Novi propisi o uvozu polovnjaka

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od Risto » 04 Feb 2016, 12:14

Ja sam se samo salio, znam da alternative ne postoje :D

Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od Mr.Rotor » 04 Feb 2016, 12:17

Ma otišao je opet ovaj čovek po auto. Možda nam završe taj eur1, a ako ne malo će spustiti cenu.

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od sasa lbg » 04 Feb 2016, 12:23

Sta ti je trgovina , bravo!
Pa da cestitam onda na novoj masini.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od Mr.Rotor » 04 Feb 2016, 12:27

Ništa ne čestitaj dok ne vidim auto ovde kod mene i ne umem tablice. :)

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od Xepoj87 » 04 Feb 2016, 12:50

Slazem se za skucenost u CLS-u, takav je koncept i napravili su ga da bude bas kao kupe, cime ni ja nisam odusevljen.
Ali dugmici ne znam koji su ti izgledali jeftino, meni je u sustini u ovom novom, sve u enterijeru bilo na visem nivou u odnosu na A7, i ako mislim da bih ja pre pazario A7.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od Mr.Rotor » 04 Feb 2016, 12:56

Ne znam kako da ti objasnim ali nekako mi je jeftino delovano. Pogotovo dugmići na vratima.

Samo platika i mnogo jednostavno.

nenad.fil
Postovi: 1378
Pridružio se: 21 Maj 2012, 19:16
Lokacija: Beograd

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od nenad.fil » 04 Feb 2016, 13:09

Pa tu uzmi w222 tu sigurno nije nista jeftino...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Korisnikov avatar
sasa lbg
Postovi: 1567
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od sasa lbg » 04 Feb 2016, 13:09

Ma to je gotova stvar cim su spremni da spuste cenu.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28017
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od Xepoj87 » 04 Feb 2016, 13:10

Vazno da covek kupi auto kojim ce biti zadovoljovan, sa sto manje kompromisa :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23289
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od Day Walker » 04 Feb 2016, 14:38

Q7?
Uzivo izgleda brutalno


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
Mr.Rotor
Postovi: 6355
Pridružio se: 18 Sep 2014, 21:42
Garaža: ПОЛУПРЕМИЈУМ
Lokacija: Краљево

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od Mr.Rotor » 04 Feb 2016, 15:50

E sad malo o tom EUR1.

Ispao je neki problem jer taj papir potvrđuje da je auto proizveden u eu.

Da bi se auto vodio kao proizveden u eu bar 40% delova mora biti proizvedeno u eu.

Sad je izbila neka afera i ispostavilo se da to nije slučaj kod većine eu automobila.

Naši to mogu da reše tako što bi prestali da traže taj dokument i tu potvrdu. Sve dok to traže biće znatno skuplje uvoziti kako nova tako i polovna auta.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11390
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od starac vujadin » 04 Feb 2016, 16:57

Nadam se da će pokazati karakter i da neće ukinuti tu odredbu, a ako je ukinu trebalo bi svi uvoznici (pravna i fizička lica) ne-EU automobila da im traže povraćaj novca za carinu.

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8336
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od grujicd » 04 Feb 2016, 22:07

Koliko nam je Japan ono donirao automobila i autobusa? I niko da se seti da za japanska vozila važi ista ta stopa kao za EU.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od Floyd » 04 Feb 2016, 23:12

Ja mislim da je to ima veze sa SSP. Ne bi oni nikom ukidali carinu da ih nisu naterali :)

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45621
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Novi propisi o uvozu polovnjaka

Post od Geza » 27 Feb 2016, 19:34

Carina na polovnjake – ponovo!?
http://www.polovniautomobili.com/auto-v ... ponovo.php

Javilo nam se više vozača koji su planirali da uvezu auto neke od nemačkih marki, da bi ostali zbunjeni kada su saznali kako će morati da plate carinu od 12,5%, iako je carina na vozila proizvedena u Evropskoj uniji odavno ukinuta.

U čemu je problem? Proizvođači nemačkih automobila odlučili su da prestanu da izdaju potvrde neophodne za overu EUR1 obrasca kojim se na našoj Carini dokazuje da je vozilo proizvedeno u Evropskoj uniji i da je oslobođeno carine – tako su nam objasnili vozači koji su se susreli sa ovim problemom.

Ovaj potez je prvi povukao BMW (od 1. januara 2016.), da bi mu se od 1. februara pridružili i svi ostali nemački proizvođači (bez obzira na zemlju u kojoj je auto proizveden i iz koje se uvozi).

Nezvanično saznajemo da bi i francuski proizvođači mogli da učine isto.

Više špeditera koji se bave sređivanjem dokumentacije za uvoz polovnjaka nam je potvrdilo postojanje ovog problema, ali kažu da se ipak uvoze neka vozila sa EUR1 obrascem. Naime, postoje lizing kuće koje imaju godišnje ugovore sa proizvođačima automobila da u njihovo ime mogu da izdaju ove potvrde, ali neće moći još dugo to da rade.

Da li to znači da se za sve nemačke automobile plaća carina?

Ako ste fizičko lice, zavisi od koga kupujete. Ako kupujete auto:
na auto-placu - prodavac može da vam na fakturi da izjavu da je auto proizveden u EU, pa ne morate da platite carinu, ali samo za vozila vrednosti do 6.000 evra po AMSS katalogu! (ograđujemo se – možda neki zbog novonastale situacije neće želeti to da urade, pa dobro proverite pre kupovine)

od zvaničnog i ovlašćenog dilera za određene marke automobila - on može da vam, bez obzira na vrednost automobila, obezbedi neophodnu dokumentaciju (izjavu, autorizaciju, EUR1) kojom potvrđuje da je auto proizveden u EU, što znači da ne morate da plaćate carinu

od privatnog lica – bez potvrde proizvođača ne možete da overite EUR1, što znači da morate da platite carinu

Koji je razlog za ovakav potez nemačkih proizvođača?

Kupac koji je želeo da ostane anoniman, rekao nam je da je od prodavca na auto placu u Nemačkoj dobio objašnjenje od proizvođača da smo mi „suviše malo i beznačajno tržište“ da bi se bavili „dodatnom papirologijom“.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Odgovori