2.0 TDI 140ks

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Gaginh0
Postovi: 8780
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Sve najbolje!
Lokacija: In the middle of nowhere

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 » 16 Jan 2017, 00:06

Zbog cega se bolje pokazao konkretno od ovog 105? Ne pokusavam da te demantujem vec pitam samo.
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od ljubitelj » 16 Jan 2017, 08:55

Zbog cega i kako je napravio zna VW, statistika samo pribelezi razlike koje se pojave izmedju raznih verzija 1.9.

Koji je to 1.9 PD od 105KS (kojih godina primenjivan?). Zar nije islo 90-110-130KS u toj familiji motora?

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7234
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od dag81 » 16 Jan 2017, 09:31

Pricas o statistici a generacije pomesao.
Bosch pumpa 1.9 90 110 150
PD 1.9 90 101 105 116 130
PD 2.0 140 170
CR 110 120 140 170 150 184(mozda neki zaboravih)

Za 1.9 nemam saznanja da je glava pukla ikome.
2.0 PD bkd imao poblem i pukla i meni, 2004 2006-to problematicni, posle su ojacali kriticne delove oko ventila. Na Audijima A3 i Golf 5 problem glava, u.pumpa i dizne nisu problem. Na Passatima zavisi od oznake problem i dizne i u.pumpa, glave bas retko jer su uglavnom 8v.
Na CRu u.pumpa bukvalno slucajnost, glava isto slucajnost. Kumu je na A4 b8 pukla, pre toga ventilator hladnjaka crkao i tad i naceo glavu na granici i 45c spoljne temp. Pukla je kod 4tog cilindra. Ali koliko se on raspitao, a i ja nije poznato kao mana kod PD motora sa 16v

Tako da CR motor slobodno mozes uzeti bez ikakve bojazni. Tu jedino imas problem potencijalni tj. poznati sa EGR ventilom sa hladnjakom, koji je sa hladnjakom reparirani fabricki oko 170 180e, a ima i jedan covek u NSu koji odradi reparaciju za 130e i sluzi kako on kaze dok je auta. Ovo se odnosi na sve vw dizele od 2010te god. Dizna, uljna pumpa jer bas redak slucaj da odu.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Poslednja izmena od dag81 u 16 Jan 2017, 09:44, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9882
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Ivan » 16 Jan 2017, 09:38

dag81 je napisao:Pricas o statistici a generacije pomesao.
Bosch pumpa 1.9 90 110
PD 1.9 90 101 105 116 130 150 160
PD 2.0 140 170
CR 110 120 136 140 143 150 163 170 177 184 190 240
Evo ispravio sam malo, ali ljubitelj bih rekao da ne zna o cemu prica :kezo:
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8088
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Ji 4Tze » 16 Jan 2017, 10:24

Znači CR motor bez bojazni, bukvalno slučajnost da ode glava ili pumpa ili ventilator hladnjaka a imaš potencijalni poznati problem sa EGR ventilom.
Slika
Bez bojazni :kezo:
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21044
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od nidza » 16 Jan 2017, 10:25

gazza je napisao:
nidza je napisao:I pored problema sa diznama ne bih ga izbegavao. Super motor, vrlo sličan aktuelnom od 150 KS.
Gaze po 250.000km Škode u proseku, problemi sa diznama se nisu ponovili. Troše smešno.
Ti problemi sa diznama, uljnom pumpom itd su ljudi pisali za 2.0 TDI PD koji je radjen negde do 2008/9

2.0 TDI CR ima zanemarivo malo prijava
2 od 4, tj 5 ali ne znam šta je sa njom, 4 se sad vozi.

Stigle su aprila maja 2012.

