Sve ok, znam da je taj motor ima svoje probleme...pa, BMW ga je pravio.lami je napisao: ↑06 Sep 2017, 18:29Nemoj pogrešno da shvatiš, ako si video konkretni auto pa znaš da je dobar OK, ja sam ovo rekao zato što kad sam pre godinu dana tražio 207, gledao sam i po stranim forumima i svi su pričali da je THP problematičniji, mogu da ti pošaljem na pp link gde su ljudi objavili šta sve treba da se proveri i odradi na njemu. U principi sve mane koje ima VTI, kod THP ima još par stvari koje sam nabrojao. Auto inače izgleda ko bombonica i preptostavljam da leti na putu ako mu je motor dobar, ali mnogo mi je sumnjivo to godište samo 45 000 km.starac vujadin je napisao: ↑06 Sep 2017, 13:09
Odličan je primerak. Mnogo su bolje verzije tog motora s turbom nego atmosferci.
308 bi mu radio posao odlično, ali vidim po poslednjem postu da bi čovek da se vozi za sve pare koje ima, tako da ovaj fenomenalni primerak 308-ice ipak nije opcija, pa ne moraš da brineš.
Pozdrav
I sam sam u procesu gledanja automobila za sebe, pa se taj motor pojavljuje u raznim kombinacijama koje su meni interesantne, te pratim tematiku. Nisam napisao bezveze da je turbo manje problematičan od atmosferca...u stvari bolje bi bilo reći da turbo ima više problema, ali svi oni su manji od karbonizacije motora koja je problem u atmosferskim varijantama što se lako može naleteti kod polovnjaka.
Ima dobirh kola sa malom kilometražom, nego su u Srbiji navikli da teraju iznemogle kljusine iz uvoza, pa ljudima deluje nevrovatno kada neko malo pređe.