2.0 TDI 140ks

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21045
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od nidza » 13 Jan 2017, 00:39

Naravno, nego da li je potpuno isti kao onaj o kome se priča ovde?

Tapatalk

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Scuderia » 13 Jan 2017, 00:43

To je taj motor koji su delili, Exeo je i izasao nesto manje od godinu pre O2FL, mozda ima koja sitna razlika, u Audiju ima 143ks, ali sustinski bi trebalo da su isti.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21045
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od nidza » 13 Jan 2017, 06:50

I pored problema sa diznama ne bih ga izbegavao. Super motor, vrlo sličan aktuelnom od 150 KS.

Gaze po 250.000km Škode u proseku, problemi sa diznama se nisu ponovili. Troše smešno.

Tapatalk

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza » 14 Jan 2017, 21:16

ovo sto ja gledam je seat exeo karavan sa 143KS TDI motorom, malo je presao oko 60.000, 2012 godiste (pretposlednja godina proizvodnje) cena oko 8700e.

drugo sto gledam je mitsubishi asx 1.8 150KS, 2010 godiste (prva godina proizvodnje), presao 136000, cena 10200

i trece, kao utesna nagrada peugeot 308SW karavan sa 92KS dizel motorom 1.6, presao isto oko 135.000 cena oko 6500, mislim po secanju da je 2011

voznje su grad sa jedno 2-3 duze voznje godisnje, zimovanje, more.

ja bi najradije vozio ASX ali me brine sto je prva godina proizvodnje, nimalo mi nesmeta kod seata sto je baziran na starijem modelu, ne znam zaista sta bi mi tu tacno moglo biti zastarelo a od sva 3 mi se seat najvise svidja unutra, pored toga najmanje je presao. ono sto mi se ne svidja kod seata je duzina, bice frke u gradu.

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13405
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od McGruja » 14 Jan 2017, 21:26

Ne uzimaj dizela, leba ti

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza » 15 Jan 2017, 11:05

gazza je napisao:ovo sto ja gledam je seat exeo karavan sa 143KS TDI motorom, malo je presao oko 60.000, 2012 godiste (pretposlednja godina proizvodnje) cena oko 8700e.

drugo sto gledam je mitsubishi asx 1.8 150KS, 2010 godiste (prva godina proizvodnje), presao 136000, cena 10200

i trece, kao utesna nagrada peugeot 308SW karavan sa 92KS dizel motorom 1.6, presao isto oko 135.000 cena oko 6500, mislim po secanju da je 2011

voznje su grad sa jedno 2-3 duze voznje godisnje, zimovanje, more.

ja bi najradije vozio ASX ali me brine sto je prva godina proizvodnje, nimalo mi nesmeta kod seata sto je baziran na starijem modelu, ne znam zaista sta bi mi tu tacno moglo biti zastarelo a od sva 3 mi se seat najvise svidja unutra, pored toga najmanje je presao. ono sto mi se ne svidja kod seata je duzina, bice frke u gradu.
samo da dodam da je taj ASX koji cu mozda danas da pogledam 4x4 sa reduktorom, znaci moze da se bira pogon, sto je za mene ogroman plus u ovoj ponudi. ASX nema parking senzore koji su mi bitni za grad ali vidim da je to sada sica da se ugradi tako da nije frka.

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza » 15 Jan 2017, 11:26

nidza je napisao:I pored problema sa diznama ne bih ga izbegavao. Super motor, vrlo sličan aktuelnom od 150 KS.
Gaze po 250.000km Škode u proseku, problemi sa diznama se nisu ponovili. Troše smešno.
Ti problemi sa diznama, uljnom pumpom itd su ljudi pisali za 2.0 TDI PD koji je radjen negde do 2008/9

2.0 TDI CR ima zanemarivo malo prijava

ljubitelj
Postovi: 10551
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od ljubitelj » 15 Jan 2017, 11:28

Scuderia je napisao:Otkad 2.0CR ima te boljke?
Od starta kada se pojavio. Narednih nekoliko godina proizvodnje dok se nije novi CR motor 2.0 razvio i te konstruktivne mane regulisane.
Pre svega pucanje glave motora.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Floyd » 15 Jan 2017, 11:59

Darko je napisao:Bogme ja bih sad vozio i novu 190-ku. :D ;)
Nije nova ali je kao nova :)

http://www.autoscout24.ch/4105476

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8781
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 » 15 Jan 2017, 16:13

2.0 TDI je nastavak razvoja PD tehnologije koja je u prethodnoj generaciji predstavljena na poznatim 1.9 litarskim agregatima. Odlika ovih agregata je veoma agresivan razvoj obrtnog momenta, koji je uslovljen ogromnim pritiskom na injektorima koji ni današnji najnoviji Common Rail agregati nisu još dostigli. Upravo zbog toga što je korišćen sistem „pumpa-brizgaljka“, gde injektor sadrži u sebi i pumpu koja je pogonjena klackalicom preko bregastog vratila u glavi motora, ovakav sistem ubrizgavanja generiše izuzetne pritiske od preko 2000 bara, što naravno pogoduje performansama i visokom stepenu iskorišćenja. Ipak PD motori imaju i svojih mana. Jedna od njih je ta što rad PD injektora stvara vibracije, koje na motorima koji su prešli ogroman broj kilometara stvara probleme sa ležištem injektora u glavi motora, zbog čega se dešava da glava propušta određenu količinu ulja u cilindre ili da meša ulje sa dizelom. Srećom ovo se dešava kod agregata koji su poprilično izrabljeni, a tu spadaju i stariji 1.9 TDI, koji generalno ne pate od nekih specijalnih nedostataka.