Tapatalk

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7234
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od dag81 » 16 Jan 2017, 11:04

Ji 4Tze je napisao:Znači CR motor bez bojazni, bukvalno slučajnost da ode glava ili pumpa ili ventilator hladnjaka a imaš potencijalni poznati problem sa EGR ventilom.
Slika
Bez bojazni :kezo:
Da na oko 200.000km.
I neces ostati na putu.
Na 280.000km i 8 godina da ode ventilator hladnjaka, tj dobio je luft pa nije mogao da rashladi na 45c je bas ono kvar, nepouzdano skroz.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

ljubitelj
Postovi: 10548
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od ljubitelj » 16 Jan 2017, 12:42

dag81 je napisao:Pricas o statistici a generacije pomesao.
PD 1.9 90 101 105 116 130
Pricam o statistici tog 1.9PD motora u raznim varijantama da se verzija od 130KS pokazala najstabilnijom.
Da, ja sam pogresno 105 i 116 svrstao kao jednu verziju.

Ko da je tesko pomesati brojne verzije kada ih ima ko u prici i po snazi i po godistima sa manjim ili vecim izmenama. :pardon:

ftj
Postovi: 12985
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od ftj » 16 Jan 2017, 13:28

Iako ima gomila verzija tih od 130 upravo su bas neke od tih verzija od 130 poznate po problemima sa glavom. Dok je verzija od 101 i 105 ks najpouzdanija statisticki.

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7234
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od dag81 » 16 Jan 2017, 17:03

Ne bih ja te 1.9 PD motore uzimao kao problematicne, bar ne do 400-500.000km.
Dok je 2.0 pd bas upitan i rizican sa vise stvari od 2003 do 2006, a ovi 2007 2008 su onako, prolaznim

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza » 17 Jan 2017, 01:04

otisao sam danas da vidim tog seata exeo koji merkam, motor, suspenzija sve u strava stanju
ali menjac, what da fuck :o
auto ima navodno 60k predjenih a ladno je u gorem stanju od menjaca na mojoj astri H sa 280k
sem ako me ubedite da je normalno da menjac za ovaj motor kao da zapinje pri ubacivanju u svaku brzinu a narocito prvu, mislim precizan je, kratak hod ali kao da nesto nije u redu sa sinhronom
moj golf 4 iz 2000. je u odnosu na ovo imao svemirski menjac, mekan, precizan

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Velja » 17 Jan 2017, 07:50

Nećeš daleko stići ako biraš kola poredeći ih sa Golfom4, nikad nećeš naći dovoljno dobra :kafa:

A to sa menjačem može biti i do ove zime, stegnu se sajle ili šta već ima...

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od sasa lbg » 17 Jan 2017, 08:01

Exeo je sjajan polovnjak,ja sam ga otpisao prilikom kupovine samo zato sto je skučen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

gazza
Banned
Postovi: 2781
Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
Lokacija: Vracar/Limnos

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od gazza » 17 Jan 2017, 08:48

meni je velicina OK, dobro se sedi u njemu i vozacki kokpit je strava
ali menjac, moracu da odem da probam neki drugi exeo sa istim motorom, od ovih koji se prodaju na PA. sad me bas zanima da li je ovaj menjac ovakav ili se ja tripujem jer sam imao srece sa 2 vozila koja vozim od 2003. naovamo (golf 4 i astra H). sad oba komada su bila kupovana u nemackoj tako da mozda ima nesto i do toga, ovaj exeo je stigao iz italije.
inace ne razumem komentar za golfa 4, na tom autu ima svasta toga sto nije dobro, ali je menjac barem u mom bio strava. sto ne znaci da bi audijev menjac napravljen 12 godina posle ovog trebalo da bude slabiji, naprotiv.

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10350
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od sebekkg » 17 Jan 2017, 09:58

Ako auto nije vozen, a posto je na plac sva je prilika da je tako. Onda se ulje zgusne na ovom minusu kao i ceo menjacki sklop. To bi trebao da imas peobnu voznju od pola sata barem dok otpusti. Da se vozi svaki dan bila bi druga prica.

Sent from my SM-N9005
Slika

Odgovori