retko jer su uglavnom 8v.
Na CRu u.pumpa bukvalno slucajnost, glava isto slucajnost. Kumu je na A4 b8 pukla, pre toga ventilator hladnjaka crkao i tad i naceo glavu na granici i 45c spoljne temp. Pukla je kod 4tog cilindra. Ali koliko se on raspitao, a i ja nije poznato kao mana kod PD motora sa 16v
Tako da CR motor slobodno mozes uzeti bez ikakve bojazni. Tu jedino imas problem potencijalni tj. poznati sa EGR ventilom sa hladnjakom, koji je sa hladnjakom reparirani fabricki oko 170 180e, a ima i jedan covek u NSu koji odradi reparaciju za 130e i sluzi kako on kaze dok je auta. Ovo se odnosi na sve vw dizele od 2010te god. Dizna, uljna pumpa jer bas redak slucaj da odu.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Bosch pumpa 1.9 90 110 150
PD 1.9 90 101 105 116 130
PD 2.0 140 170
CR 110 120 140 170 150 184(mozda neki zaboravih)
Za 1.9 nemam saznanja da je glava pukla ikome.
2.0 PD bkd imao poblem i pukla i meni, 2004 2006-to problematicni, posle su ojacali kriticne delove oko ventila. Na Audijima A3 i Golf 5 problem glava, u.pumpa i dizne nisu problem. Na Passatima zavisi od oznake problem i dizne i u.pumpa, glave bas retko jer su uglavnom 8v.
Na CRu u.pumpa bukvalno slucajnost, glava isto slucajnost. Kumu je na A4 b8 pukla, pre toga ventilator hladnjaka crkao i tad i naceo glavu na granici i 45c spoljne temp. Pukla je kod 4tog cilindra. Ali koliko se on raspitao, a i ja nije poznato kao mana kod PD motora sa 16v
Tako da CR motor slobodno mozes uzeti bez ikakve bojazni. Tu jedino imas problem potencijalni tj. poznati sa EGR ventilom sa hladnjakom, koji je sa hladnjakom reparirani fabricki oko 170 180e, a ima i jedan covek u NSu koji odradi reparaciju za 130e i sluzi kako on kaze dok je auta. Ovo se odnosi na sve vw dizele od 2010te god. Dizna, uljna pumpa jer bas redak slucaj da odu.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Poslednja izmena od dag81 u 16 Jan 2017, 09:44, izmenjeno 1 put ukupno.
- Ivan
- Postovi: 9882
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2.0 TDI 140ks
Evo ispravio sam malo, ali ljubitelj bih rekao da ne zna o cemu pricadag81 je napisao:Pricas o statistici a generacije pomesao.
Bosch pumpa 1.9 90 110
PD 1.9 90 101 105 116 130 150 160
PD 2.0 140 170
CR 110 120 136 140 143 150 163 170 177 184 190 240
Re: 2.0 TDI 140ks
Znači CR motor bez bojazni, bukvalno slučajnost da ode glava ili pumpa ili ventilator hladnjaka a imaš potencijalni poznati problem sa EGR ventilom.
Bez bojazni
Bez bojazni
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: 2.0 TDI 140ks
2 od 4, tj 5 ali ne znam šta je sa njom, 4 se sad vozi.gazza je napisao:Ti problemi sa diznama, uljnom pumpom itd su ljudi pisali za 2.0 TDI PD koji je radjen negde do 2008/9nidza je napisao:I pored problema sa diznama ne bih ga izbegavao. Super motor, vrlo sličan aktuelnom od 150 KS.
Gaze po 250.000km Škode u proseku, problemi sa diznama se nisu ponovili. Troše smešno.
2.0 TDI CR ima zanemarivo malo prijava
Stigle su aprila maja 2012.
Tapatalk
- dag81
- Postovi: 7250
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Da na oko 200.000km.Ji 4Tze je napisao:Znači CR motor bez bojazni, bukvalno slučajnost da ode glava ili pumpa ili ventilator hladnjaka a imaš potencijalni poznati problem sa EGR ventilom.
Bez bojazni
I neces ostati na putu.
Na 280.000km i 8 godina da ode ventilator hladnjaka, tj dobio je luft pa nije mogao da rashladi na 45c je bas ono kvar, nepouzdano skroz.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: 2.0 TDI 140ks
Pricam o statistici tog 1.9PD motora u raznim varijantama da se verzija od 130KS pokazala najstabilnijom.dag81 je napisao:Pricas o statistici a generacije pomesao.