Siemens Piezo PD
http://viking-heating.co.uk/etka/siemens.jpg

Bosch PD
http://www.eindiabusiness.com/supremedi ... -img12.jpg


Dakle, ako želite PD motor, obavezno obratite pažnju na njegov rad, koji je poželjno da je što ravnomerniji i mirniji, bez dimova. Ipak, 1.9 TDI polako ulazi u istoriju, polovni automobili sa ovim agregatima su dosta stari, a novije varijante Golfa V, Seata Leona, Passata itd... sa 1.9 TDI ne pružaju snagu koju pružaju starije verzije PD TDI od 130 ili 150 KS. Ove dve verzije zamenjene su kasnije sa 2.0 TDI PD od 140 i 170 KS, za koje smo svi čuli da su jako problematični i da svašta tu može da vas očekuje. Ipak, 2.0 TDI nikako nije loš motor, ali bi trebalo da se čuvate određenih serija.
1. BKP motor – 2.0 TDI 16V 140 – Siemens Piezo PD ili PPD , bez DPF filtera, Passat,
kod ovog agregata su moguća pucanja glave kao i kod drugih PD 16V agregata, ali to ne mora da bude slučaj sa svima. Prve serije iz 2004. i 2005. imaju probleme sa glavama.
piezoelektrične Siemens dizne, koje crkavaju iz čista mira, izbegavati! Ukoliko ste kupili ovakav automobil, za utehu je što mogu da se repariraju. Ako imate ovakve dizne obavezno imajte i članstvo u AMSS, jer auto se obično ugasi bez upozorenja i onda možeš da se slikaš.
2. BKD motor – 2.0 TDI 16V 140 – Bosch PD (sa solenoidom), Golf V, bez DPF filtera
U globalu vrlo solidan motor, ali prve serije za izbegavanje zbog problema sa glavom, kao i na BKP.
3. BMN, BMR, BRD 2.0 TDI 170 16V - Siemens Piezo PD ili PPD sa DPF filterom - potencijalni problem sa glavama kao i kod ostalih 16V , piezoelektrične Siemens dizne, koje crkavaju iz čista mira, isto važi kao i za BKP. Pored ovoga ovaj agregat poseduje i DPF filter.
Dakle, agregati sa 16 ventila mogu da pate od problema sa „glavoboljom“ ali i od crkavanja dizni koje uzrokuju da automobil stane, ukoliko naravno imate Siemens Piezo PD.
Postoji i druga verzija 2.0 TDI agregata, ali ovaj je sa 8 ventila. U osnovi veoma sličan kao prethodnik 1.9 TDI:
4. BMM, BMP, BLB motori, 2.0 TDI 8V 140 KS – Bosch sa DPF filterom. – DPF filter ukoliko je problematičan lako se uklanja, problem sa glavama ovi motori nemaju jer su im glave gotovo identične kao i kod 1.9 TDI. BMM i BMP motori poseduju uljnu pumpu sa „balancer shaft-om“. Ovaj sistem podmazivanja je relativno loše rešen i može da uzrokuje druge kvarove, kao što je crkavanje turbo punjača, ali i celog motora. Ipak ukoliko se blagovremeno reaguje, moguće je sačuvati motor i na kraju krajeva dobiti veoma pouzdan agregat. Prvobitni agregati su koristili lanac za pogonjenje uljne pumpe koji je totalni fijasko, dok su kasnije serije koristile zupčanike. Ovaj problem može da se reši uklanjanjem balancer shaft-a i zamenom sistema za podmazivanje pouzdanijim sa 1.9 TDI.


https://www.youtube.com/watch?v=xHa5TPFNc2M

Uklanjanjem balancer shaft-a donekle ćete povećati vibracije motora, ali razlika je marginalna. Sledeći delovi su potrebni za ovako nešto:
Crankshaft oil pump sprocket - 06A105209B
ALH oil pump - 06A115105B
BRM sprocket - 038115121A
BRM chain tensioner - 038115130
BRM chain - 038115230A
ALH oil pump bolt, 3 needed - N90704007
1.8T Oil pump pickup tube - 06B115251
ALH Windage Tray - 06B103623P
Druga varijanta je da se redovno menja osovinica uljne pumpe ukoliko imate verziju motora sa zupčanicima za pokretanje uljne pumpe. Ukoliko imate lanac, savet je da se prepravi na sistem pogonjen zupčanicima, jer je daleko pouzdaniji. Od 2008. se ugrađuje osovinica od 100mm u uljnu pumpu koja ulazi u biksnu od 40mm, pa je taj problem eliminisan u novijim verzijama TDI motora sa balancer shaft-om.
Ukoliko imate stariji 2.0 TDI 8V rešavanjem uljne pumpe dobijate veoma pouzdan TDI agregat.
Ako ipak kupujete 2.0 TDI 16V, savetujemo isključivo verziju od 140 KS sa Bosch diznama, ali postoje određene verzije koje su zaista pouzdane. Prvo što treba da pogledate je oznaka na glavi motora. 03G 103 351 B ili npr 03G 103 308 B. Ovo slovo na kraju je veoma bitno.

