Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Zvao, kažu da nikad nije bila cena od 17 i kusur evra. Cene ga 19 i nešto. Srećno s prodajom.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Da su bili normalni, 90% bih ga uzeo danas
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Lazu,svojim ocima sam video tu cenu, pa za 19 i nesto ima iz 2017 god. Taj auto ce sada da bude dve god star. To sto nisu stavili cenu im i daje tu mogucnost da nafataju nekoga da mu prodaju auto star dve god po ceni fl iz 2017 god i to jos u toj boji. Budale, nemam drugi komentar.
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
Gesendet von meinem VTR-L29 mit Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Nešto mi liči da se auto namerno drži tako na prodaji, a da mole Boga da ga ne prodaju, jer ga je bezecovao neko iz firme ili neki prijatelj kuće, da bi se dobio još veći popust od principala posle Nove godine i da onda ode po nekoj superpovoljnoj ceni, a nekoga će da časte za taj popust.
Poslednja izmena od starac vujadin u 09 Nov 2017, 11:28, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Hvala obojici, ocekivao sam konkretnije prakticne opise razlike.
Moracu da probam neki DSG. Kod klasicnog automatika se ne oseca prelaz izmedju brzina, prenos je stalni tj bez prekida ubrzava tokom same promene. Vreme je 0.
Bas mekano krece iz mesta, glatko klizi u kreni stani gradskim kolonama.
Ja nikako ne kapiram kako moze da bude brze od toga, ali moracu da probam, kakav je utisak te brzine.
Svi prave "DSG"olike menjace, jeftinije je postalo od klasicnog izgleda a i kompaktniji je po dimenzijama koliko vidim pa se lakse ubacuje.
Ne sumnjam da je "DSG" dobar, stedite reci da opisete gde je taj klasicni automatik u Vitari toliko losiji da nije za poredjenje ili sta vec, nije dobar odabir. To ne razumem, sta je losije to u svemu kada se napise.
OK, da ne sirimo pricu posto je CVT i klasicni automat nepozeljan odabir.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
To ako prodje prodje. Ja razumem da je to bio slucaj ranijih godina, nisu ljudi znali, nisu imali gde da se informisu, nisi mogao mnogo da biras i to cesto samo na jednom mestu. Meni nije jasno da to ljudi i dan danas rade kad je toliko informacija dostupno sa svih strana, alternativa da prakticno kupac ide sa vecim znanjem o proizvodu nego sam prodavac.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Apsolutno netacno.ljubitelj je napisao:Hvala obojici, ocekivao sam konkretnije prakticne opise razlike.
Moracu da probam neki DSG. Kod klasicnog automatika se ne oseca prelaz izmedju brzina, prenos je stalni tj bez prekida ubrzava tokom same promene. Vreme je 0.
Bas mekano krece iz mesta, glatko klizi u kreni stani gradskim kolonama.
Ja nikako ne kapiram kako moze da bude brze od toga, ali moracu da probam, kakav je utisak te brzine.
Svi prave "DSG"olike menjace, jeftinije je postalo od klasicnog izgleda a i kompaktniji je po dimenzijama koliko vidim pa se lakse ubacuje.
Ne sumnjam da je "DSG" dobar, stedite reci da opisete gde je taj klasicni automatik u Vitari toliko losiji da nije za poredjenje ili sta vec, nije dobar odabir. To ne razumem, sta je losije to u svemu kada se napise.
OK, da ne sirimo pricu posto je CVT i klasicni automat nepozeljan odabir.
To klizanje ima svoje vreme i jako je malo klasicnih menjaca, koji postizu vreme menjanja brzine, koje ima dsg.
Bas je to prednost, sto dobijes brzinu menjanja solidnih sportskih menjaca, a kosta isto kao i dosta losiji.
Ogovor menjaca na papucicu gasa je brze, prebacivanje za 2 ili 3 brzine odjednom je brze, pored standardnog menjanja, a jos i u sportskom modu imas solidan feedback menjanja brzine.
Mercedesov dct, isto 7 brzina, duplo kvacilo, nije toliko dobar, posebno u manuelnom modu, a on je bolji od vecine automatika u klasi.
Zf8 i 9g od tih standardnih menjaca su mozda jedini menjaci da mu pariraju, pa i njih Porscheov PDK vec userava i po brzini i po sportskom osecaju menjanja.
Cvt je nesto sto nikada nije trebalo otici dalje od skutera po mom misljenju, bas ih hejtujem.
Probaj, ubaci u sport, uzmi i malo "muci" auto voznjom na 1300rpm, pa kik, pa uspori ponovo i slicno, da odmah vidis promenu i razliku.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Otišao je Sandero, sad smo Honda/Kia/Nissan klub
Honda je najmatorija...
Honda je najmatorija...
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Da li se meni cini da je ova tema hijackovana?
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Lagano
Sledeće nedelje idem na test vožnju 1.4 turbo automatik, i 1.6 16v šaltara
Sledeće nedelje idem na test vožnju 1.4 turbo automatik, i 1.6 16v šaltara
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Asmatičara samo cena može da izvadi.
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Preživeću, znam da je turbo bolji izbor
Re: Automatik B/B+ do 16.000 EUR
Cini mi se da nisi potrefio bas, sta mi nije jasno pa sam pitao., Kod klasicnog automata nema prekida vuce pre , tokom i posle promene brzine dok je u Drive. Cak i tokom subjektivno mekanog prebacivanja.
Mada i to prebacivanje moze da se namesti da bude ostro i veoma kratko kao ovaj sto je podesio na klasicnom (sto ja ni u ludilu ne bih jer se gubi poenta udobnosti automata da se ne oseti promena brzine)
https://www.youtube.com/watch?v=MtSbKRTYd4E
Proklizavanje bez prenosa kod klasicnog automata je kada prvi put prebacujes in N u D. To je onih prvih pola sekunde dok ne "ukopča" a posle toga stalno vuce bez ikakvog prekida samim tim sto je planetarni prenos.
Bez pauze koja postoji kod DSG a koja je koliko kapiram najmanja moguca tokom koje su kvacila odvojena i stoga nema prenosa,
Da li je to bolja osobina da postoji prekid u vuci u odnosu na stalnu vucu?
A sama promena DSG mi deluje sa snumakad da je cvrsca, ostrija, da je bolji efekat za subjektivni osecaj. To mi je jasno ali svakako moracu da probam razne kombinacije voznje.
Pre svega normale tipicne gradske voznje puzevom brzinom od nekoliko km/h.
Koliko kapiram porede se 2 auta i bas njihovih menjaca prevashodno za voznju u gradskim guzvama, tu mislim da preovladava vrlo spora voznja u spicevima a ta brza promena i zestoko ubrzavanje i nema bas neke prilike da se praktikuje.
Do sada je 4:0 prednost jasno data DSGu.
Zar DSG moze da prebaci 3 brzine manje ??