Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Pozdrav svima. Dugo pratim forum, a sada reših da potražim savet za kupovinu polovnog auta.
Imam 2500 e, čuvam nešto pored u rezervi za veliki servis,registraciju i slično ako zatreba. Auto tražim već tri meseca i nakon što sam pogledao desetak auta, umesto da sam bliži kupovini, sve sam dalji, jer sam se uverio da su kilometraže na većini auta vraćene i to puno, a ako nisu, stanje auta je mnogo lošije nego što je to prikazano na slikama u oglasu.
Auto mi treba za međugradsko putovanje na posao i vožnju u gradu, odnos 20-80% grad-otovrena. Na auto put bih izašao možda dva puta godišnje. Nameravam da prelazim 15-20 000 godišnje, tako da mi je potrošnja najbitnija, naravno pored umerenog održavanja. Zbog cene vožnje, naginjem dizelu, kao prvoj opciji ili autogas-u. Registracija može biti malo veća.
Od modela sam do sada razmatrao sledeće:
Opel Astra G 1,7DTI (CDTI) -teško naći očuvan primerak, svi koji imaju 185 000 na satu ustvari imaju 400 000.
Honda Civic 1,7 CDTI - isto kao i gore, malo veća potrošnja?
Pežo 307 1,5 ili 1,6 HDI - dobar motor, kvarovi elektronike?
Punto 1,3 mjt ili 1,2 8V - vozio sam drugarov Punto i prilično loše iskustvo u vožnji, udobnost i upravljivost su daleko lošiji od Kadeta starog 30 godina kog trenutno vozim.
Fiat Grande Punto 1,3 mjt- ne znam ništa o ovom autu osim da ga je verovatno teško naći za ove pare.
Tojota Yaris I - bilo koji motor - sviđa mi se potrošnja i izdržljivost, ali auto je premali, isto kao i Pežo 206, za Yaris II nedovoljno para.
Toyota Corolla, Mazda 323F, Mazda 3 - sviđa mi se izdržljivost japanskih automobila, na placevima sam viđao da su u boljem stanju od zapadnih parnjaka, ne znam puno o potrošnji i ceni održavanju, teško naći očuvan model.
I najbitnije, kako naći primerak koji će preći bar 100-150 000 bez velikih kvarova? Nemam nikakvog iskustva sa automobilima iz ovog milenijuma, a i sva ta gomila motora u ponudi me je još više zbunila. Auto bih najpre kupio na nekom autoplacu koji daje bar nekakvu garanciju (10 000 km i sl), ali sam otvoren i za druge predloge.
Saveti?
Imam 2500 e, čuvam nešto pored u rezervi za veliki servis,registraciju i slično ako zatreba. Auto tražim već tri meseca i nakon što sam pogledao desetak auta, umesto da sam bliži kupovini, sve sam dalji, jer sam se uverio da su kilometraže na većini auta vraćene i to puno, a ako nisu, stanje auta je mnogo lošije nego što je to prikazano na slikama u oglasu.
Auto mi treba za međugradsko putovanje na posao i vožnju u gradu, odnos 20-80% grad-otovrena. Na auto put bih izašao možda dva puta godišnje. Nameravam da prelazim 15-20 000 godišnje, tako da mi je potrošnja najbitnija, naravno pored umerenog održavanja. Zbog cene vožnje, naginjem dizelu, kao prvoj opciji ili autogas-u. Registracija može biti malo veća.
Od modela sam do sada razmatrao sledeće:
Opel Astra G 1,7DTI (CDTI) -teško naći očuvan primerak, svi koji imaju 185 000 na satu ustvari imaju 400 000.
Honda Civic 1,7 CDTI - isto kao i gore, malo veća potrošnja?
Pežo 307 1,5 ili 1,6 HDI - dobar motor, kvarovi elektronike?
Punto 1,3 mjt ili 1,2 8V - vozio sam drugarov Punto i prilično loše iskustvo u vožnji, udobnost i upravljivost su daleko lošiji od Kadeta starog 30 godina kog trenutno vozim.
Fiat Grande Punto 1,3 mjt- ne znam ništa o ovom autu osim da ga je verovatno teško naći za ove pare.
Tojota Yaris I - bilo koji motor - sviđa mi se potrošnja i izdržljivost, ali auto je premali, isto kao i Pežo 206, za Yaris II nedovoljno para.
Toyota Corolla, Mazda 323F, Mazda 3 - sviđa mi se izdržljivost japanskih automobila, na placevima sam viđao da su u boljem stanju od zapadnih parnjaka, ne znam puno o potrošnji i ceni održavanju, teško naći očuvan model.
I najbitnije, kako naći primerak koji će preći bar 100-150 000 bez velikih kvarova? Nemam nikakvog iskustva sa automobilima iz ovog milenijuma, a i sva ta gomila motora u ponudi me je još više zbunila. Auto bih najpre kupio na nekom autoplacu koji daje bar nekakvu garanciju (10 000 km i sl), ali sam otvoren i za druge predloge.
Saveti?
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Izvini, ali ovo "I najbitnije, kako naći primerak koji će preći bar 100-150 000 bez velikih kvarova?" je eventualno moguce ako kupis nov auto.
Sent from my Z00D using Tapatalk
Sent from my Z00D using Tapatalk
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Per aspera ad Opel Astra.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Mislio sam da niko ne kupuje polovni auto da bi ga popravljao, već da ga vozi nekoliko godina bez da uloži još pola njegove vrednosti u popravke.tlazar je napisao:Izvini, ali ovo "I najbitnije, kako naći primerak koji će preći bar 100-150 000 bez velikih kvarova?" je eventualno moguce ako kupis nov auto.