http://images.forum-auto.com/mesimages/ ... .jpg1..jpg

Prve glave su imale oznaku A i sve su popucale, B je dosta pouzdanija, ali je takođe podložna pucanju, naročito u ekstremnijim uslovima ili ako je motor ostajao bez rashladne tečnosti ili ako je prešao veliku kilometražu. Izuzetno pouzdana je glava sa oznakom C i praktično sa njima nema problema.

Dakle, 2.0 TDI može da bude problematičan, ali i ne mora, a mnogo toga zavisi od verzije motora i godine proizvodnje. Ukoliko kupujete VAG automobil sa ovakvim agregatom, savet je da se uzme u obzir kasnije godište, u protivnom razmotrite ipak 1.9 TDI od 105 KS ili stariju generaciju sa PD130 ili PD150 (Golf IV, Passat B5.5, Octavia A4, Audi A3 8L... )

C/P sa nekog foruma.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6231
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Heineken » 15 Jan 2017, 17:09

gazza je napisao:
nidza je napisao:I pored problema sa diznama ne bih ga izbegavao. Super motor, vrlo sličan aktuelnom od 150 KS.
Gaze po 250.000km Škode u proseku, problemi sa diznama se nisu ponovili. Troše smešno.
Ti problemi sa diznama, uljnom pumpom itd su ljudi pisali za 2.0 TDI PD koji je radjen negde do 2008/9

2.0 TDI CR ima zanemarivo malo prijava
manje nego PD sistem ali desava se i dalje....lepo ti covek koji radi u prodaji Skode pise da ima i dalje problema sa uljnom pumpom i na novoj generaciji 2.0 TDI 150hp

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Velja » 15 Jan 2017, 17:27

Opel mu u srcu...

ljubitelj
Postovi: 10551
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od ljubitelj » 15 Jan 2017, 19:48

VW dizel 2.0 posle negde 2008/2009 je ok, dostigao je prosek kvaliteta ostalih proizvodjaca.
Oni raniji 2.0 dizeli su pozivnica za upoznavanje majstorskih radionica posto sami gotovo nista ne mozete raditi na dizelu bez vrlo skupih specijalnih alata.
Jednostavno, VW (i ostale nalepnice iz koncerna) 2.0 iz tog predjasnjeg perioda su natprosecno rizicna kupovina sa znatno losijom od proseka statistikom kvarova. Svasta moze da upadne kod polovnjaka a obicno se prodaje bas kada zatreba generalka da se uradi, i na zapadu a i ovde.

Naravno ima i onih primeraka kojima bas nista ne fali ali takav treba ubosti u moru ostalih.

Od 1.9 varijanti 90KS model isto ima problema sa glavama zavisno od godista, a najpouzdanija se pokazala verzija od 130KS.

Sa druge strane VW motora ima na tone pa se moze naci polovni relativno lako ako otkaze motor u kupljenom autu.

Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8781
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 » 15 Jan 2017, 20:39

Sto se 131ks verzija pokazala bolje od 101, 105 ili 115?
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

ljubitelj
Postovi: 10551
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od ljubitelj » 16 Jan 2017, 00:03

Pitas da li je ili zasto je?
Koliko znam u praksi se pokazala kao kvalitetnija verzija od 130 pa je stoga najbolji izbor.
A zasto moze da bude zbog izmena na toj verziji motora i boljem (sortiranom kao kvalitetniji) odabiru delova i drugih detalja koji su neophodni za povecane napore te serije motora.

------------------------------
I ranije je VW imao razlicite dobavljace i razlicite kvalitete delova za "iste" motore. Ono sto znam je da su 2.4 dizeli sa klipnom grupom Mahle bili u praksi jasno bolji od 2.4 dizela sa klipnom grupom Nural.

Slicno glave i motori su duze trajale sa dihtungom Erling u odnosu na koriscenje dihtunga drugog proizvodjaca (ne mogu sada da se setim imena, isto poznati nemacki brend).
Poznato je da je VW prvu klasu motora (uopste auta) prodavao u CH i Nemackoj a da je druga klasa prodavana kod nas i u drugim juznim zemljama.

Obe klase su ispravne u okviru zadate tolerancije, obe su na papiru istih karakteristika ali selekcija delova pre ugradnje je odredjivala sta ide za gde.

Odgovori