PD 1.9 90 101 105 116 130
Da, ja sam pogresno 105 i 116 svrstao kao jednu verziju.
Ko da je tesko pomesati brojne verzije kada ih ima ko u prici i po snazi i po godistima sa manjim ili vecim izmenama.
Re: 2.0 TDI 140ks
Iako ima gomila verzija tih od 130 upravo su bas neke od tih verzija od 130 poznate po problemima sa glavom. Dok je verzija od 101 i 105 ks najpouzdanija statisticki.
- dag81
- Postovi: 7250
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Ne bih ja te 1.9 PD motore uzimao kao problematicne, bar ne do 400-500.000km.
Dok je 2.0 pd bas upitan i rizican sa vise stvari od 2003 do 2006, a ovi 2007 2008 su onako, prolaznim
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Dok je 2.0 pd bas upitan i rizican sa vise stvari od 2003 do 2006, a ovi 2007 2008 su onako, prolaznim
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 2.0 TDI 140ks
otisao sam danas da vidim tog seata exeo koji merkam, motor, suspenzija sve u strava stanju
ali menjac, what da fuck
auto ima navodno 60k predjenih a ladno je u gorem stanju od menjaca na mojoj astri H sa 280k
sem ako me ubedite da je normalno da menjac za ovaj motor kao da zapinje pri ubacivanju u svaku brzinu a narocito prvu, mislim precizan je, kratak hod ali kao da nesto nije u redu sa sinhronom
moj golf 4 iz 2000. je u odnosu na ovo imao svemirski menjac, mekan, precizan
ali menjac, what da fuck
auto ima navodno 60k predjenih a ladno je u gorem stanju od menjaca na mojoj astri H sa 280k
sem ako me ubedite da je normalno da menjac za ovaj motor kao da zapinje pri ubacivanju u svaku brzinu a narocito prvu, mislim precizan je, kratak hod ali kao da nesto nije u redu sa sinhronom
moj golf 4 iz 2000. je u odnosu na ovo imao svemirski menjac, mekan, precizan
Re: 2.0 TDI 140ks
Nećeš daleko stići ako biraš kola poredeći ih sa Golfom4, nikad nećeš naći dovoljno dobra
A to sa menjačem može biti i do ove zime, stegnu se sajle ili šta već ima...
A to sa menjačem može biti i do ove zime, stegnu se sajle ili šta već ima...
- sasa lbg
- Postovi: 1569
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Exeo je sjajan polovnjak,ja sam ga otpisao prilikom kupovine samo zato sto je skučen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: 2.0 TDI 140ks
meni je velicina OK, dobro se sedi u njemu i vozacki kokpit je strava
ali menjac, moracu da odem da probam neki drugi exeo sa istim motorom, od ovih koji se prodaju na PA. sad me bas zanima da li je ovaj menjac ovakav ili se ja tripujem jer sam imao srece sa 2 vozila koja vozim od 2003. naovamo (golf 4 i astra H). sad oba komada su bila kupovana u nemackoj tako da mozda ima nesto i do toga, ovaj exeo je stigao iz italije.
inace ne razumem komentar za golfa 4, na tom autu ima svasta toga sto nije dobro, ali je menjac barem u mom bio strava. sto ne znaci da bi audijev menjac napravljen 12 godina posle ovog trebalo da bude slabiji, naprotiv.
ali menjac, moracu da odem da probam neki drugi exeo sa istim motorom, od ovih koji se prodaju na PA. sad me bas zanima da li je ovaj menjac ovakav ili se ja tripujem jer sam imao srece sa 2 vozila koja vozim od 2003. naovamo (golf 4 i astra H). sad oba komada su bila kupovana u nemackoj tako da mozda ima nesto i do toga, ovaj exeo je stigao iz italije.
inace ne razumem komentar za golfa 4, na tom autu ima svasta toga sto nije dobro, ali je menjac barem u mom bio strava. sto ne znaci da bi audijev menjac napravljen 12 godina posle ovog trebalo da bude slabiji, naprotiv.
Re: 2.0 TDI 140ks
Ako auto nije vozen, a posto je na plac sva je prilika da je tako. Onda se ulje zgusne na ovom minusu kao i ceo menjacki sklop. To bi trebao da imas peobnu voznju od pola sata barem dok otpusti. Da se vozi svaki dan bila bi druga prica.
Sent from my SM-N9005
Sent from my SM-N9005