Sent from my Z00D using Tapatalk
Teško je naći očuvan primerak za ovaj novac, pogledao sam 5 i svakoj nešto fali, od mokrih motora do pocepanih sedišta, korodiralih rubova do lupanih i farbanih.Geza je napisao:Per aspera ad Opel Astra.
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Teško ćeš naći dobrog dizela za te pare. Od gore ponuđenih ja bih išao na Astru G, ali bih pojurio benzinca (sa plinom), 1.6 ili eventualno 1.4, ako ti nije mnogo slab, a i sa trenutnim cenama dizela, mislim da se više isplati vožnja na plin.
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Svi bi to zeleli naravno, ali to je prakticno ne moguce. Pa se zbog toga slazem sa tlazar.Ненад je napisao:Mislio sam da niko ne kupuje polovni auto da bi ga popravljao, već da ga vozi nekoliko godina bez da uloži još pola njegove vrednosti u popravke.tlazar je napisao:Izvini, ali ovo "I najbitnije, kako naći primerak koji će preći bar 100-150 000 bez velikih kvarova?" je eventualno moguce ako kupis nov auto.
Sent from my Z00D using Tapatalk
Pogotovu za taj novac za koji trazis auto.
Ne znam sta podrazumevas pod velike kvarove, ali za tu km ces dati samo na redovno odrzavanje pola vrednosti auta. Naravno ne odjednom, nego na kraju ce biti takav zbir, jer ces imati 10-15 malih servisa, min 2 velika servisa, plocice, gume itd... I to ti je ono sto znas da ti sleduje sigurno ali sa tim se i ne treba opterecivati.
A realno je da ocekujes , kad kupis auto za tu vrednost, da ces za tu km i menjati set kvacila, diskove, vesanje deo po deo, pa i po neki senzor itd... Jer sve su to automobili sa 10 i vise godina starosti, i uglavnom ko zna koliko xxx km iza njih...
- Puzo81
- Postovi: 3263
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Astra G 1.4, jos bolje 1.8 125ks plin i vozi
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Drugar uzeo skroz pristojan 306 2001,1.6 benzin,ok oprema za 1800e.
t
t
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Za te pare ili C segment benzin ili B segment dizel. Moze da se nadje 307ica, G4 1.6 ili 2.0 gurne se plin i vozi. A ako B segment odradjuje posao tu bih svakako jurio male dizele.
TT
TT
Имам једно потпитање...
- shandu90
- Postovi: 12314
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
pozajmicu sloganGeza je napisao:Per aspera ad Opel Astra.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
https://www.polovniautomobili.com/putni ... ivic-cx-16
Mlađi Civic od ovog (2001+) teško ćeš naći da valja za taj novac. Ima ih po oglasima, uvoz, pitaj boga kakvo stanje. Nalickani su, ali nemoj da te to zavara. Inače 1.7 dizel je dobar ali i 1.6 dobro podnosi plin, a i zahvalan je za održavanje. Vozim takav pa znam.
Mlađi Civic od ovog (2001+) teško ćeš naći da valja za taj novac. Ima ih po oglasima, uvoz, pitaj boga kakvo stanje. Nalickani su, ali nemoj da te to zavara. Inače 1.7 dizel je dobar ali i 1.6 dobro podnosi plin, a i zahvalan je za održavanje. Vozim takav pa znam.
Posetite www.garaza.rs !
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
+1elMaestro je napisao:Za te pare ili C segment benzin ili B segment dizel.
TT
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Probaj da dobaciš još malo para i uzimaj ovo viewtopic.php?t=4713
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Sad tek vidim temu, ja sam oko te sume kupio Stila, mozes videti u mojoj temi, dizel, u prilicno ocuvanom stanju, oko 140 000 rekao bih pravih, nije nemoguce to naci, ali jeste jako tesko. Ja sam isto tako gledao svakakvih leseva, a hteo sam nesto sto novije da uzmem. Ja mogu da preporucim ovog od koga sam uzeo, ukucaj Stupar automobili, uvozi iz Italije, relativno solidna vozila, cene su mu korektne, da ne kazem nize od konkurencije i za sada ne skida km, bar je to moj utisak. Grande Punta odmah da ti kazem za te pare nema sanse ni loseg da uzmes, a ne dobrog, narocito dizela, ja sam gledao benzince i totalno nema sanse, bez 3200 nema divana, a realno treba i vise.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Kupovina polovnjaka za oko 2500 evra
Гледао сам и ја једног Стила са 180 хиљада и узео бих га да ми мајстор ког сам повео није рекао да ауто сигурно има пола милиона. Још увек нисам купио ауто. Погледао сам више од 10 аутомобила, углавном мање више сви су били кршеви. Може још нека препорука на ПП ако је реклама за ауто плац који не продаје кршеве са 800 хиљада пута иза себе? Мислим да за овај новац нема аута са правих 200 000, нити очуваног аута са већом километражом. Јуче сам гледао једну Астру, вратио га на 96 хиљада (вероватно са 400 000+), ја се полакомио на малу километражу, срећом нисам га узео.
Радије бих Ц сегмент бензинац са 4/5 врата, или неки већи ауто из Б сегмента.
Радије бих Ц сегмент бензинац са 4/5 врата, или неки већи ауто из Б сегмента.